Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Jyrkillä katosi jännitys ja 4000 pusua vaihdettu. Kova meno ja morsian tykkää, mutta on vasta ihastunut eikä rakastunut 😞
Itse olisin halunnut Erika Vikmanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti mikä myötähäpeä tuli Matin kommentista kun Taina kysyi mitä toivoo hänessä: "no Sara Sieppiä toivoin mutta ei ollutkaan hakenut tälle kaudelle" törkeä! Matilla ei vissiin sosiaaliset taidot ihan hanskassa
Se oli vitsi. Matilla on kuivahko ja sarkastinen huumorintaju, ei uppoa kaikkiin. Minua nauratti ja olisi naurattanut Tainankin asemassa. Heitän itse samanlaisia lakonisia kommentteja.
No kyllä mä nyt sen tajusin että vitsi mutta musta vaan aika epäsopiva tohon tilanteeseen xd
Voi ei, Taina hajoilee neljännen jakson klipissä. En muista että kukaan olisi jäänyt yhteen niistä pareista, joilla jo häämatkalla käy näin. Jenni ja Jyrki vaikuttavat yhtä mutkattomilta kommunikoinnissaan kuin Anniina ja Ville aikanaan. Hai ja Anna ei tule onnistumaan, joten Hain epätoivo ei tullut yllätyksenä. Mutta Tainaan ja Mattiin uskoin kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo podcast-juttu voi olla mikään oikea.
Minäkin toivon että ei ole, mutta kun välillä luen tältä palstalta otteita roskalehtien jutuista, jotka ovat samaa tasoa. En voinut olla varma onko tuollainen "asiantuntija" oikeasti olemassa. Hyvä jos näyttää siltä että oli tosiaan vain vitsi. :D
t. sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti mikä myötähäpeä tuli Matin kommentista kun Taina kysyi mitä toivoo hänessä: "no Sara Sieppiä toivoin mutta ei ollutkaan hakenut tälle kaudelle" törkeä! Matilla ei vissiin sosiaaliset taidot ihan hanskassa
Se oli vitsi. Matilla on kuivahko ja sarkastinen huumorintaju, ei uppoa kaikkiin. Minua nauratti ja olisi naurattanut Tainankin asemassa. Heitän itse samanlaisia lakonisia kommentteja.
No kyllä mä nyt sen tajusin että vitsi mutta musta vaan aika epäsopiva tohon tilanteeseen xd
Mun mielestä taas hauska. Tilanne kokonaisuudessaan niin kummallinen ja tavallaan vakava, niin kevensi tunnelmaa.
Hirveän utelias ja tungetteleva tämä Hain ulkomaalainen ystävä oli. Ilmeisesti englanti ei ole tämän omakaan äidinkieli, mutta suomea ei osaa ja niin vaan oletti Annan osaavan englantia. Tällaiset maailmanomistajina itseään pitävät, jotka eivät vaivaudu opettelemaan paikallista kieltä tai paikallista tapoja, paikallista kulttuuria, eivät edes halua sopeutua ovat yksi ärsyttävimmistä ihmistyypeistä ja näitä on nykyään Suomessakin ihan liikaa. Toisaalta tämä pätee myös toisinpäin eli maailmalla on myös liikaa suomalaisia juntteja. Se, että tämä Hain ulkomaalainen ystävä käyttäytyi niin eri tavalla kuin suomalaiset pisti kuitenkin silmään. Suomalaisesta hääetiketistä olisi ollut hyvä tietää edes pääasiat. Jotenkin pistää silmään toki myös se, että esim. juurikin englannissa on kohteliaisuusfreeseja, joita suomessa ei käytetä, eikä Suomessa sanota mitään hauska tavata tai mitä kuuluu kun tavataan ihminen. Suomessa riittää hei. Myös noiden asioiden, joita ei oikeasti tarkoiteta sanominen ja small talk on onneksi Suomessa paljon vähäisempää. Olen itse tainnut tainnut sanoa hauska tavata ja nimenomaan juurikin englanniksi vain kerran elämäni aikana kun tapasin sisarukseni kautta Suomessa opiskelijavaihdossa olleen ulkomaalaisen.
Anna ja/ tai Matti nyt ainakin saattavat olla autismikirjolla.
Vierailija kirjoitti:
Matin silmät on kiehtovat. Intensiivinen katse, ehkä jopa jotain pelottavaa mutta jos kiinnostava mies mua noilla silmillä katsoisi "sillä silmällä" niin johan alkais sukat pyöriä jaloissa. Miehessä on selvästi myös lempeyttä ja pehmeyttä, sen vihkimisessä kuullun puheen perusteella. Mielenkiintoinen mies.
Matti voisi vähän ryhdistäytyä, näyttää niin aneemiselta koko olemus.
Vierailija kirjoitti:
Hirveän utelias ja tungetteleva tämä Hain ulkomaalainen ystävä oli. Ilmeisesti englanti ei ole tämän omakaan äidinkieli, mutta suomea ei osaa ja niin vaan oletti Annan osaavan englantia.
Olipa tosiaan rohkea oletus, että 30-vuotias suomalainen osaisi englantia, kun sitä pitää jokaisen suomalaisen opetella koulussa vähintään jotain 10 vuotta.
Sara Sieppi -juttu on kyllä täysin surkea, sitä ei pitäisi todellakaan sanoa tuoreelle vaimolle eikä varsinkaan ventovieraalle tuoreelle vaimolle. Eikä yhdellekään naiselle ikinä.
Uusi kausi korkattu. Ja kuten ennenkin ainahan se on selvää miksi tähän ohjelmaan hakeudutaan. On aina ilmassa selkeät merkit miksi nämä ihmiset eivät ole puolisoa löytäneet - ja tuskin löytävät nytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveän utelias ja tungetteleva tämä Hain ulkomaalainen ystävä oli. Ilmeisesti englanti ei ole tämän omakaan äidinkieli, mutta suomea ei osaa ja niin vaan oletti Annan osaavan englantia.
Olipa tosiaan rohkea oletus, että 30-vuotias suomalainen osaisi englantia, kun sitä pitää jokaisen suomalaisen opetella koulussa vähintään jotain 10 vuotta.
En itse oikein osaa, vaikka monta vuotta olenkin koulussa sitä opiskellut. Kielet ovat itselleni vaikeita. Ilmoitan ihan suoraan kielitaidokseni pelkän suomen, jos sitä joku kysyy. En ole tekemisissä ulkomaalaisten kanssa sen enempää kuin mitä niitä pakosti näkee, enkä matkustele, joten en edes tarvitse kielitaitoa mihinkään. Kun on ylitsepääsemättömiä vaikeuksia selviytyä edes perusarjesta niin ei tässä nyt mietitä, että miten parantaa englannin osaamistaan. Kohdallani tosiaan se arjesta selviytyminen ilman mitään apua mistään erittäin vaikeassa tilanteessa ne kaikki voimat vie.
Vierailija kirjoitti:
Jaa täällä on keritty jo miehet haukkua 😅 ihan tavallisen näkösiä miehiä niin kun nuo naisetkin. Tähän ohjelmaan ei pitäs hakeutua muutenkaan jos ulkonäkökriteerit on kovin tiukat.
Jaa-a... Suomen versiossa näkyy aina nämä kaunisoletetut hyppyritöpselinokkaiset misspiggyt ja kaljut lyhyet pullukkaiset sporttioletetut. Ulkomaan versioissa taas huulitäytteet, implantit ja kaiken maailman lisäkkeet peittävät 96% osallistujien ulkokuoresta. Milloinkahan saataisiin versio, jossa olisi oikeasti luonnostaan kauniita ja komeita osallistujia? Olisi ihan eri mielenkiinto seurata myös juonen kulkua.
Ihan kuin kaikki maailman ihmiset tietäisi että suomalaiset opiskelee koulussa sen ja sen määrän englantia. Ja opiskelusta huolimatta se ei siltikään kaikilta suju monista syistä. Joillekin se ei ole tärkeää tai mielenkiintoista tai mitä ikinä. Kuten vaikkapa monet eivät osaa matematiikkaa juurikaan, vaikka sitä opetetaan koulun alusta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse oikein osaa, vaikka monta vuotta olenkin koulussa sitä opiskellut. Kielet ovat itselleni vaikeita. Ilmoitan ihan suoraan kielitaidokseni pelkän suomen, jos sitä joku kysyy. En ole tekemisissä ulkomaalaisten kanssa sen enempää kuin mitä niitä pakosti näkee, enkä matkustele, joten en edes tarvitse kielitaitoa mihinkään. Kun on ylitsepääsemättömiä vaikeuksia selviytyä edes perusarjesta niin ei tässä nyt mietitä, että miten parantaa englannin osaam
Ymmärrän, eikä tarkoitus loukata. On kuitenkin ulkomaiselta sinänsä ymmärrettävä oletus, että keskimääräinen 30-vuotias suomalainen osaisi jonkin verran englantia. Jos ei osaa, niin nopeastihan se selviää. Eri asia, jos vanhojen ihmisten kanssa ollaan tekemisissä tms. (En ole nähnyt tuota kolmosjaksoa, niin en tarkkaan tiedä millainen tilanne oli kyseessä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin valehdellako pitäisi? Aina peräänkuulutetaan rehellisyyttä ja sitten kun ollaan rehellisiä, niin vedetään herneet nenään.
Nyt ihan rehellisesti kaikki av-mammat ja muut tänne kirjoittavat, jotka eivät itseään av-mammaksi identifioi, oliko jonkun mielestä nuo hääpuvut muka onnistunut valinta, jonkun mielestä hienoja ja suostuisiko joku jotakin noista itse käyttämään. Hääpuvut olivat hirveitä, hankalia, huonosti istuvia ja Jennin hääpuku aivan liian paljastava. En itse olisi ikinä suostunut mitään noista kolmesta käyttämään. Jos olisi nyt ollut aivan pakko joku noista ottaa olisin ottanut Annan puvun, mutta vaatinut hiha/olkainosan muokkausta niin että se pysyy kunnolla ylhäällä suorassa, laittanut alle paidan ja alusvaatteet sekä trikoot tai jotkut jotkut vastaavat housut puvun alle jalkaan. Käytän aina pitkiä housuja ja pitkähihaista paitaa.
Kaikki naiset vaikuttaa voimakkaammilta kuin miehet. Ei fyysisesti.