Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidän kotiovella käynyt näitä Sector Alarm myyjiä?

Vierailija
25.08.2024 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/418e9e0c-0c50-470d-a02c-8e1d38d82241

Asun 40 neliöisessä kaksiossa ja heinäkuussa ovikello soi odottamattomasti illalla. Avasin oven ja siellä oli tällainen myyjä. Sanoi, että ollaan alettu kartoittamaan teidän taloyhtiön turvallisuusasioita ja milloin olisi sopiva aika tapaamiselle kotonasi. Sovittiin aika seuraavalle maanantaille kello 16. Jotenkin olin ihan jäässä ja kuvittelin tämän olevan joku sopimus vuokranantajan ja tämän kyseisen firman kanssa ja ajattelin, että tämä koskee jokaista asukasta. Sitten tajusin, että tästä olisi kyllä ilmoitettu isosti etukäteen. Rupesin googlettamaan ja tajusin, että tämä nuori mies oli ihan samaa kastia kuin joku imurikauppias tai puhelinmyyjä. Soitin heidän asiakaspalvelunumeroon ja peruin tapaamisen. 

Onko teillä muilla kokemusta heistä? Aika röyhkeästi tulevat ja jättävät aika paljon kertomatta ensi kohtaamisella.

Kommentit (173)

Vierailija
81/173 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavinta on jos käyvät päivällä silloin kun itse oot töissä ja lapsi yksin kotona :( Ei jää kiva mieli ollenkaan.

Vierailija
82/173 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä palvelu, meillä kerran varoittanut tulipalosta niin ajoissa että se saatiin rajattua tosi pieneksi, siinä ei koirat auta.

Tuo on tosiaan hyvä, että on palovaroittimet yhteydessä Sector Alarmin keskukseen. Muutenkin tuo toimii todella hyvin. Meillä ollut Sector Alarmin järjestelmä jo vuosikaudet. Tuohan se mielenrauhaa kun voi olla varma, että talossa on kaikki hyvin kun itse on poissa. Kaikista tee-se-itse -järjestelmistä puuttuu se hälytyskeskus mikä on mielestäni olennainen asia tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/173 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kommenteista täällä vaikuttaa olevan jotain Verisuren työntekijöiden mustamaalaustrollaamista :D

Vierailija
84/173 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli rivarissa Sector Alarm ja naapurit alkoivat valittaa, että nyt heidän asuntoihinsa murtaudutaan ensimmäisenä, että ihan epäreilua :D

Vierailija
85/173 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi mutta oli kielitaidoton niin ei tullut kauppoja. 

Vierailija
86/173 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käynnistä jo muutama vuosi,  ihan oli asiallinen myyjä, samoin asentaja. Paritalossa ihan ehdoton turva.

Juu, meillä oli rivarissa Sector Alarm ja otettiin myös uuteen ok-taloon, koska oli sen verran hyvät kokemukset tuosta ja tuo kivasti mielenrauhaa. Jos ei halua mielenrauhaa niin sitten voi olla ottamatta ja trollata Sector Alarm -vastaista propagandaa netissä.

Vierailija
87/173 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilä kävi ovella vuosia sitten ja oikein mukavia tyttöjä olivat Tosin meillä oli jo Sector Alarm silloin asennettuna.

Vierailija
88/173 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla on talossaan mitään arvokasta ja vakuutukset korvaa.

Lisäksi itse on helppoa asentaa kameravalvonnat. 

Vierailija
89/173 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa kommenteista täällä vaikuttaa olevan jotain Verisuren työntekijöiden mustamaalaustrollaamista :D

Helsingin omakotilähiöissä ovat kyllä melkoinen riesa eri remonttifirmojen kanssa.

Vierailija
90/173 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli rivarissa Sector Alarm ja naapurit alkoivat valittaa, että nyt heidän asuntoihinsa murtaudutaan ensimmäisenä, että ihan epäreilua :D

Eikö se ole enempikin niin päin että siellä on murtautumisen väärtiä arvotavaraa missä on hälytysfirman tarrat?

Vierailija
91/173 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Firman myyntireiskat löytäneet ketjuun kun alkaa tulla noita lapsellisen läpinäkyviä kehupostauksia.

Onko Freshin-pölynimurikauppias vihdoin saanut vertaistaan seuraa? Kuka postaa sakeinta markkinointipaskaa?

Vierailija
92/173 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärmeöljykauppiaita. Jos he myisivät oikeaa palvelua, he kertoisivat mikä on taattu vasteaika hälytykselle ja kuinka paljon he korvaavat vahingoista, jos luvattu vasteaika ei toteudu.

Vierailija
93/173 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvasti ramppaavat. "huvittavinta" on kuunnella kun sopivat aina naapurin muistisairaan mummon kanssa kotikäyntiaikaa x-päivän päähän kun mummo sanoo että pojan pitää olla paikalla. Poika alkaa olla aika kypsä kun luulee tulevansa johonkin tärkeään ja taas on paikalla hälytinmyyjä. Itsen en jaksa enää edes sanoa mitään vaan vedän oven kiinni kun näen kuka siellä on. 

Meillä ovat pari kertaa onnistuneet myymään seinän takana vuokra-asunnossa asuvalle höppänälle mummolle hälytysjärjestelmän kaikilla lisävarusteilla. Tyttärellä hirveä homma perua kauppoja. Kolmesti olen omalla ovellani käyneen myyjän menemästä mummon luo. Uskovat, kun sanon että tytär haastaa sinut käräjille jos myyt hälyttimet mummolle sen jälkeen kun olen kertonut hänelle mummon kunnon ja kieltänyt myymästä. Kerroin tulevani todistajaksi käräjille.

Kun ne sai kaupat tehtyä .ummolle, niin meidän yhtiössä ba kahdessa naapuriri arissa oli ovella myyntivalttina, että naapurit ostivat  järjestelmän ja palvelun, kyllä sinunkin kannattaisi osta. Kysely paljasti, että mummo oli ainoa, jolle oli onnistuttu myymään.

Vierailija
94/173 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäkää seuraavalla kerralla alkajaisiksi käyntikortti itsellenne. Jos saatte, niin luvatkaa tulla parin kaverin kanssa seuraavana iltana myyjän kotiin keskustelemaan asiasta, esim. 22.00. Koska sehän on myyjänkin mielestä ihan ok.

Vierailija
95/173 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä palvelu, meillä kerran varoittanut tulipalosta niin ajoissa että se saatiin rajattua tosi pieneksi, siinä ei koirat auta.

Tuo on tosiaan hyvä, että on palovaroittimet yhteydessä Sector Alarmin keskukseen. Muutenkin tuo toimii todella hyvin. Meillä ollut Sector Alarmin järjestelmä jo vuosikaudet. Tuohan se mielenrauhaa kun voi olla varma, että talossa on kaikki hyvin kun itse on poissa. Kaikista tee-se-itse -järjestelmistä puuttuu se hälytyskeskus mikä on mielestäni olennainen asia tässä.

Ei puutu, vaan toimii pilvessä ja hälyttää kännykkään. Mainoksenne meni nyt pieleen, parempi onni ensi kerralla.

Vierailija
96/173 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yrittävät tuon tuosta myydä mökille. Kuulemma heti tullaan tsekkaamaan nun hälytys tulee. Kun kysyn, mistä tullaan tarkastamaan, niin puolen toista tunnin matkan päästä. Varkaat on ennättäny poistua ja tulipalon sattuessa on parempi, että palaa kivijalkaa myöten, ettei tarvi vakuutusyhtiön kanssa tapella. Lähimmällä vpk:lla tunnin matka mönille. Aikaa menee kauemmin, jos porukkaa ei saada heti kasaan. 

Palohälyttimet on, kun ollaan itse mökillä. Alle SA:n vuosimaksun  sain hyvän nettiin tallentavan valvonnan mökille. Tulee tiedot lämpötiloista, sähkökatkoista, pakastimien lämpötilasta, vesivuodoista.

Ei mitään hyötyä mökillä heidän systeemistään. Silkkaa rahastusta

Vierailija
97/173 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taitaa teillä olla vartointi systeemi omasta takaa", totesi kaupustelija hymyillen ovelle päästyäni, kun neljä saksalaista koiraa ilmoitti olemassa olostaan.

Vierailija
98/173 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä hälytyskeskuksessa on livekuva teidän kotinne sisätiloista. Ei välitä ihmiset yksityisyydestään ja kotirauhasta.

Vierailija
99/173 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime keväänä ovikello soi. Siellä oli sector alarmin nuori miesmyyjä pitkän myyntipuheen kanssa. Kyseli keitetäänkö kahvit niin voidaan jutella tarkemmin, nyt olisi niin hyvä tarjous juuri minulle.. Hyvä ettei ovesta tunkenut sisään.. sanoin että tule huomenna iltapäivällä niin silloin sopii. Sanoin niin vain jotta pääsin tyypistä eroon. Parin tunnin päästä laitoinkin viestiä että tulin kipeäksi, eikä huominen sovikaan.

Vierailija
100/173 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saa bonukset tai ilmaiset leffaliput kun käy kehumassa palvelua Vauvapalstalla. Haja-asutusalueella ei tosiaan tule ketään nopeasti paikanpäälle, vaan täytyy luottaa naapuriapuun ja kylän vapaapalokuntaan niin kuin ennenkin. Ehkä joku sopimuskumppaniksi ruvennut läski lupaa tulla viivana, mutta todennäköisesti koisii himassa luuri piironkilaatikossa.