Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tulet viikonloppuna kipeäksi, ilmoitatko pomolle maanantain poissaolosta sunnuntaina

Vierailija
25.08.2024 |

vai maanantaiaamuna?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan tekstiviestin sunnuntaina jos olen vielä silloin kipeänä niin ei tarvi maanantaiaamuna laittakaa kelloa soimaan vaan saa nukkua.

Sinähän voit olla maanantaina jo ihan työkunnossa hyvin nukutun yön jälkeen. 

Vierailija
42/47 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei käy s-posti ilmoittaminen eikä tekstiviestit, niistä tulisi palkaton vapaa .Soitettava ehdottomasti, maanataina soittaisin heti aamusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samana päivänä laitetaan, jolloin ollaan kipeänä. Meillä ei voi laittaa viestiä seuraavalle päivälle. Terveystilanne tsekataan päiväkohtaisesti eikä huomiselle ellei sitten ole lääkärin sairauslomatodistusta. 

Vierailija
44/47 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpuhelin ei tavoita esimiestä työajan ulkopuolella.

Vierailija
45/47 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että kun kollega viettää rokulipäivää (joka jostain syystä sattuu aina maanantaiksi tai perjantaiksi), hän ilmoittaa niistä mainittuina päivinä. Itse seuraan työsähköpostia myös viikonloppuina (en ole koskaan ymmärtänyt, miksi jotkut jättävät työpuhelimensa työpaikalle).

En kyllä tuosta ottaisi mallia, tuolla tyylillä oon aika jotenkin kiinni töissä .Näin sitä  saa ajettua itsensä työuupumukseen.

Vierailija
46/47 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei käy s-posti ilmoittaminen eikä tekstiviestit, niistä tulisi palkaton vapaa .Soitettava ehdottomasti, maanataina soittaisin heti aamusta.

Meillä taas halutaan sähköposti, josta myös ilmoitetaan henkilöstöosastolle. Kaikki mustaa valkoisella. 

Vierailija
47/47 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että kun kollega viettää rokulipäivää (joka jostain syystä sattuu aina maanantaiksi tai perjantaiksi), hän ilmoittaa niistä mainittuina päivinä. Itse seuraan työsähköpostia myös viikonloppuina (en ole koskaan ymmärtänyt, miksi jotkut jättävät työpuhelimensa työpaikalle).

Varsinainen idiootti olet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme