Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla Anna otti tilaa?
Otti ns. tilan haltuun eli liidasi, kun miehensä oli vähän ujompi tai jännitti. Anna piti puheen häävieraille, mihin Hailla ei ollut mitään lisättävää. Anna sanoi itsekin, että on kova puhumaan ja ohjaamaan tilanteita ja pelkäsi tämän piirteen karkottavan miehiä. Hai sanoi, että on pelkästään hyvä asia, että Anna on niin sanavalmis.
Mä luulen että tämä alkaa ärsyttämään Annaa jos Hai pelkästään myötäilee. Epäilen myöskin että räiskyvä Anna on liikaa yleensä pidättäytyväisille aasialaisille.
Aasialaiselle? Suomessa se on asunut lähes koko ikänsä, sitäkin ennen Virossa 🙄 Ihan yhtä pidättyväinen tai rento kuin
No mielestäni vanhemmat vähän kavahtivat hänen käytöstään ja sulhanen oli koko ajan kuin peura ajovaloissa.
No vanhemmat on vanhemmat. Ei tässä heistä puhuta. Ja ihan kuin kukaan muu sulhanen tai morsian ei olisi koskaan ollut silminnähden hermostunut tämän ohjelman alussa... Mutta eeeeiii, heti laitetaan stereotypian piikkiin koko ison maanosan asukkaista (jossa tämä herra ei ole ilmeisesti asunutkaan) 🤦
Olen itse alunperin Oulun seudulta, mutta en ole asunut siellä enää vuosikymmeniin. En ole koskaan huomannut miten oman näköisiä sen alueen miehet (ja varmaan naisetkin on). Tunnistaisin tuon Matin oman heimoni jäseneksi ihan missä tahansa. Outoa huomata tuollaista vasta keski-ikäisenä. 😁
Itse katson vasta ekan jakson tänään, muita??
Christiiina kirjoitti:
Hai on komea!
Hai sie! 👋🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla Anna otti tilaa?
Otti ns. tilan haltuun eli liidasi, kun miehensä oli vähän ujompi tai jännitti. Anna piti puheen häävieraille, mihin Hailla ei ollut mitään lisättävää. Anna sanoi itsekin, että on kova puhumaan ja ohjaamaan tilanteita ja pelkäsi tämän piirteen karkottavan miehiä. Hai sanoi, että on pelkästään hyvä asia, että Anna on niin sanavalmis.
Mä luulen että tämä alkaa ärsyttämään Annaa jos Hai pelkästään myötäilee. Epäilen myöskin että räiskyvä Anna on liikaa yleensä pidättäytyväisille aasialaisille.
Aasialaiselle? Suomessa se on asunut lähes koko ikänsä, sitäkin ennen Vir
Hai on syntynyt Virossa, asunut pääosin Suomessa. Vanhemmat kuitenkin usein siirtävät kulttuuriaan lapsiinsa, osaan lapsista tarttuu vähemmän ja osaan enemmän. Näin on käynyt myös minulle (ei aasialainen kulttuuri vaan muu).
-eri
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo sisäjuoksupaikka oli, jossa Anna oli?
Esport Arena (tms.) Tapiolassa Espoossa.
Muurisen muija ihstui Jyrkiin vaikka itse luulin muuta. No hyvä niin.
Katsoin kaksi ekaa jaksoa ja voi kauheaa. Kauhea meno ja irs.... Heti lähdettiin Ruotsin lautalle syömään katkarapuja.
Vierailija kirjoitti:
Muurisen muija ihstui Jyrkiin vaikka itse luulin muuta. No hyvä niin.
Nyt on kyllä intohimoiselle futismiehelle ihan liikaa! Naimisiin tuntemattoman kanssa ja appiukoksi legendaarinen MURSU. Huh huh!
Vierailija kirjoitti:
Anna on melkoinen päällepäsmäri. Uskomattoman noloa, että alkoi mussuttaa ensisuudelmasta! Että ei mitään paineita sänkysuorituksista Hai-parka.
Absoluuttinen hullunainen
Vierailija kirjoitti:
Apua ne kaasojen ilmeet, kun näkivät Jyrkin 🤦🏻
Jyrki on ÄIJÄ eli ei mikään ihme, että kassojen sukat pyörivät jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivanvärinen se ruskeahko puku
Kamala väri ja näytti halvalta sekä liian pieneltä.
Jotenkin ysärityyliä
Vierailija kirjoitti:
Olen itse alunperin Oulun seudulta, mutta en ole asunut siellä enää vuosikymmeniin. En ole koskaan huomannut miten oman näköisiä sen alueen miehet (ja varmaan naisetkin on). Tunnistaisin tuon Matin oman heimoni jäseneksi ihan missä tahansa. Outoa huomata tuollaista vasta keski-ikäisenä. 😁
Oululaisilla on pyöreät pottapäät.
Jennillä on liian leveä hymy. En oikein tykkää. Jännittäminen tekee noin että hymy vääntyy väkinäiseen hymyyn.
No niin, ensimmäisen jakson ensimmäinen osuus katsottu. Jo alkoivat kanalismit (banalismit): ole luja, pysy pehmeänä. Vähän löysä aloitus, toivottavasti puppugeneraattori vähän parantaa jatkossa, ettemme pety.
Vierailija kirjoitti:
Eräs asiantuntijoista kommentoi yhtä paria, että he ovat ihan naimanaamat (heillä on naimanaamat). Minulla jotenkin särähti korvaan tuo kommentti, koska se kuulosti enemmän av-mammalta kuin asiantuntijalta :D.
Tämähän oli selvä silmänisku av:lle!
Vierailija kirjoitti:
Jennillä on liian leveä hymy. En oikein tykkää. Jännittäminen tekee noin että hymy vääntyy väkinäiseen hymyyn.
En oikein lämpene tuollaisille pikku prinsessoille, jotka haluavat ison ja vahvan miehen, jonka kainalossa voivat tuntea itsensä miehensä miellyttäjäksi, kyllä haluan mieluummin naisen, joka ei "pienennä" itseään vain päästäkseen syliini vaan tuntee itsensä täysin tasa-arvoiseksi ja vahvaksi kummpaniksi.
Peter38
Taina ja Matti... nääh. Näen heti ongelmia. Tuleekohan sama tragedia kuin Miikan ja Tuulan yhteiselosta. Matti on liian tavallinen tyyppi pirtsakalle ja kuplivalle Tainalle.
Katsoin myös, että ukko näyttää voimakääpiöltä. No lyhyt mies ei usein onnistu livenä niin tällainen pakkonaitto-ohjelma voi olla mahdollisuus eikä uhka.