Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, miten tämä ohjelma oikein tehdään. Miten nuo asiantuntijat muka kerkeisivät oman päivätyönsä ohessa käydä läpi tuhansia hakijoita, no ei mitenkään. Mun näkymys on, että jonkun muun tiimin on pakko tehdä se karsintatyö.
Mieshakijoita on kaikkiaan jotain seitsemän. Ne kaikki käy läpi 15 minuutissa.
Voihan sitä laittaa jalkapallovalmentajan tyttären jalkapalloa harrastavan miehen pariksi. Ja hyvä tulee, ne on Jenni ja Jyrki kikatusta ainakin riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai Kotkassakin on pitkien aukioloaikojen Prisma tai Citymarket? Miksi Jenni ja Jyrki eivät voineet mennä ostamaan kahvipakettia kun kahvi oli lopussa? Yllättäen Porvoossa ei ole Prismaa, joten ihan kaikkialla Prismaa ei kuitenkaan ole. Helsingissä on ilmeisesti kuusi Prismaa ja se tuntuu yllättävän pieneltä määrältä. Kantakaupungissahan eli Helsingin keskustassa ei Prismaa ole. Eteläisin on Pasilassa.
Vaikka sinulla on näennäisesti omaisuutta, ei tarkoita, että sinun tulot riittäisi menoihin. Jethrollakin meni hyvin ja nykyään tekee tiukkaa kahvipaketin osto.
Jyrki ei olekaan mikään Jethro. Jyrki on juntti luuseri landelta. Röyhkeä ja omahyväinen.
Päinvastoin. Jethro on luuseri ja vedättäjä. Ja pian linnakundi
Vai ei oo Helsingissä Prismoja ennen Pasilaa🤣.On Herttoniemessä ,Itiksessä..Viikissä Malmilla...mm.Taidat olla maalta kotoisin muuttanut Pasilaan just.
Onhan ohjelmakonseptissakin vikaa, kun halutaan tuota jatkuvaa tilitystä kuvata. Näyttäisivät enemmän, mitä kaikkea pari tekee yhdessä, ja pitäisivät nuo kuulumis- ja fiilisosiot mahdollisimman lyhyinä. Raja se on siinäkin, miten paljon tunteista pitää puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hailla on upeat ja lempeät silmät! Joku kateellinen laukoo rasistisia kommentteja, kun ei ole itse yhtä komea
Ja muutenkin menestynyt.
Omakehu haise Hai. Kannattaisi jo lopettaa. Olet naurettava.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ohjelmakonseptissakin vikaa, kun halutaan tuota jatkuvaa tilitystä kuvata. Näyttäisivät enemmän, mitä kaikkea pari tekee yhdessä, ja pitäisivät nuo kuulumis- ja fiilisosiot mahdollisimman lyhyinä. Raja se on siinäkin, miten paljon tunteista pitää puhua.
Ne kaupassa käynnit ovat aina ennen olleet paljastavia ja hauskoja. Muistatteko, kun jonkun mies ei osannut leikata tomaatteja oikein ?
Onko täällä kommentoitu sitä, että Jyrki ei ihan muistanut, miksi Jenni oli valmistunut. Veikkasi merkonomia. Tämä oli jaksossa 7.
Minua kyllä nyppisi tuommoinen. Itse olen saanut kokea, että miehet ovat muistaneet heti mitä teen ja missä olen opiskellut. Samoin itse kyllä laitan mieleeni ylipäätään uuden ihmisen kohdatessani hänen työnsä ja opiskelunsa siellä pohjalla.
Osoittaa minusta outoa välinpitämättömyyttä.
"Vai ei oo Helsingissä Prismoja ennen Pasilaa🤣.On Herttoniemessä ,Itiksessä..Viikissä Malmilla...mm.Taidat olla maalta kotoisin muuttanut Pasilaan just."
Täh? Mitä oikein riehut? Tuo kommentoija sanoi eteläisin Prisma on Pasilassa. Luettelepa nyt Pasilasta eteläisimmät Prismat, kun tunnut tietävän.
Vierailija kirjoitti:
Tämä!!!
Vierailija kirjoitti:
"Vai ei oo Helsingissä Prismoja ennen Pasilaa🤣.On Herttoniemessä ,Itiksessä..Viikissä Malmilla...mm.Taidat olla maalta kotoisin muuttanut Pasilaan just."
Täh? Mitä oikein riehut? Tuo kommentoija sanoi eteläisin Prisma on Pasilassa. Luettelepa nyt Pasilasta eteläisimmät Prismat, kun tunnut tietävän.
Skipatkaa nää kommentit! Tää sama tyyppi trollailee muissakin ketjuissa tuon saman hymiön kanssa haastamassa riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Herttoniemi ainakin on etelämpänä kuin Pasila. Ja Itiskin taitaa olla...?
Vierailija kirjoitti:
Tässä Antti Muurisen tytärpuolesta juttua:https://www.is.fi/veikkausliiga/art-2000001237141.html
Niin, tytärpuolesta. Tuossa jutussa ei siis puhuta Jennistä, vaan ihan toisesta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hailla on upeat ja lempeät silmät! Joku kateellinen laukoo rasistisia kommentteja, kun ei ole itse yhtä komea
Ja muutenkin menestynyt.
Ensimmäinen menestynyt joka asuu toisten nurkissa omassa huoneessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ala ketään arvostelemaan jos heillä ei sytytä ja ole kemioita. Onhan tuo tilanne älytön. Oletetaan että tuntemattomat tuosta vaan rakastuvat ja elävät onnellisesti elämän loppuun asti. Hullu ohjelma.
Asiantuntijat eivät loppupelissä tunne näitä ihmisiä laisinkaan. Osallistujien läheiset, ystävät varmasti osaisivat sata kertaa paremmin toimia parittajina kuin jotkut papereita pyörittelevät "ammattilaiset". Mikä tekee esimerkiksi jostain useasti eronneesta papista asiantuntijan tälläisessä asiassa??
Nuo asiantuntijat eivät ole mitään oikeita asiantuntijoita. Jos olisivat, Anna ei olisi vahvasti narsistisena päässyt heidän seulastaan läpi. Ilmeisesti tunnepuhe ja näennäinen kouluttautuneisuus hämäsivät.
En ole häntä narsistiksi sanonutkaan. Vahvasti narsistinen Anna on. Toki hän vaihtelee käytöstään, puhaltaa vuoroin lämpimästi, vuoroin kylmästi saadakseen Hain mahdollisimman sekaisin. Ei malta jättää uhriaan, kun vielä voi imeä vähän energiaa ja peilata itseään toisen ihailusta.
Tuollaisia narsistisia märehtijöitä on kaupunkien trendikahvilat täynnä. Raskaita ihmisiä
Itsellä tulee mieleen Annasta anorektikko tms., jolla on pakko olla kaikki järjestyksessä just eikä melkeen ja suorittaa tietyllä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä kommentoitu sitä, että Jyrki ei ihan muistanut, miksi Jenni oli valmistunut. Veikkasi merkonomia. Tämä oli jaksossa 7.
Minua kyllä nyppisi tuommoinen. Itse olen saanut kokea, että miehet ovat muistaneet heti mitä teen ja missä olen opiskellut. Samoin itse kyllä laitan mieleeni ylipäätään uuden ihmisen kohdatessani hänen työnsä ja opiskelunsa siellä pohjalla.
Tuo taitaa olla passiivis-aggressiivinen tyyppi (?).
Ne, että loukkaa tahallaan Jenniä, ei kanna vastuuta jne. Varmaan tahallaan "vahingossa" dissasi. Kusipäitten ja narsistien hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin pitää tehdä. Ihan kaikkea muuta, missä käyvät ja mitä tekevät. Ulkona retkellä, iltaa istumassa raflassa, elokuvissa teattereissa käyntiä jne... Ihan sitä mitä me muutkin tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne, että loukkaa tahallaan Jenniä, ei kanna vastuuta jne. Varmaan tahallaan "vahingossa" dissasi. Kusipäitten ja narsistien hommaa.
Jyrki ei ole vielä näyttänyt oikeaa itseään. Valitettavasti.
Jenni pitää Jyrkiä seksikkäänä :'D Millä perustein? Kaljamahainen mieslapsi joka fanittaa jotain jalkapalloa(aivan sama mikä asia, mutta fanittaminen, buu...) niin paljon, että pitää pelipaitoja päällä. N o l o a
Anna peukku ylös jos pidät Jyrkiä seksikkäänä, ja anna peukku alas jos et pidä Jyrkiä seksikkäänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herttoniemi ainakin on etelämpänä kuin Pasila. Ja Itiskin taitaa olla...?
Herttoniemen Prisma saattaisi 100 m etelämmässä jopa olla, mutta Itiksen ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki ei ole vielä näyttänyt oikeaa itseään. Valitettavasti.
Onko hän siis oikeasti mukava ja reilu ja vastuullinen tyyppi ja nyt vaan jotenkin mystisesti mokaillut?
Kyllä noiden vätysten kanssa hymy hyytyy.