Ei hyvä helvetti! Ylen juttu "Pyjamahousuja käytetään nyt myös koulussa ja kaupungilla".
Ei hyvä helvetti! Pyjamahousuissa lähdetään liikkeelle ihmisten ilmoille! Tällainen on mahdollista vain Suomessa. Suomalaisen naisen junttius, muodittomuus ja tyylitiedottomuus lähtee siis jo teini-iässä liikkeelle.
Pitäisi ehdottomasti saada joistakin trenditietoisista maista naisten pukeutumisvaikutteita tänne Suomeen ja vähän äkkiä! Sellaisissa maissa kun ei mennä pyjamahousuissa kuin korkeintaan roskat viemään ulos, jos sitäkään. Niissä maissa ei tulisi kuuloonkaan, että lähdettäisiin ihmisten ilmoille pyjamahousuissa.
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nuoruudessa opettaja aina mainosti että Suomi on vapaa maa ja täällä saa pukeutua miten haluaa.
Pohjoiskoreassa ja Kiinassa on pukupakko ja pukeudutaan maolaisittain. Hän aina muistutti että osa suomalaisista tuntee kaipuuta uniformuihin ja tiettyyn pukupakkoon, koska suomalaisista osa on kommunistien jälkeläisiä ja heillä on vaikeaa hyväksyä pukeutumisen vapaus.
Sun opettaja oli aivan vtun väärässä. Koulupukupakko helpottaisi huomattavasti esimerkiksi kiusaamista - koska vaatetuksesta kiusataan koulumaailmassa todella paljon. Samalla se häivyttäisi varallisuuseroja. Itse kannatan ehdottomasti koulupukuja ja kännykkäkieltoa kouluihin; jo näillä päästäisiin hyvään alkuun.
Koulupuku olisi lo
Enemmistö ei muuten vaatteita ostelekaan enää. Valtion puku olisi hyvä vaihtoehto, koska enemmistöä lähinnä ahdistaa rahapula ja millaisiin vaatteisiin on varaa pukeutua.
Yksinkertainen puku, joka sopii kaikkiin tilanteisiin olisi hyvä. Kaikille pakollinen sukupuoleton asuste tai jopa haalari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihanaa, että nykynuoret arvostaa pukeutumisessa mukavuutta ja rentoutta. Ei tarvii pönöttää missään kireissä farkuissa niinkuin aikanaan.
Farkut eivät ole kireät nykyään. Joustavat eikä paljon maksa. Ainoa huono puoli että tuntuvat kuluvan tuolta haarojen välistä parissa vuodessa rikki.Tietty se mikromuovipaska jotka menee mereen ja löytyy ihmisten aivoista ja verestä. Aikamoista. tämä oli vaan sivuhuomautus joka itseäni pelottaa.
Flanellihousut on 100% puuvillaa ja siten kierrätettävissä helposti, toisin kuin ne elastaanifarkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa tuo pyjamahousuissa ihmisten ilmoilla liikkuminen on alkujaan Yhdysvalloista. Siellä on jotkut ihmiset jo iät ja ajat mennyt yöpuvuissa kauppaan ja muualle.
Ostin viimevuonna pyjamahousut tokmannilta ja myyjä huomautti että niiden pesulappujen seassa on hälytin, joka pitää leikata pois. Sanoin kiitos, mutta en kyllä ole nämä housut jalassa enää tulossa tänne kauppaan niin sinäänsä ihan sama onko se hälytin siellä. Kassa siihen totesi että kyllä jotkut vain tulee noissa housuissa.
Pitihän se arvata, USA:n tuliaisia ja EU:n päätöksellä viini meidän kauppoissa on p erseestä kokaiini poikaa.
Eihän siinä jaksa suihkuun eikä vaatteita vaihtaa, koksupöllyssä pujamassa vain raitille.
Jos USA:n suunnalta neuvotaan laittamaan paskahattu päähän se laitetaan täällä, vaikka kuinka haisisi ja paska valuisi silmille.
Viimeiset itsenäisyyden rippeet menetettiin kun liityttiin Natoon. Silloin Suomi-neito todellakin levitti vit-tunsa Setä Samulille.
Vierailija kirjoitti:
Jos mietin omia nollarin vaatteitani, jotka olivat niin paljastavia, ettei melkein mitään jäänyt arvailun varaan, olen kyllä ihan tyytyväinen, että oma esiteinityttö lähti tänään kouluun pyjamahousuissa ja ylisuuressa hupparissa.
Sanos muuta. Vesirajaminihame ja just navan peittävä paita oli hyvä yhdistelmä silloin. Paitoja ostettiin lasten osastolta, 140 koon paita oli sopivan kinttana 165cm teinitytölle 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä tuntuu helpommalta, kun vaatteet eivät kiristä.
Rajansa kaikella. Mukavia vaatteita löytyy ihan myös pyjamaosaston ulkopuoleltakin.
Farkut kiristävät ja legginssit ovat turhan ohuet.
Pyjamahousujen alle mahtuu mukavasti pitkät kalsarit viileämmällä kelillä.
Toissa vuonna Tukholmassa eka kertaa näin kun ihmiset kulki kaupungilla satiinipyjamissa. Onhan se vähän hassun näköistä, mutta loppujen lopuksi mikä ero ohuilla väljillä kesähousuilla ja pyjamahousuilla, eipä paljon mitään.
Mä olen hipsinyt kauppareissuja pyjamapöksyissä viimiset kymmenen vuotta. Eikä kukaan ole mitään sanonut. Ehkä joku kattoo, mutta voi jee.
En jaksa tuommoisen takia "laittautua".
Minusta ne näyttää hyvältä.
t. Mummo, joka voisi olla teinien isoisoäiti.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen hipsinyt kauppareissuja pyjamapöksyissä viimiset kymmenen vuotta. Eikä kukaan ole mitään sanonut. Ehkä joku kattoo, mutta voi jee.
En jaksa tuommoisen takia "laittautua".
Minä käyn myös usein kylpytakissa Prismassa.
Kerran oli pelkkä pyyhe päällä.
ylessähän kesseli pikku..pil selitteli ettei tarvitse aamuisin pukeutua????
Vierailija kirjoitti:
Tosi hauskat housut. T. N65, joka saattaa pistää pyjamahousut kauppareissulle.
ei suomi punkerolle mitkään farkut jalkaa mahdukkaan.. onneks mun vietnamilainen vaimo osaa pukeutua on farkut ja vyö ja nahkakengät.
mahtaa tyttelit haista melko pahalle kun kuukaudenkin pitävät samoja housuja. peittävät tietenkin äidin ällö parfyymillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nuoruudessa opettaja aina mainosti että Suomi on vapaa maa ja täällä saa pukeutua miten haluaa.
Pohjoiskoreassa ja Kiinassa on pukupakko ja pukeudutaan maolaisittain. Hän aina muistutti että osa suomalaisista tuntee kaipuuta uniformuihin ja tiettyyn pukupakkoon, koska suomalaisista osa on kommunistien jälkeläisiä ja heillä on vaikeaa hyväksyä pukeutumisen vapaus.
Sun opettaja oli aivan vtun väärässä. Koulupukupakko helpottaisi huomattavasti esimerkiksi kiusaamista - koska vaatetuksesta kiusataan koulumaailmassa todella paljon. Samalla se häivyttäisi varallisuuseroja. Itse kannatan ehdottomasti koulupukuja ja kännykkäkieltoa kouluihin; jo näillä päästäisiin hyvään
Olis hyvä jos persut järjestäis kansalaisille yhdet vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nukkuuko ne samoissa housuissa, vai vaihtavatko ne pyjamahousut jalkaan aamulla kotoa lähtiessään?
Jos nukkuvat, niin samoissa likaisissa housuissa lakanoissa ja julkisilla paikoilla?
Joku sanoi, että siistii ei tarvitse vaihtaa vaatteita kun herää. Kyllä
on laiskaa porukkaa, ei jakseta peseytyä eikä vaihtaa vaatteita. Hyvänen aika sentään tätä touhua.
Teen usein näin. Illalla käyn suihkussa ja laitan mukavat vaatteet päälle. Seuraavan päivän pidän samoja vaatteita ja taas illalla vaihdan. Luultavasti nämä nuoretkin toimivat samoin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä nyt niin kovin harmitti. Mulla oli pikkujouluissa hienossa ravintolassa silkkipyjama ja korkokengät. N53
Tämän mielikuvan kruunaa: ylimeikattu ruttunaama (meikit levinneet jossain vaiheessa iltaa) suhteellisen kovassa kännissä lasi kädessä horjumassa paikasta toiseen ja kiusaamassa kanssaihmisiä tyhmillä jutuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa tuo pyjamahousuissa ihmisten ilmoilla liikkuminen on alkujaan Yhdysvalloista. Siellä on jotkut ihmiset jo iät ja ajat mennyt yöpuvuissa kauppaan ja muualle.
Ostin viimevuonna pyjamahousut tokmannilta ja myyjä huomautti että niiden pesulappujen seassa on hälytin, joka pitää leikata pois. Sanoin kiitos, mutta en kyllä ole nämä housut jalassa enää tulossa tänne kauppaan niin sinäänsä ihan sama onko se hälytin siellä. Kassa siihen totesi että kyllä jotkut vain tulee noissa housuissa.
Pitihän se arvata, USA:n tuliaisia ja EU:n päätöksellä viini meidän kauppoissa on p erseestä kokaiini poikaa.
Eihän siinä jaksa suihkuun eikä vaatteita vaihtaa, koksupöllyssä pujamassa vain raitille.
Jos USA:n suunnalta neuvotaan laittamaan paskahattu päähän se laitetaan täällä, vaikka kuinka haisisi
Viimeiset itsenäisyyden rippeet menetettiin kun liityttiin Natoon. Silloin Suomi-neito todellakin levitti vit-tunsa Setä Samulille.
Putinin opetuslapsi puhuu kuin Putte itse, eli pelkkiä karkeuksia. Putte on moukka ja samanlainen moukka olet sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun opettaja oli aivan vtun väärässä. Koulupukupakko helpottaisi huomattavasti esimerkiksi kiusaamista - koska vaatetuksesta kiusataan koulumaailmassa todella paljon. Samalla se häivyttäisi varallisuuseroja. Itse kannatan ehdottomasti koulupukuja ja kännykkäkieltoa kouluihin; jo näillä päästäisiin hyvään alkuun.
Koulupuku olisi loistava keksintö. Säästyisi vanhemmilta rahat ja lapset ei voisi kiusata niitä joilta puuttuu kalliit trendivaatteet.
Kiusaaminen ei johdu trendivaatteiden puuttumista tai ole millään muullakaan lailla uhrin vika. Kiusaaja keksii aiheen ihan mistä tahansa. Kiusattu ei voi sitä välttää mukautumalla kaikkeen ja muuttumalla näkymättömäksi, hajuttomaksi ja mauttomaksi.
"Putinin opetuslapsi puhuu kuin Putte itse, eli pelkkiä karkeuksia. Putte on moukka ja samanlainen moukka olet sinäkin."
Aika putkiaivoinen NPC-lammas olet jos kaikki Natoa vastustavat ovat mielestäsi venäläisiä. Ne Suomen kansanedustajatkin jotka äänestivät Natoon liittymistä vastaan ovat mielestäsi venäläisiä?
Minäkin kävin aikoinaan yöpaidassa kaupassa. Pitkä toppatakki toki siinä päällä. Tapa loppui kun polvenkorkuinen nassikka huudahti kimakasti äidilleen: "Tuolla tädillä ei oo housuja!" Hävetti
Kyllä on yksinkertaista porukkaa..