Minua ei ole koskaan kiusattu
Mutta vihaan kiusaajia. Sulkisin kiusaajat niuvaan tai lähettäisin Venezuelan vankiloihin.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki kiusaavat joskus.
Mihin perustat väitteesi?
Vierailija kirjoitti:
Kerta tai pari ei vielä tee kiusaajaa. Ei kaikki kiusaa..kiusaaja on yleensä heikko itsetuntoinen .
Ei minuakaan ole kiusattu yläastevuosien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää kun joku kokee itsensä kiusatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oliko jotain tutkimuksia väitteillesi. Suurin osa varmaan hybäksyy kiusaamisen. Sitä varmaan tarkoitat?
Ei itseänikään. kun sellaista tarkoituksella järjestettyä gang stalking vainoa. mihin liittyy. törkeitä valheita, lavastuksia, sabotointeja ja rikoksia jopa kunnon akateemisten ihmisten suorittamaa, ei voi pitää kiusaamisena.
Sehän on vain rikollista idioottimaista toimintaa.
En ole myöskään koskaan kiusannut ketään ja olen kiusattujen puolella. En väheksy ollenkaan, että kiusaaminen olisi inhottavaa tai ikävä juttu.
Jos taas kiusattu ei koe tulleensa kiusatuksi, ehkä onkin vain hyvin epäonnistunut vaino ja mustamaalaus kampanja kyseessä?
Sitä on niin montaa eri lajia, että pitäisi tietää onko kyse kiusaamisesta vai muusta.
Yleinen virhe on, että on muka tullut kiusatuksi, jos vastaa selvään provoon.
Jotkut siis hihkuvat sillä, että sainpas kiusattua mutta monesti ijan turhaan
Olen eti mieltä, nimittäin ihan varmuuden vuoksi monesti vastaan provoonkin. jotta ei jää epäselväksi että muka ottaisin todesta kaiken mitä provoiluja sanoo. .
Vaikea ymmärtää edes, miten jotkut aikuiset varsinkin, voi syyllistyä sellaiseen ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oliko jotain tutkimuksia väitteillesi. Suurin osa varmaan hybäksyy kiusaamisen. Sitä varmaan tarkoitat?
Suurin osa ei hyväksy kiusaamista vaikka kiusaavatkin. Eivät pidä tekojaan kiusaamisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ei hyväksy kiusaamista vaikka kiusaavatkin. Eivät pidä tekojaan kiusaamisena.
Niin, se on osa näytelmää mitä pelaavat. Pelkäävät itse. Kiusattu halutaan alistaa. Ei haluta pyytää anteeksi tekoja
onkohan kukaan puljautunut vankilaan siksi että saisi vaan ystäviä?
Yksi sukulaiseni väitti, että häntä ei ole kiusattu kun hän osaa luovia, mutta kyllä hän sitten aikuisena joutui kiusatuksi ja todistin sen tapahtuvan. Hän ei itse sitä kiusaamiseksi tunnistanut, eikä tunnista kun hän itse on ilkeä.