đ SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?
Kommentit (1187)
Uskoisin, ettĂ€ oot siihen ekaan pÀÀsemĂ€ssĂ€. Mulla kĂ€vi noin toissapĂ€ivĂ€nĂ€ ja eilen tuli tarjottu opiskelupaikka đ€©
Meinasin hakea AMK:hon ensikevÀÀnÀ ja pÀÀtin ostaa valmennuskurssin pÀÀsykokeita varten
(Tekniikan alan materiaalipaketti)
Kuinka paljon aikaa kannattaa varata valmennuskurssin suorittamiseen tai milloin ylipÀÀtÀnsÀ kannattaa aloittaa sen paketin lÀpikÀyminen, tuskin ehkÀ ihan vielÀ kun kokeet vasta reilun puolen vuoden pÀÀstÀ?
Kiitos! Eilen nĂ€kyi tarjottu paikka opintopolussa. Heti otin vastaan đ
Vipusessa ei vielÀkÀÀn nÀy SeAMKin TH valittujen mÀÀrÀÀ, toisin kuin kaikissa muissa mihin itse hain.
TÀnÀÀn sentÀÀn tosiaan tuli myös SeAMKin valintakoepalkit nÀkyviin!!
Ei mitÀÀn uutta tietoa opintopolussa vielÀkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin, ettĂ€ oot siihen ekaan pÀÀsemĂ€ssĂ€. Mulla kĂ€vi noin toissapĂ€ivĂ€nĂ€ ja eilen tuli tarjottu opiskelupaikka đ€©
vitsit kun on odotukset itellĂ€kin niin korkeellađ« varasija 31, ja minimi pisterajaan 1 pisteen ero, voisko mulla olla niin hyvĂ€ tuuri ettĂ€ pÀÀsisinđ„č
Vierailija kirjoitti:
unohtui ÀskeisestÀ, onnea paikasta
Eilen varasijalla 3, nyt varasijalla 2. Miten usein se opintopolku pĂ€ivittyykÀÀn? Ai saakutti. 66 otetaan sisĂ€lle, 6 ottanut paikan vastaan. Toivottavasti opiskelupaikka irtoaa đ. TsemppiĂ€ kaikille!
Tosi ÀrsyttÀvÀÀ julkaista valittujen mÀÀrÀt Vipusessa mutta Opintopolkuun ei vaan tietoja ilmesty! TÀÀllÀ me sitte sorttaillaan epÀtoivosesti vipusen tietoja ja leikitÀÀn salapoliisia ettÀ sais ees jotain vihiÀ omasta tilanteesta...
Ite olin satavarma ettÀ joudun varasijoille tai jopa hylÀtyksi mutta vipusen tonkimisen jÀlkeen oon löytÀvinÀni sieltÀ itseni valittujen joukosta. Sitten herÀÀ pieni toivonkipinÀ johon ei kuitenkaan uskalla luottaa. Mieli kÀy ihan ylikierroksilla ja keskittymiskyky olematonta!
Olisinpa kÀyttÀnyt yhtÀ paljon aikaa valintakokeeseen valmistautumiseen kuin opintopolun kyttÀÀmiseen... :D
ME HALUTAAN TULOKSIA!!
Vierailija kirjoitti:
Tosi ÀrsyttÀvÀÀ julkaista valittujen mÀÀrÀt Vipusessa mutta Opintopolkuun ei vaan tietoja ilmesty! TÀÀllÀ me sitte sorttaillaan epÀtoivosesti vipusen tietoja ja leikitÀÀn salapoliisia ettÀ sais ees jotain vihiÀ omasta tilanteesta...
Ite olin satavarma ettÀ joudun varasijoille tai jopa hylÀtyksi mutta vipusen tonkimisen jÀlkeen oon löytÀvinÀni sieltÀ itseni valittujen joukosta. Sitten herÀÀ pieni toivonkipinÀ johon ei kuitenkaan uskalla luottaa. Mieli kÀy ihan ylikierroksilla ja keskittymiskyky olematonta!
Olisinpa kÀyttÀnyt yhtÀ paljon aikaa valintakokeeseen valmistautumiseen kuin opintopolun kyttÀÀmiseen... :D
ME HALUTAAN TULOKSIA!!
Siis TĂMĂ! TĂ€ssĂ€ ollaan niin syvĂ€llĂ€ salapoliisi työssĂ€ ettĂ€ huh. "onneks" oon kotona kipeenĂ€ niin ei tarvi keskittyĂ€ mihinkÀÀn, toisaalta oispa jossain muualla niin ei ois tĂ€tĂ€ aikaa kytĂ€tĂ€ kaikkea mahdollista :D
Mun mielestÀ tÀÀ on jo hakijoiden pilkkana pitÀmistÀ, kun vipusesta nÀkee ettÀ koulut jo tietÀÀ ja osat tÀÀllÀkin on jo opintopolusta nÀhnyt oman tilanteensa ja silti on edelleen meitÀ jotka vartoilee ja jÀnnittÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vipusessa ei vielÀkÀÀn nÀy SeAMKin TH valittujen mÀÀrÀÀ, toisin kuin kaikissa muissa mihin itse hain.
Joo viime yön aikana on ilmestynyt palkit! Odottelen samaa, haitko pÀivÀlinjalle vai monimuotoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo viime yön aikana on ilmestynyt palkit! Odottelen samaa, haitko pÀivÀlinjalle vai monimuotoon?
Monimuotoon, mutta nyt toivon ettÀ en pÀÀse sinne :D Jos Vipusta ois uskominen olisin pÀÀsemÀssÀ Tamkii, mihin ois helpompi kulku itellÀ :D En toki valita, kunhan PÀÀsis edes JOHONKIN!! :3
Vierailija kirjoitti:
Meinasin hakea AMK:hon ensikevÀÀnÀ ja pÀÀtin ostaa valmennuskurssin pÀÀsykokeita varten
(Tekniikan alan materiaalipaketti)
Kuinka paljon aikaa kannattaa varata valmennuskurssin suorittamiseen tai milloin ylipÀÀtÀnsÀ kannattaa aloittaa sen paketin lÀpikÀyminen, tuskin ehkÀ ihan vielÀ kun kokeet vasta reilun puolen vuoden pÀÀstÀ?
KyllÀ mÀ jo alottaisin kÀymÀÀn lÀpi sitÀ pakettia. SiinÀ on varsin paljon materiaalia. Ehtii rauhassa kÀydÀ lÀpi ja pitÀÀ hyvin taukojakin, kun varaa pitkÀn ajan.
Vierailija kirjoitti
Monimuotoon, mutta nyt toivon ettÀ en pÀÀse sinne :D Jos Vipusta ois uskominen olisin pÀÀsemÀssÀ Tamkii, mihin ois helpompi kulku itellÀ :D En toki valita, kunhan PÀÀsis edes JOHONKIN!! :3
MÀ kans hain monimuotoon, ja seinÀjoki ykkösenÀ. Katsotaan miten kÀy, jospa se nyt tÀnÀÀn selviÀisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti
MÀ kans hain monimuotoon, ja seinÀjoki ykkösenÀ. Katsotaan miten kÀy, jospa se nyt tÀnÀÀn selviÀisi
Juu mulla kanssa se TH ykkösenÀ. Tampereen SH ja seinÀjoen SH nÀkyy jo valittujen lkm vipusessa mut ei toi TH. Aivan todella turhauttavaa. Tulispa tÀnÀÀn...
En pÀÀssy kouluun đđđ kaikissa muissa ollu palkit jo pari pv ja siellĂ€ tosi korkeat varasijat (siis tyyliin 60), nyt ilmesty ekaan hakukohteeseen palkki (tÀÀ oli valintakurssi hakumuotona) ja muista ei hĂ€vinnyt varasijat eli en pÀÀssy ekaankaan đ olisin niin tarvinnu tĂ€n koulupaikan nyt oon ihan hukassa et mitĂ€ tulevaisuudessa đđđ
Tulispa jo SeinÀjoen tulokset, sais ottaa tuon Vaasan paikan
Mulla katosi eilen kaikki tiedot muista hakukohteista paitsi 1 ja 2. Ekaan tuli tulokset eilen, varasija 31 todistuksella vois tippua jo muidenkin koulujen niin ehkÀ lÀhtis varasijat liikkuu ..?