Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran Jyrki ei ole pätevä opettaja (kuten täällä on sanottu), niin miksi ohjelmassa sitten sanottiin, että hän hakee opettajan virkaa? Ei epäpätevä voi hakea virkaa. Tai periaatteessa voi, mutta outoa se olisi, sillä epäpätevä kyllä tietää, että häntä ei tulla ollenkaan huomioimaan viran haussa, koska virkaa täytettäessä huomioidaan vain kelpoisuusehdon täyttävät (opettajan pätevyyden omaavat).
Jenni sanoi, eikä varmaan tiennyt mistä puhuu. Jyrki hakee töitä epäpätevänä , ei mitään virkaa.
Jenni haluaisi rikkaan miehen. Tämä olisi kannattanut kertoa jo siinä vaiheessa kun haki ohjelmaan. Perinteinen miehen ja naisen roolitus ilmeisesti on Jennin mielestä se, että mies kantaa rahaa kotiin ja maksaa laskut, nainen hoitaa kodin. Jos Jenni haluaa oman kodin, auton ja kesämökin, pitää Jennin ottaa itseään niskasta kiinni ja hommata itselleen parempipalkkainen työ eikä vaan valittaa.
Jennin ja Jyrkin juttu on niiin nähty, tuollaisia pareja on pilvin pimein. Tosin Jyrkin pitäisi vielä olla parhaalla käytöksellään ja tsempata, kun suhdetta on kulunut niin vähän, mutta ehkä ajattelee ettei enää tarvitse kun ovat jo naimisissa ja suhde lähti hyvin käyntiin aluksi.
Olkoonkin, että Jenni on tiukka, mutta Jyrkiltä ei ole juuri näkynyt minkäänlaista oma-aloitteisuutta. Emme myöskään tiedä, mitä esim. ennen pyykkiepisodia on tapahtunut, onko kalsarit lentäneet lattialle tai märät pyykit jätetty kertaalleen koneeseen. Jos meno on tuollaista, on se vähän pakko yrittää ohjeistaa, tai tehdä itse perässä. Monella miehellä se on tarkoituskin, kun pari kertaa tekee huonosti niin sitten ei enää tarvitse tehdä ollenkaan.
Voi olla, että Jenni on tunnistanut Jyrkin tyypin jo varhain ja siksi sanonut, että turha hakea töitä Helsingistä. Pienistä asioista nämä tunnistaa, kaikki on joojoo kohta, tai sitten kuuluu valitusta ja uhriutumista. Tiskit jää syömisen jälkeen niille sijoilleen ja sitten kun itse tiskaa seuraavana aamuna, mä olin just aatellut tiskata. Niinpä niin. Samoin työnhaku voi olla työnhakua, en lähetä hakemusta koska ei ne mua ota, liian matala palkka, liian kaukana jne.
Tilanne ei tule paranemaan, vaan se pahenee. Jotkut esittävät onnistuneesti vuosia, ja taantuvat lapseksi vasta kun saavat omia lapsia ja vaimosta tulee äiti. Ideana on loukuttaa siihen tilanteeseen. Ja sitten kun asiasta yrittää keskustella, mies listaa kaikki sankaritekonsa mahd. työstäkäynnistä ja sukkien koriin laittamisesta alkaen. Vaipanvaihto on jo Nobelin arvoinen suoritus.
Vierailija kirjoitti:
Jenni haluaisi rikkaan miehen. Tämä olisi kannattanut kertoa jo siinä vaiheessa kun haki ohjelmaan. Perinteinen miehen ja naisen roolitus ilmeisesti on Jennin mielestä se, että mies kantaa rahaa kotiin ja maksaa laskut, nainen hoitaa kodin. Jos Jenni haluaa oman kodin, auton ja kesämökin, pitää Jennin ottaa itseään niskasta kiinni ja hommata itselleen parempipalkkainen työ eikä vaan valittaa.
ei vain miehen joka kantaa kortensa kekoon, nyt sille paritettiin työtön itsesäälissä pyörivä tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Jennille olisi kelvannut ihan perus mediaanipalkkaa tienaava duunari jolla on elämänhallinta kunnossa ja vakiduuni. Ei hän vaikuta etsivän miljonääriä vaan vakaata aikuista jonka kanssa voisi tehdä myös kivoja asioita kuten matkustella. Ei nuo minusta ole kohtuuttomia vaatimuksia. Perus katsastaja, raksamies, sähkömies jne olisi varmaan sopinut kunhan hoitaa omat asiansa kunnialla. Yleensä duunareillakin on jo nelikymppisenä säästöjä, autoa yms.
Mun mielestä tuo Jyrkin itkuisuus johtuu ihan siitä miten häntä kohdellaan. Jenni jyrää hänet kaikella tavalla. Jyrkin itsetunto murenee silmissä joka jaksossa. Vaikka Jenni ei olisikaan enää tyytyväinen puolisoonsa, niin haloo. Ei sitä puolisoa tarvitse yrittää väkisin vääntää mieleisekseen. Sitä paitsi alkaa yhä enemmän näyttää siltä ettei se Jenni anna tilaa hengittää. Jos asiat ei suju kuten hän haluaa niin haukkuu selän takana. Jos Jenni haluaa mennä juoksemaan niin menköön. Eikä siellä salillakaan tarvi marttyyrinä olla. Ja miksi se ravintolaillallinen oli epäonnistunut jos joutuikin itse maksamaan pihvinsä.
Mun peruspalkalla. Opeteltu fraasi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo Jyrkin itkuisuus johtuu ihan siitä miten häntä kohdellaan. Jenni jyrää hänet kaikella tavalla. Jyrkin itsetunto murenee silmissä joka jaksossa. Vaikka Jenni ei olisikaan enää tyytyväinen puolisoonsa, niin haloo. Ei sitä puolisoa tarvitse yrittää väkisin vääntää mieleisekseen. Sitä paitsi alkaa yhä enemmän näyttää siltä ettei se Jenni anna tilaa hengittää. Jos asiat ei suju kuten hän haluaa niin haukkuu selän takana. Jos Jenni haluaa mennä juoksemaan niin menköön. Eikä siellä salillakaan tarvi marttyyrinä olla. Ja miksi se ravintolaillallinen oli epäonnistunut jos joutuikin itse maksamaan pihvinsä.
Jyrkinä olisin lähtenyt jo kävelemään.
Ei Matti ole vaatinut Tainaa halaamaan eikä mitään muutakaan!!! Ei missään vaiheessa.
Hän sanoi KAVERILLEEN että olisi toivonut sellaista suhdetta että olisi läheisyyttä. Ja toki niin saa toivoa. Se on perustarve ja se ei tarkota että hän olisi fyysisesti tai sanallisesti sitä toivetta Tainalle edes tuonut ilmi!! Koska tiesi että se ei tähän suhteeseen sovi.
Vierailija kirjoitti:
Tainan romahdus jäi mysteeriksi ja syyt suhteen toimimattomuuteen ainakin itselle arvoitukseksi.
Mutta en olis tarvinnut ihan niinkään avointa infoa, mitä Jenni tarjoilee. (Jenni on kyllä ihan ok & hänen persoonaansa kuuluu näköjään avoimuus reilulla kädellä 😉).
Säälittää Jyrki, jonka rahatilannetta paasataan. Jotkut asiat olis voinut jättää kertomatta. Tuotannossa olis voitu olla vähän hereillä.
Menee vähän yli tuo Jyrkin yksityiselämän tilanten puiminen. Vähemmillä sanoilla tai kautta rantain- eron syy- ympäripyöreämmin. Jyrkiin sattuu ja hän kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Jennillä on omistusasunto, auto ja työ. Jyrkillä ei ole mitään noista eikä halua yrittääkään.
Vierailija kirjoitti:
Jennillä ei ole mitään tarvetta ottaa itseään niskasta kiinni. Hän pystyy kyllä maksamaan oman osuutensa.
Jenni tosiaan teatraalisesti pyöritteli silmiään välillä pöntölläkin istuen, kun Jyrki kuivaustelineen löydettyään vastoin Jennin tahtoa ripusti sille niitä urheiluvaatteita, joita ei suositella kuivattavan kuivausrummuissa. Sitten Jenni lähtee ulos auringon paisteeseen mököttämään. Tarkan talouden Jenni olisi halunnut käyttää kuivausrumpuun, vaikka nopeasti nuo kuivuisivat siellä terassilla Jennin kanssa. Jyrki ei kuitenkaan uskaltanut enää kantaa kuivaustelinettä pyykeineen sinne, kun siitäkin olisi tullut sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrkinä olisin lähtenyt jo kävelemään.
TOTTA, mokoma akan jässikkä,mäkättävä rahaa rahaaaaaa mökkitavoitteita yms. Vahvan näköinen akka, onko Suomen vahvin nainen. Otta sit lisätyön, tuo jaksaa...
Vierailija kirjoitti:
Niin, Jenni tosiaan halusi mennä juoksemaan mutta Jyrki olisi halunnut mennä yhdessä kävelemään kun on niin hauskaa tehdä asioita pariskuntana. Ehkäpä Jyrkin olisi tuossa tilanteessa pitänyt ymmärtää että Jennilläkin on tarve omalle ajalle ja suoda hänelle sitä, sen sijaan että syyllistää Jenniä näyttämällä kuinka loukkaantunut tuosta vastauksesta on. Kysehän oli vain kävelylenkistä, jonne Jyrki olisi voinut mennä ihan yksinkin. Jennihän kivasti käveli Jyrkin kanssa käsi kädessä ravintolaillallisen jälkeen, vaikka selvästi kuvitteli alkuun että kyseessä oli ns. romanttinen ele, mitä se ei sitten ollutkaan.
Minusta vaikuttaa siltä, että ainoa mitä Matti on vaatinut, niin avoimuutta tutustumiselle (henkisellä tasolla) ja sitä, että vietetään aikaa myös yhdessä, koska muuten tutustumista ei tietenkään voi tapahtua. Sinänsä kohtuullisia vaatimuksia tällaisessa ohjelmassa, jossa mennään sentään naimisiin ihan oikeasti ja lähtökohtaisesti toivotaan sen avioliiton pysyvän.
Vierailija kirjoitti:
Se itkuisuus alkoi jo heti alussa, kun Jyrki ylisti Jenniä siitä, miten hyvä hän on.
Tunnen tuollaisen miehen. Ei ole terve pääatään. Osa naisista ostaa sen itkunäytelmän, osa ei.
Miksi Taina suinpäin sitten antoi Matille kuvan että on kiinnostunut hänestä enemmänkin kun päätyivät sänkyyn? Ei voi kyse olla miellyttämisestä, ei kukaan anna toiselle vain sen takia että haluaa miellyttää. Vai oliko kyse siitä että toinen pitää koeajaa että voi jatkaa... jos seksi ei ollutkaan sitä mitä hän halusi eikä halunnut sitä Matille ilmaista? Ja sitten Matin suorasukaiset kommentoinnit olivat viimeinen naula arkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Minusta vaikuttaa siltä, että ainoa mitä Matti on vaatinut, niin avoimuutta tutustumiselle (henkisellä tasolla) ja sitä, että vietetään aikaa myös yhdessä, koska muuten tutustumista ei tietenkään voi tapahtua. Sinänsä kohtuullisia vaatimuksia tällaisessa ohjelmassa, jossa mennään sentään naimisiin ihan oikeasti ja lähtökohtaisesti toivotaan sen avioliiton pysyvän.
Kyllä. Tosin kyseessä on vain sinun vaikutelmasi eikä mitään faktaa, koska kamerat eivät kuvaa kaikkea.
Jos kerran Jyrki ei ole pätevä opettaja (kuten täällä on sanottu), niin miksi ohjelmassa sitten sanottiin, että hän hakee opettajan virkaa? Ei epäpätevä voi hakea virkaa. Tai periaatteessa voi, mutta outoa se olisi, sillä epäpätevä kyllä tietää, että häntä ei tulla ollenkaan huomioimaan viran haussa, koska virkaa täytettäessä huomioidaan vain kelpoisuusehdon täyttävät (opettajan pätevyyden omaavat).