🎓 SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jännitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessä haussa?
Kommentit (1187)
Ei ollu tänään se päivä, että kaikki tulokset olis tullut
Näkeekö joku kuinka monta ottanut paikan vastaan metropolia sairaanhoitaja päiväto?
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö joku kuinka monta ottanut paikan vastaan metropolia sairaanhoitaja päiväto?
24
Nyt tuli todistusvalintojen varasijoilta vihdoinkin kouluun paikka. Opintopolussa näkyy tieto, sähköpostia ei ole vielä tullut. Tsemppiä kaikille paikan saaneille ja vielä tietoa odotteleville :)
Ouch pääsin tänään varasija 1. Kolme viikkoa olen ollut 2.
Aika tuskallista ei ensikertalaisena. Valintakurssista sain 90 pistettä ja alimmat hyväksytyt 70.
Täälläkin ollaan edelleen ensimmäisellä varasijalla monimuoto opintoihin.. Toivottavasti loppuviikosta vapautuisi paikka.
Onnea paikkansa saaneille.
Minä olen myös ekalla varasijalla niinikään monimuoto-opintoihin, ei-ensikertalaisena. Jännittää joka aamu kun kirjaudun opintopolkuun...Loppuispa tämä piina pian. Pääsi sisään tai sitten ei.
Itsellä varasijat ei oo liikkunut eikä alempia pysty ottaan vastaan
Joo samoin, myös ei-ensikertalaisena ja varasija 3 ollut kokoajan. Viime keväänä ei-ensikertalaisten jono liikkui monta pykälää kun olin kauempana varasijoilla ja nyt ei mitään muutosta. Olisipa nyt vaan koko hakuprosessi ohi niin voisi alkaa keskittyä sitte kevään hakuun jos nyt ei taas tärpännyt.
Oisko tänään se päivä että tulokset tulisi? No ylihuomenna tulokset tulee viimeistään...
Onko muita Kokkolaan hakeneita linjoilla? :)
Olisi kiva kuulla teiltä, jotka haitte Xamkin tietojenkäsittelyohjelmaan oletteko jo saaneet tuloksia?
Vierailija kirjoitti:
Saako kysellä millaisilla pistemäärillä pääsitte Vaasaan?
27/27 Alimmat hyväksytyt oli 25/27. Hakijoita oli ennätysmäärä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla teiltä, jotka haitte Xamkin tietojenkäsittelyohjelmaan oletteko jo saaneet tuloksia?
Opiskelijavalinta kesken. Mutta yön aikana ovat näköjään ilmestyneet "pistepalkit".
Itse en tosin tuolle valintakurssille osallistunutkaan, kun oli turhan paljon muitakin valintakursseja ja päällekkäisyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijavalinta kesken. Mutta yön aikana ovat näköjään ilmestyneet "pistepalkit".
Itse en tosin tuolle valintakurssille osallistunutkaan, kun oli turhan paljon muitakin valintakursseja ja päällekkäisyyksiä.
Kiitos tiedosta! En tiennyt että sielläkin oli valintakurssi, itse hain tuonne Savonian tietotekniikka puolella ja siellä oli myös valintakurssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tosin tuolle valintakurssille osallistunutkaan, kun oli turhan paljon muitakin valintakursseja ja päällekkäisyyksiä.Kiitos tiedosta! En tiennyt että sielläkin oli valintakurssi, itse hain tuonne Savonian tietotekniikka puolella ja siellä oli myös valintakurssi.
Nyt tuli nuo Xamkin tulokset.
10 800 hakijaa vähemmän kun viime vuonna, miten näissä tuloksissa kestää näin kauan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tosin tuolle valintakurssille osallistunutkaan, kun oli turhan paljon muitakin valintakursseja ja päällekkäisyyksiä.Kiitos tiedosta! En tiennyt että sielläkin oli valintakurssi, itse hain tuonne Savonian tietotekniikka puolella ja siellä oli myös valintakurssi.
Nyt tuli nuo Xamkin tulokset.
Nyt täytyy toivoa, että joku Savoniaan tietotekniikkaan valittu ottaa tuolta paikan.
Saako kysellä millaisilla pistemäärillä pääsitte Vaasaan?