Mies ei vaikuta haluavan esitellä minua hänen tutuille
Olemme tapailleet pari kuukautta, mies jotenkin välttelee esittelemästä minua tutuille.
Pari kertaa olemme törmänneet hänen tuttuun. Ensimmäisellä kerralla hän esitteli minut, toisella kerralla punasteli eikä edes esitellyt. Hänestä olisi kuitenkin ok jos esittelisin hänet minun lapselle.
Olisiko tämä sinusta outoa? Hän ei vaikuta edes haluavan pitää kävellessä kädestä, jos kävelemme jossain missä tuttuihin törmäys on mahdollista. Mies on muuten ihana ja puhuu isoistakin tunteista ihan helposti. Hän myös tuntuu ajattelevan että olen hänelle liian hyvä, on ehkä vähän huonoa itsetuntoa.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olette tapailleet pari kuukautta? Ei kai hullukaan esittele uutta tyyppiä läheisilleen noin nopeasti.
Jaa kyllä minä olen esitellyt, tai vaikka ei erikseen esittelisi, ei kai sen että ihmisiin voi törmätä pitäisi haitata muuta tekemistä.
ap
Kyllä olisi vaivannuttavaa, jos aletaan esitellä noin varhaisessa vaiheessa.
Rakkauspommittaa sinua, kun on kanssasi koko ajan. Sitouttaa sinua itseensä, kun tapaatte jo näin aikaisessa vaiheessa näin usein. Jos ei esittele sinua kavereilleen tai tutuilleen, ei ole sinun kanssasi vakavissaan, koska hänellä on aina jossain joku parempi jo odottamassa tai ainakin katsottuna. Tämä vaihe kestää hetken aikaa, sitten huomaat, että olet nar sis tin kanssa.
Ottasin takapakkia, jos kaikille vastaan tuleville tutuilla aletaan heti esitellä.
Fiksu mies esittelee treffikumppaninsakin tutuilleen, jos ovat jutulla. Ihmiset käy treffeillä, mitä sitten?! Ja tuollainen minä olen sinua huonompi parempi on myös ihan pas ka puhetta, johon ei kannata langeta.
Tuo puhe että olet hänelle liian hyvä on a) manipulatiivista ja b) ristiriidassa hänen käytöksensä kanssa. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olette tapailleet pari kuukautta? Ei kai hullukaan esittele uutta tyyppiä läheisilleen noin nopeasti.
Jaa kyllä minä olen esitellyt, tai vaikka ei erikseen esittelisi, ei kai sen että ihmisiin voi törmätä pitäisi haitata muuta tekemistä.
ap
Ei, vaivaannuttavaa on räikeä käytöstapojen puute, joka ilmenee niin ettei esittele samassa tilanteessa olevia ihmisiä toisilleen, oli ihmissuhteen taso ja laatu mikä hyvänsä. Tämä on todella yleistä! Jos huomaat toimivasi näin, skarppaa!
Mulle sattuu usein niin, etten pysty esittelemään ihmisiä kun en muista niiden toisten nimiä. Just näitä tuttuja joihin törmää yllättäen jossain.
Mies empii. Kukaan mies ei ala mihinkään vakavampaan lisääntyneen naisen kanssa ellei ole ihan pakko. Miehellä olisi joku muukin vaihtoehto, lapseton nainen, mutta asiat jäivät hänen kanssaan kesken. Nyt miettii, että tämä tuskin on sitä mihin haluaa edetä, eli suhteeseen kanssasi, mutta voi olla, ettei muutakaan ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei, vaivaannuttavaa on räikeä käytöstapojen puute, joka ilmenee niin ettei esittele samassa tilanteessa olevia ihmisiä toisilleen, oli ihmissuhteen taso ja laatu mikä hyvänsä. Tämä on todella yleistä! Jos huomaat toimivasi näin, skarppaa!
En halua, että minua aletaan heti puoli suvulle esitellä. Voin poistua taka vasemmalle, jos on ihan pakko jäädä heidän kanssa juttuelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies empii. Kukaan mies ei ala mihinkään vakavampaan lisääntyneen naisen kanssa ellei ole ihan pakko. Miehellä olisi joku muukin vaihtoehto, lapseton nainen, mutta asiat jäivät hänen kanssaan kesken. Nyt miettii, että tämä tuskin on sitä mihin haluaa edetä, eli suhteeseen kanssasi, mutta voi olla, ettei muutakaan ole tarjolla.
Hahaha, hän on ihan itse alkanut puhumaan miten haluaa että olemme osa toistemme elämää, haluaa tutustua minun lapseen ja puhuu jo ensi talven suunnitelmista.
Kaikki ei ole yhtä pinnallisia ihmisiä kuin sinä olet.
ap
Niin, minullakin oli mies joka ei esitellyt minua etenkään suvulleen. Itse painosti minut esittelemään itsensä perheelleni, jonka jälkeen kyllä vietettiinkin usein aikaa sukuni kanssa. Oltiin yhdessä reilut pari vuotta, hänen vanhempansa olisivat asuneet vain reilun puolen tunnin ajomatkan päässä, mutta aina oli jotain miksi ei sinne menty käymään. Joitain kavereita kyllä tapasin, hän minun puoleltani tyyliin kaikki. OIi taitava puhumaan ja käytiin syvällisiä keskusteluja tunteista yms :)
Sitten hän kuitenkin jätti minut puhelimessa, ja parin kk päästä sain tietää että oli palannut exänsä kanssa yhteen. Puolen vuoden sisällä he olivatkin jo ostaneet asunnon ja suunnittelivat häitä, lapsikin oli tulossa... Tiesin, että he pitivät jollain tasolla yhteyttä, sillä olivat samasta kaveriporukasta, mutta luotin kun sanottiin että mitään tunteita sinne suuntaan ei enää ole ja ennemminkin arvostin sitä että pystyvät olemaan kaverillisissa väleissä. Tämä nyt ei tietenkään välttämättä ole yksi yhteen sinun tapauksesi kanssa, mutta kaikenlaista voi olla taustalla. Oma exäni ilmeisesti halusi että tämä hänen ensirakkaus-exänsä pysyi ainoana jonka hän vanhemmilleen esittelee :)
Vittuako saatananläskihuora kyselet jos ei vastaukset kelpaa ja on jo tiedossa, miksi toimii kuten toimii :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kuule ei tarvitse esitellä jotain kahden kuukauden tapailukumppania. Niitä voi tulla ja mennä siihen tahtiin ettei suku pysy mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha, hän on ihan itse alkanut puhumaan miten haluaa että olemme osa toistemme elämää, haluaa tutustua minun lapseen ja puhuu jo ensi talven suunnitelmista.
ap
Teot ovat aina todellisempia kuin sanat. Jotain epäröintiä siellä on taustalla. Asia selvinnee sinulle lähikuukausina kun mies palaa yhteen ex:nsä kanssa. Tsemppiä.
Miehet harvoin puhuvat totta. Siksi ne usein vaikenevat kun pitäisi puhua. Exää veikkaan minäkin. Aina se siellä takaraivossa kytee, että jos nyt tuon kanssa johonkin alan, voi olla ettei sen elämän rakkauden kanssa ole enää paluuta yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Teot ovat aina todellisempia kuin sanat. Jotain epäröintiä siellä on taustalla. Asia selvinnee sinulle lähikuukausina kun mies palaa yhteen ex:nsä kanssa. Tsemppiä.
Oliko tuo sinusta hyvien käytöstapojen mukaista puhetta??
Hän nyt kuitenkin sanoo rakastavansa minua.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miehet harvoin puhuvat totta. Siksi ne usein vaikenevat kun pitäisi puhua. Exää veikkaan minäkin. Aina se siellä takaraivossa kytee, että jos nyt tuon kanssa johonkin alan, voi olla ettei sen elämän rakkauden kanssa ole enää paluuta yhteen.
Olen kysynyt tarvitseeko hän aikaa, olemme puhuneet kaikenlaista. Hän osaa puhua.
Hänestä kaikki on hyvin.
ap
Teot puhuvat enemmän kuin sanat! Sitä paitsi, kai itsekin tiedät, kuinka nopeasti kuvan saa otettua tilanteesta kuin tilanteesta ja lähetettyä myös. Mistä voit tietää onko kuva otettu juuri sillä hetkellä, vai onko ko. kuvia miehen kännykkä täynnä... tässä ajan traktorilla metsätietä, tässä menossa kauppaan hakemaan kaljaa, tässä olen itsekseni kotona ja katselen telkkua... just joo... Se pommittaa nyt sinua kun olet saatavilla, ja kun kohu vähenee, olet eilisen tuulia. Hyvähän se on leukojaan levitellä, saamaton vässykkä sulla siellä on eikä mitään muuta. Ja ehkä persoonallisuushäiriöinen hörhö myös. Ans kattoo kuinka muijan käy.
Ihan liian aikaista vielä esitellä. Katsokaa nyt rauhassa miten suhteenne lähtee kehittymään