Ei hyvä helvetti! Ylen juttu "Pyjamahousuja käytetään nyt myös koulussa ja kaupungilla".
Ei hyvä helvetti! Pyjamahousuissa lähdetään liikkeelle ihmisten ilmoille! Tällainen on mahdollista vain Suomessa. Suomalaisen naisen junttius, muodittomuus ja tyylitiedottomuus lähtee siis jo teini-iässä liikkeelle.
Pitäisi ehdottomasti saada joistakin trenditietoisista maista naisten pukeutumisvaikutteita tänne Suomeen ja vähän äkkiä! Sellaisissa maissa kun ei mennä pyjamahousuissa kuin korkeintaan roskat viemään ulos, jos sitäkään. Niissä maissa ei tulisi kuuloonkaan, että lähdettäisiin ihmisten ilmoille pyjamahousuissa.
Kommentit (233)
Anna mun kaikki kestää. Olisipa nuorisolla vielä kirkkomusiikki ja keskiajan muoti.
Ap:n kaltaiset pöyristyjät ja paheksujat ovat suurin este ihmiskunnan myönteiselle kehitykselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasarilla me pidettiin flanellipaitoja, ehkä twin peaks vaikutti?
aika samat kuosit.
Twinarit tuli ysärillä, teillä on ollut joku muu vaikute.
Ei vaan kirjoittaja on sen verran iäkäs, että vuosikymmenet menevät sekaisin. Ysäri kasari seiskari kusari no joku kuitenki.
Jos mietin omia nollarin vaatteitani, jotka olivat niin paljastavia, ettei melkein mitään jäänyt arvailun varaan, olen kyllä ihan tyytyväinen, että oma esiteinityttö lähti tänään kouluun pyjamahousuissa ja ylisuuressa hupparissa.
mitä ihmettä kellekään kuuluu minkälaisissa housuissa joku on kaupungilla liikkeellä. katso muualle ja huolehdi vain omasta pukeutumisestasi
jokainen tekee omat vaatevalintansa itse.
Vierailija kirjoitti:
Jos mietin omia nollarin vaatteitani, jotka olivat niin paljastavia, ettei melkein mitään jäänyt arvailun varaan, olen kyllä ihan tyytyväinen, että oma esiteinityttö lähti tänään kouluun pyjamahousuissa ja ylisuuressa hupparissa.
Miksi esittelit itseäsi ja seksualisoit habitustasi?
Kiva tietää että olen trendikäs, tähän asti oon häpeillen käynyt postilaatikolla yöhousuissa.
Ainahan sitä mennään toiseen äärinmäisyyteen, saadaan ostostapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nuoruudessa opettaja aina mainosti että Suomi on vapaa maa ja täällä saa pukeutua miten haluaa.
Pohjoiskoreassa ja Kiinassa on pukupakko ja pukeudutaan maolaisittain. Hän aina muistutti että osa suomalaisista tuntee kaipuuta uniformuihin ja tiettyyn pukupakkoon, koska suomalaisista osa on kommunistien jälkeläisiä ja heillä on vaikeaa hyväksyä pukeutumisen vapaus.
Sun opettaja oli aivan vtun väärässä. Koulupukupakko helpottaisi huomattavasti esimerkiksi kiusaamista - koska vaatetuksesta kiusataan koulumaailmassa todella paljon. Samalla se häivyttäisi varallisuuseroja. Itse kannatan ehdottomasti koulupukuja ja kännykkäkieltoa kouluihin; jo näillä päästäisiin hyvään alkuun.
Koulupuku olisi loistava keksintö. Säästyisi vanhemmilta rahat ja lapset ei voisi kiusata niitä joilta puuttuu kalliit
Myös vasemmistohallitus, niin voitaisi marssia muodossa kouluun järjestelmällisesti punaliput liehuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi esittelit itseäsi ja seksualisoit habitustasi?
2000-luvun alussa se oli muotia ja kaikki tytöt pukeutui niin. Hyvä että nyt ollaan terveemmässä suunnassa. Hupparit ja pyjamahousut koulussa kuulostaa ainakin mun korvaan ihan hyvältä asulta.
Kyllä salihousut ja vyölaukku on parempi.
Tai matalat farkut jotka ei peitä edes peppareikää.
Kyllä ennen oli paremmin...
Vierailija kirjoitti:
mitä ihmettä kellekään kuuluu minkälaisissa housuissa joku on kaupungilla liikkeellä. katso muualle ja huolehdi vain omasta pukeutumisestasi
jokainen tekee omat vaatevalintansa itse.
Okei, pelkät chapsit ja nahkaliivi, no jotkut kengät toki. Ei varmaan haittaisi ketään.
Pyjamahousut on trendinä jees. Niitä on ollu paljon pahempiakin. Esim. revityt farkut ja mini roiskeläpät ilman sukkiksia, tai paukkupakkasilla tennarit ilman sukkia ja nilkat paljaana. Kuka viittii pyjamahousuista närkästyä? Ne on mukavat housut.
Vierailija kirjoitti:
Ttu tätä maata😞
Täällä ei ole maastapoistumiskieltoa. Eikö mikään niistä ihailemistasi maista ota sinua vastaan, vai mikä lähtemistä viivyttää?
Vierailija kirjoitti:
Pyjamahousut on trendinä jees. Niitä on ollu paljon pahempiakin. Esim. revityt farkut ja mini roiskeläpät ilman sukkiksia, tai paukkupakkasilla tennarit ilman sukkia ja nilkat paljaana. Kuka viittii pyjamahousuista närkästyä? Ne on mukavat housut.
Tätä minäkin ihmettelen. Kerrankin muodissa on mukava, peittävä, halpa ja helppohoitoinen vaate. Ja täällä mammat repii pelihousujaan (vai salihousujaan) satojen viestien verran.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on ihan hauskaa. Joka ainoa sukupolvi on varmasti järkyttänyt pukeutumisellaan vanhempia, miksi tämä sukupolvi ei sitä tekisi. Tuohan on vielä varsin terveellinen muoti - ei mitään ylipieniä ja tiukkoja ja paljastavia kinttanoita, sopii kaikille sukupuolille.
"sopii kaikille sukupuolille"
Mitä tarkoitit tällä? Sukupuolia on kaksi kappaletta joten kuulostaa järkevämmältä jos sanoo "sopii molemmille sukupuolille".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ttu tätä maata😞
Täällä ei ole maastapoistumiskieltoa. Eikö mikään niistä ihailemistasi maista ota sinua vastaan, vai mikä lähtemistä viivyttää?
Veekoo
Tosi hauskat housut. T. N65, joka saattaa pistää pyjamahousut kauppareissulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nuoruudessa opettaja aina mainosti että Suomi on vapaa maa ja täällä saa pukeutua miten haluaa.
Pohjoiskoreassa ja Kiinassa on pukupakko ja pukeudutaan maolaisittain. Hän aina muistutti että osa suomalaisista tuntee kaipuuta uniformuihin ja tiettyyn pukupakkoon, koska suomalaisista osa on kommunistien jälkeläisiä ja heillä on vaikeaa hyväksyä pukeutumisen vapaus.
Sun opettaja oli aivan vtun väärässä. Koulupukupakko helpottaisi huomattavasti esimerkiksi kiusaamista - koska vaatetuksesta kiusataan koulumaailmassa todella paljon. Samalla se häivyttäisi varallisuuseroja. Itse kannatan ehdottomasti koulupukuja ja kännykkäkieltoa kouluihin; jo näillä päästäisiin hyvään alkuun.
Koulupuku olisi loistava keksintö. Säästyisi vanhemmilta rahat ja l
Kannatan armeijanvihreää kouluasua ja työläisille myös hernerokan värinen tai harmahtava työasu lippalakilla, joka vastaa asun väristöä.
Rinnalle voisi laittaa lippumme merkiksi että olemme tämän kansakunnan kansalaisia työssämme ja koulussamme.
Loppuu se halpatyövaatteiden riistomyynti tässä maassa. Jokaiselle valtion puku päälle ja pukupakko.
Loppuu kiusaaminen ja rahaongelmat, kun ei tarvitse ostella ylimääräisiä vaatteita. Jokainen saa synnytysosastolta oman elämänsä vaatteet vauvalaatikosta.
Näyttäähän tuo nyt ihan saatan*n tyhmältä