Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
14081/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti on  cool! 

Vierailija
14082/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja mulla on hyvä miesmaku. 

Erotan jyvät akanista, 

Miehet  pikkupojista

Mitäs ne akanit on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14083/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Opiskelet eli aika nuorena ihmisenä olet perinyt omaisuutta. Siinä ei ole mitään rehenneltävää. Siinä on jos itse tekee omaisuutensa."

Olen 40+ en ole perinyt penniäkään, enkä rehennellyt. Vanhemmat kuolivat jo kun olin lapsi. Kaikki on ihan itse hankittu.

Tässä hyvä esimerkki, kuinka ilkeämielinen vääntää asiat aina omassa mielessään, tietämättä niiden todellista laitaa. Tyypillistä vauva palstaa. Moni fiksu ihminen opiskelee myös aikuisena. Tekisi hyvää sullekin.

Vierailija
14084/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Opiskelet eli aika nuorena ihmisenä olet perinyt omaisuutta. Siinä ei ole mitään rehenneltävää. Siinä on jos itse tekee omaisuutensa."

Olen 40+ en ole perinyt penniäkään, enkä rehennellyt. Vanhemmat kuolivat jo kun olin lapsi. Kaikki on ihan itse hankittu.

Tässä hyvä esimerkki, kuinka ilkeämielinen vääntää asiat aina omassa mielessään, tietämättä niiden todellista laitaa. Tyypillistä vauva palstaa. Moni fiksu ihminen opiskelee myös aikuisena. Tekisi hyvää sullekin.

Kiva tarina.

Vierailija
14085/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni tulee haukkaamaan ison kasan paskaa jos yrittää tuon kanssa mitään rakentaa. Jos lisääntyy, on täysin yksin vastuussa kaikesta. Kannattaisi nyt kuunnella ulkopuolisia ja pappa Muurista, joka näkee tilanteen selvemmin kuin toiveissa elävä tytär.

On täysin yksin vastuussa kaikesta? Meinaat, että mies joka huolehti siskostaan jo lapsena ja opettaa kokonaista luokkaa, ei muka osaisi hoitaa omaa lastaan? Seteleilläkö sinä lapsesi pepun pyyhit, vai miksi täällä on käsitys että pitää olla ökyrikas voidakseen perustaa perheen? Suurin osa perheistä on ihan peruspalkkaisia duunareita, kuten Jenni ja Jyrki molemmat. 

Vierailija
14086/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva tarina.

Toisin kuin sinä ihmisenä.

Vierailija
14087/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas tällä tuotantokaudella onnistuttu kasaamaan melkoinen kattaus nuoria ihmisiä onneaan kokeilemaan! 

Ainoastaan yksi tyyppi resonoi itsessäni, muut ovat täysin käsittämättömiä tyyppejä, joiden seurassa en viihtyisi alkua pidemmälle: Hai on henkisesti pikkupoika, Jyrki itsekäs juntti, Matti jumpittelija. Anna läheisriippuva perfektionisti, Jenni jatkuvasti äänessä oleva, rasittava energiasyöppö. Mira (?), tämä tumma nuorikko ainoa mielestäni normaalisti kummalliseen tilanteeseen reagoiva, fiksu nainen, joka ei ole lainkaan ihastunut puolisoonsa ja siksi ahdistunut.

Ainoakaan pareista ei tule onnistumaan. 

Muuten aika samaa mieltä, mut ei kyllä Tainankaan reaktiot ihan täysin tavallisia ole. Hän itkee tyyliin koko ajan, omien lapsu

Jos Matissa olisi oikeasti jotain uhkaavaa, peli olisi vihelletty poikki tuotannon toimesta. 

Kuka sen huomaisi, kun "asiantuntijat" ovat ihan kuutamolla eikä tuo ole mikään BB-talo.

Vierailija
14088/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni tulee haukkaamaan ison kasan paskaa jos yrittää tuon kanssa mitään rakentaa. Jos lisääntyy, on täysin yksin vastuussa kaikesta. Kannattaisi nyt kuunnella ulkopuolisia ja pappa Muurista, joka näkee tilanteen selvemmin kuin toiveissa elävä tytär.

On täysin yksin vastuussa kaikesta? Meinaat, että mies joka huolehti siskostaan jo lapsena ja opettaa kokonaista luokkaa, ei muka osaisi hoitaa omaa lastaan? Seteleilläkö sinä lapsesi pepun pyyhit, vai miksi täällä on käsitys että pitää olla ökyrikas voidakseen perustaa perheen? Suurin osa perheistä on ihan peruspalkkaisia duunareita, kuten Jenni ja Jyrki molemmat. 

Totta. Täällä taitaa olla jollain kovasti hampaan kolossa Jyrkiä vastaan, kun jaksaa haukkua häntä päivästä toiseen. Tuskin tuntematon, kun menee noin tunteisiin. Ehkä Jyrkin mustasukkainen ex.

Vierailija
14089/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siskoa nähty ko. ohjelmassa? Nuo hommat eivät aina takaa yhtään mitään muuta kuin, että Jyrkillä on ollut "traumalapsuus" ja sillä on seurauksensa. 

Kun seurustelin pienemmistä sisaruksistaan huolehtineen ja koko pihapiirin hyväntekijän ja lasten pyörien pyyteettömän korjaajan kanssa, hän paljastui todella sairaaksi psykopaatiksi ja taisi olla lisäksi jonkinasteisesti kiinnostunut lapsista.

Vierailija
14090/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas tällä tuotantokaudella onnistuttu kasaamaan melkoinen kattaus nuoria ihmisiä onneaan kokeilemaan! 

Ainoastaan yksi tyyppi resonoi itsessäni, muut ovat täysin käsittämättömiä tyyppejä, joiden seurassa en viihtyisi alkua pidemmälle: Hai on henkisesti pikkupoika, Jyrki itsekäs juntti, Matti jumpittelija. Anna läheisriippuva perfektionisti, Jenni jatkuvasti äänessä oleva, rasittava energiasyöppö. Mira (?), tämä tumma nuorikko ainoa mielestäni normaalisti kummalliseen tilanteeseen reagoiva, fiksu nainen, joka ei ole lainkaan ihastunut puolisoonsa ja siksi ahdistunut.

Ainoakaan pareista ei tule onnistumaan. 

Muuten aika samaa mieltä, mut ei kyllä Tainankaan reaktiot ihan täysin taval

Eikö Taina osaa puhua? Itkee pillittää vaan silmät päästään mutta ei muka osaa kertoa asiantuntijoille?

Höpö höpö. Keksi parempi provo. Tai tietty mielummin vaan lopetat Matin mustamaalaamisen.

Vierailija
14091/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voisiko tämän länkytyksen jo lopettaa? Jenni ei haaveile luksuselämästä vaan siitä ettei hänen tarvitse enää elättää itsensä lisäksi miestä. Myös Jyrki haluaa perinteisten roolien parisuhteen, mutta hänellä ei ole vakityötä eikä edes säästössä rahaa, toisin kuin Jennillä. Muuten Jyrkin työllä, koulutuksella tai millään sellaisella ei ole kenellekkään mitää väliä."

Minkä länkytyksen, itsehän länkytät ja luet näitä. Oletko Jenni vai mistä tiedät noin tarkkaan mistä hän haaveilee? Kyllä ne timantit ja matkat aika luksusta nykyään on. Kahta työtä tekevä tulee varmasti ihan normaalisti toimeen, eikä häntä tarvitse puolison elättää. Jenni on syntynyt varakkaampaan perheeseen ja Jyrki taas menettänyt vahemman nuorena ja hoitanut pikkusiskonsa. Ihan erilaiset lähtökohdat ja se mitä on kotoa saatu. 

Turvallisuus ja huolehtiminen ei ole pelkkää rahaa! Kertoo paljon miehestä jos huolehtii sisarestaan j

Me länkytetään siksi, että Jyrki on itse länkyttänyt harhaanjohtavasti perinteisistä perhearvoja, joihin yhdistetään miehen tarjoama taloudellinen turva. 

Jos Jyrkin vahvuuksia olisi hoivaava ja osallistuva vanhemmuus, hänen olisi pitänyt korostaa nimenomaan vain sitä, ja lopettaa se turha keinotekoinen ja päälle liimattu machoilu, että olisi kotona ''naisten'' ja ''miesten'' töitä.

Osallistuvana puolisona ja vanhempana Jyrkin pitäisi asennoitua niin, ettei tiputtelisi vaimolle kalsareita lattialle, vaan oikeasti sitoutuisi osallistumaan tasavertaisesti kotitöihin.

Sitten häntä ei olisi naitettu Jennille, joka ihannoi miehen tarjoamaa taloudellista vakautta.

Vierailija
14092/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti on  cool! 

Itsekö kenokaula täällä itseään nostattelee. Eipä kai, sama mentaalitapaus, joka vänkytti Tainan kuumuudesta.

Vierailija
14093/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on Jyrkin työt, päteyys ja säästöt seulottu tarkkaan. Olisipa kiva tietää, mikä on totuus. Hänellä on varmaan ihan pätevät syys tilanteeseensa, mikä se sitten lieneekin.

Taitaa olla pelimies. Rahat menee rahapelien pelaamiseen. En keksi muuta, miksi on varaton tuossa iässä. 

Talo voittaa aina. Täytyy olla valtava tuuri että jää voitolle rahapeleissä.

Ei koskaan pidä pelata voittorahoilla.

Vierailija
14094/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Täällä taitaa olla jollain kovasti hampaan kolossa Jyrkiä vastaan, kun jaksaa haukkua häntä päivästä toiseen. Tuskin tuntematon, kun menee noin tunteisiin. Ehkä Jyrkin mustasuk

Ai mikä ex ? Kun Jyrki on kertonut olleensa yksin ainakin 10 vuotta.

Vierailija
14095/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki on jotenkin niin mitäänsanomaton tapaus, että varmasti ex:tkin unohtaneet koko tyypin, jos niitä ylipäätään yli vuosikymmen sitten on ollut. Ovat varmasti olleet onnellisia päästessään eroon. Ukon nyyhkimisten mukaan naiset valittaneet kaikesta hänessä. Jotenkin tuollainen uhriutuminen ei vain ole uskottavaa, ne suhteet on tuskin olleet edes mitään pitkiä. Jos miehessä ei ole muuta kuin valittamisen aihetta niin siinä on jotain tosi pahasti pielessä, tai sitten valinnut tietyn tyyppisiä naisia, jotka eivät ole kestäneet äijän olemusta ja luonnetta hetkeäkään.

Vierailija
14096/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, että jossain jaksossa kun ilmeisesti suunniteltiin juhannuksen viettoa Jyrki totesi jotenkin siihen tapaan, että todennäköisesti ärsyyntyy Jennin kavereiden kysymyksistä ja uteluista tarkoittaen ilmeisesti omaa elämäntilannettaan ja menneisyyttään. Ei näillä sanoilla, mutta asiasisältö oli jotenkin näin ymmärrettävissä. Pelkääkö joutuvansa puhumaan muunneltua totuutta säilyttääkseen kasvonsa ja jäävänsä jossain vaiheessa joka tapauksessa kiinni valheellisista puheistaan. Mikä hän oikeasti on miehiään kun tuntuu, että Jennikään ei oikeasti ole selvillä miehensä työkuvioista. 

Vierailija
14097/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt mikä oli se vessanpytynkannen episodi Jennillä ja Jyrkillä. Siis oliko se vitsi tyrannista puolisosta? Ei kai kukaan nykyaikana oikeasti moiti toista tuollaisesta?

Mäkään ennjaksa tollasta. Pesen vessan 2x/vko, jos jotain on lentänyt pöntöstä niin se lähtee muutaman päivän välein pois. Valitkaa taistelunne!

Vierailija
14098/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Huomasikohan kukaan muu kun vilautettiin ensi viikon jaksoa, Jennin ilme kun Jyrki tokaisi Jennin ystävien ympäröimänä, että tämän tulisi hillitä hössötystä tms. En muista tarkkaan mitä sanoi, mutta Jennin naamasta näki että nyt tippui pinkit lasit."

Sitä ei voinut olla huomaamatta, vaikka klippi oli lyhyt. Ja sana oli "vouhotusta". Se on tosi paha sana. Että Jennin pitäisi vähentää vouhotusta. Tämän Jyrki sanoi ystävien kuullen.

"Se on tosi paha sana". Tämä on tätä nykyajan herkkyyttä. Joku sanoo, mikä on tosi paha sana, ja auta armias jos joku kehtaa sellaisen päästä suustaan. Loukkaantuminen potenssiin sata! 

Ei tuo kauniisti ollut sanottu, mutta en sanoisi "tosi pahaksi sanaksi"kaan. Tuskin mäkään tykkäisin jos mies sellaisen sanoisi, mutta keksin kyllä monta paljon pahempaakin sanaa. Vouhotuksessa on mukana huumoriakin minun korviini, eli saattaisin naurahtaakin, jos olis hyvä fiilis pohjalla. 

Me naiset tykätään kontrolloida miehen puheita, määrätä mikä on tosi paha sana, ja mitä ainakaan ei saa sanoa, sen olen oppinut parinkymmenen vuoden naimisissaolosta. Nykyisin olen löysännyt pipoa niin, etten jaksa loukkaantua, koska tiedän ettei mieheni kuitenkaan tarkoita loukata.

En usko että Jyrki halusi loukata, oli vain ajattelematon. Siispä anteeksipyyntö ja -anto, opiksi oppi ja eteenpäin. 

Vierailija
14099/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vanhempasi kuolivat jo kun olit lapsi, niin silloinhan olet ainakin periaatteessa perinyt jo. Et penniäkään, no entä senttejä?

Opiskelu on hyvä asia, rehentely lapsellista. Kaikkea hyvää sullekin!

eri

Vierailija
14100/30018 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekevätkö huonoja matcheja tahallaan?

Jo heti alussa Hain huumorintaju oli iso kysymysmerkki, ei ymmärrä itseironiaa, autossa luuli että tuore puolisonsa oikeasti oli mustasukkainen GPS paikantimen äänestä ja hämillään sanoi asiasta ja laittoi äänen pois. Jo pelkästään tuo kertoo niin paljon.🙈

Hain sosiaaliset taidpt naisten kanssa saivat itselleni aikaan myötähäpeän heti alussa. Ihmettelen suuresti kuka nainen kaipaa moista sulkeutunutta autistista tyyppiä.

Entä se, kun Anna oli kipeänä ja Hai oli vaan laittanut viestillä jotain "on varmaan parempi olo?"

Voi luoja, osoittaisi nyt edes jotain myötätuntoa/kiinnostusta kun vaimo on kipeänä. Olisi vaikka voinut kysyä, että haluaako Anna jotain ruokaa kotiinkuljetuksella tms. <

Ai kaiken sen jälkeen, kun akka on vetänyt Hain kölin ali jos ei päivittäin niin joka toinen päivä. Jatkuvaa valitusta ja rutinaa, kun Hai ei sitä eikä tätä. Lähtee kai siinä halut ukolta toimia Wolt-kuskina...

Ketju on lukittu.