đ SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?
Kommentit (1187)
Onko varasijoilta 5,7 tai 10 mitÀÀn mahdollisuutta pÀÀstÀ fysioterapiaan?
Odottaako kukaan Samkin tradenomilinjan valintakurssin tuloksia? Onkohan mennyt viime vuosina ihan viimeisille pÀiville, ettÀ tulokset siitÀ tulee?
Jee koulupaikka tuli 1 hakukohteesta. JyvÀskylÀÀn muutto siis tiedossa.
Metropoliassa varasija 1. ja 11. đ ei-ensikertalaisena haen ja uskon ettĂ€ ei kouluun pÀÀstĂ€. EnsimmĂ€iseen hakulohteeseen 4 paikkaa ja toiseen 3 paikkaa. Byhh. Onko varasijat liikkuneet vielĂ€ muilla?
Nyt tuli tieto, ettÀ sain opiskelupaikan Metropoliaan. :)
Valintakoesivulle oli tullut tÀllainen:
"Osalla hakijoista havaittiin virhe pÀÀtöksentekotaidot-osion tehtÀvÀssÀ 1. Virhe huomioitiin antamalla kaikille pÀÀtöksentekotaitojen osion suorittaneille hakijoille oikean vastauksen pisteet kyseisestÀ tehtÀvÀstÀ."
Muistaako kukaan mikÀ tuo ensimmÀinen tehtÀvÀ oli pÀÀtöksentekotaidoissa?
Onko kellÀÀn liikkunut varasijat?
Opiskelupaikka tuli Laureaan terveydenhoitaja-monimuotoon pisteillÀ 298,57! Jee!
MÀ olen ei-ensikertalaisena valintakokeen perusteella varasijoilla 2, 7, 10 ja 11 Laureassa eri tradenomi-linjoilla. Onkohan mitÀÀn mahista pÀÀstÀ :( Harmittaa kun pÀÀsykoe meni niin kehnosti....
Oon niin onnellinen, ettÀ pÀÀsin. Sain paikan jo vuosi sitten varasijalta, mutta en uskaltanut ottaa ÀkkilÀhtöÀ ja ottaa paikkaa vastaan. Nyt on vuosi mietitty ja alan olla varmempi, ettÀ tuo ala on oma juttu. Mutta nyt muutto vieraaseen kaupunkiin jÀnnittÀÀ :D
TÀÀllÀ tuli paikka Laureaan tradenomin verkko-opintoihin :) Jee!
Vierailija kirjoitti:
Metropoliassa varasija 1. ja 11. đ ei-ensikertalaisena haen ja uskon ettĂ€ ei kouluun pÀÀstĂ€. EnsimmĂ€iseen hakulohteeseen 4 paikkaa ja toiseen 3 paikkaa. Byhh. Onko varasijat liikkuneet vielĂ€ muilla?
Olen ollut itse yli viikon varasijalle 2. ei ensikertalainen. Ei ole kyllÀ toivoa nÀin ei ensikertalaisena.
Onko Jamkin fyssari tulokset tullut?
Vierailija kirjoitti:
Oon niin onnellinen, ettÀ pÀÀsin. Sain paikan jo vuosi sitten varasijalta, mutta en uskaltanut ottaa ÀkkilÀhtöÀ ja ottaa paikkaa vastaan. Nyt on vuosi mietitty ja alan olla varmempi, ettÀ tuo ala on oma juttu. Mutta nyt muutto vieraaseen kaupunkiin jÀnnittÀÀ :D
Mihin pÀsit? Onnea!
Lauream sosionomi tulokset tuli, ja pÀÀsin ekaan toiveeseen, Tikkurilaan monimuotoon! Ensikertalainen oon. Oon onnellinen. TsemppiÀ kaikille!!!
TsemppiÀ kaikille, jotka eivÀt tÀllÀ kertaa pÀÀsseet / pÀÀse haluamaansa opiskelupaikkaan. Ei oo helppoa, mutta ÀlkÀÀ luovuttako!!
Ja onnittelut myös kaikille jo opiskelupaikan saaneille!
Onnea opiskelupaikan saaneillle! SeAMK odotuttaa vielĂ€ tuloksia đŹ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut itse yli viikon varasijalle 2. ei ensikertalainen. Ei ole kyllÀ toivoa nÀin ei ensikertalaisena.
Mutta eikös tĂ€mĂ€ tarkoita ettĂ€ kaikki ei kuitenkaan ole vielĂ€ vastaanottanut paikkaa? Jospa siellĂ€ on vaan odoteltu kaikkien koulujen tuloksia ja sitten alkaa varasijat liikkumaan? TsemppiĂ€! đ€đ
PÀÀsin Laureaan sosionomi monimuotototeutukseen!!
Vierailija kirjoitti:
Jos on ei-ensikertalainen, niin ilmeisen mahdotonta pÀÀstÀ kouluun. Olen kirjoittanut 161 pisteen arvoisesti yo-kirjoituksissa, ja pÀÀsykokeesta tulossa melkein 350 pistettÀ, mutta silti jonottamassa. Alimmat hyvÀksytyt on jopa niinkin alhaiset kuin 81. Aika vÀhÀn jÀrkeÀ tÀssÀ, jos yrittÀÀ vaihtaa sellaiselle alalle, missÀ kokee menestyvÀnsÀ paremmin. TÀytyy vain toivoa, ettÀ varasijat vielÀ liikkuu, yksi hakukohde ei nimittÀin ollut kovin vetovoimainen, eli tulosten selkeytyessÀ siinÀ toivottavasti pÀÀsee varasijalta. Viiden parhaan joukossa tÀssÀ ollaan kuitenkin.
MÀ pÀÀsin vaikken ole ensikertalainen. Olen kyllÀ yllÀttynyt, mielestÀni pÀÀsykoe ei kaikilta osin mennyt kovin hyvin.
Ammattikorkeakouluu.fi kertoo kuten alla. Ei tosin taida vielÀ olla saatavilla osiokohtaiset pisteet.
Valintakoepisteet-palveluun pÀÀsee kirjautumaan seuraavasti:
Mene sivulle https://tulokset.amkvalintakoe.fi
Kirjaudu sisÀÀn kÀyttÀen Suomi.fi-palvelun vahvaa tunnistautumista.
Linkin palveluun löydÀt myös omalta hakemukseltasi Oma Opintopolusta.