Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
26141/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haita lukuunottamatta nuo kaksi muuta miestä luimistelee, ja katselevat kulmien alta.Hai on taas ainoa reipas fiksu.

Vierailija
26142/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia Kanaloita, Jyrkejä ja Jennejä on Suomessa ihan liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26143/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai jännittää vieläkin Annaa. 

Vierailija
26144/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

27vee puhuu silmäpusseista

voi tulla vaikeeta vanhempana kun katsoo aamulla peiliin

Vierailija
26145/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taina vaikuttaa todella fiksulta.

Tykkään.

Vierailija
26146/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennin käytös on todella itsekästä. Ihmisen arvo on täysin muussa kuin rahassa ja vakituisessa työssä. 

Moni täällä on arvaillut, että Jennillä on varmaan nyt miehiä jonossa, mutta itse olen vahvasti sitä mieltä, että hän myös käytöksellään varmasti pelästytti monen miehen.

En usko että Jenni pelästytti miehet. Veikkaan, että ottajia on yllin kyllin. Mutta Jyrkillä tulee olemaan vaikeaa saada vaimo, vielä vaikeampaa nyt kun persoona oli näytillä ja nolasi itsensä ja näytti, ettei ole mies. Terapiaan vaan opettelemaan tuntemaan itsensä.

Vierailija
26147/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tyyli, millä Jyrki ilmoitti ettei tule taloa, autoa eikä paljon mitään muutakaan, oli sellainen uhmakas. Ei ollenkaan pahoillaan ettei voi Jennin haaveita täyttää vaan tuli mielikuva ettei edes haluakaan.

Tyhmän ylpeästi rinta rottingilla vaan töksäytteli ilmoituksiaan, joihin toisen oli nöyrästi alistuminen. Että ota tai jätä, minä en tästä muutu. Minä olen ihan riittävan hyvä sinulle näin. 

Jyrki oli jotenkin ylimielinen, vaikka siihen hänellä ei olisi ollut mitään varaa. 

Juuh ei ole vaikea ymmärtää miksi ollut 10v. sinkku. 

Mun mielestäni taas Jyrkin tapa ilmaista asia oli miehekäs ja suoraselkäinen. Hän on jo aikuinen, koulut on käyty ja työtilanne ammatissa on mikä on, kun alalla on paljon mä

Joo tosta vodcastista jäi kuva ettei Jyrki ollut varman ihan kauhean rehellinen ollut asioistaan hakuprosessin aikana. 

Vierailija
26148/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on tosi ihastunut ja rakastumassa, ei keksi toisesta mitään vikaa, hyväksyy kaiken. Näin kävi Jyrkille. Jenni esitti ihastunutta. Olin hämmästynyt jo silloin,kun itkuraivosi ekan kerran autossa ja kuitenkin sen jälkeen esitti täydellistä pikkurouvaa.

Tässä olisi ollut valitettavasti pappa Muurisen maine vaakalaudalla. Hän oli faktat tyttärelleen kertonut. Eli Jenni päätti jatkaa/ vetää shown loppuun asti, mutta jotain oli peruuttamattomasti jo särkynyt. Jykälle esitti ja varmasti vähän itsekin halusi uskoa ns parempaan. Mutta realiteetit, jotka oli siis kotoaan kuullut, tulivat pala palalta esille.

Vierailija
26149/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanala on turha! 

kaikki asiantuntijat huonoja mutta pettäjäpappi ihan ykkösluokan surkimus. 

Vierailija
26150/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halventaako normi aviorenneet mielestäsi myös avioliittoinstituutiota? Onko ylipäänsä mikään instituutio yksilöistä kiinni?

Vierailija
26151/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27vee puhuu silmäpusseista

voi tulla vaikeeta vanhempana kun katsoo aamulla peiliin

Niin. Tarkoitti itkemisestä turvonneita silmiä.

Vierailija
26152/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanala muihin hommiin kun ei noi luonnistu.

Kanalismit voisivat vain ilmestyä ruutuun vaikka ihan tekstinä niissä dronetäytekuvissa. Niin ohjelmasta ei poistuisi mitään.

Vierailija
26153/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennillä varmaan riittääkin trafiikkia. Siitä vaan, mutta saa lopettaa aisankannattajasta haaveilemisen. Mies ei ole valmis...... Vi*** mitä paskaa. Onko Jenni itse valmis. Aika zekaisin.

Miten aisankannattaja tähän liittyy?

Sitähän se on, että toista tarvitaan rahoittamaan omaa elämää, kaikkine elementteineen ja lisäsuhteineen.

Onneksi liitto päättyy, olisihan se ollut kauheaa molemmille.

Vierailija
26154/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tässä jykä saanu sanoa mitään?

onpa oudosti leikattu

Vierailija
26155/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme rahajänkkäystä. Kun ollaan naimisissa asuntolainaa maksaa kaksi. 

Ei se auto tai asunto ole yhden ihmisen velvollisuus. 

Typerä Jenni. 

Maksaa yleensä kaksi joo, mutta heidän tilanteessaan olisi maksanut vain Jenni. Jykä kuulemma laittanut Jennin maksamaan kaikki päivittäisostoksetkin, luuletteko tosiaan että olisi johonkin lainaan osallistunut? 

Vierailija
26156/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Matti on pelimies ja käy(nyt) rafloissa vain hakemassa yhden illan panoja? Jotenkin jäi vähän ällö olo hänen selostuksestaan, että nyt ei oo jaksanut käydä baareissa hakemassa läheisyyttä

Vierailija
26157/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni puhuu avoimuudesta. Ei oo totta. 

Vierailija
26158/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen oikein ymmärtänyt Jykä tekee kahta työtä, vaikkei olisi pakko. Minulle näyttäytyy niin, että Jenni arvottaa vahvasti lompakon paksuuden mukaan. 

Vaikka tekis viittä työtä, mutta lompakko on tyhjä, niin vaikea siitä on nyhjäistä.

Edelleen kyse ei ole tuloista vaan rahan käytöstä.

Miten vaikea tuo asia on ymmärtää.

Vierailija
26159/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta parisuhteessa on tärkeää samanlaiset arvot ja myös suhtautuminen rahaan. Jennillä ja Jyrkillä se oli ihan erilainen. Ei olisi suhde kauaa kestänyt eli hyvä, kun lopettivat ajoissa!

Vierailija
26160/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja, jos yhden asian saan  pyytää niin säästä meidät vaimoaan pettävältä, valehtelevalta kanalalta ensi kaudella. 

Aina kun papin omahyväinen naama valtaa Ruudun niin Hyi stn.

Ketju on lukittu.