đ SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?
Kommentit (1187)
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku avata miten nÀmÀ nyt menee. Olen saanut pÀÀsykokeesta 366.7 pistettÀ ja olen varasijoilla 5 ja 7 ja kuitenkin lukee ettÀ alin hyvÀksytty pistemÀÀrÀ on 302.8? Eli onko nÀin vaikeaa jos ei ole ensikertalainen??
Olet omassa jonossa ei ensikertalaisten kanssa eli tosi vaikea pÀÀstÀ. Itse olen myös jonossa 2. ei ensikertalainen.
Vierailija kirjoitti:
Voisko seinÀjoki julkaista tuloksia, vai odotetaanko tÀssÀ vielÀ 8pv?
Jos vipuseen on luottamista, niin seinÀjoki ei ole tehnyt vielÀ valintoja loppuun. Tai ainakin muutamassa koulutuksessa oli valittujen mÀÀrÀ huomattavasti pienempi kuin paikkojen mÀÀrÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Xamkilta tuli mulle nyt valintakoetulokset.
Mulle ei ole vielÀ tullut. Mille linjalle hait?
Tradenomi/liiketalous, verkkototeutus
H-H Tradenomi monimuoto valinnat tulleet, pÀÀsin sisÀÀn kuten Vipusesta pÀÀttelinkin eilen, jes! Ihan hyvillÀ pisteillÀkin, lukematta 246/300p. Alimmat sisÀÀnpÀÀsseet nÀyttÀÀ olevan 193.
JÀnnÀÀ, viimeksi 2005 opiskelijana ollut :)
Vierailija kirjoitti:
Koskahan pystyy vastaanottamaan alemman hakutoiveen? Kaikista kohteista mihin hain on jo tulokset tullu đ€
En ymmÀrrÀ kysymystÀ... Jos olet pÀÀssyt alempaan hakutoiveeseen, niin sinullahan pitÀisi sitten olla siinÀ aktiivisena linkki, jolla voit hyvÀksyÀ tÀmÀn opiskelupaikan vaikka saman tien?
Varasijalla 1. Voiko paikan saada mihin aikaan vaan pÀivÀstÀ vai odotanko taas huomiseen aamuun ettÀ pÀivittynyt? TÀhÀn asti aina varasijat pÀivittynyt 8-10 vÀlillÀ
Vierailija kirjoitti:
Varasijalla 1. Voiko paikan saada mihin aikaan vaan pÀivÀstÀ vai odotanko taas huomiseen aamuun ettÀ pÀivittynyt? TÀhÀn asti aina varasijat pÀivittynyt 8-10 vÀlillÀ
Viime kevÀÀnÀ sain tiedon sisÀÀnpÀÀsystÀ Opintopolkuun joskus klo 13-14 vÀlillÀ. KyttÀsin siis monta kertaa pÀivÀssÀ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime kevÀÀnÀ sain tiedon sisÀÀnpÀÀsystÀ Opintopolkuun joskus klo 13-14 vÀlillÀ. KyttÀsin siis monta kertaa pÀivÀssÀ...
...siis sain Opintopolkuun tiedon sisÀÀnpÀÀsystÀ. SanajÀrjestys alkuperÀisessÀ vÀhÀn hassu.. :P
Eli opintopolun kyttÀys jatkuu vielÀ tÀnÀÀnkin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskahan pystyy vastaanottamaan alemman hakutoiveen? Kaikista kohteista mihin hain on jo tulokset tullu đ€
En ymmÀrrÀ kysymystÀ... Jos olet pÀÀssyt alempaan hakutoiveeseen, niin sinullahan pitÀisi sitten olla siinÀ aktiivisena linkki, jolla voit hyvÀksyÀ tÀmÀn opiskelupaikan vaikka saman tien?
Lukee vain "HyvÀksytty (odottaa ylempien hakukohteiden tuloksia)", mutta ylemmistÀ on jo tulokset tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jollain varasijalla vielÀ ylempÀÀn kohteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukee vain "HyvÀksytty (odottaa ylempien hakukohteiden tuloksia)", mutta ylemmistÀ on jo tulokset tullut.
Aaa... No se sitten nÀköjÀÀn vielÀ odotuttaa. Ja onnea opiskelupaikasta!
KyllĂ€ pistÀÀ miettimÀÀn, kun ei koulupaikkaa taaskaan nĂ€köjÀÀn tullut. Tuntuu mahdottomalta ei-ensikertalaisenađ„ș KyllĂ€hĂ€n taas sinne 5 valitun joukkoon jotkut on pÀÀsseet, mut vaikeelta tuntuu ja joka hakukerta toivo herÀÀ ja taas lytĂ€tÀÀn tulosten tultua. Kauankohan tĂ€tĂ€ jaksaa vielĂ€..
Mulla on 4 ja 5 hakupaikka edelleen opintopolussa ettÀ valinta kesken, silti kun vipusesta katsoo niin siellÀ on jo useat ottaneet kyseisen alan paikan vastaan. MistÀhÀn tÀllÀinen johtuu ettÀ samasta linjasta on jo usealle mennyt tieto, muttei silti kaikille?
Vierailija kirjoitti:
KyllĂ€ pistÀÀ miettimÀÀn, kun ei koulupaikkaa taaskaan nĂ€köjÀÀn tullut. Tuntuu mahdottomalta ei-ensikertalaisenađ„ș KyllĂ€hĂ€n taas sinne 5 valitun joukkoon jotkut on pÀÀsseet, mut vaikeelta tuntuu ja joka hakukerta toivo herÀÀ ja taas lytĂ€tÀÀn tulosten tultua. Kauankohan tĂ€tĂ€ jaksaa vielĂ€..
Sullahan on jo 1 ammatti, teet niitÀ töitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 4 ja 5 hakupaikka edelleen opintopolussa ettÀ valinta kesken, silti kun vipusesta katsoo niin siellÀ on jo useat ottaneet kyseisen alan paikan vastaan. MistÀhÀn tÀllÀinen johtuu ettÀ samasta linjasta on jo usealle mennyt tieto, muttei silti kaikille?
Ovat pÀÀsseet todistusvalinnalla sisÀÀn? Todistusvalintojen tuloksethan tulivat jo aiemmin.
Omg tamkin tulokset sain, pÀÀsin kouluunn!!! Ihanaa!!
TÀÀ ryhmÀ ollu kyllÀ hirveen iso tsemppi ja tuki, toivottavasti te loputkin saatte tiedon pian!!
Vierailija kirjoitti:
Omg tamkin tulokset sain, pÀÀsin kouluunn!!! Ihanaa!!
TÀÀ ryhmÀ ollu kyllÀ hirveen iso tsemppi ja tuki, toivottavasti te loputkin saatte tiedon pian!!
Samaistun niin paljon tÀhÀn. Ihana vertaistuki ollut, tsemppiÀ ihan kaikille <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat pÀÀsseet todistusvalinnalla sisÀÀn? Todistusvalintojen tuloksethan tulivat jo aiemmin.
Niin joo tietysti se voi johtua siitÀ. HÀmÀÀnnyin kun tuolle minne vain niin on jo yli 20 ottanut paikan vastaan, mutta tokihan todistuksella on voinut moni pÀÀstÀ.