🎓 SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jännitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessä haussa?
Kommentit (1187)
Jospa tänään olis se päivä, että viimeisetkin tulokset tulee. Ei tarvis torstaihin odottaa.
Onko jollain tietoa näkeekö valinnat ensin Vipusessa ennekuin tulevat opintopolkuun?
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain tietoa näkeekö valinnat ensin Vipusessa ennekuin tulevat opintopolkuun?
No mulla ainakin vipunen ei oo päivittynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat ei ole päivittynyt? Minulla ainakin näkyy eri numerot kun eilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai, no voitko katsoa että montako seinäjoelle sairaanhoitajaksi on ottanut vastaan. Mulla näkyy edelleen että 9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai, no voitko katsoa että montako seinäjoelle sairaanhoitajaksi on ottanut vastaan. Mulla näkyy edelleen että 9
Vielä näyttää 9 sehän voi tarkoittaa myös sitä, että vieläkin on 9 ottanut paikan vastaan ja muut odottavat ylempiä tuloksia.
Näettekö paljonko hamkin raksainssi monimuoto puolelle on paikkoja otettu vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Näettekö paljonko hamkin raksainssi monimuoto puolelle on paikkoja otettu vastaan?
21
Onko moni ilmottautunut polkuopintoihin, tänään alkoi esim jyväskylässä ja paikat menee minuutissa tukkoon.
Osaatteko sanoa miten nämä varasijat siis liikkuvat, koulutuksessa johon hain 1 vaihtoehtoehtona näyttää Vipusen mukaan olevan tilanne 18/39 ottanut paikan vastaan. Odottaako siis ihmiset varasijoja ylemmistä kohteista vai miksi tuo tilanne näyttää tuolta?
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko sanoa miten nämä varasijat siis liikkuvat, koulutuksessa johon hain 1 vaihtoehtoehtona näyttää Vipusen mukaan olevan tilanne 18/39 ottanut paikan vastaan. Odottaako siis ihmiset varasijoja ylemmistä kohteista vai miksi tuo tilanne näyttää tuolta?
Odottaa
Pitkät on minuutit ja päivät... Taitaa koulut nauttia kun venyttää tulosten saamista
Vipusen mukaan taitaa olla Vaasan yliopisto ainoa mistä ei ole tulokset tulleet (?)
Vierailija kirjoitti:
Vipusen mukaan taitaa olla Vaasan yliopisto ainoa mistä ei ole tulokset tulleet (?)
Täällä odotellaan Savonian YAMK valintakurssin tuloksia. Hiljaista on.
Tietämätön kysyy miksiköhän vipusessa näkyvien joidenkin paikkojen paikan vastaanottajien määrä on enemmän kuin aloituspaikkojen määrä?
Vierailija kirjoitti:
Entä onko Jyväskylän yliopistosta tulleet?
Kaikista paitsi luokanopettajasta
Sähköposti tulee viiveellä. Opintopolussa tieto näkyy ensin.