Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä puoluetta aiot todennäköisemmin äänestää seuraavissa eduskuntavaaleissa v. 2027

Vierailija
25.08.2024 |

Oletko ollut tyytyväinen vai tyytymätön nykyisen Petteri Orpon johtaman hallituksen toimiin ja tekemisiin?

Onko oppositio onnistunut omassa työssään?

Mitä puoluetta äänestät eduskuntavaaleissa v. 2027

Vaihtoehdot

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP tietysti.

Vierailija
82/121 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas paljon vassareita ja vihervassareita täällä. Ehkä se persuhullu olikin oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vassarit ja demarit, hieman hienovaraisemmin käyttäkää sitä VPN-spämmiä. :D

Äsken oli hieman rajua.

Laita silakkamerkki taivaalle ja ota silakkapuhelimella yhteyttä muihin persuihin, että täällä jää persujen silakat vähemmistöön pian! Silakat on meinaan pieniä juhlakaloiksi.

Vierailija
84/121 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on virallista! Palstalla on enemmän vassareita kuin persuja :D

Vierailija
85/121 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamppu puoluetta jos on ehdolla.

Vierailija
86/121 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tyytyväinen nykyhallituksen toimiin. Lisää täytyy leikata vielä ja muslimeja pitäisi saada lähtemään Suomesta kotiinsa niin sitten olisi vielä parempi.

Mihinkään nuo verenimijät eivät ole lähdössä. Istuvat kun tautl Suomessa, kun täällä täysylläpito. Mikähän muu maa noita elättäisi veronmaksajien rahoilla? Mutta täällähän on ihan k*sipää päättäjät! Eli repikää siitä.

Vierailija
87/121 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättikö? Peräkammarien keski-ikäisillä ukoilla ei ole kovin paljon VAUVOJA. 

Vierailija
88/121 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me miehet olemme vähemmistö täällä

Vierailija
89/121 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SDP tietysti.

Samoin.

Vierailija
90/121 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tyytyväinen nykyhallituksen toimiin. Lisää täytyy leikata vielä ja muslimeja pitäisi saada lähtemään Suomesta kotiinsa niin sitten olisi vielä parempi.

Heidän kotinsa on nyt suomessa.

Ja paskat on!

Vierailija
91/121 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei kestä nykyhallituksen velkaantumistahtia, kun ei kestä kahden edellisenkään.

Vierailija
92/121 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvaripuoluetta tietenkin. Kommunismi ei toimi.

Tuon puolueen sais upottaa suohon.

Vierailija
93/121 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän täällä ole vauvoista puhuttu vuosikausiin. Vela-ketju jos on niin siellä niitä kitkeriä velanaisia kyllä on.

Vierailija
94/121 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisten valheet on nyt nähty. Tyhjän saa pyytämättäkin.

Vierailija
95/121 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8d1ec895-3ea3-4d47-81b9-c70eb06d372e

Ihmettelen sitä, että hallitus haluaa laittaa rahat ennemmin viinaan kuin ihmisten ensiapuun.

Äly ei riitä niin voi kommentoida, elpymispaketin 6 miljardin lahja EU lle sillä alijäämät katettu moneen kertaan, eiks niin. 

Vierailija
96/121 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi ei kestä nykyhallituksen velkaantumistahtia, kun ei kestä kahden edellisenkään.

Leikkauksia on kyllä tulossa lisää, voit olla varma. Ja näissähän Purra on jatkuvasti puhunut vähintäänkin keskipitkästä aikavälistä ja hillitsemisestä, kahdesta kaudesta. Nämä löytyy kyllä hallitusohjelmasta ja siellä ollut yli vuoden. Mutta porukka on tyhmää ja harvoin jaksaa lukea. Hyvä kun jaksat edes uutisten otsikkoa pidemmälle.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasureita äänestän seuraavissakin vaaleissa, kuten tähänkin asti olen äänestänyt.

En ole tyytyväinen Orpon hallituksen "leikataan köyhiltä, annetaan rikkaille" -politiikkaan. On lyhytnäköistä ja äärimmäisen epäinhimillistä repiä säästöjä jo valmiiksi vähäosaisilta ihmisiltä. Tämä tulee aiheuttamaan tulevaisuudessa moninkertaiset kustannukset ihmisten ahdingon ja pahoinvoinnin syventyessä. Orpo ja kumppanit ei ilmeisesti tunne ennaltaehkäisevän politiikan käsitettä ollenkaan. Toistavat 90-luvun laman virheet. On tutkitusti todistettu, että laman jälkeinen talouskuripolitiikka ei tuonut säästöjä, vaan aiheutti massiiviset kustannukset, joita edelleen maksellaan. Oma ikäluokkani oli silloin lapsia, ja meistä on tehty seurantatutkimus aikuisuuteen asti. Ennätysmäärä mielenterveyspotilaita, toimeentulotuen saajia jne.

Nämä ovat arvovalintoja, että mistä leikataan. Voisimme myös mm. pe

Mäkin joskus aikoinaan jupisin veroista. Varsinkin kun jonkin aikaa kuuluin siihen ylimpään tulodesiiliin ja mun nimeni näkyi verokoneissa aina marraskuun ekana, Mutta sitten satuin sairastumaan vakavasti. Oliskohan Petteri edelleen yhtä kiittämätön, jos olisi joutunut maksamaan sairaalalaskunsa ihan omasta pussistaan kokonaisuudessaan. En tiedä, mitä veronmaksajille mun hengissä pitämiseni maksoin, mutta todennäköisesti lähemmäs satatonnia. Siitä lähtien olen ollut iloinen veronmaksaja enkä kitise siitä, että mun hyvätuloisen veroprosenttiani kiristettäisiin. 

Mulla menee edelleenkin taloudellisesti ihan hyvin, vaikka teenkin vain 3-päiväistä työviikkoa. Tämä johtuu ihan vaan siitä, että satuin olemaan äitiyslomalla ja hoitovapaalla ysärin laman aikana. Tarjousten perässä juokseminen, juuresraasteiden käyttäminen lihan korvikkeena tai jatkeena, vaatteiden korjaaminen ihan itse jne tulee mulle ihan selkäytimestä. Näin tein ysärillä ja näin teen nytkin, kun on varauduttava siihen, että ehkä saatan jäädä työttömäksi ennekuin alin eläkmeikä tulee täyteen. Mua ei huolestuta oma tulevaisuuteni eikä edes lasteni tulevaisuus. En nimittäin aikonut käyttää senttiäkään vanhemmiltani lähivuosina tulevasta aika messevästä perinnöstä. Mutta mua huolestuttaa ne nuoret, jotka eivät näe enää toivoa yhtään missään. Toisaalta kuitenkin odotan, että nykyhallitus lupaustensa mukaan kääntää talouden taas nousuun ja sitten nuorillakin on taas toivoa.Tässä voi nyt olla vaan aallonpohja, mutta 3 vuoden päästä Suomessa kaikilla menee taas hyvin. Paitsi niillä, joilla ei koskaan enää tule menemään hyvin. 

Suomi on tällä hetkellä kuin Titanic ja ne, jotka ovat siellä ylimmillä kansilla, pääsevät kyllä pelastusliiveissään pelastusveneisiin. 

Vierailija
98/121 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista on pettynyt tähän hallitukseen. Hallituspuolueiden kannatus alle 44%.

Kuka käski äänestää kokkareita? Pitäkää nyt hyvänänne!

Vierailija
99/121 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP

Vierailija
100/121 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SDP:tä. Toivottavasti Sanna palaa suomen politiikkaan aikaisemmin kuin voittamaan pressan vaalit Stubbin kahden kauden jälkeen.

Stubbin kausi jäänee yhteen.

Se on enemmän kuin suotavaa.