Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
11901/30018 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen Niinan ja Larin häät, kun halusin virkistää muistiani, että onko tämä aina ollut näin nihkeä ohjelma. Oli kyllä kiva nähdä kaksi positiivista ja hauskaa ihmistä, jotka katsoivat toisiaan kohti ja nauttivat olostaan yhdessä alusta alkaen. 

Se oli outoa miten Niina ja Lari puhui niin samalla tavalla kurkusta mongertaen! Kieli jotenkin super takana.

Vierailija
11902/30018 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai vaikuttaa autistilta. Hidas ei kovin välkky. Mitään järkevää ei ole vielä puhunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11903/30018 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ohjelmassa on aina sama kaava. Sinne otetaan huono itsetuntoisia naisia jotka ei halua miehen läheisyyttä ja jolla on naama norsunvidulla. Eikö tosiaan niitä naisia haastatella ollenkaan. Kyllä minä saisin selville onko naisella huono itsetunto ja sellaista naista ei tuossa ohjelmassa pidä nähdä.

Vierailija
11904/30018 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Entäpä sellaiset naiset.. tasa-arvo"

Ei vaan tasaarvo kirjoitettuna oikein.

Silloin kun yhdyssanan ensimmäisen sanan viimeinen vokaali on sama, jolla toinen sana alkaa, yhdyssana kirjoitetaan väliviivalla. Tai jos yhdyssanan jompi kumpi sana on erisnimi, tulee myös viiva. Nämä kaksi ovat ainoat poikkeukset, toisin kuin tällä palstalla näkee paljonkin yhdyssanoja, jotka on kirjoitettu väliviivalla, vaikka se ei siihen kuuluisikaan.

Sinäkö olet fiksumpi kuin kielitoimisto https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/#/tasa-arvo?searchMode=all

Hyppää mereen 

Ymmärsinkö lukemasi? Et. Lue uudestaan ja yritä edes.

Vierailija
11905/30018 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Entäpä sellaiset naiset.. tasa-arvo"

Ei vaan tasaarvo kirjoitettuna oikein.

Silloin kun yhdyssanan ensimmäisen sanan viimeinen vokaali on sama, jolla toinen sana alkaa, yhdyssana kirjoitetaan väliviivalla. Tai jos yhdyssanan jompi kumpi sana on erisnimi, tulee myös viiva. Nämä kaksi ovat ainoat poikkeukset, toisin kuin tällä palstalla näkee paljonkin yhdyssanoja, jotka on kirjoitettu väliviivalla, vaikka se ei siihen kuuluisikaan.

Sinäkö olet fiksumpi kuin kielitoimisto https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/#/tasa-arvo?searchMode=all

Hyppää mereen 

Ymmärsinkö lukemasi? Et. Lue uudestaan ja yritä edes.

*Ymmärsitkö

Vierailija
11906/30018 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hai vaikuttaa autistilta. Hidas ei kovin välkky. Mitään järkevää ei ole vielä puhunut.

Onko asperger? En minäkään muista, että olisi minkäänlaista miekenkiintoista kertonut.

Kulkee suu auki. Liian isot nielurisat tms.

Vierailija
11907/30018 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä on käsikirjoitettua myös. Yksi pari kertoi lehdessä, että keskellä päivää piti mennä sänkyyn näytellä heräämistä ja aamua. 

No tuollaiset voidaan kirjoittaa ja sopia tietenkin, ei se kamera sinne noin vaan pölähdä. Naurettavaa on sen sijaan väittää että koko sarja olisi näytelty, repliikit, juoni; Taina ja Matti kun menette sinne Islantiin niin teillä alkaa mennä huonosti. Matti sinä sanot aamulla näin, ja Taina sinä mökötät periaatteessa koko reissunei näin 

Vierailija
11908/30018 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jenni puhui myös sooloseksistä, mielestäni sisällytti senkin tähän, leluilla ja ilman. Miksi Matilla ei olisi sooloseksi-elämää? On sekin saamista."

Täytyy olla hieman harkintakyvyn puutetta että puhuu telkussa omasta onanoinnistaan. Valkoista _oskaväkeä.

Ei se nyt niin tabu aihe nykyisin ole, kun oletus on, että kaikki sitä tekevät.

Tavallaan joo. Itse en silti olisi valmis puhumaan asiasta kameralle. Pystyisitkö sinä?

Pystyisin kyllä. Tuskin riettaimpia fantasioitani kuvailisin, mutta noin muuten voisin kyllä puhua itsetyydytyksestä vaikka kameralle. En nyt muista, miten Jenni aiheesta puhui, mutta mikäli oli siinä jaksossa, jossa saivat sen seksilelupaketin, niin eihän siinä kai muuta kuin lyhyesti mainittu sooloseksi. Sellaiseen lyhyeeseen kommentointiin ei ainakaan minulla olisi minkäänlaista kynnystä.

Vierailija
11909/30018 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan tuonne valkataan jokunen aivan varmasti castaajien tiedossa ollut hankalampi luonne. Ei voi sattumalta tulla tähänkään kauteen kaksi ahdistuvaa naisihmistä. Saadaan katsojia.

Voi olla sattumaa. Ihminen kertoo kysyttäessä ihanneminästään eikä siitä, millainen on oikeasti. Ei siksi että haluaa valehdella, vaan siksi, että niin moni ihminen on pihalla siitä, kuka ja millainen on. Kuvitellaan et ollaan jonkunlaisia, joustavia, hyvin kommunikoivia, kuuntelevia, mutta totuus on toinen.

Näillä naisilla on joku unelma päässään (kuten jokaisella puolisoa haluavalla joka ei vielä ole nähnyt sitä lihaa ja verta olevaa ihmistä), ja sen mukaan ojentautuvat ja kertovat itsestäänkin, kuin se mies olisi just täydellinen, tai mitä kuvittelee sillä täydellisellä. 

Vierailija
11910/30018 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan oikeassa ketjussa? Jotain transsendentaalista höpinää. Onko joku EA-hahmoista ryhtynyt yliluonnollisuuksiin?

Välillä tulee mieleen, että tämä ketju on täynnä kaasuvalotusta. Jankataan Prismoista, Raamatusta jne. 

Siitä on se etu, että p askat kommentit osallistujista painuu alaspäin, eikä kukaan jaksa lukea montaa kymmentä sivua taaksepäin.

Vierailija
11911/30018 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä puluistakin aina molemmat kuolee, toinen ennen toista elleivät yhtä aikaa. Kuten edellinen sanoi, ikuisia liittoja ei ole, koska kuolema."

Mistäs tiedät mitä toisella puolella on, kukaan ei ole tullut kertomaan.

Eri puolilta maailmaa on kuitenkin kuulunut sellaisia kokemuksia, että edesmenneet ovat ottaneet yhteyttä läheisiinsä. Yliopistoissakin tehdään tutkmuksia paranormaaleista ilmiöistä. Ehkä me emme vielä ihmisjärjellä pysty selittämään kaikkia ilmiöitä maan ja taivaan välillä. Ihminen tuskin on universumin napa.

Menkää hoitoon 🤣

Miksi jotkut ovat niin kovin aggressiivisiä toisten uskoa kohtaan. Jotain se kertoo ihmisestä, ehkä on kova ahdistus kun ei usko yhtään mihinkään.

Vierailija
11912/30018 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai näissä on jonkinlainen käsikirjoitus. Mutta ei heille ole noita "hullun naisen" rooleja ole kirjoitettu. Ihan itse tuottavat materiaalia.

Ihan Oscarin arvoisia rään pärskimis suorituksia näillä nuorilla naisnäyttelijöillä. 

Kansan syvissä riveissä on piilossa valtavan hienoja näyttelijöitä. Miettikää Annan ja Tainan lisäksi Napakymppi Heidiä, oliko se nyt Miika vai Miikka se Tuulan mies, Kati, Venla, Otto ym 

Heidät pitää värvätä oikeisiin elokuviin ja teatteriin!

Vierailija
11913/30018 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan oikeassa ketjussa? Jotain transsendentaalista höpinää. Onko joku EA-hahmoista ryhtynyt yliluonnollisuuksiin?

Välillä tulee mieleen, että tämä ketju on täynnä kaasuvalotusta. Jankataan Prismoista, Raamatusta jne. 

Siitä on se etu, että p askat kommentit osallistujista painuu alaspäin, eikä kukaan jaksa lukea montaa kymmentä sivua taaksepäin.

Uuden jakson ilmestymisestä vain päivä tai korkeintaan pari on keskustelua ohjelmasta. Muu aika sitten pääosin mitä sattuu

Vierailija
11914/30018 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan tuonne valkataan jokunen aivan varmasti castaajien tiedossa ollut hankalampi luonne. Ei voi sattumalta tulla tähänkään kauteen kaksi ahdistuvaa naisihmistä. Saadaan katsojia.

Voi olla sattumaa. Ihminen kertoo kysyttäessä ihanneminästään eikä siitä, millainen on oikeasti. Ei siksi että haluaa valehdella, vaan siksi, että niin moni ihminen on pihalla siitä, kuka ja millainen on. Kuvitellaan et ollaan jonkunlaisia, joustavia, hyvin kommunikoivia, kuuntelevia, mutta totuus on toinen.

Näillä naisilla on joku unelma päässään (kuten jokaisella puolisoa haluavalla joka ei vielä ole nähnyt sitä lihaa ja verta olevaa ihmistä), ja sen mukaan ojentautuvat ja kertovat itsestäänkin, kuin se mies olisi just täydellinen, tai mitä kuvittelee sillä täydellisellä. 

Mä olen sata varma, ettei Annakaan ole normaalissa elämässä noin analysoiva, eikä Taina itke turvattomuuttaan normaalissa arjessaan.  Jossain tilanteissa ja joidenkin ihmisten kanssa ei vaan saa välttämättä sitä parasta puolta itsestään esiin. 

Hai kyllä vaikuttaa ihan hyvältä tyypiltä, mutta Annaa näyttää silti ahdistavan, mutta toisaalta, olen huomannut, että jos itsekin tuntee ihmisen, jonka seurassa on vähän ahdistava/vaikea olla, niin jonkun toisen mielestä tuo ihminen on kuitenkin ihan mukavan ja ihana. Olin kerran työpaikassa , jossa sain lähimmäksi työpariksi ihmisen, jonka kanssa ei vain kemiat pelanneet. Tunsin, että tuo ihminen piti minua epäpätevänä(vaikka minulla työvuosia paljon takana ja olin häntä vanhempi) ja jotenkin minulla oli aina tunne, ettei hän arvostanut minua ihmisenä, eikä työkaverina. Olin hänen seurassaan sitten ihan outo:D En osannut puhua hänelle mitään, ja muutenkin orjailin ja  välttelin joutumasta hänen kanssaan esim syömään yhtä aikaa:D

Mun oli pakko vaihtaa työpaikkaa, kun en kestänyt enää ja työpaikasta tuli ihan painajainen. Kaikkien muiden mielestä tuo tyyppi oli kiva ja rento ja vaikka mitä. Meillä ei vaan kemiat synkanneet millään tasolla. 

Vierailija
11915/30018 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai näissä on jonkinlainen käsikirjoitus. Mutta ei heille ole noita "hullun naisen" rooleja ole kirjoitettu. Ihan itse tuottavat materiaalia.

Ihan Oscarin arvoisia rään pärskimis suorituksia näillä nuorilla naisnäyttelijöillä. 

Kansan syvissä riveissä on piilossa valtavan hienoja näyttelijöitä. Miettikää Annan ja Tainan lisäksi Napakymppi Heidiä, oliko se nyt Miika vai Miikka se Tuulan mies, Kati, Venla, Otto ym 

Heidät pitää värvätä oikeisiin elokuviin ja teatteriin!

Annasta ilmeineen juoksulenkillä häämatkalla tulee mieleen Jack Nicholsson elokuvasta Hohto.

Vierailija
11916/30018 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikirjoittajat suunnittelee:

Sit hei toi sulhanen vois rakastua morsiamen kaasoon ja parhaaseen ystävään ja sit niinku sen kaasonkin avioliitto päättyy ja hei hienoa, sen kaason lapsetkin menettää kummtädin kun se on just toi morsian.

Joo hienoa, tehdään näin!

Vierailija
11917/30018 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, koittakaa olla kirjoituksissane vähemmän tympeitä. Älkääkä tympeästi heti teilatko, jos joku kirjoittaa tänne jotain hyvää. 

Vierailija
11918/30018 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ohjelmassa on aina sama kaava. Sinne otetaan huono itsetuntoisia naisia jotka ei halua miehen läheisyyttä ja jolla on naama norsunvidulla. Eikö tosiaan niitä naisia haastatella ollenkaan. Kyllä minä saisin selville onko naisella huono itsetunto ja sellaista naista ei tuossa ohjelmassa pidä nähdä.

Me kaikki tiedetään ja on se täällä tuhat kertaa sanottukin, että jos noilla naisilla olisi ollut vastassa se toiveiden mies(enkä nyt tarkoita sitä kiiltokuvapoikaa, vaan ihan vain heille sitä oikeaa) niin tilanne olisi ihan toinen.  Jos nyt vaikka ajatellaan vaikka Villeä ja vaimoaan, tai Laria ja vaimoaan, niin heille vaan sattui just se oikea kohdalle ja asiat alkoivat rullaamaan itsestään. Eihän noista ihmisistä kukaan ollut mikään "kaikkien mies/nais ihanne" ihmisiä (Lari ehkä) mutta palikat kolahti paikiilleen, kun tapasivat toisensa. Noistakin kaikki haukuttiin ihan maanrakoon silloin, kunolivat ohjelmassa mukana. Oli liikaa läskiä ja liikaa naurua ja ties mitä.

Väärä kumppani (vaikka siinä ihmisessä ei olisi sinällään olisi mitään kamalaa) saa aikaan joillakin niin rankan hylkimisreaktion, ettei tottakaan. Oikeassa elämässä tuollaista ei niinkään tapahdu, koska, jos toinen ei kiinnosta, ei hänen kanssaan aikaa sitten vietetä. Nyt on pakko. 

Vierailija
11919/30018 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me kaikki tiedetään ja on se täällä tuhat kertaa sanottukin, että jos noilla naisilla olisi ollut vastassa se toiveiden mies(enkä nyt tarkoita sitä kiiltokuvapoikaa, vaan ihan vain heille sitä oikeaa) niin tilanne olisi ihan toinen.  Jos nyt vaikka ajatellaan vaikka Villeä ja vaimoaan, tai Laria ja vaimoaan, niin heille vaan sattui just se oikea kohdalle ja asiat alkoivat rullaamaan itsestään. Eihän noista ihmisistä kukaan ollut mikään "kaikkien mies/nais ihanne" ihmisiä (Lari ehkä) mutta palikat kolahti paikiilleen, kun tapasivat toisensa. Noistakin kaikki ha

Se on juuri näin! Ei kukaan asiantuntija tai muukaan ulkopuolinen voi tietää, tykkäävätkö hänen yhteen saattamansa kaksi ihmistä lopulta toisistaan. Mutta ihmiset itse sen tietävät -aika piankin - sitten kun kohtaavat. Eikä rakkautta tosielämässä koitettaisi pakottaa, kun olisi jo selvää, ettei sitä ole eikä tule. Siinä suhteessa Ensitreffit on useimmille ohjelmaan osallistuville ahdistava kokemus. Se on eri asia, että ohjelman jälkeen osallistujat voivat kehua kokemusta unohtumattomasta ja omaa itsetuntemusta lisäävänä. Tuo voi olla osin totta ja osin nykyajalle tyypillistä asioiden kaunistelua.

Vierailija
11920/30018 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SOI DOG FOUNDATION :

STOP THE DOG MEAT TRADE.

PETITION.

Mihinkähän ttokin lässtys liittyy?

Ketju on lukittu.