Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Annalle tulee loukattu olo, kun toinen kysyy, lakkaako tämä kynsiä usein. Ja turvaton olo tulee, kun toinen ei sano suoraan. Terapiaan tuo tyttö kuuluu eikä tällaseen ohjelmaan. Haille kaikkea hyvää jatkossa. On maailmassa ihan täyspäisiäkin naisia olemassa, valitettavasti ei osunut nyt hänen kohdalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennillä on hieman vääriä käsityksiä. Ei tänään ole vakityöpaikkoja, potkut voi tulla kenelle ja milloin vain. Jenni ilmeisesti eroaisi jos miehensä saisi potkut.
Opettaja kyllä löytää töitä.
Ja miksi Jennistä täytyisi "pitää huolta"? Ikään kuin Jenni olisi avuton lapsi.
Onko Jyrki kasvatustieteen maisteri vai ei? Siinäpä kysymys, mielestäni ei vaikuta akateemiselta tyypiltä ja miksi tekee töitä jossain urheilukaupassa jos olisi opettaja.
Voisin lyödä vetoa että ei ole KTM, koska muussa tapauksessa ei olisi osa-aikamyyjänä matalapalkkatyössä vaan olisi täysiaikainen opettaja.
Ettei nyt olis vaan käynyt niin, että Jyrki on hieman upgreidannut taustaansa ja kertonut työskentelevänsä opettajana, josta on tuotannossa vedetty johtopäätös, että on koulutukseltaan KTM / luokanopettaja ja sillä on sitten markkinoitu sulhanen Jennille, joka toivoi koulutettua kumppania?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta minua ihmetyttää, mikä on Tainalla päässään lähes koko ajan tuo ihmeellinen häkkyrä? Onko se olevinaan hiuspanta ja onko tuollaiset muotia? Minusta se on lähinnä koominen, terveisin vanhanaikainen.
Samaa ihmettelin ja tulin siihen tulokseen, että kyseessä täytyy olla jonkinlainen turvaesine, kuten se riepu Tenavien Eppu-hahmolla.
Naurahdin ääneen bussissa juuri. Nyt vihdoinkin saatiin selvyys tuolle pannalle. Varmasti on jonkinlainen turvaesine. Kuten jollekin vaikka vaaleanpunainen väri on turvaväri.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkki Hain ja Annan keskustelusta:
Anna: Mitä jos käviskin niin, että mä käyn sun kans tanssimassa ja huomaan, ettei se ole mua varten. Kuinka iso deal breaker se olisi?
Hai: Jos mut pakotettais lopettamaan tanssiminen, niin se olisi deal breaker...
Anna keskeyttää kireästi: En mä puhunut siitä. Mä puhuin siitä, että jos mä en kiinnostu. Mä en oo viemässä sulta mitään pois. Älä mieti sitä.
Hai: Mä olin just pääsemässä tohon...
Anna: Okei. Sori, mä vähän kiihdyin.
Tämän perusteella en usko Annan väitteitä muistakaan "loukkauksista".
Tämä! Ja istuu aurinkolasit silmillä. Anna on koko ohjelman historian vaikein ihminen. Tuollaisen kassa olisi ihan mahdotonta elää! On niin komplekseja täynnä koko nainen, että seuraava osoite pitäisi olla ensitreffit psykiatrin kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Tällä kaudella jatkuu sama ongelma (katsojan näkökulmasta) kuin viime ja toissa kaudella. Eli niitä aitoja konfliktitilanteita ja normaaleja arjen keskusteluja ei näytetä. Näemme aina vain puhuvia päitä, jotka kertovat oman versionsa siitä, mitä riitatilanteessa tms tapahtui. Eli aina näitä haastattelumuotoisia hetkiä, joissa analysoidaan tapahtunutta. Ekoilla kausilla näytettiin enemmän parien arkea ja kameroillle tallentuneita ristiriitatilanteita. Silloin varmaan asunnoissa oli kamerat tai kameramiehet? Nyt osallistujat kuvaavat lähinnä materiaalia itse, eli riitoja ei näy, vaan kerrotaan omat versiot siitä, mitä pari päivää sitten tai eilen tapahtui. Eli katsojat eivät enää näe objektiivisesti niitä tilanteita, mistä kaikki eskaloitui. Ei sanatarkkoja lauseita, ei äänensävyä eikä elekieltä. Ja hyvin paljon jätetään kertomatta. Viime kaudella ohjelmassa vihjailtiin ennätyspaljon (mm. Aleksin ja Riian staycation), mikä vain pahensi asiaa -
Juuri näin! Ja tuo näyttäytyy nyt katsojille ristiriitaisena sillisalaattina + siihen vielä amatöörivalehtelijoiden touhotus tv-kameroiden edessä jännittäessä + tuotannon antikronologinen leikkaus niin seurauksena on niin hirvittävä sekamelska, että totuutta on mahdotonta yrittää edes päätellä. Pari esimerkkiä:
-Islannissa oleva vaimo istuu selvästi itkeneen näköisenä, mutta naureskelee.
-Menee hetki ja Islannissa oleva vaimo itkeä vollottaa samassa kohdassa, missä hän aiemmin oli selkeästi sen itkun jälkeen.
-Hai selittää Annan kanssa keskustellessaan kynsienlaitto- ja meikkiasiaa, mikä liittyi siihen, että Hai oli kummastellut kuinka urheilija "laittautuu" Annan tapaan.
-Seuraavassa vaiheessa Hai selittää yksin kameralleen, että "eiku mää vaan kyselin ihan uteliaisuuttaan" eikä puhu mitään koko urheilija vs. meikkaaminen asetelmasta (ilmeisesti oli unohtanut jo jännityksessään, että mitä kameramies aiemmin kuvasi hänen ja Annan välisestä keskustelusta ja/tai tuossakin klipit oli liimattu yhteen missä sattuu järjestyksessä)
Jyrki saattaisi hyvin olla vaikka liikunnanope vailla mitään koulutusta hommaan. Ollut huoltajana pikkupaikkakunnan jalkapallojoukkueessa.
Anna ja Hai. Ei ikinä tule onnistumaan. Anna tuntuu ottavan kaiken itseensä ja Hai hiippailee varpaillaan eikä voi olla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä se vaan tykkään Matista jakso jaksolta enemmän, se miten hän katsoo Tarinaa on jotenkin ihanaa 😍
Hän on takuulla sydänjuuriaan myöten hyvä tyyppi. Eikä Tainakaan vaikuta miltään ilkeilijä tyyppiseltä onneksi. Hyvä heistä tulee.
Ihania tyyppejä molemmat mutta ei heistä paria tule pysyvästi. Taina toteaa jotain että riittävän syviä tunteita ja/tai vetovoimaa ei syntynyt vaikka hän tykkääkin Matista ihmisenä valtavasti.
Vierailija kirjoitti:
Annalle tulee loukattu olo, kun toinen kysyy, lakkaako tämä kynsiä usein. Ja turvaton olo tulee, kun toinen ei sano suoraan. Terapiaan tuo tyttö kuuluu eikä tällaseen ohjelmaan. Haille kaikkea hyvää jatkossa. On maailmassa ihan täyspäisiäkin naisia olemassa, valitettavasti ei osunut nyt hänen kohdalleen.
Vihjaatko että Hai on täyspäinen?
Itse lähetän ennakkoon jo pahoittelut seuraaville naisille, joita Hai yrittää pokata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta minua ihmetyttää, mikä on Tainalla päässään lähes koko ajan tuo ihmeellinen häkkyrä? Onko se olevinaan hiuspanta ja onko tuollaiset muotia? Minusta se on lähinnä koominen, terveisin vanhanaikainen.
Samaa ihmettelin ja tulin siihen tulokseen, että kyseessä täytyy olla jonkinlainen turvaesine, kuten se riepu Tenavien Eppu-hahmolla.
Tuo pullapitko Tainan päässä vesittää kaiken! Ei pysty edes kuuntelemaan mitä hän sanoo, kun katse hakeutuu siihen naurettavaan muhku-möhköön Tainan päässä.
Huolisko Jenni siipakseen kansanedustajaa tai ministeriä? Tai pressaa? Hekin kun ovat vain määräaikaisissa hommissa.
Muhkupanta päässä on varmasti helpompi lähestyä lapsia. Eikö Taina ollut töissä päiväkodissa.
Vierailija kirjoitti:
Huolisko Jenni siipakseen kansanedustajaa tai ministeriä? Tai pressaa? Hekin kun ovat vain määräaikaisissa hommissa.
Ministerin tai kansanedustajan palkasti on helpompi säästää tai sijoittaa pahan päivän varalle. Määräaikaisuuden taloudellinen riski on pienempi vs. Jyrkin tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas kuvittelin sen olevan jokin Therian-juttu. Luulin että hän identifoi itsensä joksikin lohikäärmeeksi tms.
Nyt säännölliset tulot, huomenna ei ehkä. Jos et satu olemaan siivooja tai lähihoitaja.
Tämä on kyllä niin parasta viihdettä kotisohvalta, Ihanaa, että mukana on sekopää-Anna. Samanlainen kuin ekakauden Rosa.
Jennin exät olleet ihan oikeassa. Nipo mikä nipo. Mikään mitä mies tekee ei täytä hänen kriteereitä joten tekee itse ja sitten uhriutuu kun mies ei tee mitään. Näinhän se tulee menemään.
Nää tälläset naiset naureskelee ja luulevat että on jotenkin huvittavaa kun miehelle annetaan yksi hylly vaatteille ja muka vitsillä nipotetaan miehen tavoista. Ei voida joustaa edes siitä miten toinen laskostelee vaatteensa, KAAPPIIN SULJETTUJEN OVIEN TAA. Mitä helvetin väliä?? Miehet joustaa ja tekee kompromisseja mutta nää naiset ei. Anteeksi vaan mutta ihan hirveä ihmistyyppi tuollainen ja he itse luulevat että se on vaan hauskaa ja söpöä. Huh huh. Mutta näillekin vaan löytyy miehiä ja Jyrki varmaan ihan sopiva tossukka Jennin komentoon.
Tämä ohjelma on kyllä erikoinen kertakaikkiaan. Naiset vaikuttavat enemmän tai vähemmän sekoilta, miehet luultavasti löytäisivät kumppanin ihan oikeasta elämästä jos vähän viitsisivät nähdä vaivaa.
Annan sinkkuutta ei varmaan kenenkään tarvitse ihmetellä, mutta ei Jennikään ihan täysillä käy, juttujen perusteella hakee jotain varakasta iskähahmoa. Todella törkeää vinkua telkkarissa että pitääkö hänen nyt elättää Jyrki. Eiköhän Jyrki ole tähänkin mennessä elättänyt itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo pullapitko Tainan päässä vesittää kaiken! Ei pysty edes kuuntelemaan mitä hän sanoo, kun katse hakeutuu siihen naurettavaan muhku-möhköön Tainan päässä.
Tuo pullapitkohan on TikTokissakin trendaava froteinen kuplapanta, joka on tarkoitettu suihku- ja kylpyhetkiin. Panta myydään usein yhdessä froteisen rannustimen kanssa. Rannustin estää veden valumisen käsivartta pitkin.
Nämä yhdessä helpottavat meikinpesua ja kasvojen puhdistusta, jos tukkaa ei ole meininki pestä samalla.
Ikinä en ole nähnyt että näitä Temussa, Tokella ja Normalissa myytäviä teinipantoja käytetään kodin ulkopuolella, mutta valitettavasti Tainalla näyttäis olevan näitä oikein useassa eri värissä ja käyttää niitä asusteena. 😩En pysty keksimään syytä, miten kenellekään tulee mieleen poistua postilaatikkoa pidemmälle tuo päässä.