Keski-ikäisten naisten trikoomuoti
Kommentit (36)
Siis treenihousut, joita pidetään kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Siis treenihousut, joita pidetään kaikkialla.
Toivottavasti ei mene koskaan, tykkään katella perseitä.
Minulla on sen verran ylipainoa, että on parasta olla koko ajan pukeutunut treenitrikoon tapaisiin vaatteisiin, koska odotan, että jos hetkenä minä hyvänsä yhtäķkiä iskisi inspiraatio alkaa kuntoilemaan. Se momentum olisi syytä käyttää hyväksi heti. Vielä ei ole koskaan inspiraatio iskenyt.
Menee ohi sitten kun joku keksii mukavamman ja helppohoitoisemman (yhtä aikaa) materiaalin.
Tossa juoksi yksi vanhempi nainen trikoissa. Hänellä oli kauniit sääret joten sopi hyvin. t:nainen lenkiltä
Mulla on nytkin päällä trikoota, t-paita ja kotihousut. Trikoo on miellyttävä, pehmeä ja joustava materiaali, joten on ihan luonnollista että sitä paljon käytetään. Treenivaatteita pitää ne, jotka niistä tykkää, en ole huomannut että keski-iikäiset naiset niitä erityisesti suosisivat. Useimmiten näkee kadulla treenihousut nuorilla naisilla ja tytöillä.
Yli 30-vuotias, suomalainen nainen alkaa olla jo sen näköinen että pitäisi laittaa burkhaan maisemaa pilaamastam
Rakastan spandeksimiesten pieniä siroja perseitä. Semmosen miehen kun sais ihan omaksi
Vierailija kirjoitti:
Yli 30-vuotias, suomalainen nainen alkaa olla jo sen näköinen että pitäisi laittaa burkhaan maisemaa pilaamastam
Totta.
En käytä trikooleggareita julkisesti, mutta sanotaan näin, että ei se nuorempikaan pullukkapimppi hyvältä näytä trikoissa. Suositeltavaa olisi pukeutua vähän löysempiin kunnon housuihin.
Nää ei varmaan ole itse tietoisia asiasta, niillä näkyy monesti mustista housuista auringonpaisteella läpi. Näkee selvästi millaiset kalsongit niillä on jalassa vai onko ollenkaan. Eihän kerrota niille.
Vierailija kirjoitti:
Joko äitisikin käyttää sitä?
Miten ketään jaksaa kiinnostaa, miten toiset pukeutuvat? Köyhä mieli?
Vierailija kirjoitti:
Käypä vilkaisemassa peilistä omaa komeaa olemustasi. 👀
Mummujen caprit ovat kuumia! Terveisin paappa.
Vierailija kirjoitti:
Burkako olisi parempi?
Kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Rakastan spandeksimiesten pieniä siroja perseitä. Semmosen miehen kun sais ihan omaksi
Mr Siropyypyy 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käypä vilkaisemassa peilistä omaa komeaa olemustasi. 👀
En ole homo.
Mikä on trikoo-muoti? Kaikki trikoovaatteet vai jotkut tietyt? Tietääkseni kaikenikäiset ihmiset käyttävät trikoovaatteita, myös miehet ja lapset.