Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
14101/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taina tuntuu maalailevan päässään ja jutuillaan Mikosta jotain sarjamurhaajasta seuraavaa. Nyt se yksi  väärä kysymys illalla sata vuotta sitten on kasvanut jo koko päivän kestäneeksi kauhukokemukseksi, joka huipentui sadistiseen turvattomuuden aiheuttamiseen ja elämän pilaamiseen. Voi luoja, Taina ja Anna ovat todella harhaisia molemmat. Anna itkee kuin häntä ei tueta sairaana, eikä tajua ettei hänellä edes ole mitään suhdetta, on  karkottanut miehensä kauan sitten. Missä todellisuudessa noi elää?

Vierailija
14102/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taina tuntuu maalailevan päässään ja jutuillaan Mikosta jotain sarjamurhaajasta seuraavaa. Nyt se yksi  väärä kysymys illalla sata vuotta sitten on kasvanut jo koko päivän kestäneeksi kauhukokemukseksi, joka huipentui sadistiseen turvattomuuden aiheuttamiseen ja elämän pilaamiseen. Voi luoja, Taina ja Anna ovat todella harhaisia molemmat. Anna itkee kuin häntä ei tueta sairaana, eikä tajua ettei hänellä edes ole mitään suhdetta, on  karkottanut miehensä kauan sitten. Missä todellisuudessa noi elää?

Missäs todellisuudessa elää Mikosta?? puhuva?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14103/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko tai Matti, joku ämmällä alkava se mies oli. Ei voi muistaa kun muija puhuu vain itsestään ja aviomies on jossain yksin. 

Vierailija
14104/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tainasta ja Annasta pari! Voivat luoda toisilleen turvallista tilaa 24/7 ja herkästi huomioida molempien tarpeita. Ja tietysti analysoida, jos tulikin paha mieli.

Vierailija
14105/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Opiskelet eli aika nuorena ihmisenä olet perinyt omaisuutta. Siinä ei ole mitään rehenneltävää. Siinä on jos itse tekee omaisuutensa."

Olen 40+ en ole perinyt penniäkään, enkä rehennellyt. Vanhemmat kuolivat jo kun olin lapsi. Kaikki on ihan itse hankittu.

Tässä hyvä esimerkki, kuinka ilkeämielinen vääntää asiat aina omassa mielessään, tietämättä niiden todellista laitaa. Tyypillistä vauva palstaa. Moni fiksu ihminen opiskelee myös aikuisena. Tekisi hyvää sullekin.

Jos vanhempasi kuolivat jo kun olit lapsi, niin silloinhan olet ainakin periaatteessa perinyt jo. Et penniäkään, no entä senttejä?

Opiskelu on hyvä asia, rehentely lapsellista. Kaikkea hyvää sullekin!

eri

Miksi alapeukut, eikös tuo viesti ole ihan ystävällinen? En väittänyt että tuo mies rehentelee, vaan ylipäänsä sellainen on lapsellista. Oletteko eri mieltä?

Itse en ole vielä perinyt vanhempiani koska he ovat elossa. Mies sanoi että hänen vanhempansa kuolivat, eli eikö ole vain fakta, että perintö on saatu? Perintö se on olematonkin.

Vierailija
14106/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti on  cool! 

Dahmer -tyyppisesti cool :)

Vierailija
14107/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti Jennin kannattaisi udella  suvulta ja exiltä Jyrkistä. Exät ja suku tietää Jyrkin ja Jennin stoorin, kun televisiossa on  vihitty eikä näin ollen  esittelyjä kaipaa.

Vierailija
14108/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin huvikseni viimeisimmän jakson.  Oi kullanmurut kun te osaatte puhua ja analysoida ja viilata pilkkua.  Puhuminen ja asioiden selvittely on aivan ok.   Mutta jos jäädään vatvomaan ja pyörittämään samaa asiaa yhä uudelleen, niin raskasta on elämä.   Lähtekää pois tuommoisesta suhteesta olisi mun neuvo jos olisin "asiantuntija".

Vierailija
14109/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan oli paljon työtä ei ehditty analysoimaan, nykyisin on vähemmän työtä ja enemmän analyysia ja loukkaantumista joka asiasta. Hohhoijjaa

Vierailija
14110/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on Jyrkin työt, päteyys ja säästöt seulottu tarkkaan. Olisipa kiva tietää, mikä on totuus. Hänellä on varmaan ihan pätevät syys tilanteeseensa, mikä se sitten lieneekin.

Taitaa olla pelimies. Rahat menee rahapelien pelaamiseen. En keksi muuta, miksi on varaton tuossa iässä. 

Talo voittaa aina. Täytyy olla valtava tuuri että jää voitolle rahapeleissä.

No shit Sherlock 😆

Vierailija
14111/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti on  cool! 

Dahmer -tyyppisesti cool :)

Samaa olemusta pojussa, ajatelkaapa pilotit päähän.

Vierailija
14112/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti on  cool! 

Itsekö kenokaula täällä itseään nostattelee. Eipä kai, sama mentaalitapaus, joka vänkytti Tainan kuumuudesta.

Onhan Taina aika sexy kun meikkaa hyvin! Tosin aika paksut on reidet, mutta moni mies pitää vähän rehevämmistä naisista.

Vierailija
14113/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme piipittäjä toi Anna!Minä minä minä minä!

Voisko ajatella miestäänkin joskus.

Vaatimuslistan takia ei oo ihme,ettei oo miestä muuten löytäny jo aiemmin.

Vierailija
14114/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tainasta ja Annasta pari! Voivat luoda toisilleen turvallista tilaa 24/7 ja herkästi huomioida molempien tarpeita. Ja tietysti analysoida, jos tulikin paha mieli.

Joo oon huomannut että lemmikit ja psyykeongelmat käy käsi kädessä vaikken tiedä kumpi on syy ja kumpi seuraus, mutta koiraihmiset vois olla toistensa kanssa vaan, sanoin kissaihmiset, eikä heihin kannata meidän normojen sekaantua.

Vierailija
14115/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme piipittäjä toi Anna!Minä minä minä minä!

Voisko ajatella miestäänkin joskus.

Vaatimuslistan takia ei oo ihme,ettei oo miestä muuten löytäny jo aiemmin.

Ei ole olemassa mitään miestä. On vain mt-potilas.

Vierailija
14116/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Taina on ihan kamala!

Kylmä ja itsekäs. Ja veemäinen.

Ja mikä ihme nuorta naista väsyttää koko ajan? Helsingin ressukin oli niin raskas! Jestas! Piti istua pärseensä päällä hetken aikaa. Rankkaa on joo.

Rapakuntoinen 27-vuotias nainen. Ei minkäänlaista sporttisuutta hehku tämä nainen.

Ylipainoinen ja huonoryhtinen pölkkyjalka! 🤣

Hoikka on. Katsopas kun on treenihousuissa, litteä vatsa. 

Vierailija
14117/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhkupanta voi puristaa aivot niin, että ei voi kuin itkeä ja kokea turvattomuutta. 

Vierailija
14118/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhkupanta voi puristaa aivot niin, että ei voi kuin itkeä ja kokea turvattomuutta. 

Muhku pomppupanta kiristää kyynelkanavat auki! Miten Taina ahdistuu noin ja vollottaa? 

Vierailija
14119/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai vaihtoehtoisesti Taina ja Anna voisivat ryhtyä kolmiodraamaan Oton kanssa, niin saisivat herkistellä kolmistaan.

Vierailija
14120/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mahdollista, että ohjelmaan pääsisi ns. mikromuna. Sehän on epänormaali tila, joka kuitenkin joillakin on. Kysytäänköhän tässä sukupuolitaudit tms. Ajatelkaapa jos joku tautinen pääsisi levittämään tautejaan tätä kautta. Tässä on paljon riskinpaikkoja osallistujilla.

Ketju on lukittu.