Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
26781/30018 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää itse Jyrkin kanssa naimisiin, jos on kerta teistä niin ihanan viaton. Ymmärrän Jenniä täysin.

Vierailija
26782/30018 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten lisäksi täältä löytyy myös tosi monta 20v. ensiasunnon ostajaa. He kaikki tietysti ihan ilman kenenkään apua tai takausta.

Loistavaa.

Kylläpä nyt samantyyliset elämänkulkijat onkaan sattuneet tulemaan tänne lukemaan ensitreffien kirjoituksia.

Ihmettelenpä mistä alle 20v saavat niin hvää palkkaa, että asuntoja ostellaan. Ainakin joku muu maksaa elämisen.

No omassa tapauksessa asuin porukoilla 17v asti.  Siitä opiskelija asuntolaan. Kävin koulun ohella tekee duunia. Sain vikan vuoden n 1000€ kk säästöön. 

Mulla oli tilillä 19000/€. Kun valmistuin

Menin pankkiin  toi 19k€ riitti eikä tarvinnut enää lisää takauksia.  Löysin kaksion ja ostin sen.  Ei mun mielestä mitenkään hirveän ihmeellinen juttu. 

Hyvin harva pystyy säästämään tonnin kuussa opiskelijana. Harva edes pystyy opiskelujen ohessa tekemään niin paljon töitä että edes saisi noin paljon palkkaa saati että se jäisi säätöön. Olet hyvin harvinainen poikkeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26783/30018 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Silloin euriborit oli tosi alhaalla, lähellä nollaa ja tuolloin oli mahdollista saada 100% asuntolainoja"

Periaatteessa kyllä mutta ei silloinkaan ihan jokaiselle vastavalmistuneelle alle keskituloiselle parikymppiselle asuntolainaa noin vain myönnetty jos sitä haki vielä yksin. Auttoi kovasti jos oli takaajina hyvätuloiset vanhemmat ja vaikka jotain perintörahoja käsirahaksi.

Voi luoja... Ihmisiä on erilaisia..  Voitko esim tajuta että mun tyttö opiskelee nyt AMK. Tekee kokoajan opiskelun lisäksi töitä. Ei dokaa, ei matkustele, ei kuluta rahaa turhiin asioihin. "Poislukien ankka huulet"..  asuminen on lähes ilmaista. 

Mä veikkaan että kun hän valmistuu 25v siellä on 100tonnia sijoituksissa.

Vierailija
26784/30018 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyki on antanut kuuden vuoden opintojen valua hukkaan, koska ei ole viitsinyt suorittaa niitä loppuun, vaikka aikaa on ollut 12 vuotta.

Vierailija
26785/30018 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä tilannetajun puutetta sekä vetäjällä että vaimolla viimeisessä ohjelmassa. Kun nyt näkee, että toinen on aivan hajalla erosta, onko tarpeen vielä tuossa vaiheessa puukottaa? "Mulla ei ollut mitään kriteetejä ja alitit jopa ne" tai "kehu puolisoa"-kohdassa  korostaa, että toinen oli pitkään sinkkuna? So what? Olisihan tuossa nyt ollut hyviäkin asioita kerrottavaksi, vaikka se kaivattu säästötili jäikin puuttumaan.

Niinku mitä hyviä asioita?

Jyrki osoittautui empaattiseksi, huolehtivaiseksi, puheliaaksi, sosiaaliseksi, mukautuvaiseksi, ajattelevaiseksi, huumorintajuiseksi. Tuossa nyt muutama alkuun.

Vierailija
26786/30018 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten lisäksi täältä löytyy myös tosi monta 20v. ensiasunnon ostajaa. He kaikki tietysti ihan ilman kenenkään apua tai takausta.

Loistavaa.

Kylläpä nyt samantyyliset elämänkulkijat onkaan sattuneet tulemaan tänne lukemaan ensitreffien kirjoituksia.

Ihmettelenpä mistä alle 20v saavat niin hvää palkkaa, että asuntoja ostellaan. Ainakin joku muu maksaa elämisen.

No omassa tapauksessa asuin porukoilla 17v asti.  Siitä opiskelija asuntolaan. Kävin koulun ohella tekee duunia. Sain vikan vuoden n 1000€ kk säästöön. 

Menin pankkiin  toi 19k€ riitti eikä tarvinnut enää lisää takauksia.  Löysin kaksion ja ostin sen.  Ei mun mielestä mitenkään

No mullakin ne suurimmat tulot oli kesälomalta... Opiskelun ohella tein kaupoissa hyllytystä, siivosin kuntosalin, vahdin välillä lapsia ym. Jokainen pystyy tohon jos haluaa.

Vierailija
26787/30018 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Silloin euriborit oli tosi alhaalla, lähellä nollaa ja tuolloin oli mahdollista saada 100% asuntolainoja"

Periaatteessa kyllä mutta ei silloinkaan ihan jokaiselle vastavalmistuneelle alle keskituloiselle parikymppiselle asuntolainaa noin vain myönnetty jos sitä haki vielä yksin. Auttoi kovasti jos oli takaajina hyvätuloiset vanhemmat ja vaikka jotain perintörahoja käsirahaksi.

Voi luoja... Ihmisiä on erilaisia..  Voitko esim tajuta että mun tyttö opiskelee nyt AMK. Tekee kokoajan opiskelun lisäksi töitä. Ei dokaa, ei matkustele, ei kuluta rahaa turhiin asioihin. "Poislukien ankka huulet"..  asuminen on lähes ilmaista. 

Vähän eri juttu. Jenni ei opiskellut amk. Dokaa, matkustelee, kuluttaa turhuuksiin. Plus ne ankkahuulet.

Vierailija
26788/30018 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuollainen kolmekymppinen amis mikään catch ole menestyneemmille miehille. Kyllä se ukko pitää löytää ihan omasta kastista. Kyllä ne arjen asiat klikkaa helpommin yhteen kun koulutustausta on suunnillen sama. Vaikea kuvitella vaikka lääkäriä ja siivoojaa yhdessä. Mistä ne juttelisivat, kun toisen yleissivistys on toisella planeetalla.

Lääkiksessä ei hirveästi ole yleissivistävää koulutusta😅

Ei siivojakaan vältämättä ole mikään typerys ja lääkäreissäkin on monenlaisia.

Just niin, kuten eräskin Ullanlinnan psykiatri.

Vierailija
26789/30018 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainut joka ei ihmettele, jos lapseton kymmenen vuotta sinkkuna ollut mies ei ole nähnyt omaisuuden kerryttämistä kovinkaan tärkeänä? Siis jos ei ole materian perään itse, niin tavallaan kelle tai kenen hyväksi yrittää vaurastua? Valintaa asua vuokralla voisi tietty jollain tapaa ihmetellä, mutta jos on opiskellutkin Suomen ulkopuolella, niin ehkä ei ole ollut haluakaan sitoutua jollekin tietylle paikkakunnalle? Joo aina voi myydä, mutta vuokralla asumisessakin on puolensa.

Kotkassa on yks Suomen kovimmista vuokratuotoista. Jos muuttaa jenkkeihin 5v olisi kyllä ollut todella fiksua ostaa asunto.ja laittaa se vuokralle.  Tolla olis Kotkassa melkein maksanut sen pois..

Jokainen järkevä ihminen tajuaa et jos on haaveena perhe niin tehdään asioita siihen suuntaan että se on mahdollista... Nythän Jyrki on omalla toiminnallaan tehnyt itsestään tosi luot

Kotkassa on toisaalta hyvin vaikea saada asuntoa myytyä jos joskus siihen tarvetta. Ostajat tietävät markkinat eivätkä ole valmiita maksamaan juuri mitään. Lisäksi vuokraaminen on riski koska päihdeongelmaisia todella paljon ja vuokralainen voikin olla yksi heistä tai kaveripiirissä paljon heitä ja uudelleensisustavat asunnon. Talot jo usein vanhoja ja remonttivelkaa monissa. 

Vierailija
26790/30018 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä tilannetajun puutetta sekä vetäjällä että vaimolla viimeisessä ohjelmassa. Kun nyt näkee, että toinen on aivan hajalla erosta, onko tarpeen vielä tuossa vaiheessa puukottaa? "Mulla ei ollut mitään kriteetejä ja alitit jopa ne" tai "kehu puolisoa"-kohdassa  korostaa, että toinen oli pitkään sinkkuna? So what? Olisihan tuossa nyt ollut hyviäkin asioita kerrottavaksi, vaikka se kaivattu säästötili jäikin puuttumaan.

Jyrki osoittautui empaattiseksi, huolehtivaiseksi, puheliaaksi, sosiaaliseksi, mukautuvaiseksi, ajattelevaiseksi, huumorintajuiseksi. Tuossa nyt muutama alkuun.

Onneksi naisen ei tarvitse enää tyytyä kerjuulle joutumisen pelossa ns kiltti-mieheen, vaan voi aidosti vaatia myös muita ominaisuuksia.

Jyrkillä ruma piirre uhriutua itse aikaan saamista ongelmistaan. "Multa ei sitten tule autoja eikä asuntoja" kääntyikin miljoona-asunnoksi ja Jenni gold digger-kullankaivajaksi. Jenni onneksi osasi pitää suunsa supussa, itse en olisi pystynyt. En usko, että Jyrki oppii tästä kokemuksesta mitään.

Vierailija
26791/30018 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empaattinen/ ajatteleva... 

Sun nainen puhuu sulle huolissaan miten meidän tulevaisuus tulee menemään? Sä naurat paskiaisesti et mun kanssa et saa mitään

Puheliaaksi kun puhutaan jonnin joutavia asioita. Vakavien asioiden kohdalla itki ja murjotti.

Eli sun listasta jää huumorintaju ja huolehtivaisuus. Josta en ymmärrä huolehtuvaisuutta. Missä se näky?

Vierailija
26792/30018 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.......ja tuhlariksi

Vierailija
26793/30018 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa.

Menin pankkiin  toi 19k€ riitti eikä tarvinnut enää lisää takauksia.  Löysin kaksion ja ostin sen.  Ei mun mielestä mitenkään

Olen eri, mutta ei munkaan palkassa käytännössä ollut mitään ylärajaa, kun menin jo 16-vuotiaana kesatöihin meidän omaan firmaan. Yksityisyrittäjän lapsena joutuu varhain töihin, mutta on siinä hyvätkin puolensa.

Vierailija
26794/30018 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki väittää mtv:n haastattelussa, että hän on aina säästänyt. Pesämuna sen kuin kasvaa.

Sama mies joutuu vippaamaan rahaa, eikä voi matkustella, jos ei "laita rahaa syrjään" tuntemattoman ajan.

Mihin hän muka säästää, jos auto tai asunto eivät tule kysymykseen.

Puppugeneraattori koko ukkeli, mutta hyvin näyttävät puheet uppoavan varsinkin facen vanhempiin naisiin :)

Vierailija
26795/30018 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainut joka ei ihmettele, jos lapseton kymmenen vuotta sinkkuna ollut mies ei ole nähnyt omaisuuden kerryttämistä kovinkaan tärkeänä? Siis jos ei ole materian perään itse, niin tavallaan kelle tai kenen hyväksi yrittää vaurastua? Valintaa asua vuokralla voisi tietty jollain tapaa ihmetellä, mutta jos on opiskellutkin Suomen ulkopuolella, niin ehkä ei ole ollut haluakaan sitoutua jollekin tietylle paikkakunnalle? Joo aina voi myydä, mutta vuokralla asumisessakin on puolensa.

Kotkassa on yks Suomen kovimmista vuokratuotoista. Jos muuttaa jenkkeihin 5v olisi kyllä ollut todella fiksua ostaa asunto.ja laittaa se vuokralle.  Tolla olis Kotkassa melkein maksanut sen pois..

Jokainen järkevä ihminen tajuaa et jos on haaveena perhe niin tehdään asioita siihen suuntaan että se on mahdollista... Nythän Jyrki

😂😂.. Ei sillä ole mitään väliä Kotkassa vaikka et sais myytyä.  Kun 5-6v vuokratuotto maksaa asunnon kokonaan.

Vuokranantajan vakuutus on hieno asia ja kela vakuuttaa asiakkaansa.

Eli minimaalinen riski kun saat Sossu asukin. T. Vuokran isäntä Kotkasta.

Vierailija
26796/30018 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyki on antanut kuuden vuoden opintojen valua hukkaan, koska ei ole viitsinyt suorittaa niitä loppuun, vaikka aikaa on ollut 12 vuotta.

Tämä tiivistää luonteen.

Vierailija
26797/30018 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa.

Menin pankkiin  toi 19k€ riitti eikä tarvinnut enää lisää takauksia.  Löysin kaksion ja ostin sen.  Ei mun mielestä mitenkään hirveän ihmeellinen juttu. 

Ihan tarpeeksi ihmeellinen, lieneekö ihan tottakaan. Vieläkin putuu elämiseen tarvittavat varat tosta. Ja tieto mihin valmistuit.

Vierailija
26798/30018 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän eri juttu. Jenni ei opiskellut amk. Dokaa, matkustelee, kulu

Niinpä. On päässy paljon nopeammin ansaitsemaan koko päivä töihin kuin mun tytär. Viinitonkka maksaa Viros 15€. Suomes en tiedä mut ehkä 30€.

Matkustelua on monenlaista. Oltiin just Turkissa äkkilähtö viikko makso 450€ kahdelta hengeltä. Tuohon kuului buffet.

Vierailija
26799/30018 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole vaurastumisesta/ materian keräämisestä vaan rahan käytöstä! Mun mielestä on todella huolestuttavaa ja eikä ollenkaan luotettava isä lapsille jos työssäkäyvällä miehellä on tili tyhjä ennen seuraavaa tilipäivää. En tarkoita että hirveitä summia pitää saada säästöön mutta niin että ei tarvitse kauppaostoksiin lainata rahaa puolisolta.

Vierailija
26800/30018 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo tapaus on Jenni kuinka Jyrki edes rakastui moiseen päälle päsmäriin,minä en olisi antanut itseäni miehenä noin kohdella neuvoa kädestä pitäen siivoamaan em. 

Jenni kameroille höpisi kun ei ole ikävän tunnetta tullut.Jyrkille sanoi kuitenkin että oli ikävä,olikohan Jenni ohjelmassa vain kuvausten takia,puhuu kameroille aivan toista kun Jyrkille alkaen ihan Jyrkin loukkaantumisesta lähtien.Jotenkin olisi kyllä tuotannollekin peiliin katsomisen paikka kun näin räikeästi puolisostaan puhuu suorastaan pahaa,mikä sitten kaikelle kansalle näytetään. Kuka ottaa vastuun,mitä tuommoinen törkeä mollaaminen asianomistajaan vaikuttaa,niin henkisesti kuin fyysisesti,elämän kuitenkin pitää jatkua kuvausten jälkeenkin.

Lisäksi raha tai sen puuttuminen aiheuttaa kummallisia spekulaatioita mihin on Jyrkin rahat menny,alkaen ihan ulosotosta takausveloista tai peli ongelmasta,näitä pohditaan ihan jopa todesta ottaen.Jyrki olisi päässyt paljon helpommalla jos Jenni näitä ei kameroille olisi puhunut kyseessähän oli täysin vieras ihminen.

Eli hiukan asiallisempi ote myös tuotannolle,kokeilussa mukana olleista ei julkisuuteen tarvi tuoda ihan kaikkea,mitä kuvattava ei itse halua.

Ketju on lukittu.