đ SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?
Kommentit (1187)
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ tuli paikka Laureaan tradenomin verkko-opintoihin :) Jee!
Onnea! Ootko ensikertalainen ja paljonko sait pisteitÀ? Kiinnostaa olisinko pÀÀssyt tÀnne ellen olis pÀÀssyt ylempÀÀn hakutoiveeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli jamkiin ekat tulokset toimintaterapeutti
Paljonko oli pisterajat?
331.111 olin alin hyvÀksytty ensikertalaisilla.
MÀkin pÀÀsin Laureaan, sosionomin monimuoto-toteutukseen:) Tikkurilla kutsuu tammikuussa! Muita, jotka tulossa sinne?
Kaikki tulokset itsellÀ nyt nÀkyvissÀ, olisin pÀÀssyt todistuksella suoraan kaikkiin sisÀÀn mihin hain.
Vierailija kirjoitti:
MÀkin pÀÀsin Laureaan, sosionomin monimuoto-toteutukseen:) Tikkurilla kutsuu tammikuussa! Muita, jotka tulossa sinne?
Normi sosionomi vai rise?
Ei saakeli, Tikkurilan sosionomi rise odottaa!!đ€©
Vierailija kirjoitti:
Ei saakeli, Tikkurilan sosionomi rise odottaa!!đ€©
Sama jos otan paikan vastaan, en oo vielÀ pÀÀttÀnyt.
TietÀÀkö joku, mistÀ valintakokeen eri osioiden pisteet nÀkee?
Vierailija kirjoitti:
TietÀÀkö joku, mistÀ valintakokeen eri osioiden pisteet nÀkee?
Tuolla pari sivua sitten oli linkki.
Vierailija kirjoitti:
Muuten sama mutta mulla Otaniemi. Onnea sinulle!!
Tuohon pÀÀtöksenteko tehtÀvÀssÀ olleeseen virheeseen liittyen, oliko se just se tehtÀvÀ jossa oli lueteltu nimiÀ ja Laina muuttui kesken tehtÀvÀn Leilaksi tms? En muista tarkalleen miten se meni..
MinÀ vasta pÀÀsin metropoliaan lukemaan terveydenhoitajaksi!! En edes sanonut kenellekÀÀn, ettÀ kÀvin valintakokeessa - olen 4v muuttanut Suomeen VenÀjÀltÀ lukemaan amiksessa ja luulin silloin lokakuussa, ettÀ mm. mun suomi on vielÀ parannettava ja en pÀÀse amkoon opiskelemaan vielÀ. Sain 351 pistettÀ
Onko kellÀÀn tullut YAMK tuloksii vielÀ?
Vierailija kirjoitti:
Ei oo. Oottelen Turusta valintakoetulosta!
Oliko kellÀÀn tietoa,miten noi varasijat menee? Olen itse ei-ensikertalainen ja hakemassani koulutusohjelmassa kiintiöt on 40 ensikertalaisille ja 10 ei-ensikertalaisille. Liikkuuko molemmilla omat varasijat eli pitÀÀkö sellaisen ei-ensikertalaisen peruuttaa paikkansa, ettÀ mun sija nousee? Mulla oli yli 50 pistettÀ enemmÀn kuin mitÀ minimit oli, mutta silti reilusti varasijalla ja tuo kymmenen opiskelijan kiintiö on kyllÀ pieni, mikÀli varasijat on jaettu omiin kiintiöihin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo. Oottelen Turusta valintakoetulosta!
Sama tÀÀllÀ :D
Vierailija kirjoitti:
Oliko kellÀÀn tietoa,miten noi varasijat menee? Olen itse ei-ensikertalainen ja hakemassani koulutusohjelmassa kiintiöt on 40 ensikertalaisille ja 10 ei-ensikertalaisille. Liikkuuko molemmilla omat varasijat eli pitÀÀkö sellaisen ei-ensikertalaisen peruuttaa paikkansa, ettÀ mun sija nousee? Mulla oli yli 50 pistettÀ enemmÀn kuin mitÀ minimit oli, mutta silti reilusti varasijalla ja tuo kymmenen opiskelijan kiintiö on kyllÀ pieni, mikÀli varasijat on jaettu omiin kiintiöihin..
KĂ€sittÀÀkseni tuo VĂHINTĂĂN 40 o. annettava ensikertalaisille. Mutta loput 10 voidaan tĂ€yttÀÀ sekĂ€ ensikertalaisilla ettĂ€ ei-ensikertalaisilla... Korjatkaa, jos olen vÀÀrĂ€ssĂ€... Ja kyllĂ€, ei-ensikertalaisena ei ole ihan helppoa pÀÀstĂ€ yhteishaun kautta opiskelemaan, koska niitĂ€ paikkoja on tosi vĂ€hĂ€n..
varasija 18..ei ensikertalainen, 2 pisteen ero alimpaan hyvÀksyttyyn..on tÀÀ tiukkaa peliÀ. EipÀ tÀllÀ kyllÀ sisÀÀn mennÀ kun se ei-ensikertalaisaloituspaikkoja on joku vajaa 20. Tohon haki lÀhes 700 tyyppiÀ eli siihen nÀhden nyt ei pska tulos mut rannalla kuitenkin.