Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
11281/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ala ketään arvostelemaan jos heillä ei sytytä ja ole kemioita. Onhan tuo tilanne älytön. Oletetaan että tuntemattomat tuosta vaan rakastuvat ja elävät onnellisesti elämän loppuun asti. Hullu ohjelma.

Asiantuntijat eivät loppupelissä tunne näitä ihmisiä laisinkaan. Osallistujien läheiset, ystävät varmasti osaisivat sata kertaa paremmin toimia parittajina kuin jotkut papereita pyörittelevät "ammattilaiset". Mikä tekee esimerkiksi jostain useasti eronneesta papista asiantuntijan tälläisessä asiassa?? 

Nuo asiantuntijat eivät ole mitään oikeita asiantuntijoita. Jos olisivat, Anna ei olisi vahvasti narsistisena päässyt heidän seulastaan läpi. Ilmeisesti tunnepuhe ja näennäinen kouluttautuneisuus hämäsivät.

Vierailija
11282/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, miten tämä ohjelma oikein tehdään. Miten nuo asiantuntijat muka kerkeisivät oman päivätyönsä ohessa käydä läpi tuhansia hakijoita, no ei mitenkään. Mun näkymys on, että jonkun muun tiimin on pakko tehdä se karsintatyö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11283/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utula ja Tiittanen puhuivat Hain empatianpuutteesta.

Vierailija
11284/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni sanonta , että kohtele toista samanlailla kuin toivoisit hänen kohtelevan sinua ? Siitä Annalla ei ole käsitystä. Häntä pitää kohdella hyvin. Kysyttävä miten voit ja ei tietenkään mitään tyhmiä kysymyksiä. Juokse Hai. 

Vierailija
11285/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän turvattomuuden tunteen jos on ollut jotain väkivallan uhkaa, puoliso meinannut käydä aggressiivisesti päälle, äkkipikaisesti yllättäen huutanut ja karjunut vihaisesti, painostanut kovaa seksiin, valehdellut suut ja silmät täyteen, nauranut räkäsesti ja ilkeästi kuullessaan henkilökohtaisia tunnustuksia, vetänyt kaatokännit ja kontannut autotiellä jne. Mutta en usko ollenkaan, että Matti tai Hai on jotain tällaista tehnyt! Uskon, että Matti ja Hai on molemmat käyttäytyneet ihan kunniallisesti ja tavallisesti. Joten en vain käsitä mikä tavallisessa kanssakäymisessä kunniallisen miehen kanssa voi suistaa naisen turvallisuuden tunteen suorastaan shokin ja järkkymisen partaalle. Nainen olen itse, enkä vain käsitä. 

Niinpä!!! Tätä olen ihmetellyt, mistä ihmeestä nää naiset repii tän turvattomuudentunteen kun eihän turvallisempia miehiä voi ollakaan! Siis ni

Siis nimenomaan tämä! Nämä tyttöset ovat täysin tietämättömiä siitä, miltä todellinen turvattomuus tuntuu! Liikaa möyrivät omassa minäminä-maailmassaan, pelkäävät mörköjä, että voi että kun tuokin nyt noin pahasti mulle sanoi. Nyt on turvaton olo. Voi argh! Tekis mieli sanoa, että vetäkäähän tytöt pääkyt sieltä peräpäästä pois, niin näette elämää ehkä vähän selvemmin.

Vierailija
11286/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse neljäkymppinen nainen ilman säästöjä ja omaisuutta. Ehkä olen elänyt liian tuhlaavaista elämää, mutta kun ainoa tuloni on ollut jo vuosia pelkkä työmarkkinatuki nykyään 595 euroa niin ei tuosta mitenkään säästetä. Muutenkin olemattomien tulojen takia olen joutunut luopumaan paljosta ja oikeastaan omasta elämästäni. Rahat eivät riitä edes oman asunnon vuokraan, joten joudun asumaankin sukulaiseni luona. En pidä kenestäkään tämän kauden osallistujasta, enkä puolusta miesvauva Jyrkiä, mutta tietyissä olosuhteissa säästäminen on vain pienistä tuloista johtuen mahdotonta ja toimeentulotukea saaville rahan pitäminen pankkitilillä on myös kiellettyä.

Astianpesukonetyyppi 😉  Miksi rahat riittää oman asunnon vuokraan monilla muilla, jotka asuu yksin? Asumistuki? Toimeentulotuki? Suurin osa kuitenkin asuu aikuisena yksin eikä vanhempiensa kanssa. 

Vierailija
11287/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Jyrki jäädä ilman lapsia. Hänen kun pitäisi olla se elättäjä edes sen äitiysloman ajan ja mitkä mahdollisuudet on saada 40veenä vakityö, kun ei ole sitä tähänkään mennessä saanut

Vierailija
11288/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä tuota Annaa! Myötähäpeä on suuri. Miten hän voi kertakaikkiaan moittia ihan kaikesta Haita. Hai ei tee eikä sano mitään oikein.  Kuka haluaa noin itsekeskeisen vaimon.

Eihän Anna viimeisimmässä jaksossa haukkunut Haita, vaan heillä oli ihan mukavaa.  Ne edelliset jaksot on jo haukuttu miljoona kertaa, ei jaksa enää jauhaa niitä. Hai itse saniu josain kohtaa, että heillä oli mukava päivä. Kumpikin oli jopa toiveikkaita jatkon suhteen. 

Minä luulen, että kun täällä joku sanoi, että Taina ja Anna varmaan häpeävät käytöstään, kun näkevät itsensä tv:stä, että kyllä se joutuu häpeäämään Jennikin (valitettavasti) käytöstää. Ennen kuin puoli vuotta on mennyt, on Jenni ja Jyrkikin eronneet ja jenniä harmittaa seksillä hehkuttaminen ja jatkuva "vaimon" viljely puheessa. Jyrki ei sitten kuitenkaan ollut sitä mitä jenni luuli. 

Matti ei sovi Tainalle. Matti on liian kylmä ihminen vaikka se kylmä nyt tulkitaan missä mielssä tahansa. Taina tuntuu ihmisenä huomattavasti mukavammalta. Tainan ystävä voisin olla, mutta Matin en. Matissa on jotain laskelmoivaa. Ja eikö sisko ja äiti olleet Matin ohjelmaan ilmoittaneet. Noita, jotka ei itse edes ohjelmaan ilmottaudu, ei pitäisi valita mukaan ollenkaan. 

Vierailija
11289/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisaikaan oli suosittua vastata kirjeenvaihtoilmoituksiin. Niitä julkaistiin lehdissä. Muistan lapsena niitä lukeneeni mummolassa, äidin nuoremmat sisarukset vastasivat niihin.  "Ujo poika maalta haluaa tutustua mukavaan tyttöön. Foto olis kiva yllätys." Siitä sitten kirjeenvaihdon kautta tavattiin ja usein se johti seurusteluun ja avioliittoon. Avioliitto kesti koko elämän, onnellisiakin oltiin, yhteen kasvettiin, kriiseistä selvittiin. Nyt on vain tätä jatkuvaa analysointia ja vatvomista. Entisajan ihmisistä olis saanut hyvät osallistujat tähän formaattiin. Vähän nöyryyttä ja hyväntahtoisuutta kaivattaisiin nykyisille parisuhdemarkkinoille. Vähemmän minäminää ja tunnetiloista jauhamista. 

Vierailija
11290/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän turvattomuuden tunteen jos on ollut jotain väkivallan uhkaa, puoliso meinannut käydä aggressiivisesti päälle, äkkipikaisesti yllättäen huutanut ja karjunut vihaisesti, painostanut kovaa seksiin, valehdellut suut ja silmät täyteen, nauranut räkäsesti ja ilkeästi kuullessaan henkilökohtaisia tunnustuksia, vetänyt kaatokännit ja kontannut autotiellä jne. Mutta en usko ollenkaan, että Matti tai Hai on jotain tällaista tehnyt! Uskon, että Matti ja Hai on molemmat käyttäytyneet ihan kunniallisesti ja tavallisesti. Joten en vain käsitä mikä tavallisessa kanssakäymisessä kunniallisen miehen kanssa voi suistaa naisen turvallisuuden tunteen suorastaan shokin ja järkkymisen partaalle. Nainen olen itse, enkä vain käsitä. 

Niinpä!!! Tätä olen ihmetellyt, mistä ihmeestä nää naiset repii tän turvattomuudentunteen kun

Matti on kyllä jollakin lailla järkyttänyt Tainan turvallisuuden tunnetta. Se on ihan selvää.  Ei tämä ongelma ole yksin Tainan vika. 

Vierailija
11291/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse neljäkymppinen nainen ilman säästöjä ja omaisuutta. Ehkä olen elänyt liian tuhlaavaista elämää, mutta kun ainoa tuloni on ollut jo vuosia pelkkä työmarkkinatuki nykyään 595 euroa niin ei tuosta mitenkään säästetä. Muutenkin olemattomien tulojen takia olen joutunut luopumaan paljosta ja oikeastaan omasta elämästäni. Rahat eivät riitä edes oman asunnon vuokraan, joten joudun asumaankin sukulaiseni luona. En pidä kenestäkään tämän kauden osallistujasta, enkä puolusta miesvauva Jyrkiä, mutta tietyissä olosuhteissa säästäminen on vain pienistä tuloista johtuen mahdotonta ja toimeentulotukea saaville rahan pitäminen pankkitilillä on myös kiellettyä.

Astianpesukonetyyppi 😉  Miksi rahat riittää oman asunnon vuokraan monilla muilla, jotka asuu yksin? Asumistuki? Toimeentulotuki? Suurin osa kuitenkin asuu aikuisena yksin eikä vanhempiensa

Tämä ei liity ketjun aiheeseen. Mene muualle kiusaamaan. Tuo jolle vastasit, sentään liitti asiansa sarjaan.

Vierailija
11292/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti on kyllä jollakin lailla järkyttänyt Tainan turvallisuuden tunnetta. Se on ihan selvää.  Ei tämä ongelma ole yksin Tainan vika. 

Taina on asunut äidin, mummon ja siskon kanssa. Ei isää, ei veljiä. Epäilen hieman tuota, että Matti olisi jotakin pahaa oikeasti tehnyt. Tainalla ei vain ole kokemusta miehistä.

Vierailija
11293/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ala ketään arvostelemaan jos heillä ei sytytä ja ole kemioita. Onhan tuo tilanne älytön. Oletetaan että tuntemattomat tuosta vaan rakastuvat ja elävät onnellisesti elämän loppuun asti. Hullu ohjelma.

Asiantuntijat eivät loppupelissä tunne näitä ihmisiä laisinkaan. Osallistujien läheiset, ystävät varmasti osaisivat sata kertaa paremmin toimia parittajina kuin jotkut papereita pyörittelevät "ammattilaiset". Mikä tekee esimerkiksi jostain useasti eronneesta papista asiantuntijan tälläisessä asiassa?? 

Nuo asiantuntijat eivät ole mitään oikeita asiantuntijoita. Jos olisivat, Anna ei olisi vahvasti narsistisena päässyt heidän seulastaan läpi. Ilmeisesti tunnepuhe ja näennäinen kouluttautuneisuus hämäsivät.

Anna ei ole mikään narsisti. On täällä ennenkin ollut jos jonkinlaista, jonka ei olisi ohjelmaan pitänyt päästä. Sen yhden Tuulankin mies. Ihan kamala.  Ei ihmisestä tee narsistia, jos ei ole vallan ihastunut toisten valitsemaan puolisoon, vaikka Hai kyllä ihana onkin. Voihan se olla, että kun tutustuvat, voivat vaikka jäädä ystäviksi. 

Anna on rauhoittunut niiden ensimmäisten jaksojen jälkeen ja oli tiistaina nähdyssä jaksossa jo ihan ok. 

Vierailija
11294/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, miten tämä ohjelma oikein tehdään. Miten nuo asiantuntijat muka kerkeisivät oman päivätyönsä ohessa käydä läpi tuhansia hakijoita, no ei mitenkään. Mun näkymys on, että jonkun muun tiimin on pakko tehdä se karsintatyö. 

Mieshakijoita on kaikkiaan jotain seitsemän. Ne kaikki käy läpi 15 minuutissa.

Vierailija
11295/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hailla on upeat ja lempeät silmät! Joku kateellinen laukoo rasistisia kommentteja, kun ei ole itse yhtä komea

Ja muutenkin menestynyt.

Vierailija
11296/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä tuota Annaa! Myötähäpeä on suuri. Miten hän voi kertakaikkiaan moittia ihan kaikesta Haita. Hai ei tee eikä sano mitään oikein.  Kuka haluaa noin itsekeskeisen vaimon.

Moi taas Hai.

Munaat vain itsesi haukkamalla täällä nörttikavereittesi kanssa Annaa.

SHAME ON YOU

Vierailija
11297/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna ei ole mikään narsisti.

On täällä ennenkin ollut jos jonkinlaista, jonka ei olisi ohjelmaan pitänyt päästä. Sen yhden Tuulankin mies. Ihan kamala.  Ei ihmisestä tee narsistia, jos ei ole vallan ihastunut toisten valitsemaan puolisoon, vaikka Hai kyllä ihana onkin. Voihan se olla, että kun tutustuvat, voivat vaikka jäädä ystäviksi. 

Anna on rauhoittunut niiden ensimmäisten jaksojen jälkeen ja oli tiistaina nähdyssä jaksossa jo ihan ok. 

En ole häntä narsistiksi sanonutkaan. Vahvasti narsistinen Anna on. Toki hän vaihtelee käytöstään, puhaltaa vuoroin lämpimästi, vuoroin kylmästi saadakseen Hain mahdollisimman sekaisin. Ei malta jättää uhriaan, kun vielä voi imeä vähän energiaa ja peilata itseään toisen ihailusta.

Tuollaisia narsistisia märehtijöitä on kaupunkien trendikahvilat täynnä. Raskaita ihmisiä.

Vierailija
11298/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä!!! Tätä olen ihmetellyt, mistä ihmeestä nää naiset repii tän turvattomuudentunteen kun

"Nämä tyttöset ovat täysin tietämättömiä siitä, miltä todellinen turvattomuus tuntuu"....

Ja tämä tieto perustuu mihin? Mitä sinä oikeasti tiedät noiden "tyttösten" elämästä? On niin helppo tuomita, vaikka emme voi tietää mitä kenenkin taustalta löytyy. 

Vierailija
11299/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on monessa viestissä kirjoitettu, että Jyrki huomautti Jennin touhottamisesta.

Itse asiassa hän puhui vouhottamisesta, mikä minusta on vielä ikävämmin sanottu Jennin ystävien edessä.

Lisäksi Jyrki totesi, että "meikäläiselt ei tuu mitään autoja ja asuntoja jii en ee, jii en ee..."

40-vuotias tanakka ja punakka kotkalainen tuntuu olevan varsinainen saalis.

Taputeltu tämäkin pian. Liian köyhä, pönäkkä ja punakka.

Jyrki on pökäle.

Vierailija
11300/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hailla on upeat ja lempeät silmät! Joku kateellinen laukoo rasistisia kommentteja, kun ei ole itse yhtä komea

Ja muutenkin menestynyt.

....Suomessa on lisäksi tämä kummallinen ilmiö nimeltään "omilleen muuttaminen". Viimeistään 18-vuotiaana muutetaan yhteiskunnan tukemaan asuntoon, yhteiskunnan tukemana muutenkin. Onpa itsenäistä. Muualla ei tällaista tunneta, kun yhteiskunta ei tue.

Ketju on lukittu.