Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Yks pointti on, että opettajan sijaisuuksista maksetaan ihan ok tuntipalkkaa. Tunnen luokanopettaja, jotka ihan tarkoituksella tekee vain pätkäsijaisuuksia. Pääsee paljon vähemmällä kun ei ole oman luokan tuomaa vastuuta, yhteyksiä vanhempiin ym. Lisäksi vapaus päättää koska pitää lomaa. Pätkätyöläinen saattaa siis kuulostaa pahemmalta kuin onkaan tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta minua ihmetyttää, mikä on Tainalla päässään lähes koko ajan tuo ihmeellinen häkkyrä? Onko se olevinaan hiuspanta ja onko tuollaiset muotia? Minusta se on lähinnä koominen, terveisin vanhanaikainen.
Samaa ihmettelin ja tulin siihen tulokseen, että kyseessä täytyy olla jonkinlainen turvaesine, kuten se riepu Tenavien Eppu-hahmolla.
Tuo pullapitko Tainan päässä vesittää kaiken! Ei pysty edes kuuntelemaan mitä hän sanoo, kun katse hakeutuu siihen naurettavaan muhku-möhköön Tainan päässä.
Tuo pullapitkohan on TikTokissakin trendaava froteinen kuplapanta, joka on tarkoitettu suihku- ja kylpyhetkiin. Panta myydään usein yhdessä froteisen rannustimen kanssa. Rannust
Jodelissa puhuttiin että hän on käyttänyt tuota pantaa 8 vuotta ja se on kuulemma syy siihen miksi on sinkku. Miehet pitävät sitä lapsellisena.
Siis mikä tämä Jennin ruoka/ tavaran tarkoitus on ? Tai miksi. Tuskin se kauppa on nyt missään satojen kilsan päässä. Itselle tulee mieleen , kun oli korona ja ihmiset haali kotiin kaikkea. Tuskin tänä päivänä tarvitsee.
Nipolle tai johtamiseen taipuvalle naiselle sopinee tuollainen Hai. Hai sanoi heti kättelyssä, että hän voi olla tuplaaja. Eikä ole mikään sohvalla kaljoitteleva Minä olen perheenpää-tyyppi kuitenkaan. Olisi tietyille naisille itselleen helpompaa, kun vaan myöntäisivät, että tykkäävät pomottaa. Ei tule mitään jos on kaksi pomon paikalle pyrkivää. Eikä pidä sotkea Annaa nyt tähän skenaarioon, koska hän on aivan poikkeustapaus ja terapian tarpeessa.
Mua naurattaa täällä miten sairaan monta kommenttia on Tainan pannasta! 😄 Paras oli tuo, identifioiko hän itsensä lohikäärmeeksi! 😂
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tämä Jennin ruoka/ tavaran tarkoitus on ? Tai miksi. Tuskin se kauppa on nyt missään satojen kilsan päässä. Itselle tulee mieleen , kun oli korona ja ihmiset haali kotiin kaikkea. Tuskin tänä päivänä tarvitsee.
Syitä voi olla monia. Jenni taitaa olla vähän nuorempaa ikäpolvea, mutta esim. lama-ajan lapsena ymmärrän tuollaista.
Mitä enemmän Tainan muhkupantaa haukutaan, niin sitä enemmän alan pitää siitä. Mutta ehkei se herätä kovin monissa miehissä mitään järin eroottisia tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa täällä miten sairaan monta kommenttia on Tainan pannasta! 😄 Paras oli tuo, identifioiko hän itsensä lohikäärmeeksi! 😂
Siis jos se kulkis aamutohveleissa ulkona niin puhuttas siitäkin. Froteepanta ei vaan kuulu asusteisiin kodin ulkopuolella.😄
Mistä Jennille selvisi se, ettei Jyrki ole vakituisessa työsuhteessa? Näytti siltä, että olisi saanut tiedon vierailtuaan isänsä luona. Koska sen jälkeen itki järkytystään autossa.
Oliko Jyrki jättänyt kertomatta asioita tai antanut ymmärtää, että on vakipestissä tai omistaisi auton? Tai oliko Jenni perheineen vaan päätellyt itse niin?
Mistä tämä tieto tuli Jennille, jos ei Jyrkiltä itseltään? Oliko isä selvitellyt asiaa oma-aloitteisesti? Soittanut Verohallintoon ja kysynyt miehen tulot? Kuulostaa vähän erikoiselta.
En itse suhtautuisi hyvällä, jos kuulisin kumppanini vanhemman selvitellleen esim. tutkintojani, tulojani, työhistoriaani, luottotietojani, jne. Vaikka työ- ja raha-asiat olisivatkin moitteettomassa kunnossa, pitäisin tuollaista urkkimista tosi loukkaavana. Voin kyllä vastata, jos noista minulta kysytään, mutten tykkäisi, jos asioitani urkittaisiin selkäni takana.
Ymmärrän kyllä vanhemman huolen lapsen uudesta kumppanista, mutta silti tuntuisi ikävältä kuulla, että omia tietojani olisi selvitetty virastoista kysymättä ensin minulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta minua ihmetyttää, mikä on Tainalla päässään lähes koko ajan tuo ihmeellinen häkkyrä? Onko se olevinaan hiuspanta ja onko tuollaiset muotia? Minusta se on lähinnä koominen, terveisin vanhanaikainen.
Samaa ihmettelin ja tulin siihen tulokseen, että kyseessä täytyy olla jonkinlainen turvaesine, kuten se riepu Tenavien Eppu-hahmolla.
Tuo pullapitko Tainan päässä vesittää kaiken! Ei pysty edes kuuntelemaan mitä hän sanoo, kun katse hakeutuu siihen naurettavaan muhku-möhköön Tainan päässä.
Tuo pullapitkohan on TikTokissakin trendaava froteinen kuplapanta, joka on tarkoitettu suihku- ja kylpyhetkiin. Panta myydään usein yhdessä froteisen rannustimen kanssa. Rannust
Tämä siis
https://m.media-amazon.com/images/I/61-XJkoX1-L._AC_UF1000,1000_QL80_.j…
Minua ei Jennin hamstrauskaappi kauhistuttanut vaikka olihan se erikoinen. Mutta se ajatus että heidän yhteinen elämä ja arki täytyy mennä Jennin tyylillä, hänen säännöillä. Tai tälläisen käsityksen hänestä sain.
Ymmärrän että ne bokserit lattialla ei oo kiva juttu ja varmasti Jyrki aikuisena voi viedä ne suoraan pyykkiin mutta kuulosti että Jennillä on kaikessa omat tarkat tavat ja olettaa että Jyrki sitten alkaa myös niiden mukaan toimimaan.
Miksi ihmeessä näihin ohjelmiin otetaan tälläisiä ihmisiä???
Onko noilla joku diili tuotannon kanssa, ettei avioparit seuraa toisiaan somessa vai onko ne kaikki eronneet?
Hain tanssihommelit on melko huvittavia. Ei ihme että ukko on sinkku. Eihän kukaan... toistan: EI KUKAAN, voi kuvitella Annan soveltuvan hänelle pariksi pelkästään kun katsoo Hain kömpelöä breakdance-esitystä Taiteiden yöstä teinien katsellessa ympärillä... LOL!
Vierailija kirjoitti:
Onko noilla joku diili tuotannon kanssa, ettei avioparit seuraa toisiaan somessa vai onko ne kaikki eronneet?
Hain tanssihommelit on melko huvittavia. Ei ihme että ukko on sinkku. Eihän kukaan... toistan: EI KUKAAN, voi kuvitella Annan soveltuvan hänelle pariksi pelkästään kun katsoo Hain kömpelöä breakdance-esitystä Taiteiden yöstä teinien katsellessa ympärillä... LOL!
Siinä se Hai pistelee menemään :D
Täällä näkee miten ilkeitä ihmiset on: Jos ei muuta niin pilkataan hiuspantaa tai lippistä. Ja mitäpä muuten luulette kuinka Annalle käy jos hän näkee tämän teidän kommentointinne netistä? Se teillä on varmaan tarkoituskin.
Kohtele muita siten kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei Jennin hamstrauskaappi kauhistuttanut vaikka olihan se erikoinen. Mutta se ajatus että heidän yhteinen elämä ja arki täytyy mennä Jennin tyylillä, hänen säännöillä. Tai tälläisen käsityksen hänestä sain.
Ymmärrän että ne bokserit lattialla ei oo kiva juttu ja varmasti Jyrki aikuisena voi viedä ne suoraan pyykkiin mutta kuulosti että Jennillä on kaikessa omat tarkat tavat ja olettaa että Jyrki sitten alkaa myös niiden mukaan toimimaan.
Miksi ihmeessä näihin ohjelmiin otetaan tälläisiä ihmisiä???
Normaalit ihmiset löytävät kumppanin ja avioituvat ihan omin avuin, siksi. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä se Hai pistelee menemään :D
Kyllä Hai saisi minun olohuoneessa breikata jos ei Annalle kelpaa! Upean notkeaa menoa!
Onkohan tästäkään keskustelusta kukaan enää parisuhteessa? En tiedä miksi mikään mitä nämä miehet tekevät, ei kelpaa. On tanssittu väärin, ei olla jännämiehiä vaan tavallisia, asutaan väärässä kaupungissa, ei olla tarpeeksi pitkiä, hauskoja, viksuja, rikkaita tai mitä nyt ikinä.
Parisuhteessa onnistuu, kun tajuaa itsensä ja parinsa vajavaisuuden ja oppii sietämään sitä.
Anna ei siedä omaa vajavaisuuttaan, joten häntä ei voi rakastaa ehjäksi.
#freehai
Vierailija kirjoitti:
Täällä näkee miten ilkeitä ihmiset on: Jos ei muuta niin pilkataan hiuspantaa tai lippistä. Ja mitäpä muuten luulette kuinka Annalle käy jos hän näkee tämän teidän kommentointinne netistä? Se teillä on varmaan tarkoituskin.
Kohtele muita siten kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan.
Anna on Instagramin mukaan Les Mills instructor joten eiköhän hänellä ole treenihommissa ihan riittävästi puuhaa, eikä tällaiset huutelut häneen uppoa. :)
Toivoisin enemmän keskustelua lippiksistä ja hiuspannoista, koska ne ovat tässä ohjelmassa kiinnostavinta.
Ja nämä samaiset naiset kuvittelevat vieläpä olevansa jotain huikeita saaliita joita pitäisi palvoa.