Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tulee Antti Muuriseen, niin on kyllä ihan nevahööd itselle. Olen 35-vuotias nainen. Jalkapallo on Suomessa niin pieni laji (paitsi lajiniilojen mielestä), että ei voi kyllä olettaa kaikkien häntä tuntevan ja laittavan merkille, jos jossain näkee. Kyllä minä lajia seuraamatta esimerkiksi Saksan Joachim Löwin tiedän ja tunnistan, suomalaisista Teemu Pukki, Jari Litmanen, Joel Pohjanpalo... Mutta Antti Muurinen ei soita kyllä mitään kelloja.
Onhan se ymmärrettävä että nuoret tuntevat ne muutamat menestyneet pelaajat eivätkä vanhoja valmentajia. Ihanan muodikasta kertoa aina miten ei tiedä jostakusta henkilöstä mitään vaikka muutoin niin kartalla.
Vierailija kirjoitti:
Ketääääään ei kiinnosta kenestä av-mamma on kuullut tai ei ole kuullut. Jätetään se jo.
Jokos se Jyrkiboy on Muurisen papan tavannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kohtuullista kuitenkin huomata, että Jyrki ei sanonut voivansa "vähän auttaa" tai "vähän autella". Hän sanoi aika painokkaasti että "kyllä minä autan". Ero ei ole valtava, mutta tuntuu, että täällä takerrutaan tuohon sanaan "vähän", koska joku täällä väitti hänen sanoneen niin.
Itse takerrun sanaan "autan". Lapset auttavat, ei aikuiset. Aikuisten oletan tekevän asioita tasavertaisesti, eikä miehen kuulu olka naisen pikku apuri.
No joo, tottakai. Mutta musta siinä on kuitenkin selvä sävyero ja on vähän harhaanjohtavaa toistella tarkoituksellisesti tuota "vähän" -sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ulkomailla syntyneet kenen tahansa ihmisten lapset ovat virallisesti adoptoitu syntyjään suomalaisille tai muuten suomen kansalaisuuden saaneille vanhemmille, niin lapset ovat virallisesti ja laillisesti suomalaisia. Virallisesti suomalaisia voivat olla myös he, jotka ovat saaneet suomen kansalaisuuden muuten kuin adoption kautta.
Kyllähän ne juridisesti suomalaisia ovat, mutta eivät muuten.
No sitten ei kovin moni muukaan ole. Sinäkään et ehkä ole.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti todellakaan kukaan ohjelman osallistujista ei lue näitä kommentteja
Miten kuvittelet että eivät lukisi. Ehkä eivät kaikki, mutta aivan satavarmasti ainakin osa lukee.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tulee Antti Muuriseen, niin on kyllä ihan nevahööd itselle. Olen 35-vuotias nainen. Jalkapallo on Suomessa niin pieni laji (paitsi lajiniilojen mielestä), että ei voi kyllä olettaa kaikkien häntä tuntevan ja laittavan merkille, jos jossain näkee. Kyllä minä lajia seuraamatta esimerkiksi Saksan Joachim Löwin tiedän ja tunnistan, suomalaisista Teemu Pukki, Jari Litmanen, Joel Pohjanpalo... Mutta Antti Muurinen ei soita kyllä mitään kelloja.
Nyt kun tämä ohjelma toi aiheen pintaan, niin oma ensiolettama oli se kuinka varmasti ainakin miljoonalle suomalaiselle ei sano mitään naama, ei nimi eikä asema. Vaan sitä en osannut arvata että ne miljoona suomalaista jotka eivät tunne, tulevat yksitellen tähän ketjuun asian ilmoittamaan.
Aiheesta on nyt muodostunut ihan keskustelua. Ei kovin rakentavaa sellaista mutta kuitenkin, koska näitä Muuriseen viittaavia viestejä tulee useilta eri ihmisiltä. Silloin se ei ole jankkausta. Ikävää toki kun niin pakkomielteistä joillekin se oma näkemys. Itse olen perustellut ajatukseni ja pysynyt objektiivisena.
Unohtakaa jo se isä! Onneksi tulee uusi jakso, jos ei enää huomisesta alkaen tarvitsisi nähdä samoja viestejä sivulta toiselle.
"Niitä kriteereitä on satoja. Tietokone seuloo isot ja pienet toiveet, ja hyvällä prosentilla osuvat tulevat valituiksi. Silti pari ei välttämättä onnistu, koska paperilla täydellinenkään ei välttämättä kolahta ollenkaan/ riittävällä tasolla.
Toki meille näkyy ne muutamat isot valintakriteerit, mutta kyllä niitä on oikeasti paljon enemmän."
Mihin perustat tietosi, kommentoija nro 948?
Mikä tää väsynyt kommodooriläppä on.
Toisen jakson perusteella Jenni vaikuttaa toooodella raskaalta, siis omasta mielestäni, en viihtyisi noin eläväisessä seurassa, tuntisin oloni vaivautuneeksi. Onneksi Jyrki ei vielä ainakaan tuntunut ajattelevan samoin, vaikka on selkeästi huomattavasti rauhallisempi, niin saattaa pitkässä juoksussa se Jennin energisyys olla liikaa. Toivottavasti ei, muuten kiva pari :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ymmärrettävä että nuoret tuntevat ne muutamat menestyneet pelaajat eivätkä vanhoja valmentajia. Ihanan muodikasta kertoa aina miten ei tiedä jostakusta henkilöstä mitään vaikka muutoin niin kartalla.
MInä en tunne somevaikuttajia 🤔 enkä tiedä, mihin he vaikuttavat 😔
Anna vaikuttaa dominoivalta, miesrukka jää jalkoihin. Anna myös vaikuttaa ihmiseltä, joka ei tee kompromissejä, vaan jyrää yli ja tekee itsestään tärkeän, tai tärkeimmän. Toivotaan, että hääjakson perusteella saatu käsitys on väärä, puoliso on oikein 👌
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa ettei kenestäkään tule pysyvää paria tai ehkä Muurisesta ja miehestä voisi ehkä tulla.
Niin siitä valmentaja-Muurisesta ja Jykästä? Siinä oiskin juonenkäänne, peittoais jopa Matti & Kaaso -tragedian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka kirjoitit törkeästi, että solistosairaudesta kärsivät ihmiset piereslkelevät ja haisevat koko ajan paskalle häpeä kirjoittamaasi. Tulehdukselliset suolistosairaudet ovat nykyään yleistymässä varsinkin nuorten aikuisten keskuudessa. Sinäkin voit sairastua johonkin niistä. Olisiko silloin kivaa, jos joku ajattelisi näin sinusta.
No juurikin näin. Huomaa että kuvitelmat on lähteneet lentoon, ja faktat täysin hakusessa. Omalla lapsellani on IBD, eikä hän haise sen pahemmalle kuin kukaan muukaan. Vessassa pitää käydä useammin, mutta ne hajut jää sinne, aivan kuin jokaisella muullakin.
Diagnoosit sekoittuu, eli ilmavaivat liittyy enemmän IBS:n, eli jos on ärtyvä suoli niin silloin enemmän kärsii ilmavaivoista. Mutta ei sekään nyt ole pilkan aihe.
Ei ne pierut m
Niin, kenenkään pierut ei tuoksu laventelille. IBD-potilailla ei välttämättä ole terveitä enemmän enempää ilmavaivoja, eli turha nyt jankata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan Jenni olisi eksynyt palstalle lurkkimaan ja on loukkaantunut, kun suuri osa porukasta ei ole koskaan kuullutkaan mistään antti muurisesta. Ja Jenni kun luuli olevansa suuren julkkiksen lapsi...
Ihan varmasti joo Jenni itse: "Minua on kiusattu peruskoulussa muun muassa julkisuudessa näkyvän isän vuoksi. Jollain tasolla koen, että se kasvatti itselle vähän paksumman nahan. Olen ensitreffeilläkin aina varovasti kysynyt, että jääkiekko vai jalkapallo. Jos vastaus on jääkiekko, niin olen aina todella innoissani ja mietin, ettei jalkapallosta kannatakaan puhua."
Hassu Jenni :) Ei hänen isänsä NIIN iso julkkis k
"Kyllä se isä on iso julkkis. "
Jos vaikka onkin, sovitaan niin. Miten hankaloittaa seurustelua?
Vierailija kirjoitti:
"Niitä kriteereitä on satoja. Tietokone seuloo isot ja pienet toiveet, ja hyvällä prosentilla osuvat tulevat valituiksi. Silti pari ei välttämättä onnistu, koska paperilla täydellinenkään ei välttämättä kolahta ollenkaan/ riittävällä tasolla.
Toki meille näkyy ne muutamat isot valintakriteerit, mutta kyllä niitä on oikeasti paljon enemmän."
Mihin perustat tietosi, kommentoija nro 948?
Jossain lehtijutussa kerrottiin asiasta. Eli valtava aineisto, joita tietokoneet analysoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa ettei kenestäkään tule pysyvää paria tai ehkä Muurisesta ja miehestä voisi ehkä tulla.
Niin siitä valmentaja-Muurisesta ja Jykästä? Siinä oiskin juonenkäänne, peittoais jopa Matti & Kaaso -tragedian.
😅😅😅😅 Nyt repes, pitää tikata!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1152 jatkaa vielä.
Toki sporttinen on ja kaunis kuin karamelli. Ja oikeastaan siksi herääkin kysymys mitä ihmettä tekee tässä ohjelmassa? Tarjontaa tasokkaista miehistä hänelle kyllä olisi. Sen kun valkkaa tuolta ihmisten ilmoilta kiinnostavia miehiä ja tekee tuttavuutta. Ei kerrassaan mitään järkevää syytä miksi lähtee tällaiseen jossa pahimmillaan ollaan viikkokausia pakotettuna ihmisen kanssa jonka seurassa ei viihdy.
Ei ne miehetkään pidemmän päälle kaikkea kestä. Rouvan 25000 askelta joka päivä voi olla liikaa. Ja siihen taitaa Annan tapauksessa tulla päälle kaikkea muutakin neuroottisuutta.
Eipä niin ja itse liikunnallisena & aktiivisena naisena olen yrittänyt löytää kaltaistani miestä. Ollut huonoa tuuria, kun kaikenlaiset sohvaperunat vaan tuppaantuvat seuraan. Sitten ne ahdistuvat mun aktiivisuudesta. No daa, mitäs läksit. Mä teen heti alkuun selväksi millainen olen, mutta miehet teeskentelevät ja sitten väsyvät. Kannattaisko vaan etsiä se toinen sohvaperuna? Ai niin, sillä saattaa olla vähän enemmän painoa :p
Jopa minä mummeliini futiksesta mitään tietämätön tunnistin Antti Muurisen - on ikäpolvikysymys, jos olet joskus katsellut haluatko mijonääriksi käy varsin hyvin selväksi. Nuoret eivät tunnista minulle itsestään selvyyksiä ja minä en puolestani tiedä kuka on Ville Galle ja JVG. Mutta Anttipa se tunnisti vävypoikansa - kuiski Jennille jossain salin perällä "pelannut jalkapalloa A-junnuihin saakka" ja jatkoi jostain nykytehtävistä jalkapallon parissa, sitä en enää tarkkaan kuullut.. Vähän ymmärrystä muutaman vuoden kuluttua nuoret eivät tunnista Jukka Jalosta "neverheard" ja snä ole tässä roolissa missä minä nyt.
Ketääääään ei kiinnosta kenestä av-mamma on kuullut tai ei ole kuullut. Jätetään se jo.