Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai Kotkassakin on pitkien aukioloaikojen Prisma tai Citymarket? Miksi Jenni ja Jyrki eivät voineet mennä ostamaan kahvipakettia kun kahvi oli lopussa? Yllättäen Porvoossa ei ole Prismaa, joten ihan kaikkialla Prismaa ei kuitenkaan ole. Helsingissä on ilmeisesti kuusi Prismaa ja se tuntuu yllättävän pieneltä määrältä. Kantakaupungissahan eli Helsingin keskustassa ei Prismaa ole. Eteläisin on Pasilassa.
Vaikka sinulla on näennäisesti omaisuutta, ei tarkoita, että sinun tulot riittäisi menoihin. Jethrollakin meni hyvin ja nykyään tekee tiukkaa kahvipaketin osto.
Jyrki ei olekaan mikään Jethro. Jyrki on juntti luuseri landelta. Röyhkeä ja omahyväinen.
Päinvastoin. Jethro on luuseri ja vedättäjä. Ja pian linnakundi kunhan veropetostuomio tulee.
Taina on lempeän tunnehöpöttelyn osaava, muttei vaikuta kovin älykkäältä sitten taas rationaalisesti. Kovasti puhuu ja puhuu pariterapiakieltä, mutta vain omasta näkökulmasta.
He eivät Matin kanssa voi mitenkään jatkaa koska ovat ihan eri aaltopituudella.
Täällä on monessa viestissä kirjoitettu, että Jyrki huomautti Jennin touhottamisesta.
Itse asiassa hän puhui vouhottamisesta, mikä minusta on vielä ikävämmin sanottu Jennin ystävien edessä.
Lisäksi Jyrki totesi, että "meikäläiselt ei tuu mitään autoja ja asuntoja jii en ee, jii en ee..."
40-vuotias tanakka ja punakka kotkalainen tuntuu olevan varsinainen saalis.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on monessa viestissä kirjoitettu, että Jyrki huomautti Jennin touhottamisesta.
Itse asiassa hän puhui vouhottamisesta, mikä minusta on vielä ikävämmin sanottu Jennin ystävien edessä.
Lisäksi Jyrki totesi, että "meikäläiselt ei tuu mitään autoja ja asuntoja jii en ee, jii en ee..."
Taputeltu tämäkin pian. Liian köyhä, pönäkkä ja punakka.
Annan jatkuva fiilisten pakotus, analysointi ja väärinymmärtäminen on henkistä väkivaltaa. Hai-parka tulee kärsimään pitkään kaasuvalottamisen seurauksena. Ei ehkä toivu koskaan. Hirveä ihminen tuo Anna. Järkevät miehet pysyy kaukana tuollaisesta puppugeneraattorista. Luonnollisesti Annalla ei ole itseään kohtaan minkäänlaista kriittisyyttä, vaikka kaikkea muuta arvosteleekin. Eihän tuollainen ihminen hyväksi ole lapsillekaan.
Vierailija kirjoitti:
Anna sanoi Haille että on ok koskea olkapäähän, hän kyllä sitten ilmoittaa jos se on liikaa.
Taina puhuu häveliäisyyksissään läheisyydestä.
Jenni kävi Jyrkin kanssa lelusalkkua läpi innoissaan.
Tuotannolle vinkiksi jatkoon: Valitkaa ihmisiä jotka osaavat puhua luontevasti seksistä. Jenniä oli niin piristävä katsoa.
Aluksi luin kauhistelut täältä miten seksistä oli puhuttu. Nyt katsoin keskustelun pöydän ääressä ja minusta se oli varsin luontevaa. Jennin avoimuus ei tuntunut kiusalliselta, vaikka itse en televisiossa samalla tavalla toimisikaan. Kiva siis, että puhutaan siitäkin jos joku on avoin asialle. Jyrkin rajoja olisi tietysti voinut kuunnella enemmän
Vierailija kirjoitti:
Se sirkustirehtöörin (liian pieni) pukukin oli varmaan ostettu velaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ai hitsi kun tuo Hai on niin pahasti pihalla. Annan täytyy opettaa miten Hai voi koskettaa olkapäähän. Hääpäivän perusteella ilmeisesti pussailuunkin Hai tarvitsisi opettajaa.
Anna on se on täysin pihalla. Hai on komea ja suloinen ja yrittää ymmärtää ja tulla vastaan. Mutta narsistipsykolle mikään ei käy, pitää vaan veivata ja veivata aamusta iltaan ja tehdä kaikesta vaikeaa. Olisi edes hiljaa joskus.
Eikä nuo Annan ystävätkään mitenkään erityisen lämpimiltä ihmisiltä vaikuta. Epävarmuus on suurta kaupunkilaisissa sinkkunaisissa. Ei tunneta itseä, joten ei voi tulla mistään suhteestakaan mitään. Paljo analyysi ja puhe ei tarkoita itsetuntemusta eikä itsereflektiota. Jälkimmäiset syntyy hiljaisuudessa.
Kyllä huomaa että on ainut lapsi, hirveellä kiireellä mennään, on kuitenkin epävarma tää Jyrki ja mikä se nyt onkaan. Tää rouva on epävarma, mutta pullia uuniin kauhealla vauhdilla, vai liekkö jo paistumassa. Suoap nähhä miten käyp, epäilen kaikkia pareja ja kovasti. Tämä formaatti on kyllä jo kyllästyttävää katsella, katon silti, sanokaa mitä sanotte. Mitä narinaa koko ajan naisilta ja kaikilta kolmelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sirkustirehtöörin (liian pieni) pukukin oli varmaan ostettu velaksi.
Minä tein sen päätelmän vääränkokoisista puvuista, että ne on kaikki vuokrapukuja, jotka ohjelma mahdollisesti kustantaa. Kahdella morsiamella oli liian pitkät puvut, niitä ei ollut viitsitty ohjelman takia edes lyhentää oikean kokoisiksi. Joten ei ihme, että Jyrki on tungettu liian pieneen, sinänsä hyvän väriseen pukuun.
Vierailija kirjoitti:
Jyrki ja Jenni
Ei kaikilla tarvitse olla kunnianhimoa tai korkeakoulututkintoa.Olen ollut suhteissa em omaavien kanssa ja kyllä siellä on kaikenlaista hullua taustalta löytynyt.
Jos Jennim toiveena on lapsia,näkisin että Jyrki antaa kuvan empaattisesta ja lempeästä isästä joka arvostaa perhe-elämää ja vaimoaan.
Ne on asioita,joita ei rahalla tai koulutuksella yksin saa.
Nykypäivän deittimarkkinoilla mukava,hygieniasta huolehtiva ja työelämässä oleva,päihteetön mies jolla ei lapsia aikaisemmista suhteista on jo lapsia on oikeasti jo harvinaista
Se on justiinsa näin!
Vierailija kirjoitti:
Jyrki, laihdutuskuurille, 10kg pois, lähtee se kuorsaaminen ja tynnyrimaha.
Jyrki rämähtää aina kovaan nauruun kuin puolustukseksi Jennin narinoille ja friikkinäkemyksille.
Eikö Jyrki kestä oikeaa inttoa ja väittelyä, olla oikeesti eri mieltä Jennin kanssa, kun pitää vaan paikata röhönaurulla.
Jenni, vähemmän maalia ja puuteria. Oot on ihan ok näkönen muutenkin. Ei pakkelinaamaa. Ei huvittas lähestyä kemikaalipakkeloitua.
No ei kyllä ole OK näköinen noilla täytetyillä huulilla ja tekoripsillä. Ilman niitä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Minä tein sen päätelmän vääränkokoisista puvuista, että ne on kaikki vuokrapukuja, jotka ohjelma mahdollisesti kustantaa. Kahdella morsiamella oli liian pitkät puvut, niitä ei ollut viitsitty ohjelman takia edes lyhentää oikean kokoisiksi. Joten ei ihme, että Jyrki on tungettu liian pieneen, sinänsä hyvän väriseen pukuun.
Tai tuskinpa tuotannonkaan tarvitsee puvuista mitään maksaa. Luultavasti hääpukuvuokraamot lainaavat ilmaiseksi puvut pientä näkyvyyttä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän turvattomuuden tunteen jos on ollut jotain väkivallan uhkaa, puoliso meinannut käydä aggressiivisesti päälle, äkkipikaisesti yllättäen huutanut ja karjunut vihaisesti, painostanut kovaa seksiin, valehdellut suut ja silmät täyteen, nauranut räkäsesti ja ilkeästi kuullessaan henkilökohtaisia tunnustuksia, vetänyt kaatokännit ja kontannut autotiellä jne. Mutta en usko ollenkaan, että Matti tai Hai on jotain tällaista tehnyt! Uskon, että Matti ja Hai on molemmat käyttäytyneet ihan kunniallisesti ja tavallisesti. Joten en vain käsitä mikä tavallisessa kanssakäymisessä kunniallisen miehen kanssa voi suistaa naisen turvallisuuden tunteen suorastaan shokin ja järkkymisen partaalle. Nainen olen itse, enkä vain käsitä.
Niinpä!!! Tätä olen ihmetellyt, mistä ihmeestä nää naiset repii tän turvattomuudentunteen kun eihän turvallisempia miehiä voi ollakaan! Siis niin älytöntä.
Vierailija kirjoitti:
Anna on hyvä esimerkki siitä, miten ruma luonne tekee ulkonäöstäkin ruman. Aivan aluksi näytti ihan herttaiselta, mutta kun paljasti vastenmielisen luonteen, niin näyttääkin rumalta jatkuvasti tympeällä ilmeellään.
Kyllä ! Ja sama koskee Tainaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän turvattomuuden tunteen jos on ollut jotain väkivallan uhkaa, puoliso meinannut käydä aggressiivisesti päälle, äkkipikaisesti yllättäen huutanut ja karjunut vihaisesti, painostanut kovaa seksiin, valehdellut suut ja silmät täyteen, nauranut räkäsesti ja ilkeästi kuullessaan henkilökohtaisia tunnustuksia, vetänyt kaatokännit ja kontannut autotiellä jne. Mutta en usko ollenkaan, että Matti tai Hai on jotain tällaista tehnyt! Uskon, että Matti ja Hai on molemmat käyttäytyneet ihan kunniallisesti ja tavallisesti. Joten en vain käsitä mikä tavallisessa kanssakäymisessä kunniallisen miehen kanssa voi suistaa naisen turvallisuuden tunteen suorastaan shokin ja järkkymisen partaalle. Nainen olen itse, enkä vain käsitä.
Niinpä!!! Tätä olen ihmetellyt, mistä ihmeestä nää naiset repii tän turvattomuudentunteen kun eihän turvallisempia miehiä voi ollakaan! Siis ni
Tuntuu turvattomalta, kun on itse järjestänyt itsensä mahdottomaan tilanteeseen. Siitä on hyvä syyttää miestä.
Mä en kestä tuota Annaa! Myötähäpeä on suuri. Miten hän voi kertakaikkiaan moittia ihan kaikesta Haita. Hai ei tee eikä sano mitään oikein. Kuka haluaa noin itsekeskeisen vaimon.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä tuota Annaa! Myötähäpeä on suuri. Miten hän voi kertakaikkiaan moittia ihan kaikesta Haita. Hai ei tee eikä sano mitään oikein. Kuka haluaa noin itsekeskeisen vaimon.
Anna alkaa kuivahtaa, ja ryhti on jo huono. Kohta ei ole enää minkäänlaisia tarjokkaita kuuntelemassa loputtomia tunnetila-analyysejä ja tulkintoja siitä, mitä toinen sanoi tai tarkoitti (jos sai suunvuoron).
Itse en ala ketään arvostelemaan jos heillä ei sytytä ja ole kemioita. Onhan tuo tilanne älytön. Oletetaan että tuntemattomat tuosta vaan rakastuvat ja elävät onnellisesti elämän loppuun asti. Hullu ohjelma.
Asiantuntijat eivät loppupelissä tunne näitä ihmisiä laisinkaan. Osallistujien läheiset, ystävät varmasti osaisivat sata kertaa paremmin toimia parittajina kuin jotkut papereita pyörittelevät "ammattilaiset". Mikä tekee esimerkiksi jostain useasti eronneesta papista asiantuntijan tälläisessä asiassa??
Mitään ex:iä ei ole koskaan ollutkaan. Näkeehän sen käytöksestäänkin jo. Aivan tottumaton nausiin. Muutenkin muillekin sosiaalisesti kömpelö. Niin on todettu jo monilla muilla keskustelualustoilla ja viimeksi Tero ja Utula vodcastissään.