đ SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?
Kommentit (1187)
Ei ollu tÀnÀÀn se pÀivÀ, ettÀ kaikki tulokset olis tullut
NÀkeekö joku kuinka monta ottanut paikan vastaan metropolia sairaanhoitaja pÀivÀto?
Vierailija kirjoitti:
NÀkeekö joku kuinka monta ottanut paikan vastaan metropolia sairaanhoitaja pÀivÀto?
24
Nyt tuli todistusvalintojen varasijoilta vihdoinkin kouluun paikka. Opintopolussa nÀkyy tieto, sÀhköpostia ei ole vielÀ tullut. TsemppiÀ kaikille paikan saaneille ja vielÀ tietoa odotteleville :)
Ouch pÀÀsin tÀnÀÀn varasija 1. Kolme viikkoa olen ollut 2.
Aika tuskallista ei ensikertalaisena. Valintakurssista sain 90 pistettÀ ja alimmat hyvÀksytyt 70.
TÀÀllÀkin ollaan edelleen ensimmÀisellÀ varasijalla monimuoto opintoihin.. Toivottavasti loppuviikosta vapautuisi paikka.
Onnea paikkansa saaneille.
MinÀ olen myös ekalla varasijalla niinikÀÀn monimuoto-opintoihin, ei-ensikertalaisena. JÀnnittÀÀ joka aamu kun kirjaudun opintopolkuun...Loppuispa tÀmÀ piina pian. PÀÀsi sisÀÀn tai sitten ei.
ItsellÀ varasijat ei oo liikkunut eikÀ alempia pysty ottaan vastaan
Joo samoin, myös ei-ensikertalaisena ja varasija 3 ollut kokoajan. Viime kevÀÀnÀ ei-ensikertalaisten jono liikkui monta pykÀlÀÀ kun olin kauempana varasijoilla ja nyt ei mitÀÀn muutosta. Olisipa nyt vaan koko hakuprosessi ohi niin voisi alkaa keskittyÀ sitte kevÀÀn hakuun jos nyt ei taas tÀrpÀnnyt.
Oisko tÀnÀÀn se pÀivÀ ettÀ tulokset tulisi? No ylihuomenna tulokset tulee viimeistÀÀn...
Onko muita Kokkolaan hakeneita linjoilla? :)
Olisi kiva kuulla teiltÀ, jotka haitte Xamkin tietojenkÀsittelyohjelmaan oletteko jo saaneet tuloksia?
Vierailija kirjoitti:
Saako kysellÀ millaisilla pistemÀÀrillÀ pÀÀsitte Vaasaan?
27/27 Alimmat hyvÀksytyt oli 25/27. Hakijoita oli ennÀtysmÀÀrÀ.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla teiltÀ, jotka haitte Xamkin tietojenkÀsittelyohjelmaan oletteko jo saaneet tuloksia?
Opiskelijavalinta kesken. Mutta yön aikana ovat nÀköjÀÀn ilmestyneet "pistepalkit".
Itse en tosin tuolle valintakurssille osallistunutkaan, kun oli turhan paljon muitakin valintakursseja ja pÀÀllekkÀisyyksiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijavalinta kesken. Mutta yön aikana ovat nÀköjÀÀn ilmestyneet "pistepalkit".
Itse en tosin tuolle valintakurssille osallistunutkaan, kun oli turhan paljon muitakin valintakursseja ja pÀÀllekkÀisyyksiÀ.
Kiitos tiedosta! En tiennyt ettÀ siellÀkin oli valintakurssi, itse hain tuonne Savonian tietotekniikka puolella ja siellÀ oli myös valintakurssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tosin tuolle valintakurssille osallistunutkaan, kun oli turhan paljon muitakin valintakursseja ja pÀÀllekkÀisyyksiÀ.Kiitos tiedosta! En tiennyt ettÀ siellÀkin oli valintakurssi, itse hain tuonne Savonian tietotekniikka puolella ja siellÀ oli myös valintakurssi.
Nyt tuli nuo Xamkin tulokset.
10 800 hakijaa vÀhemmÀn kun viime vuonna, miten nÀissÀ tuloksissa kestÀÀ nÀin kauan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tosin tuolle valintakurssille osallistunutkaan, kun oli turhan paljon muitakin valintakursseja ja pÀÀllekkÀisyyksiÀ.Kiitos tiedosta! En tiennyt ettÀ siellÀkin oli valintakurssi, itse hain tuonne Savonian tietotekniikka puolella ja siellÀ oli myös valintakurssi.
Nyt tuli nuo Xamkin tulokset.
Nyt tÀytyy toivoa, ettÀ joku Savoniaan tietotekniikkaan valittu ottaa tuolta paikan.
Saako kysellÀ millaisilla pistemÀÀrillÀ pÀÀsitte Vaasaan?