Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta sakkia nämä ultraurheilijat. Menkää terapiaan. Juoksette traumojanne karkuun ja ainoa millä kontrolloida elämää on ruoka ja alipaino. Kuivia kuin stuppi. Joka naamanjänne näkyy.
Paljon terveellisempää mussuttaa kaikkea epäterveellistä ja juoda alkoholia pahaan oloonsa. Kyllä jämpti on näin!
Äärilaidasta toiseen Mitään ei mahdu tuohon väliin, vai!
Vierailija kirjoitti:
Hääjaksossa se Hain yksi naispuolinen ystävä näytti tosi tavalliselta. Hän, joka piti puheenkin. Jos Hai on tottunut liikkumaan tämäntyylisten ihmisten kanssa, niin silloin Anna kai voi vaikuttaa laitetulta. Todellisuudessahan Anna ei ole mitenkään erityisen laitetun näköinen.
Voi taivas, miten helvetin pinnallisella tasolla jotkut keskustelijat täällä liikkuvat! 😅 Antakaa nyt jo sen ulkokuoren olla! Eiköhän elämässä ratkaise ihan muut asiat lopulta
Niin mikä on jännämies - määritelkää oikein kunnolla!!!
Vierailija kirjoitti:
Anna on tyypillinen ope. Antaa iloisen ja pirtsakan vaikutelman itsestään, mutta oikeasti on takakireä säätäjä. Ei todellakaan vaikuta empaattiselta tai lämpimältä henkilöltä.
Jokainen ihminen on toki yksilö, mutta onhan tuo valitettavan rehellinen arvio. Itse deittailin 4 kk yhtä poskettoman kaunista ja sporttista opettajaa jolla oli myös tapana käydä töiden jälkeen pakkomielteisesti kahden tunnin kävelyllä ja siihen vielä jumppa/salitreenit päälle. Dumppasin hänet kun ei vaan tuonut mitään iloa minun elämääni. En ole ikinä tavannut ihmistä joka olisi niin olemattomista aiheista kehittänyt asian mistä nostaa meteli.
Vierailija kirjoitti:
Palstan incel-miesten fantasioihin pohjautuva ideaalimies, jollainen he haluaisivat olla ja joka heidän kuvitelmissaan saa kaikki naiset. Ei kun 80% naisista. Tai jotain. Oikeita naisia ei tällaiset karikatyyrimiehet kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Turvaton, pohjimmiltaan epävakaa ja epäluotettava henkilö. Usein kyllä hyvin vetoava ja karismaattinenkin. Osaa yleensä ns. käsitellä naisia etenkin sängyssä. Vetoaa naiseen traumakemialla, jos naisella on ollut vaikka ristiriitainen/ahdistunut/välttelevä ja turvaton kiintymyssuhde jompaan kumpaan tai molempiin vanhempiin/huoltajiinsa.
Joskus jännämiehiin viitataan suorastaan rikollisilla tai päihdeongelmaisilla miehillä tai ns. sikamaisilla miehillä, rentuilla, mutta se on paljon muutakin ja yleensä lievempää. Koukuttavuus ja suhteen jännyys tulee juuri siitä epävakaudesta, mitä kukaan ei ihan oikeasti lopulta halua ja tarvitse elämäänsä, etenkin jos on tarkoitus asettua aloilleen ja perustaa vaikka perhe.
Pätee mielestäni myös tiettyihin naisiin. Itse olen ehkä jossain määrin ollut tällainen jännänainen, vedän puoleeni usein kilttejä ja uhrautuvaisia miehiä jolloin molemmat kärsivät, ja toisaalta taas jännämiehiä, joiden kanssa sitten leikitään loputonta kissa-hiirileikkiä ja molemmat niin ikään kärsivät, kunnes jompi kumpi tai molemmat väsyy. Näkisin että tämän käytöksen taustalla on juurikin turvattomuutta - ehkä syvällä olevaa kelpaamattomuutta ja häpeääkin- sekä minussa että kohtaamissani miehissä. Toivon tervehtyväni.
Loin heille pariskuntanimet tyyliin Bennifer: Jynni, Tatti ja Hana.
Miksi Suomessa pitää käyttää tuota incel -termiä kun meillä on sille ihan oma, paljon hienompi, nimi. Puhukaa peräkammarin pojista.
Sääliksi käy Hain tilanne. Ehkä hän yrittää liikaa miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomessa pitää käyttää tuota incel -termiä kun meillä on sille ihan oma, paljon hienompi, nimi. Puhukaa peräkammarin pojista.
Inkkelit ovat vihaisia ja katkeria naisille ja syyttävät heitä naisettomuudestaan vaikka vika on heissä itsessään. Peräkammarin pojat ovat enemmän vaan reppanoita, jotka eivät todennäköisesti syytä ja vihaa naisia tilanteestaan huolimatta.
Katsoin häämatkajakson plussalta- Anna vetää puheevuoronsa kuin olisi ohjelman juontaja, latelee ulkoaopeteltuja latteuksia. Se urheileminen tuntuu olevat traumankäyttäytymistä. Jenni ja Jyrki :D on kyllä Match "mitä muuttaisit itsessäsi" toinen tuuheamman tukan ja toinen haluaisi olla pidempi, minä mietin tuohon vastaukseksi aina luonnettta tai olemista, en ymmärrä kymystä ulkonäkökeskeisesti, mutta näähän oli että "oi, ihanaa kun voidaan puhua näin syvällisesti"....vakka ja kansi.
Taina ja Matti on kumpikin ihania, kypsiä, hauskoja ja ihanaa seurata heitä.
Annan parittamista kyllä mietin, että pakkohan se on olla sitä pakollista draaman hakemista katsojalukujen vuoksi.
Ylipäätään elämässä toisen ihmisen ulkonäön kommentointi voi niin helposti lipsahtaa pieleen, että itse jättäisin kyllä kaikki kommentit tuollaisessa tilanteessa esittämättä.
Se on vähän junttiakin kommentoida tuossa vaiheessa jotain laittautumista tai kynsiä tms. ellei se ole jokin "onpa ihana paita!" -tyyppinen lausahdus.
Mehän emme tietysti tiedä miten Hai on siis Annan ulkonäköä kommentoidut kun ei meille sitä näytetty. Se tässä ohjelmassa on vähän tylsää nykyisin... kerrotaan että jotain on sanottu tai tehty, mutta meille katsojille ei asiaa kuitenkaan avata siinä määrin että siitä sanotusta tai tehdystä voisi tehdä omia johtopäätöksiä.
Niin tai näin, en saanut sellaista vaikutelmaa että Hai olisi arvostellut, luultavasti oli vaan esittänyt neutraalin huomion. Toki siis sellainen neutraalikin huomio voi siis olla vähän junttia.
Mutta joka tapauksessa Annan reagointi vaikuttaa nähdyn perusteella ihan ylireagoinnilta. En jaksaisi noin voimakkaasti reagoivaa ihmistä yhtään, en kumppanina enkä ystävänä tms. kun se yhdessä oleminen menee ihan munankuorilla kävelemiseksi, kun kaikki sanottu nähdään ja kuullaan jotenkin sellaisten negatiivisten lasien läpi.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään elämässä toisen ihmisen ulkonäön kommentointi voi niin helposti lipsahtaa pieleen, että itse jättäisin kyllä kaikki kommentit tuollaisessa tilanteessa esittämättä.
Se on vähän junttiakin kommentoida tuossa vaiheessa jotain laittautumista tai kynsiä tms. ellei se ole jokin "onpa ihana paita!" -tyyppinen lausahdus.
Mehän emme tietysti tiedä miten Hai on siis Annan ulkonäköä kommentoidut kun ei meille sitä näytetty. Se tässä ohjelmassa on vähän tylsää nykyisin... kerrotaan että jotain on sanottu tai tehty, mutta meille katsojille ei asiaa kuitenkaan avata siinä määrin että siitä sanotusta tai tehdystä voisi tehdä omia johtopäätöksiä.
Niin tai näin, en saanut sellaista vaikutelmaa että Hai olisi arvostellut, luultavasti oli vaan esittänyt neutraalin huomion. Toki siis sellainen neutraalikin huomio voi siis olla vähän junttia.
Mutta joka tapauksessa Annan reagointi vaikut
Leikkaamalla saadaan kohtauksista huomattavasti dramaattisempia kuin mitä tilanteet oikeasti saattavat olla. En tunne pareja enkä ole ollut kärpäsenä katossa, mutta leikkauksilla saadaan lisää draamankaarta ohjelmaan. Muistakaa siis tämä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä kenenkään hehkutusta tai hehkuttamattomuutta pelkän ulkonäön perusteella. Tavallisia ihmisiä kaikki tyynni, myös Anna, joka on lähinnä laiha. Enemmän kiinnostaa persoonat ja parien välinen dynamiikka. Ja juu, kolmekymppinen nainen olen itsekin
Nykyään vaikuttaa olevan niin, että valtaosalle ihmisistä pinta on tärkeäpi kuin sisältö.
Vierailija kirjoitti:
Loin heille pariskuntanimet tyyliin Bennifer: Jynni, Tatti ja Hana.
Haha, ihana välikevennys!🤣
Vierailija kirjoitti:
Katsoin häämatkajakson plussalta- Anna vetää puheevuoronsa kuin olisi ohjelman juontaja, latelee ulkoaopeteltuja latteuksia. Se urheileminen tuntuu olevat traumankäyttäytymistä. Jenni ja Jyrki :D on kyllä Match "mitä muuttaisit itsessäsi" toinen tuuheamman tukan ja toinen haluaisi olla pidempi, minä mietin tuohon vastaukseksi aina luonnettta tai olemista, en ymmärrä kymystä ulkonäkökeskeisesti, mutta näähän oli että "oi, ihanaa kun voidaan puhua näin syvällisesti"....vakka ja kansi.
Taina ja Matti on kumpikin ihania, kypsiä, hauskoja ja ihanaa seurata heitä.
Annan parittamista kyllä mietin, että pakkohan se on olla sitä pakollista draaman hakemista katsojalukujen vuoksi.
Njaah, niih. Oliko näillä pareilla aina siis joku kolmesta asiantuntijasta parittajana (tirsk) taustalla, vai valkkaavatkohan kaikki kolme yhdessä? Kaipa niitä tosissaan on koitettu parittaakin. Toisaalta Hai on sen verran korkeatasoinen mies ainakin noin pinnallisesti ajateltuna, että hän kyllä selviää tästä höykkyytyksestä. Toivottavasti myös henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä kenenkään hehkutusta tai hehkuttamattomuutta pelkän ulkonäön perusteella. Tavallisia ihmisiä kaikki tyynni, myös Anna, joka on lähinnä laiha. Enemmän kiinnostaa persoonat ja parien välinen dynamiikka. Ja juu, kolmekymppinen nainen olen itsekin
Nykyään vaikuttaa olevan niin, että valtaosalle ihmisistä pinta on tärkeäpi kuin sisältö.
Ahaa. Sit täytyy sanoa, että olen onnellisesti ulkona tällaisesta, mutta en lukeudukaan ns pintaliitäjiin. Onneks on poikkeuksiakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Tärkeämpi..
Hai vaikuttaa kivalle ja ihanalle tyypille. Olisi ansainnut mukavan puolison. Anna on melko raskas, kuormittava tyyppi. Ihan turhaa ylianalysointia ja tuntuu, että itse elää tiukassa kontrollissa. Ilmeisesti ulkonäkö Annalle turhankin tärkeää, eikä Haille ulkonäköasiat ole niin olennaisia. Hai on koko ajan varuillaan, ettei loukkaa toista.
Tervettä piti olla lämmintä/hoivaavaa.