Tinderissä 44-vuotias lapseton nainen, haaveilee lapsista...
44v nainen haaveilee perheen perustamisesta.
Onko käytännössä mahdollista???
Kommentit (147)
Mä kans tänään ihmettelin tinderissä kun tuli vastaan pari päälle nelikymppistä naista, joilla luki profiilissa "haluan lapsia". Hämmentävää menoa.
Eihän tuossa iässä ole vaihdevuodet vielä lähelläkään. Laura Malmivaara tuli raskaaksi 48-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Toinen isoäitini sai nuorimmaisensa 46-vuotiaana, toinen 44-vuotiaana.
Niin nuorimmäisensa. Entä esikoisen? Tuskin nelikymppisenä. Omalla isoäidillä sama homma nuorimmainen 45-vuotiaana, mutta esikoinen 19-vuotiaana ja sen jälkeen lapsi 2-3 vuoden välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei olisi. Itse tulin helposti raskaaksi tuossa iässä ja niin on tultu kautta aikain. Ennen oli ihan tavallista että lapsi tuli pitkälle yli 40v nyt kuvitellaan et täysi mahdottomuus.
Ennen oli pikkusen eri asia kun tuohon ikään mennessä oli jo tehty lapsia aika monta. Eli ei ennenkään tuossa iässä ensimmäistä tehty. Jos on 44-vuotias etkä ole vielä lapsentekoa edes aloittanut kun mies puuttuu, niin on erittäin todennäköistä että lapsettomaksi jää.
Eihän siltä mieheltä tarvitse kun siemenen. Ja tinderissä niitä muuhun kykenemättömiä siemenjakelijoita piisaa
Yritä elää asian kanssa. Miehillä on vielä vammaisempia bioja.
käyttämätön museonainen on parisuhdemarkkinoilla halutumpi kuin käytetty yh-jäte
Voishan se nainen ottaa jonkun eronneen miehen, jolla on lapsia jo valmiiksi. Siinähän niitä lapsia tulisi ja perhe-elämää hänellekin.
Ensimmäinen raskaus on vaarallisin niin äidille kuin lapselle, ja mitä enemmän ikää sitä vaarallisemmaksi se tulee. Kyllä tuossa iässä on iltatähtiä ennenkin syntynyt, mutta ensimmäisiä harvemmin.
Ihmiset ovat ihailtavan optimistisia asian suhteen. Itse pelkäsin jääväni lapsettomaksi, kun aloitettiin esikoisen yrittäminen vasta kun olin 30v.
Vierailija kirjoitti:
On, jos ei ole vaihdevuodet alkaneet, ja tuskin on kun kerran haaveilee. Tuollaisella naisella voi olla jopa paremmat mahdollisuudet pamahtaa paksuksi, kuin 30v pitkässä liitossa olevalla, sillä sinkkunaista ei ole ehkä myrkytetty steroideilla ja spermalla
Jos lähdet hommaan mukaan niin pidättäyttykää seksistä muulloin kuin ovulaation aikaan
Myrkytetty spermalla... hohhoijaa. Missä kävit koulua?
Vierailija kirjoitti:
Voishan se nainen ottaa jonkun eronneen miehen, jolla on lapsia jo valmiiksi. Siinähän niitä lapsia tulisi ja perhe-elämää hänellekin.
Ei, mut ku mä tahdon omia lapsia ja mulla on oikeus.
Eiköstä tuollai ilmoittava vaan kerro että seksiä olis lujasti luvassa kun koittaa tiineytyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei olisi. Itse tulin helposti raskaaksi tuossa iässä ja niin on tultu kautta aikain. Ennen oli ihan tavallista että lapsi tuli pitkälle yli 40v nyt kuvitellaan et täysi mahdottomuus.
Ennen oltiin raskaana koko ajan ja siksi hedelmällisyys säilyi. Ei ennenkään nelikymppiset alkaneet haaveilemaan ensimmäisestä lapsesta.Nykyään huijataan kehoa, että ollaan raskaana e-pillereillä. Jos jättää kuukautisia väleistä, jää munasoluja varastoon
Tuo on myytti. Tietämättömyyttä.
Ei auta että munasoluja jää varastoon , koska ne vanhenevat. Munasolut eivät uusiudu elämän aikana, tyttövauva syntyy kaikilla munasoluilla, jotka toki kypsyvät vasta murrosiässä.
Varmaan kannattais haaveilla niistä lapsista sillon kun on hedelmällinen eikä vasta sitten kun on hävikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, jos ei ole vaihdevuodet alkaneet, ja tuskin on kun kerran haaveilee. Tuollaisella naisella voi olla jopa paremmat mahdollisuudet pamahtaa paksuksi, kuin 30v pitkässä liitossa olevalla, sillä sinkkunaista ei ole ehkä myrkytetty steroideilla ja spermalla
Jos lähdet hommaan mukaan niin pidättäyttykää seksistä muulloin kuin ovulaation aikaan
Myrkytetty spermalla... hohhoijaa. Missä kävit koulua?
uliopistossa. siellä opetettiin, että kaikki miehet on sikoja ja kaikki on miesten vika. patriarkaatti sortaa.
Vierailija kirjoitti:
käyttämätön museonainen on parisuhdemarkkinoilla halutumpi kuin käytetty yh-jäte
Tuskin hän parisuhteen perässä on, jos biossa lukee että haluaa lapsen
Ostaa ihmiset lottolappujakin. Raskaaksi tuleminen tuossa iässä on sentään ihan täysin mahdollista. Ei tietenkään varmaa missään nimessä, mutta ei se mikään maailman kahdeksas ihme ole jos niin tapahtuisi.
Sitten on vielä IVF-hoidot sun muut olemassa. Ehkä tällä naisella on munasoluja pakastettuna?
Vierailija kirjoitti:
Eronneet miehet eivät sovellu elämään naisen kanssa, ja noilla lapsilla on jo äiti. Miesten epätoivoinen yritys korvata lastensa äiti kaikilla mahdollisilla muilla naisilla uusista naisystävistä hoitajiin, mummoihin ja lääkäreihin tulee jättää omaan arvoonsa. Jos ovat jättäneet lastensa äidin, ovat sitten ilman naista
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat ihailtavan optimistisia asian suhteen. Itse pelkäsin jääväni lapsettomaksi, kun aloitettiin esikoisen yrittäminen vasta kun olin 30v.
Olet naurettava.
Ikää suurempi ongelma on se jos olet niin ikävä ihminen ettei kukaan ikinä halua kanssasi pariutua.
Pakkohan se on johonkuhun purkaa.