Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko palstasta ollut hyötyä sinulle?

Vierailija
02.09.2026 |

Koskaan mitään konkreettista hyötyä? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estää kuplautumista. Tuttavapiirissäni ei ole vasemmistolaisia.

Vierailija
2/10 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhainen verenpaine nousee normaalilukemiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alhainen verenpaine nousee normaalilukemiin.

No sen saattaa uskoa 

Vierailija
4/10 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajantappamista tämä on eli hyödyllinen työaikana.

Kerran olen täältä tavannut naisen kanssa ja pääsin jopa 2.treffeille asti.

M40

Vierailija
5/10 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin on. Täällä saa sanoa sanottavansa tai jutustella muuten vaan niitä näitä. Itselläni ei ole arjessa tällä hetkellä sellaisia ihmisiä, joiden kanssa saisi vaihtaa ajatuksia aiheesta kuin aiheesta. Keskustelupalstat ovat henkireikäni. 

Olen myös tyytyväinen, ettei tullut nuorille somekieltoa, koska nuorissakin on niitä, joilla ei ole muuta kuin netin kautta saatavat kontaktit.

Vierailija
6/10 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyötyä. Jos on töissä löysempää, tänne on kiva tulla provoamaan ja kiusaamaan työttömiä.

Vierailija
7/10 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä todellakin on. Täällä saa sanoa sanottavansa tai jutustella muuten vaan niitä näitä. Itselläni ei ole arjessa tällä hetkellä sellaisia ihmisiä, joiden kanssa saisi vaihtaa ajatuksia aiheesta kuin aiheesta. Keskustelupalstat ovat henkireikäni. 

Olen myös tyytyväinen, ettei tullut nuorille somekieltoa, koska nuorissakin on niitä, joilla ei ole muuta kuin netin kautta saatavat kontaktit.

Minä oon täällä yksinäisyyden takia ja mulle suositellaan tekoälyä korvaamaan edes palstalla saatava kontakti ihmisiin. 

Vierailija
8/10 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialan tasapainottamiseen. Kuin baari johon mennään alamaissa 

Vierailija
9/10 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Täällä voi aktiivisesti viettää luppoaikaa ja osallistua ajatustenvaihtoon Kyllä tämä aina tv:n tuijottamisen voittaa.

Vierailija
10/10 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut. Sain täällä ihmisiltä paljon myötätuntoisia ja kannustavia viestejä, joilla oli yllättävän iso merkitys minulle. Minua mm. kannustettiin aloittamaan jossain muodossa opiskeleminen esim. avoimessa yliopistossa ja vaikka silloin se tuntui liian suurelta asialta, niin lopulta kuitenkin hakeuduin avoimen kursseille ja tällä on ollut paljon positiivista vaikutusta itsetuntooni.

Kiitos vaan siis kaikille näille ihmisille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme