đ SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?
Kommentit (1187)
NÀin mÀkin tÀn pÀÀttelin.
MitĂ€pĂ€ vastasit joogaan? RiittÀÀköhĂ€n yks oikein pÀÀsemÀÀn osiosta lĂ€pi đ ? TsemppiĂ€ sinne odotteluun đ. PidetÀÀn peukut pystyssĂ€!
TietÀÀkö joku tuleeko esim. sĂ€hköposti kun tulokset julkaistaan?đ
Vierailija kirjoitti:
NÀin mÀkin tÀn pÀÀttelin.
MitĂ€pĂ€ vastasit joogaan? RiittÀÀköhĂ€n yks oikein pÀÀsemÀÀn osiosta lĂ€pi đ ? TsemppiĂ€ sinne odotteluun đ. PidetÀÀn peukut pystyssĂ€!
JoogatehtĂ€vĂ€ hĂ€mmensi, miten sen olisi boinut pÀÀtellĂ€/laskea...đ
Varasijalle jÀÀneille ei ainakaan heti tullut sÀhköpostia. Tuli vasta myöhemmin, kun paikkoja oli alettu ottamaan vastaan. Joten nyt kyttÀÀn pÀivittÀin opintopolkua, jos tulisivat vastaukset lÀhipÀivinÀ.
JĂ€rkyttĂ€vĂ€ stressi tuloksista..đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
JĂ€rkyttĂ€vĂ€ stressi tuloksista..đ€Ł
Sama. Ja Vaasan yliopistosta saa odottaa varmasti tuloksia vielÀ sen pari viikkoa.
Tulispa AMK tulokset jo ensi viikolla. Kauheeta elÀÀ jÀnnityksessÀ kun pitÀÀ miettiÀ muuttuuko koko elÀmÀ tammikuussa vai ei.
Onko mahdollista ettÀ amk tulokset tulisi jo tÀllÀ viikolla?
Vierailija kirjoitti:
Onko mahdollista ettÀ amk tulokset tulisi jo tÀllÀ viikolla?
MÀ en usko ettÀ tulee. AIkaisemmin on tuli ekat tulokset n.8 arkipÀivÀÀ vikasta koepÀivÀstÀ.
Voikohan AMK valintakursseista nÀkyÀ tulokset aikaisemmin?
Hakijoita on nyt syksyllĂ€ ollut vĂ€hemmĂ€n kuin kevÀÀllĂ€. En tiedĂ€ onko vaikutusta, mutta toivottavasti tĂ€mĂ€n myötĂ€ saataisiin tulokset hitusen aikaisemmin đ€đ».
Mulle on opintopolkuun ilmestynyt yhteen kohteeseen teksti HyvÀksytty. (Muissa lukee edelleen ettÀ valinnat vielÀ kesken.) tarkoikttaako toi nyt sitÀ ettÀ pÀÀsin sisÀÀn?? Vai voiko vielÀ muuttua?
Tarkoittaa, ettÀ ainakin tuo paikka on sinulle varma, joten Onnea!!!!!
Onnea!! Toivottavasti tÀnÀÀn tulisi kaikkien tulokset!
Mihin sulla on ilmestynyt toi hyvÀksytty, siis mihin hait
Ainakin minulle on opintopolkuun ilmestynyt "palkki" eli se harmaa juttu hakukohteen alle, jossa mm. lisÀtiedot-kohta. Tuo palkki kuulemani mukaan enteilee, ettÀ muutaman pÀivÀn sisÀllÀ tulisi tulokset. Minulla se on ollut nyt kolme pÀivÀÀ nÀkyvissÀ.
Kumpa nyt vaan tulis mahdollisimman nopeesti. TiedÀn, ettei mulla oo mitÀÀn mahdollisuuksia tulla valituksi pÀÀsykokeiden perusteella. Olen kuitenkin hyvillÀ varasijoilla todistusvalinnassa. Toivon, ettÀ ihmiset saisivat paikkoja ylemmistÀ hakukohteista, jolloin varasijat alkaisivat mahdollisesti liikkua. Toivoa ehkÀ vielÀ on?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minulle on opintopolkuun ilmestynyt "palkki" eli se harmaa juttu hakukohteen alle, jossa mm. lisÀtiedot-kohta. Tuo palkki kuulemani mukaan enteilee, ettÀ muutaman pÀivÀn sisÀllÀ tulisi tulokset. Minulla se on ollut nyt kolme pÀivÀÀ nÀkyvissÀ.
Mihin hait?
SiinÀ taisi jÀÀdÀ Liisan ja yhden miehen paikat selviÀmÀttÀ. KeskellÀ olivat, mutta kumpi oli edellÀ ei selvinnyt.