Hirveä miehen kaipuu
En oo oikein edes yrittänyt etsiä miestä mistään. En livenä tai deittisovelluksesta. Ärsyttää oma löllöys vaikken lihava olekaan.
Kommentit (16)
No nyt tytöt! Ei ne miehet kotoa hae.
Täälläkin on innokkaita miehiä :)648
Niin mullakin. Vaimo tosin sanoo että miksi miestä haluan vaikka mulla on hänet.
-Pertti
Se on tämän vuoden ilmiö. Ihmiset kaipaavat toistaan. Läheisyyttä, seksiä.
Elämä kärsi korona-ajasta ja Venäjän takia ollaan varpaillaan. Isojen juhlien tuntu ja aihe puuttuu.
Läheisyydessä on vastaus.
Hirveä naisen kaipuu ja ei haittaisi vaikka olisi vähän "lihaa ympärillä". Voitaisiin kokkailla yhdessä, katsoa elokuvaa, käydä kävelemässä ja naida oikein kunnolla. Oma "ei tosi mies" häiritsee itseäni. En osaisi kuvailla itseäni missään deitti sivuilla. Helvetin karvainen, tykkää viettää iltaa laittamalla ruokaa ja kuuntelemalla musikkia, sekä pitää seksistä. Lienee vastaukset vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös miehet ollu toksisia sikoja? Patriarkkoja, jotka luo turvattomia tiloja (ja sähkölaitoksia, viemäreitä, junia, teitä, taloja, siltoja ja paskaviemäreitä).
Kyllä. Heti kun patriarkka astuu huoneeseen muodostuu turvaton tila ja hengitysilma sakenee toksisesta maskuliinisuudesta. En yksinkertaisesti pysty hengittämään. Alkaa ahdistamaan ja henkeä salpaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä naisen kaipuu ja ei haittaisi vaikka olisi vähän "lihaa ympärillä". Voitaisiin kokkailla yhdessä, katsoa elokuvaa, käydä kävelemässä ja naida oikein kunnolla. Oma "ei tosi mies" häiritsee itseäni. En osaisi kuvailla itseäni missään deitti sivuilla. Helvetin karvainen, tykkää viettää iltaa laittamalla ruokaa ja kuuntelemalla musikkia, sekä pitää seksistä. Lienee vastaukset vähissä.
Ihana...haluaisin kaivautua turkkiisi.
Tinderiä kolme päivää kokeilleensa niin älä sieltä etsi ainakaan. Olen 45v normaalikokoinen ja aivan järjissään.
Keskustelu alkoi, mieheltä: mitä kuuluu?minä: kivaa kiitos mies: läväyttää kyrv.n kuvan ja kysyy maistuisiko. Tämä vastaus n 85% miehiltä. Itse päätin et osui jos osuu kohdalle . Yksinkin pärjää. Kusipäitä ei kiitos
Vierailija kirjoitti:
Tinderiä kolme päivää kokeilleensa niin älä sieltä etsi ainakaan. Olen 45v normaalikokoinen ja aivan järjissään.
Keskustelu alkoi, mieheltä: mitä kuuluu?minä: kivaa kiitos mies: läväyttää kyrv.n kuvan ja kysyy maistuisiko. Tämä vastaus n 85% miehiltä. Itse päätin et osui jos osuu kohdalle . Yksinkin pärjää. Kusipäitä ei kiitos
Yritäpä jutella siellä tinderissä myös muille kuin kuspäille.
Miksei kelpaa kiltti ja kunnollinen mies?
Minkälaisen miehen haluaisit?