Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

🎓 SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju

Vierailija
25.08.2024 |

Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?

Kommentit (1187)

Vierailija
761/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun on tulos tiedossa, niin alkaa seuraavaksi osiokohtaisten pisteiden odotus! 😂 Kiinnostaa kovasti, ettĂ€ mikĂ€ osio meni paremmin mikĂ€ huonommin.

MistÀ nuo osiokohtaiset nÀkee?

Ammattikorkeakouluu.fi kertoo kuten alla. Ei tosin taida vielÀ olla saatavilla osiokohtaiset pisteet.

Valintakoepisteet-palveluun pÀÀsee kirjautumaan seuraavasti:

Mene sivulle https://tulokset.amkvalintakoe.fi

Kirjaudu sisÀÀn kĂ€yttĂ€en Suomi.fi-palvelun vahvaa tunnistautumista.

Linkin palveluun löydÀt myös omalta hakemukseltasi Oma Opintopolusta.

Vierailija
762/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko varasijoilta 5,7 tai 10 mitÀÀn mahdollisuutta pÀÀstÀ fysioterapiaan?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Odottaako kukaan Samkin tradenomilinjan valintakurssin tuloksia? Onkohan mennyt viime vuosina ihan viimeisille pÀiville, ettÀ tulokset siitÀ tulee?

Vierailija
764/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jee koulupaikka tuli 1 hakukohteesta. JyvÀskylÀÀn muutto siis tiedossa.

Vierailija
765/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Metropoliassa varasija 1. ja 11. 😭 ei-ensikertalaisena haen ja uskon ettĂ€ ei kouluun pÀÀstĂ€. EnsimmĂ€iseen hakulohteeseen 4 paikkaa ja toiseen 3 paikkaa. Byhh. Onko varasijat liikkuneet vielĂ€ muilla?

Vierailija
766/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nyt tuli tieto, ettÀ sain opiskelupaikan Metropoliaan. :)

Valintakoesivulle oli tullut tÀllainen:

"Osalla hakijoista havaittiin virhe pÀÀtöksentekotaidot-osion tehtÀvÀssÀ 1. Virhe huomioitiin antamalla kaikille pÀÀtöksentekotaitojen osion suorittaneille hakijoille oikean vastauksen pisteet kyseisestÀ tehtÀvÀstÀ."

Muistaako kukaan mikĂ€ tuo ensimmĂ€inen tehtĂ€vĂ€ oli pÀÀtöksentekotaidoissa? 

Vierailija
767/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko kellÀÀn liikkunut varasijat?

Vierailija
768/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Opiskelupaikka tuli Laureaan terveydenhoitaja-monimuotoon pisteillÀ 298,57! Jee!

Vierailija
769/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ olen ei-ensikertalaisena valintakokeen perusteella varasijoilla 2, 7, 10 ja 11 Laureassa eri tradenomi-linjoilla. Onkohan mitÀÀn mahista pÀÀstÀ :( Harmittaa kun pÀÀsykoe meni niin kehnosti....

Vierailija
770/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oon niin onnellinen, ettÀ pÀÀsin. Sain paikan jo vuosi sitten varasijalta, mutta en uskaltanut ottaa ÀkkilÀhtöÀ ja ottaa paikkaa vastaan. Nyt on vuosi mietitty ja alan olla varmempi, ettÀ tuo ala on oma juttu. Mutta nyt muutto vieraaseen kaupunkiin jÀnnittÀÀ :D

Vierailija
771/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀÀllÀ tuli paikka Laureaan tradenomin verkko-opintoihin :) Jee!

Vierailija
772/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metropoliassa varasija 1. ja 11. 😭 ei-ensikertalaisena haen ja uskon ettĂ€ ei kouluun pÀÀstĂ€. EnsimmĂ€iseen hakulohteeseen 4 paikkaa ja toiseen 3 paikkaa. Byhh. Onko varasijat liikkuneet vielĂ€ muilla?

Olen ollut itse yli viikon varasijalle 2. ei ensikertalainen. Ei ole kyllÀ toivoa nÀin ei ensikertalaisena.

Vierailija
773/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko Jamkin fyssari tulokset tullut?

Vierailija
774/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon niin onnellinen, ettÀ pÀÀsin. Sain paikan jo vuosi sitten varasijalta, mutta en uskaltanut ottaa ÀkkilÀhtöÀ ja ottaa paikkaa vastaan. Nyt on vuosi mietitty ja alan olla varmempi, ettÀ tuo ala on oma juttu. Mutta nyt muutto vieraaseen kaupunkiin jÀnnittÀÀ :D

Mihin pÀsit? Onnea!

Vierailija
775/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lauream sosionomi tulokset tuli, ja pÀÀsin ekaan toiveeseen, Tikkurilaan monimuotoon! Ensikertalainen oon. Oon onnellinen. TsemppiÀ kaikille!!!

Vierailija
776/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TsemppiÀ kaikille, jotka eivÀt tÀllÀ kertaa pÀÀsseet / pÀÀse haluamaansa opiskelupaikkaan. Ei oo helppoa, mutta ÀlkÀÀ luovuttako!!

Ja onnittelut myös kaikille jo opiskelupaikan saaneille!

Vierailija
777/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onnea opiskelupaikan saaneillle! SeAMK odotuttaa vielĂ€ tuloksia 😬

Vierailija
778/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut itse yli viikon varasijalle 2. ei ensikertalainen. Ei ole kyllÀ toivoa nÀin ei ensikertalaisena.

Mutta eikös tĂ€mĂ€ tarkoita ettĂ€ kaikki ei kuitenkaan ole vielĂ€ vastaanottanut paikkaa? Jospa siellĂ€ on vaan odoteltu kaikkien koulujen tuloksia ja sitten alkaa varasijat liikkumaan? TsemppiĂ€! đŸ€žđŸ™

Vierailija
779/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PÀÀsin Laureaan sosionomi monimuotototeutukseen!!

Vierailija
780/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ei-ensikertalainen, niin ilmeisen mahdotonta pÀÀstÀ kouluun. Olen kirjoittanut 161 pisteen arvoisesti yo-kirjoituksissa, ja pÀÀsykokeesta tulossa melkein 350 pistettÀ, mutta silti jonottamassa. Alimmat hyvÀksytyt on jopa niinkin alhaiset kuin 81. Aika vÀhÀn jÀrkeÀ tÀssÀ, jos yrittÀÀ vaihtaa sellaiselle alalle, missÀ kokee menestyvÀnsÀ paremmin. TÀytyy vain toivoa, ettÀ varasijat vielÀ liikkuu, yksi hakukohde ei nimittÀin ollut kovin vetovoimainen, eli tulosten selkeytyessÀ siinÀ toivottavasti pÀÀsee varasijalta. Viiden parhaan joukossa tÀssÀ ollaan kuitenkin.

MÀ pÀÀsin vaikken ole ensikertalainen. Olen kyllÀ yllÀttynyt, mielestÀni pÀÀsykoe ei kaikilta osin mennyt kovin hyvin.