Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
29421/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa miten Jyrkin törkeätkin nimittelyt saa jäädä, mutta jos Jennin käytöksestä kirjoitetaan lähtee kommentti nopeasti...

Vierailija
29422/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kymmenen vuotta ollut sinkku, niin missä on vika?

Oettajana työskentelevä ei välttämättä ole opettajan tutkintoa suorittanut. Opettajan tutkinto on sekä ala- että yläasteella maisteritutkinto, jonka kesto on vähintään neljä vuotta yliopisto-opiskelua.

Miksi miesopettaja menee illaksi töihin myymälään? Miesopettajia on niin vähän, että ihan tavallinen, kiva mies löytää satavarmasti puolison opepiireistä.

Tulee tunne, että mikä on vialla, jos on kiva, huumorintajuinen, ammatin omaava eikä löydä puolisoa. Kuka haluaa mennä tuonne arvosteltavaksi ja koko tausta paljastetaan näillä somealustoilla? 

Joku pähkäili näin jo sarjan alussa elokuussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29423/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma ettei tätä pa..aketjua saada suljettua.

Osallistu tosi-tv-ohjelmaan ja ole julkkis = nauti julkisesti esitetyistä mielipiteistä ja keskustelusta. 

Vierailija
29424/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku niin sanotusti haistoi rotan. 

Vierailija
29425/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jenni toivoo, että kumppani ei olisi "keskeneräinen"".

Tämä ei lupaa kovin hyvää....

Boom. 

Vierailija
29426/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun kerran olet kaiketi itse paremmasta sosiaaliluokasta, niin vastaisitko sitten siihen kysymykseeni, että miten ja millä kesätöillä kerkiää tienata 18v ikään mennessä rahat asunnon alkupääomaan, samalla kun vasta tuolloin saman ikäisenä valmistuu amitsusta?

No, minä ostin asunnon 2 vko siitä kun valmistuin amatsusta.Ilman säästöjä, vain takaaja.Työpaikka toki oli.

Ok, hyvä kuulla että niinkin voi tehdä. Että ilmeisesti omaa rahaa ei pohjalle aina ole vaaditukaan/vaadita. Se selittää kyllä paljonkin miksi tämä joiltakin onnistuu. 

On huvittavaa  kun täällä jutellaan jostain maakunnan muutaman kymppitonnin asunnosta ja Helsingin miltei parin sadan tonnin asunnosta. Aivan kuin niiden hankkiminen olisi pankin lainatiskillä yhtä vaivatonta. Aduntojen hinbst rivät ole juurikaan nousseet vuodikymmenen takaiseen verrattuna.

Vierailija
29427/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi kohottelin kulmiani Jyrkin puheille vaimon kotitöistä yms, mutta kun hänen tuleva vaimonsa Jenni pääsi esittelyjaksossa ääneen, huomasinkin heidän olevan perfect match. Molemmilla on hyvin perinteiset arvot. Haluavat, että mies on perheen pää ja nainen tekee naisten hommia. Ääniviestiä odotellessa kävi myös ilmi, että Jennin miesmaku on Vin Diesel eli kaljupäinen Jyrki sopii muottiin. Ja asiantuntijat myös sanoivat Jennin toivoneen vanhempaa miestä. 

😆

Vierailija
29428/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun kerran olet kaiketi itse paremmasta sosiaaliluokasta

No, minä ostin asunnon 2 vko siitä kun valmistuin amatsusta.Ilman säästöjä, vain takaaja.Työpaikka toki oli.

Ok, hyvä kuulla että niinkin voi tehdä. Että ilmeisesti omaa rahaa ei pohjalle aina ole vaaditukaan/vaadita. Se selittää kyllä paljonkin miksi tämä joiltakin onnistuu. 

On huvittavaa  kun täällä jutellaan jostain maakunnan muutaman kymppitonnin asunnosta ja Helsingin miltei parin sadan tonnin asunnosta. Aivan kuin niiden hankkimine

Totta tämäkin, mutta kun kerta esimerkkejä pyysin ja niitä lopulta sain, niin selvisi ainakin miten jotkut ovat voineet asian toteuttaa. Ei tosiaan välttämättä sovi nyt Jennin tapaukseen, mutta kuitenkin... Tosin sanottiinko missään että Jennin ensimmäinen kämppä olisi ollut Helsingissä? 

Vierailija
29429/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että toimii tuo pari missä morsianta lähes kymmenen vuotta vanhempi mies, joka ei ulkonäöllisestikkään näytä yhtään ikäistään nuoremmalta. Ja esittelytekstissä vielä kertoo jättävänsä likaisia kalsareita pitkin poikin ja toivoo että joku muu kokkaa ja siivoaa. Siis miksi kukaan haluaisi tuollaista miestä? Ei naiset tarkoita perinteisillä rooleilla sitä, että haluavat alkaa jonkun aikuisen miehen äidiksi, vaan sitä että toinen on jämäkkä ja miehekäs ja tietää sängyssä mitä tekee. Kalsareiden tiputtelu sinne tänne ei ole mikään miehekkyyden merkki.

😬

Vierailija
29430/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrki tuo suhteeseen tukea ja turvaa ja toivoo, että nainen sitten hoitaa kodin?

Hirmu tasapuolista. Molemmat varmaan on työelämässä, mutta mies tuo suhteen tuen ja turvan(mihin asioihin?)ja nainen hoitaa kaiken muun elämiseen kuuluvat asiat.

Huono diili. Tuo mies haluaa ilmaisen kodinhoitajan. Ei ihme, että on ollut 10 vuotta sinkku.

Tarkkasilmäisiä av-mammoja! Vaan näkikö tämäkään oraakkeli, että Jennin olisi pitänyt myös maksaa kaikki? :D

Vierailija
29431/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se turvaa tarkoittaa sitä, että mies hoitaa miesten jutut, hankkii leivän pöytään jne. Eli hyvin konservatiivinen parisuhdemalli. Tuli kyllä itellä Jyrkistä vähän jyrkät vibat, voi olla että olen väärässä. 

"Hankkii leivän pöytään"

Vierailija
29432/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aluksi kohottelin kulmiani Jyrkin puheille vaimon kotitöistä yms, mutta kun hänen tuleva vaimonsa Jenni pääsi esittelyjaksossa ääneen, huomasinkin heidän olevan perfect match. Molemmilla on hyvin perinteiset arvot. Haluavat, että mies on perheen pää ja nainen tekee naisten hommia. Ääniviestiä odotellessa kävi myös ilmi, että Jennin miesmaku on Vin Diesel eli kaljupäinen Jyrki sopii muottiin. Ja asiantuntijat myös sanoivat Jennin toivoneen vanhempaa miestä. 

😆

Jennin ulkoinen miesihanne on siis tyyliin Vin Diesel. Mitäpä veikkaatte, riittääkö silloin, että mies on kalju?

Vierailija
29433/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jyrki ei myöskään ole kieltänyt toimineensa näin.  Puolustautui ettei nyt ihan täysin rahaton ollut.  Sanoi että jos lomalle olis Jenni halunnut niin pitää ilmoittaa hyvissä ajoin et voi säästää yms..

Eli suomeksi on ollut täysin PA."

Täysin PA, jos ei voi extempore lähteä matkoille? Aika moni palkansaaja joutuu säästämään ennen kesälomareissua. Silti olematta täysin PA - sinun ilmaisuasi mukaillen.

Hiukan koomista myös tuo matkusteluun liittyvä statussymbolin tavoittelu. Matkustellaan ympäri maailmaa ymmärtämättä edes missä päin maailmankolkkaa milloinkin ollaan... Venetsiat ja Venezuelat iloisesti sekaisin. Edulliseksi tulisikin kumppani, joka ei ole kirjaimellisesti kartalla matkustellessa. Voidaan matkata Tornioon ja toinen laittelee ylpeänä someen kuvia "Torinosta"...

Vierailija
29434/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😆

Jennin ulkoinen miesihanne on siis tyyliin Vin Diesel. Mitäpä veikkaatte, riittääkö silloin, että mies on kalju?

Oishan se ulkonäöltään kelvannut, mutta varmaan kaipasi vindieselmäistä miehisyyttäkin. 

Mä uumoilin et j&j ongelmat oia tullut ennemminkin Jyrkin liiasta miehistelystä, mutta käytännössä ongelmahan oli olematon miehistely ja lapatossuilu. Outoa kerrassaan. Ymmärrän Jennin järkytyksen, vaikken itse olekaan mikään perinteisten sukupuoliroolien ja miehistelyn fani. 

Vierailija
29435/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä minua kiinnostaa aina naisen yleissivistys. 

Mahtaisiko Jenni tietää:

- minä vuonna Suomi itsenäistyi

-osaako kertotaulun kymmeneen asti niin ettei tarvitse juurikaan miettiä 

-osaako näyttää esimerkillä englannin kielisen lauseen, missä on käytetty pluskvamperfektiä

-kuka on nyt Suomen sisäministeri ja pääministeri

- mikä on alkuluku

-mikä on jännitteen yksikkö

-paljonko maksaa suunnilleen ripsien pidennyt

Mitä luulette, montako menisi oikein?

Itse veikkaan että ainakin yksi menisi oikein.

Vierailija
29436/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Jenni esitellyt itsensä päämäärätietoisena? Miksi hän ei vienyt opintojaan loppuun? Pelkkä amis.

Mikä juttu tää on et tarvis käydä AMK et voi sanoa olevansa päämäärä tietoinen?

Mä oon amis. Mun haave oli perhe, omakotitalo ja mökki.. kaikki on toteutettu..

Enkö mä nyt sit ole ollut päämäärätietoinen?

Sinähän sen sanoit: kyse on subjektiivisesta ja varsin epämääräisestä määritelmästä. Siksi on yhtä väärin väittää ettei Jyrki ole päämäärätietoinen kuin että Jenni ei ole. Ihmisten päämäärät ovat erilaisia! 

Näinpä. Jyrkihän sanoi, että vaikkei hänellä olekaan antaa miljoonataloja (tms.), niin se ei silti tarkoita, etteikö hänellä olisi kunnianhimoa. Ihmisten kunniahimot kohdistuu eri asioihin. Joillekin on kunnianhimon, päämärätietoisuuden ja tavoitteellisuuden osoitus ja täyttymys luxusauto ja luxusomakotitalo. Joillekin taas se on mm. omassa työssään ja omalla uralla eteneminen niin, että saa kaiken hankkimansa osaamiskapasiteetin ja luovuuden käyttöön. Tai jotain muuta. On typerää vähätellä materilistisesta oravanpyörästä vähät välittävien kunnianhimoa ja tarmokkuutta jne. Päämäärien ja unelmien kohteet vain ovat erilaisia.

Vierailija
29437/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä minua kiinnostaa aina naisen yleissivistys. 

Mahtaisiko Jenni tietää:

- minä vuonna Suomi itsenäistyi

-osaako kertotaulun kymmeneen asti niin ettei tarvitse juurikaan miettiä 

-osaako näyttää esimerkillä englannin kielisen lauseen, missä on käytetty pluskvamperfektiä

-kuka on nyt Suomen sisäministeri ja pääministeri

- mikä on alkuluku

-mikä on jännitteen yksikkö

-paljonko maksaa suunnilleen ripsien pidennyt

Mitä luulette, montako menisi oikein?

Itse veikkaan että ainakin yksi menisi oikein.

Näin naisena voin sanoa, että jos treffikumppani alkais tuommoisia tentata, se olis heippa ja hyvästi, persu-incel.

Vierailija
29438/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😆

Missäs se Jenni sellaista on kertonut ? Näin vain, kun Utula haastatteli. Jenni ihan ok. Olisivat voineet haastatella Jyrkiäkin.

Vierailija
29439/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Jenni esitellyt itsensä päämäärätietoisena? Miksi hän ei vienyt opintojaan loppuun? Pelkkä amis.

Sinähän sen sanoit: kyse on subjektiivisesta ja varsin epämääräisestä määritelmästä. Siksi on yhtä väärin väittää ettei Jyrki ole päämäärätietoinen kuin että Jenni ei ole. Ihmisten päämäärät ovat erilaisia! 

Eli Jyrkin päämäärä on asua vuokralla. Olla omistamatta juurikaan mitään. Vipata rahaa telkkaris.? .

Totta päämäär

"Eli Jyrkin päämäärä on asua vuokralla. Olla omistamatta juurikaan mitään. Vipata rahaa telkkaris.? .

Totta päämäärät voi olla erilaisia.

Jennil taas tuntuu päämäärä olevan varakkuus."

Hohhoijaa. Onko sinusta varakkuus päämäränä jotenkin erityisen arvokas päämäärä? Ja tuskin yhdelläkään vuokralaisella se itse vuokralla asuminen on se elämän varsinainen päämäärä :D. Vaan se on v ä l i n e. Joillekin se asuminen, tai tarkemmin asuntonsa omistaminen ei ole mikään kunnianhimoinen tavoite vaan tavoitteet ovat sitten siellä kodin ja asumisen ja omistamisen ulkopuolella, mm. urassa. Kaikki eivät arvosta jotain varakkuutta varsinaisena  p ä ä m ä ä r ä n ä.

Vierailija
29440/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Jyrkihän sanoi, että vaikkei hänellä olekaan antaa miljoonataloja (tms.), niin se ei silti tarkoita, etteikö hänellä olisi kunnianhimoa

No, eipä tuo urakehitys kovin huimaavaa ole, kun on rättikaupassa osa-aikaisena myyjänä.

Ketju on lukittu.