Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

🎓 SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju

Vierailija
25.08.2024 |

Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?

Kommentit (1187)

Vierailija
661/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla katosi eilen kaikki tiedot muista hakukohteista paitsi 1 ja 2. Ekaan tuli tulokset eilen, varasija 31 todistuksella vois tippua jo muidenkin koulujen niin ehkÀ lÀhtis varasijat liikkuu ..?

Vierailija
662/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Uskoisin, ettĂ€ oot siihen ekaan pÀÀsemĂ€ssĂ€. Mulla kĂ€vi noin toissapĂ€ivĂ€nĂ€ ja eilen tuli tarjottu opiskelupaikka đŸ€© 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Meinasin hakea AMK:hon ensikevÀÀnÀ ja pÀÀtin ostaa valmennuskurssin pÀÀsykokeita varten

(Tekniikan alan materiaalipaketti)

Kuinka paljon aikaa kannattaa varata valmennuskurssin suorittamiseen tai milloin ylipÀÀtÀnsÀ kannattaa aloittaa sen paketin lÀpikÀyminen, tuskin ehkÀ ihan vielÀ kun kokeet vasta reilun puolen vuoden pÀÀstÀ?

Vierailija
664/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kiitos! Eilen nĂ€kyi tarjottu paikka opintopolussa. Heti otin vastaan 😁

Vierailija
665/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vipusessa ei vielĂ€kÀÀn nĂ€y SeAMKin TH valittujen mÀÀrÀÀ, toisin kuin kaikissa muissa mihin itse hain. 

TÀnÀÀn sentÀÀn tosiaan tuli myös SeAMKin valintakoepalkit nÀkyviin!!

Vierailija
666/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei mitÀÀn uutta tietoa opintopolussa vielÀkÀÀn.

Vierailija
667/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Odottavan aika on pitkÀ

Vierailija
668/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, ettĂ€ oot siihen ekaan pÀÀsemĂ€ssĂ€. Mulla kĂ€vi noin toissapĂ€ivĂ€nĂ€ ja eilen tuli tarjottu opiskelupaikka đŸ€© 

vitsit kun on odotukset itellĂ€kin niin korkeellađŸ˜« varasija 31, ja minimi pisterajaan 1 pisteen ero, voisko mulla olla niin hyvĂ€ tuuri ettĂ€ pÀÀsisinđŸ„č

Vierailija
669/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

unohtui ÀskeisestÀ, onnea paikasta

Vierailija
670/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Eilen varasijalla 3, nyt varasijalla 2. Miten usein se opintopolku pĂ€ivittyykÀÀn? Ai saakutti. 66 otetaan sisĂ€lle, 6 ottanut paikan vastaan. Toivottavasti opiskelupaikka irtoaa 🙂. TsemppiĂ€ kaikille!

Vierailija
671/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tosi ÀrsyttÀvÀÀ julkaista valittujen mÀÀrÀt Vipusessa mutta Opintopolkuun ei vaan tietoja ilmesty! TÀÀllÀ me sitte sorttaillaan epÀtoivosesti vipusen tietoja ja leikitÀÀn salapoliisia ettÀ sais ees jotain vihiÀ omasta tilanteesta...

Ite olin satavarma ettÀ joudun varasijoille tai jopa hylÀtyksi mutta vipusen tonkimisen jÀlkeen oon löytÀvinÀni sieltÀ itseni valittujen joukosta. Sitten herÀÀ pieni toivonkipinÀ johon ei kuitenkaan uskalla luottaa. Mieli kÀy ihan ylikierroksilla ja keskittymiskyky olematonta!

Olisinpa kĂ€yttĂ€nyt yhtĂ€ paljon aikaa valintakokeeseen valmistautumiseen kuin opintopolun kyttÀÀmiseen... :D 

ME HALUTAAN TULOKSIA!!

Vierailija
672/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi ÀrsyttÀvÀÀ julkaista valittujen mÀÀrÀt Vipusessa mutta Opintopolkuun ei vaan tietoja ilmesty! TÀÀllÀ me sitte sorttaillaan epÀtoivosesti vipusen tietoja ja leikitÀÀn salapoliisia ettÀ sais ees jotain vihiÀ omasta tilanteesta...

Ite olin satavarma ettÀ joudun varasijoille tai jopa hylÀtyksi mutta vipusen tonkimisen jÀlkeen oon löytÀvinÀni sieltÀ itseni valittujen joukosta. Sitten herÀÀ pieni toivonkipinÀ johon ei kuitenkaan uskalla luottaa. Mieli kÀy ihan ylikierroksilla ja keskittymiskyky olematonta!

Olisinpa kĂ€yttĂ€nyt yhtĂ€ paljon aikaa valintakokeeseen valmistautumiseen kuin opintopolun kyttÀÀmiseen... :D 

ME HALUTAAN TULOKSIA!!

Siis TÄMÄ! TĂ€ssĂ€ ollaan niin syvĂ€llĂ€ salapoliisi työssĂ€ ettĂ€ huh. "onneks" oon kotona kipeenĂ€ niin ei tarvi keskittyĂ€ mihinkÀÀn, toisaalta oispa jossain muualla niin ei ois tĂ€tĂ€ aikaa kytĂ€tĂ€ kaikkea mahdollista :D

Vierailija
673/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun mielestÀ tÀÀ on jo hakijoiden pilkkana pitÀmistÀ, kun vipusesta nÀkee ettÀ koulut jo tietÀÀ ja osat tÀÀllÀkin on jo opintopolusta nÀhnyt oman tilanteensa ja silti on edelleen meitÀ jotka vartoilee ja jÀnnittÀÀ.

Vierailija
674/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vipusessa ei vielĂ€kÀÀn nĂ€y SeAMKin TH valittujen mÀÀrÀÀ, toisin kuin kaikissa muissa mihin itse hain. 

Joo viime yön aikana on ilmestynyt palkit! Odottelen samaa, haitko pÀivÀlinjalle vai monimuotoon?

Vierailija
675/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo viime yön aikana on ilmestynyt palkit! Odottelen samaa, haitko pÀivÀlinjalle vai monimuotoon?

Monimuotoon, mutta nyt toivon ettÀ en pÀÀse sinne :D Jos Vipusta ois uskominen olisin pÀÀsemÀssÀ Tamkii, mihin ois helpompi kulku itellÀ :D En toki valita, kunhan PÀÀsis edes JOHONKIN!! :3

Vierailija
676/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin hakea AMK:hon ensikevÀÀnÀ ja pÀÀtin ostaa valmennuskurssin pÀÀsykokeita varten

(Tekniikan alan materiaalipaketti)

Kuinka paljon aikaa kannattaa varata valmennuskurssin suorittamiseen tai milloin ylipÀÀtÀnsÀ kannattaa aloittaa sen paketin lÀpikÀyminen, tuskin ehkÀ ihan vielÀ kun kokeet vasta reilun puolen vuoden pÀÀstÀ?

KyllÀ mÀ jo alottaisin kÀymÀÀn lÀpi sitÀ pakettia. SiinÀ on varsin paljon materiaalia. Ehtii rauhassa kÀydÀ lÀpi ja pitÀÀ hyvin taukojakin, kun varaa pitkÀn ajan.

Vierailija
677/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti

Monimuotoon, mutta nyt toivon ettÀ en pÀÀse sinne :D Jos Vipusta ois uskominen olisin pÀÀsemÀssÀ Tamkii, mihin ois helpompi kulku itellÀ :D En toki valita, kunhan PÀÀsis edes JOHONKIN!! :3

MĂ€ kans hain monimuotoon, ja seinĂ€joki ykkösenĂ€. Katsotaan miten kĂ€y, jospa se nyt tĂ€nÀÀn selviĂ€isi 

Vierailija
678/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti

MĂ€ kans hain monimuotoon, ja seinĂ€joki ykkösenĂ€. Katsotaan miten kĂ€y, jospa se nyt tĂ€nÀÀn selviĂ€isi 

Juu mulla kanssa se TH ykkösenÀ. Tampereen SH ja seinÀjoen SH nÀkyy jo valittujen lkm vipusessa mut ei toi TH. Aivan todella turhauttavaa. Tulispa tÀnÀÀn...

Vierailija
679/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En pÀÀssy kouluun 😭😭😭 kaikissa muissa ollu palkit jo pari pv ja siellĂ€ tosi korkeat varasijat (siis tyyliin 60), nyt ilmesty ekaan hakukohteeseen palkki (tÀÀ oli valintakurssi hakumuotona) ja muista ei hĂ€vinnyt varasijat eli en pÀÀssy ekaankaan 😭 olisin niin tarvinnu tĂ€n koulupaikan nyt oon ihan hukassa et mitĂ€ tulevaisuudessa 😭😭😭

Vierailija
680/1187 |
13.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tulispa jo SeinÀjoen tulokset, sais ottaa tuon Vaasan paikan

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi seitsemÀn kuusi