Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten tekisi mieli kysyä Jenniltä, että mikä h****tti häntä vaivaa. Mitä väliä sillä on kuka maksaa jos itsellä on varaa? Ei tuollainen maksavan isukin kaipuu ole ihan normaalia aikuislta ihmiseltä.
No totta helkutissa sillä on väliä kuka maksaa. Vaikka mulla on varaa, en rupeis maksamaan jonkun persaukisen äijän ravintolalaskuja tai jatkuvasti vippaamaan sille rahaa. Varsinkaan noin kolmen viikon tuntemisen jälkeen. Johan siinä nopeasti olisi itselläkin tilit tyjänä. Ja mistä ihme "maksavan isukin kaipuusta" sä puhut? Ilmeisestikään et ole yhtään jaksoa sarjasta katsonut. Kun pariskunnan miespuolinen nyt vaan sattuu olemaan "isukki", jolla ei jostain kumman syystä ole omaisuutta edes sen vertaa, että ennen seuraavaa liksaa pystyisi osallistumaan yhteisiin ostoksiin. Ja aina äijä ahdistuu ja rupee kyyneltä tirauttamaan,
Kyllä se vaan kertoo maksavan isukin kaipuusta jos vollottaa siitä että on joutunut "miehen rooliin" kun itsellä on rahaa ja toisella ei. Saattaa tietysti olla lehtien värittämää ja televisiosta näkisi, onko niin tyhmä miltä vaikuttaa. Eilisen lehdestä luin ja jos henkilö on televisiossa esittänyt parempia argumetteja, niistä ei kerrottu :)
Se mikä täällä ihmetyttää on se, että niin moni näkee hyväksyttävänä sen että mies maksaa ja nainen siipeilee, mutta toisin päin ollaan kovin tuohtuneita. Lehden perusteella taas kuulosti siltä että Jenni koki ja sanoi ääneen että hän on se, jonka pitäisi saada siipeillä.
Ihan puhtaasti heteronaisena aloin tuntea itseni mieheksi, kun olin tiiviisti yhdessä naispuolisen ystäväni kanssa, koska minä olin se, jolla oli auto, joka tarjosi jos jompi kumpi ja minä kannoin hänen ostoksiaan (akuutti selkävamma hänellä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teenpä minäkin analyysin Jyrkistä.Jyrki on rikkinäisestä työläisperheestä. Kotkassa on vahva vasemmisto, näen Jyrkissä sitä ideologiaa. Liika raha on suorastaan paha, se on kapitalismia. Edellisiin sukupolviin nähden Jyrkillä on pyyhkinyt taloudellisesti hyvin ja siksi on ollut tyytyväinen raha-asioihinsa.
Hyvä analyysi. Itse ainakin olen huomannut, että usein demarit (ja oletettavasti muut vihervasemmistolaiset) ovat aina toisten taskuilla.En ymmärrä, miten he perustelevat sen, että heille jotekin kuuluu toisten ihmisten rahat.
Omituinen käsitys vasemmistolaisuudesta. Minun tuntemani vassarit käyttää vain omia töillään hankittuja rahojaan. Työttömyys ja sairaus voi iskeä minkä tahansa puolueen edustajiin. Silloin pitäisi olla tarvittaessa yhteiskunnan tukea tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teenpä minäkin analyysin Jyrkistä.Jyrki on rikkinäisestä työläisperheestä. Kotkassa on vahva vasemmisto, näen Jyrkissä sitä ideologiaa. Liika raha on suorastaan paha, se on kapitalismia. Edellisiin sukupolviin nähden Jyrkillä on pyyhkinyt taloudellisesti hyvin ja siksi on ollut tyytyväinen raha-asioihinsa.
Hyvä analyysi. Itse ainakin olen huomannut, että usein demarit (ja oletettavasti muut vihervasemmistolaiset) ovat aina toisten taskuilla.En ymmärrä, miten he perustelevat sen, että heille jotekin kuuluu toisten ihmisten rahat.
Rahankiilto silmissä taitaa olla vain porvareilla. Kuvittelevat sitten, että niin on kaikilla muillakin. No ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Pappa Muurinen käy vähän jututtamassa julkisuushimoista ja ahnetta pappia jos paritus Jennille oli hänen käsialaansa.
Pummi-Jykä on myös mustalla listalla.
Jättäkää sentään pappa Muurinen ulkopuolelle. Nämä jutut ei hänelle kuulu mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oudot valinnat kyllä. Tainan romahdusta eivät voineet asiantuntijat aavistaa. Mitä lie Taina puhunut siellä ja varmasti hänestä saatu ihan erilainen kuva haastattelussa. Ainoastaan Hai ja Matti ovat antaneet hyvän kuvan itsestään.
Hai kyllä , Matti ei. Matti sanoo olevansa kylmä, mammojen mielestä lämmin. Joku varmaan vaan kiukuspäissään noi Matille sanonut ja Matti on sen uskonut.
Matti sanoo menneensä aijemmissa suhteissaan oma etu edellä ja vaikka on tiennyt loukkaavansa puolisaan, on silti tehnyt niin, mutta mammat tietää paremmin, ei Matti ole tehnyt niin.
Matti on sanonut lopettaneensa aikaisennat suhteen olemattomista syistä, kun ei enää ole ollut "kivaa", mammat tietää, että ei ole, Matti vaan sanoo noin.
Matti sanoo, että tuntee olevansa osasyyllinen Taina ahdinkoon, koska tietää, ettei ole päästä
Jostain syystä täällä aina tehdään jostakin miehestä pyhimys ja hänessä ei nähdä mitään huonoa. Matista on tehty täysi vierheetön yksilö. Kumma, ettei noin täydellinen ihminen ole pystynyt kestävään parisuhteeseen. Luulis tuollaisen enkelin olleen kovaa valuttaa naismarkkinoilla ja jatkuva jono oven takana. Ei olis äidin tarvinnut ilmoittaa ohjelmaan. Vai eikö ole kelvannut kukaan.
Asiantuntijoiden ei pitäisi puhua ympäripyöreitä fraaseja vaan mennä suoraan parien akuutteihin ongelmiin, heikkouksiin ja vahvuuksiin.
Me emme tiedä, kuinka paljon asiantuntijat ovat yhteydessä pareihin ja päin vastoin. Voivat olla paljonkin, mutta sitä ei vaan näytetä. Onko tuo sitten jotain suomalaista häveliäisyyttä, että niitä todellisia kipupisteitä ei kameroiden läsnä ollessa tuoda julki. Kyseessä voi olla ihan tervekin itsesuojeluvaisto, ei sitä koko sielua tarvitse avata kaiken kansan raadeltavaksi.
Minusta olisi kiinnostavaa tietää, ketä ne vaihtoehdot sitten olisivat olleet? Oliko niitä ylipäätään? Käsittääkseni osallistujile annetaan joukko kuvia ehdokkaista ja niihin sitten voi vastata, onko joku ihan no no, siinä ja siinä eli ok vai onko joku kenties jopa "täydellinen". Eli täysin yllätyksenä ei se ehdokas voi alttarille tulla eikä myöskään olla täysin vastenmielisen näköinen (jos ovat olleet rehellisiä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tainan käytös on oudointa mitä tässä sarjassa on ikinä nähty. Ihmettelen miten vähän siitä puhutaan, mutta samaa tyhjää jauhetaan satoja sivuja. Onko tosiaan muutama trolli asialla, että huomio menisi tästä pois.
Tuo Tainan lause häämatkalla, sun pää pilaa maiseman, taisi olla ainoa todella rehellinen lause Tainan suusta! Ei naama miellyttänyt. Pikku vihneessä vissiin tuli vähän harrastettua "hääyötä" ja sit kankkusessa alkoi kaduttaa. Sen jälkeen koko loppukauden nyyhki miten on turvaton olo. Anna mun kaikki kestää. Oscarin arvoinen esitys.
Mikähän p**kamyrsky oliskaan tullu, jos Matti ois noin sanonu Tainan päänupista massiivisen pannan koristamana?! Matti sen sijaan kehui Tainaa kauniiksi useaan otteeseen, mutta varmaan se on ollut liian lammasmaista Tainalle.
Tämä! Auta armias jos joku miehistä olisi sanonut näin vaimolleen olis helv etti revennyt! Nyt se oli muka hauskaa ja harmiton vitsi. Paitsi, että ei ollut ja sen sanomisen takana oli ihan tarkoitus sanoa ilkeästi.
Verotiedot 2023 julkaistiin. Olenko ainoa, jonka mielestä esim. Jyrkillä ja Jennillä on aika sama tulotaso?
Sitä vaan, että en ehkä ymmärrä aiheen ympärillä olevaa huolta miekkosen tulotasosta.
Hyvältähän tuo vaikuttaa 👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon, että Jyrkin oletetut talousvaikeudet liittyvät jotenkin äidin kuolemaan. Hänhän on kuollut aika nuorena, jos Jyrki on ollut vain noin 38-vuotias.
Jenni on elänyt niin pumpuliin käärittynä, ettei voi koskaan ymmärtää, mitä Jyrki on joutunut kokemaan.
Ei tuo nyt mitenkään nuori ollut. Olin itse 22-vuotias äitini kuollessa. Välimme olivat huonot, eikä tästä nyt sen enempää.
No ei se äiti ainakaan vanhuuteen ole kuollut! Todennäköisesti sairastanut tai kuollut esim. sydäriin.
Ei voi tulla muuhun johtopäätökseen kuin että lähes kaikki tämän palstan kirjoittajat haluavat siipeillä. Tai ei olisi mitään siipeilyä vastaan, kunhan se siipeilijä on hän itse. Ihan nolottaa nuo Jennin puheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tainan käytös on oudointa mitä tässä sarjassa on ikinä nähty. Ihmettelen miten vähän siitä puhutaan, mutta samaa tyhjää jauhetaan satoja sivuja. Onko tosiaan muutama trolli asialla, että huomio menisi tästä pois.
Tuo Tainan lause häämatkalla, sun pää pilaa maiseman, taisi olla ainoa todella rehellinen lause Tainan suusta! Ei naama miellyttänyt. Pikku vihneessä vissiin tuli vähän harrastettua "hääyötä" ja sit kankkusessa alkoi kaduttaa. Sen jälkeen koko loppukauden nyyhki miten on turvaton olo. Anna mun kaikki kestää. Oscarin arvoinen esitys.
Mikähän p**kamyrsky oliskaan tullu, jos Matti ois noin sanonu Tainan päänupista massiivisen pannan koristamana?! Matti sen sijaan kehui Tainaa kauniiksi useaan otteeseen, mutta varmaan se on ollut liian lammasmaista Tainalle.
Matti on kertonut itsestään kaikenlaista, mistä jonkun toisen sanomana olisi noussut paskamyrsky, mutta matin sanoma ei. Jos Jyrki olusi sanonut, että on kylmä ihminen, on mennyt edelliset suhteet oma etu edelle vaikka on tiennyt loukkaavansa kumppaniaan jne , niin kyllä niistä olisi kirjoiteltu jo sata sivua, eikä ollenkaan niin, että "eihän se Jyrki sitä tarkoittanut".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Kari Kanalan tavoitteena sitten päästä Helsingin kirkon johtoon tai papiksi hyvälle alueelle? Nyt on pappina huonolla alueella Vallilassa ja tuon kirkon lähellä on mm. joku pahasti päihdeongelmaisten paikka.
Kanalan tavoitteena on käydä kaikissa tosi-tv -ohjelmissa ja osassa jopa kahdesti. Onko ollut Selviytyjissä ja Temppareissa vielä? :D
Ollut mukana: EA, Olet mitä syöt, Neljän tähden illallinen, Masked singer, Tietäjät tietää, Tanssii tähtien kanssa, Pitääkö olla huolissaan, Myyrä, Jeopardy ainakin. Onko ihan pikkasen julkkistyrkky?!
Gallup. Uskooko Kari Kanala jumalaan vai onko leipäpappi. Yläpeukku :uskoo , alapeukku:on leipäpappi
"Ollut mukana: EA, Olet mitä syöt, Neljän tähden illallinen, Masked singer, Tietäjät tietää, Tanssii tähtien kanssa, Pitääkö olla huolissaan, Myyrä, Jeopardy ainakin. Onko ihan pikkasen julkkistyrkky?!"
Naked attraction-Suomi seuraavaksi. Ei juontopuolella vaan sermin takana.
Vierailija kirjoitti:
Matilla on jännän muotoinen pää. Tuijotti siinä terapeuttisessiossa jännittyneen ja vähän pelokkaan oloisena, että mitäs se naikkonen nyt sanookaan hänestä. Joidenkin mielestä toki oli ihan ymmärkäisenä, mutta itse kyllä uskon hänen tietävän varsin hyvin, mitä on tapahtunut ja mikä hänen roolinsa oli siinä.
Olen katsonut samaa. Pää on kapea alhaalta ja levenee otsaa kohti mentäessä. Vähän kuin päärynän malli. toki kukaan meistä ei päänmuodoille mitään mahda ja tuuheatukkaisella se ei edes kunnolla näy, mutta Matilla näkyy. Matin ulkonäkö varmaan miellyttää harvaa, mutta oikestihan ei tarvita, kuin se yksi jota miellyttää. Ja mammojen mukaan Matti on muuten täyttä kultaa, täysin vailla inhimillisiä virheitä, eli eihänän tuon joku korjaa kuleksimasta.
Kyllähän Matti tietää mikä Tainaa vaivaa, ja tunnustikin olevansa osasyyllinen, vaikka ei syyllisyyttä tunnekaan, vaikka on aiheuttanut toiselle tuollaiset olotilat. Luulis nyt vähän omantunnon koputtelvan, mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän p**kamyrsky oliskaan tullu, jos Matti ois noin sanonu Tainan päänupista massiivisen pannan koristamana?! Matti sen sijaan kehui Tainaa kauniiksi useaan otteeseen, mutta varmaan se o
Ehkä Tainaa oli kuitenkin jäänyt harmittamaan se Matin sinällään harmiton, mutta tilanteeseen täysin sopimaton Sara Sieppi- kommentti. Antoi sitten takaisin sopivassa tilanteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin vanhempien kausien onnistuneista pareista ja sattumalta löysin jutun Hennan vaikeasta tiestä. Hannalle 10 pistettä! Hän on työstänyt omia mielenterveysongelmiaan, pyrkinyt tulemaan paremmaksi, opiskellut ja kaiken lisäksi saanut pide
Minun käsittääkseni Hannalla ja Samilla on nykyisin lapsikin. Pointsit kotiin heille!
Vierailija kirjoitti:
"Ollut mukana: EA, Olet mitä syöt, Neljän tähden illallinen, Masked singer, Tietäjät tietää, Tanssii tähtien kanssa, Pitääkö olla huolissaan, Myyrä, Jeopardy ainakin. Onko ihan pikkasen julkkistyrkky?!"
Naked attraction-Suomi seuraavaksi. Ei juontopuolella vaan sermin takana.
😂🤣😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Tässä ohjelmassa on ollut hyvin vähän tasokkaita miehiä. Vuosia on ihmetyttänyt, miksi Esa ja Lari aikoinaan joutuivat turvautumaan ohjelmaan. Eikö tuollaisille miehille muka sopivaa seuraa muualta löytynyt?
Larin oli houkutellut ohjelmaan joku tuotannossa oleva tuttu. Sitähän ei tiedä, olisiko Nina ollut jo hakeneiden joukossa ja keväällä olisi keksitty, että tämä voisi mätsätä Larille, jos vaan saadaan Lari suostuteltua mukaan.
Hei hulinaa! Mä olin oikeassa. Tainan kaverit ne täällä trollaa! Kun alkoi tulla useampikin Tainan käytöstä moittiva kommentti tupsahti taas väliin yritystä alkaa puhua rahasta. Ja kun ei voi mitenkään puolustella Tainan käytöstä, niin aletaanpa haukkua Mattia. Ikivanha keino. Kun ei ole mitään millä puolustautua, hyökätään! Raha- ja koulutuskeskustelua ei kannata enää edes yrittää herättää henkiin. Se on loppuun kaluttu luu.