Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jennin isä pyörii koko ajan kuviossa tai siitä puhutaan täälläkin. Ei mikään kova julkkis. Tavallinen faija siinä missä muutkin.
Taitaa olla anopin sijaan nyt appi, joka on ongelmatapaus. Ohjelmoi ulkopuolelta Jenniä eikä Jenni osaa todeta, että elän nyt omaa elämääni vaikka boheemina taiteilijana, jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Jyrki on luokanopettaja ja urheilukaupan myyjä. Eli ei hän ole edes täysipäiväinen opettaja. Tekee siis varmaan joitain sijaisuuksia jossain. Vaikea kuvitella, että työskentelisi urheilukaupan myyjänä, jos olisi pätevä luokanopettaja.
Mä tulkitsin asian niin, että kun hänellä ei ole luokanopettajan vakituista virkaa, niin hänen työsopparit alkavat elokuussa ja päättyvät toukokuun lopussa kevätjuhlapäivään. Tällöin moni sijainen on kesäkuun alusta lukuvuoden alkuun asti joko työtön tai muissa hommissa. Ja voihan se sijaisuus päättyä vaikka maaliskuussa jos kyseessä on vaikka vanhempainvapaan sijaisuus. Ja voihan niitä myyjän hommia tehdä vaikka viikonloppuisin ja lomilla jos haluaa extratuloja itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Monen asunto on "pankin" ja auto rahoitusyhtiön. Sekö on sitten hienoa elämää.
En nyt hienosta tiedä, mutta ihan normaalia elämää. Muistan, kun vanhempani iloitsivat, kun asuntolaina oli lopulta maksettu. Se talo oli vihdoin heidän. Vai pitäisikö mielestäsi säästää ensin vaikkapa 300 000 euroa, jotta voisi ostaa käteisellä asunnon? Luulen, ettei heitä ole Suomessa montaakaan. Ainahan on lainoilla asuntokaupat rahoitettu.
Jyrki on ihan hauska tyyppi ja olis varmasti hyvä hauskanpitokaveri tai työkaveri, mutta ei missään nimessä kumppaniksi, enkä ihmettele yhtään, että on ollutkin 10 vuotta sinkku. Ulkonäkö ei häiritse, vaan sisäiset asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkäään että luokanopettajilla on noin huonot palkat. Kaupan kassakin tienaa äkkiä sen 3 k jos tekee pyhiä ja iltoja.
Näinpä. Ei sitä työtä rahan takia tehdä. Vaikka moni pitää kasvatustieteen maistereita ihan palikoina, niin on siellä joukossa myös todella älykkäitä ihmisiä, jotka olisivat voineet opiskella ihan mitä tahansa muutakin ja saisivat varmasti parempaa palkkaa.
T. Erkka
Tapasin kerran nuoren naisen, joka oli viittä vailla valmis DI. Mutta katui valintaansa ja halusi opettajaksi. Jotenkin koki sen työn niin paljon merkityksellisemmäksi. Näin sit lopulta tekikin.
Opettajissa on tietty monenlaista vipeltäjää, mut silloin kun minä pääsin okl: n, piti olla ällän paperit tai kolme vuotta ko
Soveltuvuus. Miten ihmeessä.Anna olisi läpäissyt soveltuvuustestin?
Jennin isä on girl dad = boy mom - ilmiö.
Ei anneta lapselle tilaa aikuistua ja muodostaa omannäköistään elämää ja kaikki ehdokkaat ovat liian huonoja hänen tyttärelleen ja itse halutaan olla se tyttären ykkösmies.
voi, voi, ei vain Jyrki, vaan kukin täällä on vuorollaan ollut ilkeällä tavalla suuren haukkumisen kohde. Lue koko ketju , jos jaksat. Ja jos jaksat lukea edellisvuodenkin ketjua, niin siellä jankutettiin viikkokaupalla insinööreistä - amis vai diblomi-insinööri. Tätähän tämä on - suomalaisuus parhaimmillaan.....?????
Minustakin Jyrki vaikuttaa ihan tavalliselta tyypiltä. Tekee työtä, kahtakin, ja mitä ilmeisimmin elättää itsensä, olipa koulutus mikä vain. Todennäköisesti olisi ihan luotettava kumppani ja, kuten täällä todettu, hyvää 'isämateriaalia". Ei selvästikään ole kovin suorituskeskeinen tai eteenpäin pyrkivä tai taloudellisesti kaikkeen varautuva, joten jos nämä ovat Jennille tärkeitä asioita, niin suhde ei ehkä jatku. Luulen, että jos näin käy, niin Jyrkikin kyllä löytää tämän ohjelman jälkeen itselleen seuraa, koska eivät nämä asiat ole kaikille naisillekaan tärkeitä - varsinkaan pk-seudun ja isojen kaupunkien ulkopuolella, missä vähemmälläkin hakutessaan pyörittää kyllä lapsiperhearkea.
Itse en myöskään usko, että Jennille sopisi hyvin päättäväinen tai dominoiva mies. Hän haluaa kuitenkin määrätä itse niin monia asioita ja on ylipäätään tarkka siitä, miten asiat hoidetaan, että päät kolisisivat aika nopeasti. Vaikka hän puhuu "perinteisistä rooleista", niin hän vaikuttaa olevan varsin vahvatahtoinen ja määrätietoinen nainen.
Tässä taitaa nyt seksipuoli olla yhdistävä tekijä Jennillä ja Jyrkillä. Jyrki innokas kokeilemaan uutta ja Jenni tyytyväinen auliiseen opilaaseensa. Saa nähdä miten pitkälle kantaa. En sano etteikö, mutta saattaako olla ettei lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon että Jenni ja Jyrki on pysyvä pari. Sitä epäilen että Jenni pääsisi tavastaan olla äitihahmo. Jyrkistä saa sellaisen kuvan ettei häntä haittaa jos Jenni patistaa tekemään asioita ja määrää miten hommat hoituu. Noin se homma toimii heillä ja aika monessa parisuhteessa. Jos Jennillä olisi itsensäkaltainen mies niin ei olisi kestänyt viikkoakaan liitto. Vaikka Jenni sanoo kaipaavansa jämäkkää miestä niin en usko että hän oikeasti kestäisi sellaista. Enkä usko että Jyrki innostuisi naisesta joka olisi yhtä huoleton ja rento kuin itse on.
Enkä todellakaan usko että monetkaan lähemmäs 40-vuotiaat osaa tai pystyy muuttamaan tapojaan ja luonteitaan.
Ihmettelen jos ovat pysyvä. Nään täysin erityyppisen miehen Jennin ihannemiehenä ja tulevien lapsien isänä. Samaa ikäluokkaa itsensä kanssa. Enkä epäile etteikö hän sellai
Sehän on hauskaa, kun sinä näet Jennin ihannemiehenä hänen itsensä ikäisen miehen, mutta Jenni on nimenomaan haaveillut itseään 10 vuotta vanhemmasta nelikymppisestä. Mutta jotkut tietävätkin paremmin toisen ihmisen haaveetkin kuin henkilö itse
Miksi jykä pussasi kummilastaan suulle. Yök!
Vierailija kirjoitti:
Minustakin Jyrki vaikuttaa ihan tavalliselta tyypiltä. Tekee työtä, kahtakin, ja mitä ilmeisimmin elättää itsensä, olipa koulutus mikä vain. Todennäköisesti olisi ihan luotettava kumppani ja, kuten täällä todettu, hyvää 'isämateriaalia". Ei selvästikään ole kovin suorituskeskeinen tai eteenpäin pyrkivä tai taloudellisesti kaikkeen varautuva, joten jos nämä ovat Jennille tärkeitä asioita, niin suhde ei ehkä jatku. Luulen, että jos näin käy, niin Jyrkikin kyllä löytää tämän ohjelman jälkeen itselleen seuraa, koska eivät nämä asiat ole kaikille naisillekaan tärkeitä - varsinkaan pk-seudun ja isojen kaupunkien ulkopuolella, missä vähemmälläkin hakutessaan pyörittää kyllä lapsiperhearkea.
Itse en myöskään usko, että Jennille sopisi hyvin päättäväinen tai dominoiva mies. Hän haluaa kuitenkin määrätä itse niin monia asioita ja on ylipäätään tarkka siitä, miten asiat hoidetaan, että päät kolisisivat aika
Minua pidetään vahvana, pystyvänä, määrätietoisena jne. Olisin ohan valmis luopumaan vahvuudesta, mutta kun jonkun on hoidettava se miehenkin rooli ja kun taloudessa ei ole kuin nainen, se on hoidettava itse. Totta, vain harva mies on niin hyvä ja kunnioitettava, että voin asettua hänelle naiseksi. Tähän asti olen tavannut kaksi tai kolme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jennin isä pyörii koko ajan kuviossa tai siitä puhutaan täälläkin. Ei mikään kova julkkis. Tavallinen faija siinä missä muutkin.
Kaikki äidit ja isät ovat tietenkin tavallisia mutseja ja faijoja. Eipä ole kuitenkaan aiemmin sattunut niin, että kenenkeen osallistujan vanhempi olisi mikään tunnettu. Vaikka en urheilua seuraa kuin hyvin satunnaisesti, tunnistin heti pappa Muurisen ja tiesin että on se yksi tunnetuimmista jalkapallovalmentajista Suomessa. Joka kaudellahan on kaikki parit käyneet osallustujien vanhempien luona. Ei se ole uutta. Varmasti myös tuotanto on halunnut, että voisivat kuvata useammin tätä yhtä nimenomaista pappaa.
Pappa on ihan söpö ja mukava. Joku täällä jo keksi hänelle lempinimenkin Irvikissa 😺
Olisipa osanottajissa tällaisia pappoja, niin ei tytöt itkisi.
Tunnistin, että Tallinnassa hotellin terassi, jossa Jenni joi valkkaria ja Jyrki olutta, oli Metropol Spa hotel, joka on varsin hintaa hotelli, varsinkin kesällä sesonkiaikana. Eli heillä on ilmeisesti varaa mennä hienoon hotelliin. To voihan se olla, että tuotanto on antanut käyttörahaa vapaa-ajan viettoon.
Miksi asiantuntijat ei puhu Jennin ja Jyrkin kanssa kotitöistä ja raha-asioista? Ymmärrän, ettei Jyrki ehkä halua avautua säästöistään tai töistään televisiossa, mutta edes kotitöiden jakamisesta voisi puhua? Olisi mielenkiintoista katsojille. Nyt olisi kerrankin konkreettisia pulmia parisuhteessa, niin höpötetään vaan seksileluista. En pysty katsomaan/kuuntelemaan enää Tainaa, toivottavasti saa ensi jaksossa erottua Matista.
13564
"No silloin ei varmaan kannata tunkea itseään tv-sarjaan jossa avioidutaan tuntemattoman kanssa vaan hoitaa ensin traumansa kuntoon."
Oletko niin varma, että kaikki osallistujat ovat olleet täysin tietoisia traumoistaan mennessään ohjelmaan? Minusta tuntuu, että näin ei ole, vaan moni on tajunnut vasta kameran edessä, että on aika rikki. Tämä on vastuutonta ennen kaikkea asiantuntijoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisessä 10 vuotta sinkkuna olleessa miehessä on jotain kummaa. Se selvinnee vielä jatkossa.
Ei ole. Jyrki ei nyt vaan ole huolinu ihan ketä tahansa Kassi-Almaa. Parempi näin, osaa olla yksin ja itsenäinen, kun ei ota ensimmäistä tarjokasta.
Ai ei ole huolinut? No siinä vaiheessa kun on ollut 10 vuotta sinkkuna, niin alkaa olemaan niin epätoivoinen että alkaa mikä tahansa hampaaton (mutta ehkä kassillinen) Almakin kiinnostamaan. Let's face it - Jyrkillä on varmasti ollut vaikeeta löytää seuraa, etenkin seksiseuraa; huomashan sen jo siitä millä innolla Jenni näpräs seksileluja samalla kun Jyrki arasteli. Mies on keskimittainen (tai jopa lyhyt, tietääks kukaa kuin pitkä hän on?), lihava, kalju ja alemman statuksen duuneissa - ei naisia sellaiset miehet kiinnosta. Lisäksi asuu pienellä paikkakunnalla.
Mutta siinä mielessä Jyrki on kyllä tosi fiksu, että hän on hakenut ohjelmaan, jossa hän pääsee valloittamaan koko Suomen ihastuttavalla persoonallaan. Ulkonäkökeskeisistä treffisovelluksista hänen olisi lähes mahdotonta löytää Jennin kaltaista seksipommia. Ja vaikka suhde Jennin kanssa menisi metsään, niin jatkossa seuraa kyllä löytyy helpolla. Et pisteet Jyrkille.
Tuotannolla pitäisi tosiaan olla joku vastuu siitä, keitä tällaiseen ohjelmaan valitaan osallistujiksi. Samoin ihan kaikkia avautumisia ei tarvitsisi telkkarissa näyttää. Niiden sijaan voisi näyttää lisää arkista vuorovaikutusta parien välillä. Ongelma taitaa vaan olla, ettei tällaista arkista vuorovaikutusta ole riittävästi nauhalla, koska sen kuvaaminen on kalliimpaa kuin näiden "avautumisen" kuvaaminen. (Sikäli kun jotkut parit tällä kaudella edes tapaavat toisiaan?)
Olen alkanut epäillä, että myös asiantuntijoiden roolia ohjelmassa on kutistettu. Ennen he olivat minusta enemmän mukana, mutta nyt on kuvattu heistäkin lähinnä näitä "puhuva pää"-klippejä. Säästöä tämäkin? En siis ole varma, paljonko heitäkään voi tilanteesta syyttää.
Olen myös miettinyt useasti mitä MIralle mahtaa kuulua. Varmaa aikamoiset fiilikset tuollaisen rumban jälkeen :( Mistään en ole saanut vihiä. Mutta about kuukausi sitten näin hänet kaupungilla työntämässä lastenvaunua miehen seurassa. Meinasin melkein juosta perään ja onnitella :) Ei voi tietenkään tietää onko lapsi hänen, mutta sitä ainakin toivon.
Kaikki äidit ja isät ovat tietenkin tavallisia mutseja ja faijoja. Eipä ole kuitenkaan aiemmin sattunut niin, että kenenkeen osallistujan vanhempi olisi mikään tunnettu. Vaikka en urheilua seuraa kuin hyvin satunnaisesti, tunnistin heti pappa Muurisen ja tiesin että on se yksi tunnetuimmista jalkapallovalmentajista Suomessa. Joka kaudellahan on kaikki parit käyneet osallustujien vanhempien luona. Ei se ole uutta. Varmasti myös tuotanto on halunnut, että voisivat kuvata useammin tätä yhtä nimenomaista pappaa.