Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Pohdin tätä ihan asiallisesti. Jenni tosiaan ilmeisesti sanoi haastattelussa ostaneensa ekan oman asuntonsa 18-vuotiaana, ja tärkeänä asiana painotti että vanhemmat eivät auttaneet yhtään edes silloin. Mä olen kovin miettinyt, miten tämä on mahdollista? En siis sano, että ei voi olla, mutta olisin oikeasti kiinnostunut ymmärtämään, miten. Tällä palstalla kun tuntuu olevan vastaus kaikkeen, joten kertokaa mulle?? Mitä ovat ne kesätyöt alaikäiselle, joista tienaa niinkin usean tonnin, että saa kasaan asunnon pesämunan, ja varmaan teini on johonkin muuhunkin niitä rahoja vähän käyttänyt?
Oletan siis, että Jennikin on käynyt sen amitsun suoraan yläasteen jälkeen, joka ainakin siihen aikaan kestikin sen kolme vuotta, eli aikaa työnteolle olisi jäänyt käytännössä kesäisin. Ja tuolloin 18-vuotiaana vasta juuri valmistuisi ja pääsisi työelämään tienaamaan?
Omista alaikäisenä tehdyistä kesätöistä ei kyllä saanut
Jenni nyt on puhunut värittynyttä totuutta muutenkin. Siis myös tässä asunto asiassa.
Jenni on voinut saada isovanhemmiltaan tai vanhemmiltaan ennakkoperinnön.
Vierailija kirjoitti:
Jyrki puolustautuu Jennin rahapuheita vastaan muistuttamalla, että kyllähän hänellä on vakituinen myyjän työ ja opettajan pätkätyöstäkin tulee myös kesälomalla palkkaa. Rahaa on kuulemma myös sukanvarressa, mikä tekee hänen lokkeilustaan entistä röyhkeämpää. Miksei hän sitten käyttänyt niitä sukanvarsivarantojaan yhteisiin kauppalaskuihin? Miksi ei osallistunut reilusti kuluihin, vaan sanoi Jennille "maksavansa takaisin sitten palkkapäivänä"?
Jenni teki palveluksen puhumalla Jyrkin vetelyyksistä kameroille. Nyt vihdoin on herra saanut itseään niskasta kiinni ja alkanut tosissaan puhua ulkomailla suoritettujen liikunnanopettajaopintojen hyväksilukuopinnoista Suomessa.
Tämän nyt jo ex pariskunnan kauppalaskujen todellisesta maksusuhteesta emme tiedä kun ei ole näytetty edes yhtä kaupassakäyntiä maksamisineen. Ravintolalaskun jakaminen ei Jennille olidi käynyt vaan miehen olidi pitänyt maksaa hänenkin syömisensä.
Vierailija kirjoitti:
Jenni ei kestänyt yhtään että sille sanotaan jostain. Jyrkin kysymys, milloin grilli on putsattu ja ehdotus terassikalusteiden paikasta sai aikaan jäätävän reaktion.
Sillä on muka oikeus dissata Jyrkiä ihan huolella.
Puistattava nainen.
Samaa ihmettelin minäkin! Ei kestänyt grillikysymystä 😲
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen Jaajo, joka radiossa jauhoi miten kaikilla on samat mahdollisuudet. Hänkin aloitti ihan nollasta, apupoikana isän fimassa pienillä tuloilla. Ja asuntokin omistettiin jo nuorena. Että on se kumma, kun kaikki eivät tee samaa. https://www.seiska.fi/kotimaa/me-naiset-nain-jaajo-linnonmaa-sai-ensimm…
Jaajo nyt on varakkaasta ytittäjäperheestä. Niin sitä monet yrittäjien lapset on jo teinrinä tehneet ns hanttihommia perheensä yrityksessä. Ja asunnon hankkimiseen nuorena on tullut apua perheeltä kun eivät tahdo maksaa ulkopuoliselle vuokraa nuoren muuttaessa pois kotoa
Isän firmat on ihan kivoja töpaikkoja varmaan, mutta miten Jaajo tähän liittyy. Mainitut ennakkoperinnöt ja lottovoitot ovat kuitenkin utopiaa ainakin 99,9 prosentille ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen Jaajo, joka radiossa jauhoi miten kaikilla on samat mahdollisuudet. Hänkin aloitti ihan nollasta, apupoikana isän fimassa pienillä tuloilla. Ja asuntokin omistettiin jo nuorena. Että on se kumma, kun kaikki eivät tee samaa. https://www.seiska.fi/kotimaa/me-naiset-nain-jaajo-linnonmaa-sai-ensimm…
Jaajo nyt on varakkaasta ytittäjäperheestä. Niin sitä monet yrittäjien lapset on jo teinrinä tehneet ns hanttihommia perheensä yrityksessä. Ja asunnon hankkimiseen nuorena on tullut apua perheeltä kun eivät tahdo maksaa ulkopuoliselle vuokraa nuoren muuttaessa pois kotoa
Se taisi olla just pointti. Että kultalusikka suussa syntynyt ihmettelee miten kaikki eivät ole nuoresta saakka toimineet samoin. Ihan kuten Jennikin. Ei koe itse olevansa etuoikeutettu vaan sen sijaan kokee toisenlaiset luusereina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki puolustautuu Jennin rahapuheita vastaan muistuttamalla, että kyllähän hänellä on vakituinen myyjän työ ja opettajan pätkätyöstäkin tulee myös kesälomalla palkkaa. Rahaa on kuulemma myös sukanvarressa, mikä tekee hänen lokkeilustaan entistä röyhkeämpää. Miksei hän sitten käyttänyt niitä sukanvarsivarantojaan yhteisiin kauppalaskuihin? Miksi ei osallistunut reilusti kuluihin, vaan sanoi Jennille "maksavansa takaisin sitten palkkapäivänä"?
Jenni teki palveluksen puhumalla Jyrkin vetelyyksistä kameroille. Nyt vihdoin on herra saanut itseään niskasta kiinni ja alkanut tosissaan puhua ulkomailla suoritettujen liikunnanopettajaopintojen hyväksilukuopinnoista Suomessa.
Tämän nyt jo ex pariskunnan kauppalaskujen todellisesta maksusuhteesta emme tiedä kun ei ole näytetty edes yhtä kaupassakäyntiä maksamisineen. Ravintolalaskun jakaminen ei Jen
Nimenomaan. Jennillehän ei käynyt laskun jakaminen puoliksi, vaan Jyrkin olisi pitänyt maksaa se kokonaan. Ja tämä episodi oli kauden lopussa. Tuskin on Jenni niitä maksanut siihen saakka, vaan ennemminkin päinvastoin.
Ei saa kiusata vaan toista.
Ei saa kiusata molempia.
Ei saa kiusata ketään.
Ei saa kiusata.
Hyi,Jenni.Toimit tosi ikävästi.Rehellisyys ennenkaikkea.
Saatu raha = "minä itse hankin määrätietoisena 18-vuotiaana"
Merkonomi = enemmän kuin luokanopettaja
Luulen myös et tuohon hetkeen asti Jyrki oli maksanut kaiken ja Jennille oli yksi puoliksi maksettu liikaa.
Ohjelma on vaatinut varmasti osallistujilta myös parin kuukauden palkattoman.
Ymmärtääkseni Jyrki on pitänyt huolta taloudellisesti pikkusisaruksista. Eli varsin turvallinen hyvä mies ja paras syy olla säästämättä!
Samaan aikaan Jenni ilkeilee ja puhuu et Jyrkin tulisi tehdä elämässä "täyskäännös"! ???? Tee ite!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se taisi olla just pointti. Että kultalusikka suussa syntynyt ihmettelee miten kaikki eivät ole nuoresta saakka toimineet s
Juu, mut nelikymppinen ei voi enää perustella taloustaidottomuuttaan ja saamattomuuttaan kurjalla lapsuudella.
Vierailija kirjoitti:
*Netissä on spekuloitu paljon sitä, onko Jennin julkisuudesta tunnettu isä Antti Muurinen rahoittanut hänen elämäänsä.
Ihan kaiken olen itse ostanut, isi ei ole ostanut. Sen haluan sanoa. Ostin ensimmäisen asuntoni 18-vuotiaana, jonka myin isolla voitolla ja sain ostettua nykyisen asuntoni."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ensitreffit-jennin-uudet-kuviot-ero…
Saako kesätöistä nykyään niin paljon rahaa, että pystyy 18-vuotiaana ostamaan ensiasunnon?
Jenni puhui kameroille ja kavereille yhtä, Jyrkille ja asiantuntijoille toista. Täysin ristiriitaista puhetta ja osin omasta päästä kehiteltyä. En luottaisi hänen tarinoihin siitä, ettei rikas kuuluisa isä ole koskaan auttanut missään. Onhan hänen käytöskin sellaista etuoikeutetun kuplaa.
Suomessa on jättityöttömyys ja avoimia paikkoja vähän, suurin osa ei löydä töitä tai saa edes vastausta hakemukseen. Silti heittää tuollaisia, ottaisi itseään niskasta kiinni ja hakisi mitä vaan työtä. Onhan toisaalta Venetsia ja Venezuela sama asia hänen mielestä. Jyrkillä onneksi töitä on. Toivottavasti kumpikin löytää sen omanlaisen kumppanin ja onnen nyt.
No onhan Jennillä voinut olla säästetyt lapsilisät käytössään. Plus tuohon maailmanaikaan henkilötakaukset oli vielä riittävät ja kolmanneksi. Itse aloitin työnteon heti 18-vuotiaana amiskan ohella abc.llä. Oli päivät pitkiä joo ja viikonloput töissä, mut hyvin siitä jäi käteenkin.
Vierailija kirjoitti:
Pohdin tätä ihan asiallisesti. Jenni tosiaan ilmeisesti sanoi haastattelussa ostaneensa ekan oman asuntonsa 18-vuotiaana, ja tärkeänä asiana painotti että vanhemmat eivät auttaneet yhtään edes silloin. Mä olen kovin miettinyt, miten tämä on mahdollista? En siis sano, että ei voi olla, mutta olisin oikeasti kiinnostunut ymmärtämään, miten. Tällä palstalla kun tuntuu olevan vastaus kaikkeen, joten kertokaa mulle?? Mitä ovat ne kesätyöt alaikäiselle, joista tienaa niinkin usean tonnin, että saa kasaan asunnon pesämunan, ja varmaan teini on johonkin muuhunkin niitä rahoja vähän käyttänyt?
Oletan siis, että Jennikin on käynyt sen amitsun suoraan yläasteen jälkeen, joka ainakin siihen aikaan kestikin sen kolme vuotta, eli aikaa työnteolle olisi jäänyt käytännössä kesäisin. Ja tuolloin 18-vuotiaana vasta juuri valmistuisi ja pääsisi työelämään tienaamaan?
Omista alaikäisenä tehdyistä kesätöistä ei kyllä saanut
Mä katoin kerran "Yökylässä Maria Veitola" ohjelmaa ja siinä joku mies kertoi ostaneensa ensiansuntonsa 16 vuotiaana ja siihenkään ei vanhemmat auttaneet yhtään. En enää muista, kuka tuo mies oli, enkä sitä, millä hän nuo rahat hankki (olisko ollut jotain avustjan töitä lapsesta asti tv:ssä? tjms)
Pankissa oli pitänyt vanhempien olla mukana, koska eivät siellä uskoneet, että tuon ihäinen haki lainaa.
Tiedän muutenkin muutaman ihmisen (oma isoveli mukkaan lukien) jotka on jo lapsesta osanneet hankkia ja säästää rahaa ja( siis ihan omalla työllä) ja toteuttaneet aika isojakin haaveita, jotka tavalliselle tallaajalle olisivat olleet vain haaveita. Jotkut ihmiset oikeasti pystyy toteuttamaan asioita ihan itse, ilman vanhempien apua ja aika nuorena. Ei se ole ollenkaan mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän nyt jo ex pariskunnan kauppalaskujen todellisesta maksusuhteesta emme tiedä kun ei ole näytetty edes yhtä kaupassakäyntiä maksamisineen. Ravintolalaskun jakaminen ei Jen
Tuon ravintolassa maksamisen vaatimisen ymmärtää, kun ajattelee, että että Jyrkin piti tehdä ruokaa, mutta ei sitten viitsinytkään ja kysyi Jenniltä, että mennäänkö ravintolaan syömään. Voisi hyvin kuvitella, että koska Jyrkillä oli ruuanlaittovuoro, eikä hän sitä tee, hän sitten tarjoaa ne ruuat ravintolassa. Eihän se voi niin mennä, että kun miehen pitäisi tehdä ruokaa, hän ei viitsikään vaan vie toisen ravintolaan, mutta maksattaa sitten ruuan puoliksi:D Tuohan on vedätystä .
On se kumma ettei tätä pa..aketjua saada suljettua.
Huomaa kirjoittajien sosiaaliluokan kun pienen kaksion osto parikymppisenä herättää kateutta ja hämmästystä.
Ai niin, että pelkkää Jyrkiä saisi haukkua satoja sivuja ja muista ei mainita mitään. Eiköhän nämä jutut ole tosiaan jo loppuunkaluttu. Suosittelen sullekin oman elämän hankkimista