đ SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?
Kommentit (1187)
Vierailija kirjoitti:
Pisteeni olivat 95 todistusvalinnassa ja alin hyvÀksytty pistemÀÀrÀ oli 78, tarkoittaako tÀmÀ ettÀ ensikertalaisena olisin pÀÀssyt sisÀÀn? Nyt oon varasijalta 44.
Joo 78 on ensikertalaisten pisteraja. Olis kiva, jos joskus saataisiin ei-ensikertalaisten oikea raja nÀkyviin. Mutta kovat on rajat taas ei-ensikertalaisilla. Tradeks pÀÀsi 99 ja mulla 143 ja silti joku tyyliin 20. varasija.
Laurean tulokset tuli (eri tradenomilinjoja)!
TAMK hakukohde nro 4 hyvÀksytty!
Mites muut aikoo valmistautua valintakokeisiin? Oon ainakin huomannut, ettÀ tarjolla olisi monia erilaisia kursseja yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisteeni olivat 95 todistusvalinnassa ja alin hyvÀksytty pistemÀÀrÀ oli 78, tarkoittaako tÀmÀ ettÀ ensikertalaisena olisin pÀÀssyt sisÀÀn? Nyt oon varasijalta 44.
Joo 78 on ensikertalaisten pisteraja. Olis kiva, jos joskus saataisiin ei-ensikertalaisten oikea raja nÀkyviin. Mutta kovat on rajat taas ei-ensikertalaisilla. Tradeks pÀÀsi 99 ja mulla 143 ja silti joku tyyliin 20. varasija.
Kattokaapa ja laskekaapa huvikseen valintatavat noista teidĂ€n hakemista kohteista! Itse laskin ettĂ€ mulla Jamk kĂ€tilö pĂ€ivĂ€toteutus, 0.8 paikkaa jaossa ei ensikertalaiselle joka hakee ammattikoulun todistuksella. En tiedĂ€ pyöristyykö tuo tasan yhteen paikkaan. Ja sinne pÀÀsee varmaan sitten joku tĂ€ysillĂ€ todistuspisteillĂ€ đ itsellĂ€ 132 pistettĂ€ ja ei toivoakaan. Viime vuonna jĂ€in varasijalle 1 ja siinĂ€ pysyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois kyllÀ kiva tietÀÀ kuinka paljosta jÀi kiinni vaikka eihÀn nuo yö pisteet mulla raposet muutenkaan ole.. no ei muuta ku lukee edelleen valintakokeisiin!
MÀ oon ihan surkea englannissa, mietin pitÀskö ottaa joku kertauskurssi..
Vierailija kirjoitti:
Mites muut aikoo valmistautua valintakokeisiin? Oon ainakin huomannut, ettÀ tarjolla olisi monia erilaisia kursseja yms.
Jamekertaus nÀyttÀisi olevan yksi edullisimmista itsenÀisesti suoritettavista kursseista. Toki siinÀ 1kk maksulla ilmeisesti ja nyt valintakokeisiin alle kuukausi enÀÀ aikaa, joten siinÀ mielessÀ ei ehkÀ koko hinnan vÀÀrtti, vaikka maksaakin vain joitain kymppejÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀkeekö joku jostain paljon hakijoita oli LAB-ammattikorkeakoulu, VerkkokampusSosionomi (AMK), verkko-opinnot?
se on ylempĂ€nĂ€ tota mun hyvĂ€ksyttyĂ€ sairaanhoitaja juttua ja vĂ€hĂ€ nyt toi on ettĂ€ en sittenkÀÀ pÀÀsis ylempiin, oon tyytyvĂ€inen tĂ€hĂ€n tulokseenđ
Googlettamalla löytyy! :)
Ylen sivuilla nÀyttÀÀ olevan ihan hakukone, mutta jostain syystÀ ei anna linkkiÀ tÀhÀn syöttÀÀ!
1437 hakijaa oli Lab sosionomi verkkokampus! 28.7 hakijaa per paikka.
MistÀ nÀmÀ voi oikein nÀhdÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀkeekö joku jostain paljon hakijoita oli LAB-ammattikorkeakoulu, VerkkokampusSosionomi (AMK), verkko-opinnot?
se on ylempĂ€nĂ€ tota mun hyvĂ€ksyttyĂ€ sairaanhoitaja juttua ja vĂ€hĂ€ nyt toi on ettĂ€ en sittenkÀÀ pÀÀsis ylempiin, oon tyytyvĂ€inen tĂ€hĂ€n tulokseenđ
Googlettamalla löytyy! :)
Ylen sivuilla nÀyttÀÀ olevan ihan hakukone, mutta jostain syystÀ ei anna linkkiÀ tÀhÀn syöttÀÀ!
1437 hakijaa oli Lab sosionomi verkkokampus! 28.7 hakijaa per paikka.
MistÀ nÀmÀ voi oikein nÀhdÀ?
Hakukone^
Onko kellÀÀn tietoa valintakokeesta?
Varasija 11. Omat pisteet 107 ja sisÀÀn pÀÀsseen pisteet 107. Vituttaa!
Hamk tieto ja viestintĂ€tekniikkaan varasija 38, onko mitÀÀn mahkujađ
Kokemuksia opintopiste.com:ista?
Onko jollekulle tullut jo Labin tuloksia? Mulla nÀkyy vain palkit ja opiskelijavalinta kesken.
Ei ole tullut vielÀ minullekaan
Vierailija kirjoitti:
Onko jollekulle tullut jo Labin tuloksia? Mulla nÀkyy vain palkit ja opiskelijavalinta kesken.
Ei ole Lab julkaissut lainkaan tuloksiaan ilmeisesti! TÀnÀÀn tuli vasta iltapÀivÀstÀkin vasta heidÀn palkit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Lab julkaissut lainkaan tuloksiaan ilmeisesti! TÀnÀÀn tuli vasta iltapÀivÀstÀkin vasta heidÀn palkit
Tuskin tulee tuloksia viikonlopun aikana.. tÀytyy vain olla kÀrsivÀllinen ja odottaa maanantaihin asti :/
Liikuukohan noi todistusvalinnan varasijat kuinka paljon? EnsimmÀistÀ kertaa hain ja oon nyt varasijalla 2. ammattikoulun tokarilla.
Vierailija kirjoitti:
Liikuukohan noi todistusvalinnan varasijat kuinka paljon? EnsimmÀistÀ kertaa hain ja oon nyt varasijalla 2. ammattikoulun tokarilla.
Riippuu varmasti alasta ja siitÀ montako paikkaa jaossa tietyssÀ jonossa. Oman hakukohteen sivuilta löytyy valintatavat josta nÀkee montako paikkaa jaossa ylipÀÀtÀÀn todistusvalinnassa amiksen tokarilla :) ettÀ jos vaikka kolme paikkaa on jaossa ja suosittu ala kyseessÀ, voi olla ettei tipu paikkaa :(