Jos tulet viikonloppuna kipeäksi, ilmoitatko pomolle maanantain poissaolosta sunnuntaina
Kommentit (47)
Meillä ei käy s-posti ilmoittaminen eikä tekstiviestit, niistä tulisi palkaton vapaa .Soitettava ehdottomasti, maanataina soittaisin heti aamusta.
Samana päivänä laitetaan, jolloin ollaan kipeänä. Meillä ei voi laittaa viestiä seuraavalle päivälle. Terveystilanne tsekataan päiväkohtaisesti eikä huomiselle ellei sitten ole lääkärin sairauslomatodistusta.
Työpuhelin ei tavoita esimiestä työajan ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että kun kollega viettää rokulipäivää (joka jostain syystä sattuu aina maanantaiksi tai perjantaiksi), hän ilmoittaa niistä mainittuina päivinä. Itse seuraan työsähköpostia myös viikonloppuina (en ole koskaan ymmärtänyt, miksi jotkut jättävät työpuhelimensa työpaikalle).
En kyllä tuosta ottaisi mallia, tuolla tyylillä oon aika jotenkin kiinni töissä .Näin sitä saa ajettua itsensä työuupumukseen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei käy s-posti ilmoittaminen eikä tekstiviestit, niistä tulisi palkaton vapaa .Soitettava ehdottomasti, maanataina soittaisin heti aamusta.
Meillä taas halutaan sähköposti, josta myös ilmoitetaan henkilöstöosastolle. Kaikki mustaa valkoisella.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että kun kollega viettää rokulipäivää (joka jostain syystä sattuu aina maanantaiksi tai perjantaiksi), hän ilmoittaa niistä mainittuina päivinä. Itse seuraan työsähköpostia myös viikonloppuina (en ole koskaan ymmärtänyt, miksi jotkut jättävät työpuhelimensa työpaikalle).
Varsinainen idiootti olet.
Sinähän voit olla maanantaina jo ihan työkunnossa hyvin nukutun yön jälkeen.