đ SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?
Kommentit (1187)
Jospa tÀnÀÀn olis se pÀivÀ, ettÀ viimeisetkin tulokset tulee. Ei tarvis torstaihin odottaa.
Vipuseen tullut uusia rajausmahdollisuuksia esim. valintatapa.
Onko jollain tietoa nÀkeekö valinnat ensin Vipusessa ennekuin tulevat opintopolkuun?
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain tietoa nÀkeekö valinnat ensin Vipusessa ennekuin tulevat opintopolkuun?
No mulla ainakin vipunen ei oo pÀivittynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ tarkoitat ei ole pÀivittynyt? Minulla ainakin nÀkyy eri numerot kun eilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai, no voitko katsoa ettÀ montako seinÀjoelle sairaanhoitajaksi on ottanut vastaan. Mulla nÀkyy edelleen ettÀ 9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai, no voitko katsoa ettÀ montako seinÀjoelle sairaanhoitajaksi on ottanut vastaan. Mulla nÀkyy edelleen ettÀ 9
VielÀ nÀyttÀÀ 9 sehÀn voi tarkoittaa myös sitÀ, ettÀ vielÀkin on 9 ottanut paikan vastaan ja muut odottavat ylempiÀ tuloksia.
NÀettekö paljonko hamkin raksainssi monimuoto puolelle on paikkoja otettu vastaan?
Vierailija kirjoitti:
NÀettekö paljonko hamkin raksainssi monimuoto puolelle on paikkoja otettu vastaan?
21
Onko moni ilmottautunut polkuopintoihin, tÀnÀÀn alkoi esim jyvÀskylÀssÀ ja paikat menee minuutissa tukkoon.
Osaatteko sanoa miten nÀmÀ varasijat siis liikkuvat, koulutuksessa johon hain 1 vaihtoehtoehtona nÀyttÀÀ Vipusen mukaan olevan tilanne 18/39 ottanut paikan vastaan. Odottaako siis ihmiset varasijoja ylemmistÀ kohteista vai miksi tuo tilanne nÀyttÀÀ tuolta?
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko sanoa miten nÀmÀ varasijat siis liikkuvat, koulutuksessa johon hain 1 vaihtoehtoehtona nÀyttÀÀ Vipusen mukaan olevan tilanne 18/39 ottanut paikan vastaan. Odottaako siis ihmiset varasijoja ylemmistÀ kohteista vai miksi tuo tilanne nÀyttÀÀ tuolta?
Odottaa
PitkÀt on minuutit ja pÀivÀt... Taitaa koulut nauttia kun venyttÀÀ tulosten saamista
Vipusen mukaan taitaa olla Vaasan yliopisto ainoa mistÀ ei ole tulokset tulleet (?)
Vierailija kirjoitti:
Vipusen mukaan taitaa olla Vaasan yliopisto ainoa mistÀ ei ole tulokset tulleet (?)
TÀÀllÀ odotellaan Savonian YAMK valintakurssin tuloksia. Hiljaista on.
TietÀmÀtön kysyy miksiköhÀn vipusessa nÀkyvien joidenkin paikkojen paikan vastaanottajien mÀÀrÀ on enemmÀn kuin aloituspaikkojen mÀÀrÀ?
EntÀ onko JyvÀskylÀn yliopistosta tulleet?
Vierailija kirjoitti:
EntÀ onko JyvÀskylÀn yliopistosta tulleet?
Kaikista paitsi luokanopettajasta
SÀhköposti tulee viiveellÀ. Opintopolussa tieto nÀkyy ensin.