Ei hyvä helvetti! Ylen juttu "Pyjamahousuja käytetään nyt myös koulussa ja kaupungilla".
Ei hyvä helvetti! Pyjamahousuissa lähdetään liikkeelle ihmisten ilmoille! Tällainen on mahdollista vain Suomessa. Suomalaisen naisen junttius, muodittomuus ja tyylitiedottomuus lähtee siis jo teini-iässä liikkeelle.
Pitäisi ehdottomasti saada joistakin trenditietoisista maista naisten pukeutumisvaikutteita tänne Suomeen ja vähän äkkiä! Sellaisissa maissa kun ei mennä pyjamahousuissa kuin korkeintaan roskat viemään ulos, jos sitäkään. Niissä maissa ei tulisi kuuloonkaan, että lähdettäisiin ihmisten ilmoille pyjamahousuissa.
Kommentit (233)
Minusta tuo on fiksua ja hyvä vastine markkinavoimille, vaikka kyllä ne tuonkin yrittävät valjastaa käyttöönsä.
Vierailija kirjoitti:
Teinitytöt pitävät kaikesta söpöstä. Pyjamahousut ovat sitä. On ollut kummallisempaakin muotia.
Tosi kauniisti sanottu ja ajateltu. Jotenkin myönteisesti.
Kukaan täysijärkinen ei liiku yövaatteissa kaupungilla.
Oliko joskus ennen vanhaan niin, että naisilla oli kotona esiliina ja sitten kun samalla mekolla mentiin ihmisten ilmoille niin otettiin vain essu pois?
Nykyään ei kai essuja käytetä kuin joskus leipoessa. Milloinhan essut tulee taas muotiin? 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen hipsinyt kauppareissuja pyjamapöksyissä viimiset kymmenen vuotta. Eikä kukaan ole mitään sanonut. Ehkä joku kattoo, mutta voi jee.
En jaksa tuommoisen takia "laittautua".
Minä käyn myös usein kylpytakissa Prismassa.
Kerran oli pelkkä pyyhe päällä.
😄😄😄😄
Ei ole ihan uus ilmiö. Näin jo yli 10 vuotta sitten (v.- 12-13)Lontoossa asuessani pyjamahousuja nuorilla ja jonkun verran myös aikuisillakin kauppakeskuksissa ym muissa julkisissa paikoissa. Se muoti on siis tullu vähän jälkijunassa tänne Suomeen. Itse en voisi pukeutua niin julkisille paikoille enkä ymmärtää ihmisiä jotka niin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihan uus ilmiö. Näin jo yli 10 vuotta sitten (v.- 12-13)Lontoossa asuessani pyjamahousuja nuorilla ja jonkun verran myös aikuisillakin kauppakeskuksissa ym muissa julkisissa paikoissa. Se muoti on siis tullu vähän jälkijunassa tänne Suomeen. Itse en voisi pukeutua niin julkisille paikoille enkä ymmärtää ihmisiä jotka niin tekee.
Kaikkia idioottimaisuuksia ei tarvitse kopioida ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Oliko joskus ennen vanhaan niin, että naisilla oli kotona esiliina ja sitten kun samalla mekolla mentiin ihmisten ilmoille niin otettiin vain essu pois?
Nykyään ei kai essuja käytetä kuin joskus leipoessa. Milloinhan essut tulee taas muotiin? 😄
No kun tätä pyjamahullutusta katselee ja huomaa että ne on yksinomaan tyttöjä niin olisi ehkä syytä jos kaikki naiset pakotettaisiin pukeutumaan mekkoon ja essuun. Loppuisi tuollaiset älyttömyydet.
Yksinkertaisesti mautonta - jopa teineillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun tätä pyjamahullutusta katselee ja huomaa että ne on yksinomaan tyttöjä niin olisi ehkä syytä jos kaikki naiset pakotettaisiin pukeutumaan mekkoon ja essuun. Loppuisi tuollaiset älyttömyydet.
Ei ole yksistään tyttöjä! Mun ex-poikaystävä harrasti myös pyjamahousuilla liikkumista julkisesti. Aikuinen n. 40-v mies. Kyllä nolotti.
Mieluummin pyjamahousuissa kuin mauttoman ihonmyötäississä treeni/jumppahousuissa. Hyvä kehitys. Kunhan vaatteet on siistit ja peittävät ja tuovat turvaa, niin ei millään ulkonäköasioilla ole väliä, että mitä muut miettii, kunhan itse viihtyy. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinitytöt pitävät kaikesta söpöstä. Pyjamahousut ovat sitä. On ollut kummallisempaakin muotia.
Tosi kauniisti sanottu ja ajateltu. Jotenkin myönteisesti.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iljettää jotkut elimenhajuiset yöhousut likaisilla teineillä 🤢🤮
Saastaisen näköistä sakkia nykyisin muutenkin; paskaisia hiuksia ja pesevätkö edes hampaitaan. Sitten on niitä ylipakkeloituja nirppiksiä, jotka haisevat hajuvedeltä ja muilta hajusteilta niin että pilvi leijuu ympärillä.
Sopii kaikkiin ikäluokkiin. Nuorten ei tarvitse näyttää vanhuksilta. Ei edes keski-ikäisiltä. Ehtivät käyttäytyä tympeästi ja näyttää happamilta ja yhtä elämän ilottomilta sitten aikanaan.
Ikeassa pyjamapukuiset saa ilmaisen aamupalan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille naisille pakolliseksi dirndl ja miehille lederhosen
🇺🇦🇮🇱
IHQ zillii läppää
valkkis ei tuu stringei
Minä opin tähän pukeutumistyyliin asuessani Kanadassa 2011-2012. Lähipiirissäni muutama henkilö teki alun perin näin :D
Housut ku housut, pääasia että peittää kehoa.
No jos on eri housut nukkumiseen ja muualla luuhaamiseen niin ihan sama. Tai ymmärtää edes pestä ennen kuin niillä sänkyynsä menee. Ja ymmärrän todella hyvin miksi esim. koulussa istuu tuntikaupalla mieluummin pyjamahousuissa kuin vaikka farkuissa.
Aivan ihana muoti, pyjamahousut ovat söpöjä ja mukavia päällä!
Eli jos et pukeudu yöpukuun kaupungille lähtiessäsi olet joku sivuhahmo pelissä? Ei ihme että teille nykynuorille nauretaan.