Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
11341/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hailla on upeat ja lempeät silmät! Joku kateellinen laukoo rasistisia kommentteja, kun ei ole itse yhtä komea

Ja muutenkin menestynyt.

....Suomessa on lisäksi tämä kummallinen ilmiö nimeltään "omilleen muuttaminen". Viimeistään 18-vuotiaana muutetaan yhteiskunnan tukemaan asuntoon, yhteiskunnan tukemana muutenkin. Onpa itsenäistä. Muualla ei tällaista tunneta, kun yhteiskunta ei tue.

Siis pakko lähteä aika monelta paikkakunnalta, jos haluat yliopistoon. Joillakin pikkupaikoilla ei ole minkäänlaista jatkokoulutusta. Kyllä se on ihan oikein, että yhteiskunta tukee nuorisoa, joka haluaa opiskella ja pyrkiä elämässä eteenpäin. Meilläkin jälkikasvu olisi lukion jälk

Joo vain jos on syntynyt vuoden lopussa, kirjoittaa 18-vuotiaana ylioppilaaksi. Yleensä ollaan 19-vuotiaita opiskelun alkaessa ja pojilla armeijan jälkeen ollaan 20-vuotiaita. 

Vierailija
11342/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai Kotkassakin on pitkien aukioloaikojen Prisma tai Citymarket? Miksi Jenni ja Jyrki eivät voineet mennä ostamaan kahvipakettia kun kahvi oli lopussa? Yllättäen Porvoossa ei ole Prismaa, joten ihan kaikkialla Prismaa ei kuitenkaan ole. Helsingissä on ilmeisesti kuusi Prismaa ja se tuntuu yllättävän pieneltä määrältä. Kantakaupungissahan eli Helsingin keskustassa ei Prismaa ole. Eteläisin on Pasilassa.

Kantakaupunki ja keskusta eivät todellakaan ole sama asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11343/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ihan älytöntä määrää ole hakijoita ohjelmaan, jossa mennään oikeasti naimisiin oikeasti tuntemattoman kanssa ja asiantuntijat tekevät ihan käsittämättömiä parituksia tyyliin tiedämme paremmin kuin hän, mitä hän oikeasti haluaa. Lisäksi asiantuntijat eivät osaa seuloa liian neuroottisia eikä liian narsistisia pois. 

Vierailija
11344/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tainan puhumattomuus ei hyödytä yhtään ketään. Varmasti ollut hääyönä säpinää ja nyt kaduttaa. Jos ei pysty kohtaan kasvotusten toista niin miksi lähti ohjelmaa. 

No jos vaikka ajatteli, että seiltä löytyy se elämän mies? Sen takia sinne on menty. Nyt vain Matti ei ole se Tainan elämän mies, mutta ei sitä voi etukäteen tietää, kuka sieltä vastaan tulee. Yhtä hyvin olisi voinut tulla sellainen mies, jonka Taina olisi "pystynyt kohtaamaan kasvotuksin" mitä tuo nyt sitten tarkoittaakaan. 

Minusta on outoa ihmetellä miksi joku on lähtenyt ohjelmaan mukaan, jos ei nyt sitten sytykkään sille, joka sulle on valittu. Minusta on ihan selvää, että niinkin voi käydä. Tässä ohjelmssa harvemmin niitä napakymppejä tulee, joten paljon suurempi on todennäköisyys sille, ettei se toinen miellytä ja siihen on katsojan tyydyttävä.  Ja kurja

'Minusta Taina käyttäytyy ihan hyvin tuossa tilanteessa. Taina on varmasti hyvä kumppani, kunhan se oikea tulee vastaan. Matti ei vain ole Tainalle se oikea.  Itsekään en Matista viehäty, mutta varmaan Mattikin vielä sen naisen löytää, joka pitää Mattia maailman parhaana miehenä.''

Hyvä tavaton, ei ole käyttäytynyt hyvin, kun kiukutellut Matille ja pitänyt häntä löysässä hirressä ja epävarmuudessa. Jos ei toinen nappaa, niin sen voin sanoa rehdisti ja rehellisesti, eikä parkua ja syytellä Mattia ''turvattomasta tilasta''.

Kyllä elämässä pitää osata puhua muillekin ihmisille kuin vain kuvitteelliselle ''elämänsä miehelle'', jota ei edes välttämättä ikinä kohtaa. Se että joku ei ole ''oikea'', niin ei se yksin oikeuta ihan mihin tahansa käytökseen. Taina tuskin vetää näillä draamoillaan enää puoleensa kovin tervehenkisiä miehiä... mutta voi toki houkutella oikeasti turvattomia miehiä.

Vierailija
11345/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika noloa muuten että Jyrki joutuisi jollain bussilla tulemaan Jennin luo jatkossa. 

Aina kun minä matkustan bussilla tai junalla, niin kyllä niistä matkustajista on varmaan puolet ihan aikuisia miehiä. En koskaan ole ajatellut, että siinä olisi jotain noloa.  Ihmeellisiä asioita aikuiset ihmiset pitää nolona. 

Aikuiset ei pidäkkään bussilla matkustamista nolona, vaan teinit

Ai, millä ne teinit matkustaa?!

Limusiinilla ja yksityislentokoneela. Ne eivät ole noloja.

Vierailija
11346/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Saanut seuralaista tanssiharrastuksensa piiristä ?

Tämä on kieltämättä hyvä kysymys, sillä tansseissa on läheisyyttä satojen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa ja siinä huomaa keiden kans on kemiaa. Miehelle varmin paikka kauniin naisen löytämiseen, sillä naisia on tanssi-illoissa 3:1 ja suurin osa on sieltä solakammasta päästä. Jos ei naista löydä, niin jossain on vikaa.

Itse tanssia harrastavan voin kertoa, että sitä kemiaa tulee ihan yhtä harvoin kuin baarissa tai missään muualla. Kaikenlisäksi tanssissa ollaan niin lähekkin, että lähinnä ärsyttää tanssia kun ei ole kemiaa, joten ei sielläkään sitä parinmuodostusta sen enempää tapahdu.

Kautta aikain ovat kuitenkin Suomessa lavatanssit olleet se paikka, mist

Lavatanssit on VÄHÄN eri asia kuin tavoitteellinen kilpatanssi. 

Vierailija
11347/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä viimeisimmässä jaksossa Anna oli aivan käsittämätön. Mikä narina ja valitus kun ei saanut hellittelyä sairaana. Huomaan että Hain iloisuus ja puheliaisuus on kadonnut. Hän kuukkostaa ahdistuneelta ja ylivarovaiselta puhuessaan Annan kanssa.

Vierailija
11348/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annasta tuli mieleen hullu exäni, jolla oli pahoja itsetunto-ongelmia. Oikeastaan oli hänen koko perheellään tapa tuntea alemmuutta ja sen paikkaamiseksi haukuttiin muita ihmisiä. 

Oltiin exän kanssa serkkuni häissä. Taistelin suurta liikutusta ja kyyneliä vastaan, enkä pystynyt siinä hetkessä morsiusparin kävellessä kohti alttaria reagoimaan exän höpinöihin. Ex veti tästä johtopäätöksen, että muistelin jotain entistä poikaystävääni ja kuvittelin kulkevani hänen kanssaan kohti alttaria.

Mielikuvitukseni ei riittänyt niihin kaikkiin ajatuskuvioihin, mitä ex aina milloinkin oletti minun tosiasiassa ajattelevan tai tarkoittavan. Aina löytyi minulle negatiivinen tulkinta. Kerran olin saanut uuden työprojektin entisestä työpaikastani ja olisin kaivannut hieman tukea, sillä jännitin töiden aloittamista. Ex aloitti riidan, kun kuvitteli, että pomo oli ihastunut minuun ja oli sen takia pyytänyt minua uuteen määräaikaiseen työsuhteeseen. Itse olin tuolloin vastavalmistunut työtön nuori nainen. Pomo oli vanhempi perheellinen mies, eikä todellakaan ollut kyse muusta kuin työprojektista. 

Eron jälkeen TV-lupatarkastaja oli mennyt exän luokse ja ex tuttuun tapaansa kuvitteli, että minä olin vinkannut paikan lupatarkastajalle. Tosiasiassa oli ikionnellinen päästyäni eroon exästä enkä halunnut uhrata häneen enää yhtäkään ajatusta. Ei tullut mieleenikään hautoa mitää kostoja, mutta ilmeisesti hänellä sellaiset ajatukset pyörivät mielessä, niin kuvitteli kaikkien muidenkin ajattelevan samalla tavalla.

Suosittelen Annalle itsetunnon kohotusta, jotta ei tarvitse olettaa muiden ajattelevan hänestä aina negatiivisesti. 

Vierailija
11349/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa jos anna ja Taina eivät anna aviomiehilleen seksiä! Olisin jo ihan hermoriekale ja korvat punaisena himosta tuossa vaiheessa. Sitten itkisivät naiset 5 jaksossa kuinka kuulivat vessasta xxxvideon ääniä kun olisi vain pakko purkautua. Tässä pitäisi asettaa myös velvoite antaa seksiä puolisolle tai puoliso voi erota välittömästi jos ei saa seksiä halutessaan.

Vierailija
11350/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annasta tuli mieleen hullu exäni, jolla oli pahoja itsetunto-ongelmia. Oikeastaan oli hänen koko perheellään tapa tuntea alemmuutta ja sen paikkaamiseksi haukuttiin muita ihmisiä. 

Oltiin exän kanssa serkkuni häissä. Taistelin suurta liikutusta ja kyyneliä vastaan, enkä pystynyt siinä hetkessä morsiusparin kävellessä kohti alttaria reagoimaan exän höpinöihin. Ex veti tästä johtopäätöksen, että muistelin jotain entistä poikaystävääni ja kuvittelin kulkevani hänen kanssaan kohti alttaria.

Mielikuvitukseni ei riittänyt niihin kaikkiin ajatuskuvioihin, mitä ex aina milloinkin oletti minun tosiasiassa ajattelevan tai tarkoittavan. Aina löytyi minulle negatiivinen tulkinta. Kerran olin saanut uuden työprojektin entisestä työpaikastani ja olisin kaivannut hieman tukea, sillä jännitin töiden aloittamista. Ex aloitti riidan, kun kuvitteli, että pomo oli ihastunut minuun ja oli sen takia pyytänyt minua uuteen määräaikaiseen ty

Sulla on varmaan ollut narsistieksä tai muu luonnevika, ei tuo ole pelkkää itsetunto-ongelmaa. Ja sairaalloisen mustasukkainen myös. 

Minulla myös on ollut tuon tyylin eksä, huh. 

Vierailija
11351/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa jos anna ja Taina eivät anna aviomiehilleen seksiä! Olisin jo ihan hermoriekale ja korvat punaisena himosta tuossa vaiheessa. Sitten itkisivät naiset 5 jaksossa kuinka kuulivat vessasta xxxvideon ääniä kun olisi vain pakko purkautua. Tässä pitäisi asettaa myös velvoite antaa seksiä puolisolle tai puoliso voi erota välittömästi jos ei saa seksiä halutessaan.

Kuka estää eroamasta välittömästi, jos ei saa seksiä halutessaan?

Alkaako ikäsi ykkösellä?

Vierailija
11352/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa Annaa ja Tainaa hävettää nyt kun ohjelma tulee ulos. Ihan kamalaa käytöstä aikuisilta naisilta, itsekästä kiukuttelua koko kausi täynnä.

Vierailija
11353/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein älyttömintä tässä kaudessa on taas jotkut kommentit täällä.

Te olette varmasti itse huippumallin näköisiä ökyrikkaita menestyjiä jotka asuvat kartanossa. Kun on varaa arvostella toisissa ihan kaikki. Koskaan ette ole yhtään virhettä varmaan omassa elämässänne tehneet. 

Kumma vaan, että sellaisilla on aikaa ja kiinnostusta kirjoitella keskellä päivää jonnekin vauva palstalle viihdeohjelmista. Jokin tässä ei nyt täsmää 🤔😅

Vierailija
11354/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Saanut seuralaista tanssiharrastuksensa piiristä ?

Tämä on kieltämättä hyvä kysymys, sillä tansseissa on läheisyyttä satojen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa ja siinä huomaa keiden kans on kemiaa. Miehelle varmin paikka kauniin naisen löytämiseen, sillä naisia on tanssi-illoissa 3:1 ja suurin osa on sieltä solakammasta päästä. Jos ei naista löydä, niin jossain on vikaa.

Itse tanssia harrastavan voin kertoa, että sitä kemiaa tulee ihan yhtä harvoin kuin baarissa tai missään muualla. Kaikenlisäksi tanssissa ollaan niin lähekkin, että lähinnä ärsyttää tanssia kun ei ole kemiaa, joten ei sielläkään sitä parinmuodostusta sen enempää tapahdu.

Kautta aikain ovat k

Tanssi kuin tanssi. Johtaa yleensä pariutumiseen.

Miksi muuten eläimilläkin on kosiotanssit?

Vierailija
11355/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan ihan älytöntä määrää ole hakijoita ohjelmaan, jossa mennään oikeasti naimisiin oikeasti tuntemattoman kanssa ja asiantuntijat tekevät ihan käsittämättömiä parituksia tyyliin tiedämme paremmin kuin hän, mitä hän oikeasti haluaa. Lisäksi asiantuntijat eivät osaa seuloa liian neuroottisia eikä liian narsistisia pois. 

En usko, että hakijoita on paljon kun tietää minkälaisen 💩 myrskyn nämä osallistujat saavat aina palstoilla ja somessa niskaan. Teit niin tai näin, aina joku haukkuu perään. 

Vierailija
11356/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille seksipakottajille tiedoksi. Jokaisella ihmisellä on kehollinen itsemääräämisoikeus. Kenenkään ei tarvitse suostua mihinkään seksuaalisiin tekoihin tai kosketuksiin vasten tahtoaan. Ketään ei saa myöskään koskea ilman hänen haluaan, painostaa tai pakottaa seksuaalisiin tekoihin. 

Aivan sairaita tuollaiset naisten on pakko antaa kommentit, mitä inceleitä te olette. Ja mikä juttu tuo on ylipäätään, että naiset antaa ja miehet saa.

Seksuaalisuus on kahden aikuisen vapaaehtoinen vuorovaikutus, jossa molemmat ovat yhtälailla mukana henkisesti ja fyysisesti.

Vierailija
11357/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt hitto seksiä pidä antaa jos siltä tuntuu. Juttu mitä et saa tehdä. Olla ilkeä toiselle ja koko ajan kaivaa siitä toisesta vikoja vaikka vika voi olla juuri sinussa nainen. Vihaan juuri noita minä minä tyyppejä.

Vierailija
11358/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä ulkonäötkin on usein, että ensisekunnilla näkee, ettei tästä tule mitään. Ei ole "silver bulletia" pariutumiseen. Eikä varsinkaan sokkotreffinaimisiinmeno ole sellainen.

Vierailija
11359/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvitukseni ei riittänyt niihin kaikkiin ajatuskuvioihin, mitä ex aina milloinkin oletti minun tosiasiassa ajattelevan tai tarkoittavan. Aina löytyi minulle negatiivinen tulkinta. Kerran olin saanut uuden työprojektin entisestä työpaikastani ja olisin kaivannut hieman tukea, sillä jännitin töiden aloittamista. Ex aloitti riidan, kun kuvitteli, että pomo oli ihastunut minuun ja oli sen takia pyytänyt minua uuteen määräaikaiseen ty

No sitten tuota alemmuutta tuntee täälläkin suurin osa, kun sen paikkaamiseksi haukutaan sitten muita, eli näitä osallistujia. Ja näinhän se asia varmaan onkin. 

Vierailija
11360/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni pitää Jyrkiä seksikkäänä :'D Millä perustein? Kaljamahainen mieslapsi joka fanittaa jotain jalkapalloa(aivan sama mikä asia, mutta fanittaminen, buu...) niin paljon, että pitää pelipaitoja päällä. N o l o a

Anna peukku ylös jos pidät Jyrkiä seksikkäänä, ja anna peukku alas jos et pidä Jyrkiä seksikkäänä

Entäs jos laitat tähän kuvasi ja peukku ylös jos pidetään sinua seksikkäänä ha alas jos ei pidetä :)

Ketju on lukittu.