Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
25261/30018 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Paria yhdistää perinteiset arvot. Jyrkille on kunnia-asia, että aviomies saa pitää vaimostaan huolta ja tuoda turvaa elämän myrskyissä."

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/d693dd69-21e7-4691-9907-912d56f…

Asiantuntijat eivät ymmärtäneet Jennin tarkoittavan samoilla termeillä sanoa on varakas ja vaimoa kohtaan höveli rahankäyttäjä. Heti välittömästi häiden jälkeen, vaikkei edes tunne koko naista vielä.

Kai me monet muut ollaan asiantuntijoiden tapaan vähän naiiveja, kun ei ymmärretty, että joillekin nykyajan nuorille naisille tällä tarkoitetaan pulleaa rahapussia, ja perinteiset arvot ja sukupuoliroolit merkitsevät 1950-luvun elättäjäyhteiskuntaa. 

Yhtä lailla se voisi kyllä tarkoittaa sitä, että mies määrää ja nainen vikisee. Tähän Jenni ei ollut valmis, eikä ilmeisesti tunne itseään mieheksi pomottaessaan kotona. 

Vierailija
25262/30018 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tääl on jo monta x avattu laskelmia. Jennil jää helposti se 500+ joka kk säästöön. "

Jennill jää 1000e säästöö/kk joka kerta ku löytää uude miehe. Mies ku syöttää ja juottaa ni kyll säästyy rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25263/30018 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tääl on jo monta x avattu laskelmia. Jennil jää helposti se 500+ joka kk säästöön. "

Jennill jää 1000e säästöö/kk joka kerta ku löytää uude miehe. Mies ku syöttää ja juottaa ni kyll säästyy rahaa.

Katkeraa on. Kovin katkeraa. Kyllähän se itseäkin  harmittais et on 30v naisia ketkä hoitaneet taloutensa hyvin. Jos itellä 8€ tilillä.

Vierailija
25264/30018 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni todellakin ohitti Jyrkin ulkoiset puutteet: pieni, pullea ja karvainen mies. Käyttää liian pieniä vaatteita ja muutenkin vähän hassu tapaus. Tarjoaa henkistä tukea silloin kun itselle sopii. Mukavaa seuraa ajoittain, mutta vähän vastuuton kumppani.

Epäilemättä loukkaantuu verisesti myös jätettäessä. Ollut aikaa kehittää itseään kymmenen vuotta, kun selvästi kumppania etsinyt. Ja nyt täydellisen väärä pari. 

Vierailija
25265/30018 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki on tyypillinen esimerkki sellaisesta, joka alkaa stalkkaamaan, jos tulee välirikko. Onkohan se syynä, että Jenni on muuttanut pois ihanasta kodistaan, jota niin vaali ja hoiti ja kauniisti sisusti.

Jyrkin itkeskely ei ole henkisesti tasapainoisen aikuisen miehen käytöstä. Pelottava kitkeränkatkera tyyppi.

25266/30018 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muuten jotkut tietävät faktana sen, että Jyrkin asunto on vuokra-asunto eikä omistusasunto? Eihän siitä ollut mitään puhetta ohjelman aikana. Kotkassa on kuitenkin varsin edulliset asunnot, että kyllä siellä oletan saa asuntolainan vaikka ei olisikaan valtavan isoja tuloja 

Vierailija
25267/30018 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Mistä muuten jotkut tietävät faktana sen, että Jyrkin asunto on vuokra-asunto eikä omistusasunto? Eihän siitä ollut mitään puhetta ohjelman aikana. Kotkassa on kuitenkin varsin edulliset asunnot, että kyllä siellä oletan saa asuntolainan vaikka ei olisikaan valtavan isoja tuloja 

Usko tai älä. Täällä on paljon Jyrkin tuttuja..

Ja kyllä kotka on järjetön alue asua vuokralla jos saisi lainaa 

Vierailija
25268/30018 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosittelen terapiaa niille, jotka jaksavat vielä ohjelman päättymisen jälkeen rääpiä ja haukkua Jyrkiä satoja sivuja. Varsinkin kun keskustelu siirtyy tiettyyn osallistujaan. Hävetkää jo, ei voi mennä noin tunteisiin ventovieraan elämä. Vai onko tietyt osallistuja naiset asialla. Jokatapauksessa, lopettakaa jo ja keskittykää vaikka siihen omaan täydelliseen elämään virheettöminä ihmisinä.

Vierailija
25269/30018 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin ensitreffitt vodcastia ja he ihmettelivät että mitä ne asiantuntijat oikein kysyvät osallistujilta jos prosessi kestää monta kuukautta ja silti Taina ja Anna on otettu ohjelmaan? 

Harmittaa Jyrki ja Jenni, oli niin ihanaa kun Jenni kutsui Jyrkiä hanipööksi ja tuntuivat hyvältä matchilta aluksi. Jenni tuskin on sanonut että haluaa varakkaan miehen, luultavasti vain sellaisen jolla on työpaikka ja asiat kunnossa. Jyrki on kertonut olevansa opettaja ja urheilukaupassa töissä, mulle ainakin tulee silloin vaikutelma ahkerasta miehestä. Luottotiedot varmasti tarkistetaan, mutta ei pankkitilien saldoa. Siksi tavallaan ymmärrän Jyrkin ja Jennin parittamisen. Jenni selvästi piti niin itsestäänselvänä että 40-vuotiaalla miehellä on omaisuutta ettei edes osannut pyytää muuta kuin 40-vuotiaan miehen. 

Vierailija
25270/30018 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jyrkillä mennyt luottotiedot, joten ei saa lainaa? Sen takia ei voi luvata autoja, taloja, luksusta hänen kanssaan, sillä niihin tarvis lainaa pankista.

Vierailija
25271/30018 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksiköhän jenspan känppä myynnissä

minne muuttaa ja kenen kaa

kotkaanko

Vierailija
25272/30018 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikaan ei ole nähnyt sitä viimeistä jaksoa vielä, koska tulee ti tv:stä, joten keskustelua rajoittamaan pyrkineet voivat painua itse pois tästä ketjusta. Mitä *ittua te täällä itse roikutte, jos ohjelma on teidän osaltanne katsottu ja ohi.

Vierailija
25273/30018 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin ensitreffitt vodcastia ja he ihmettelivät että mitä ne asiantuntijat oikein kysyvät osallistujilta jos prosessi kestää monta kuukautta ja silti Taina ja Anna on otettu ohjelmaan? 

Harmittaa Jyrki ja Jenni, oli niin ihanaa kun Jenni kutsui Jyrkiä hanipööksi ja tuntuivat hyvältä matchilta aluksi. Jenni tuskin on sanonut että haluaa varakkaan miehen, luultavasti vain sellaisen jolla on työpaikka ja asiat kunnossa. Jyrki on kertonut olevansa opettaja ja urheilukaupassa töissä, mulle ainakin tulee silloin vaikutelma ahkerasta miehestä. Luottotiedot varmasti tarkistetaan, mutta ei pankkitilien saldoa. Siksi tavallaan ymmärrän Jyrkin ja Jennin parittamisen. Jenni selvästi piti niin itsestäänselvänä että 40-vuotiaalla miehellä on omaisuutta ettei edes osannut pyytää muuta kuin 40-vuotiaan miehen. 

Hanipöötä käytti se lihavakehari Salkkareissa?

Vierailija
25274/30018 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikaan ei ole nähnyt sitä viimeistä jaksoa vielä, koska tulee ti tv:stä, joten keskustelua rajoittamaan pyrkineet voivat painua itse pois tästä ketjusta. Mitä *ittua te täällä itse roikutte, jos ohjelma on teidän osaltanne katsottu ja ohi.

Haukkuminen ja mustamaalaminen ei ole keskustelua. Ei myöskään nettikiusaaminen ja väärien tietojen levitys. Sun kielenkäyttö paljastaa sen, että taidat itse juuri olla näitä negatiivisia kirjoittelijoita. Satoja sivuja vaan yhden ihmisen lyttäämistä, ei ole oikein.

Keskustelu on asiallista ajatustenvaihtoa.Mielestäni kukaan ei ansaitse tällaista kohtelua, vain siksi että meni ohjelmaan.

Ihminen näkee muissa sen mitä omassa sisimmässään on. Eli jos näet pelkkää pahaa niin sieltä se tulee ja sun karma on sitten sitä mitä jaat muille. 

Vierailija
25275/30018 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä teistä. Mut jos mä pyydän vaimon syömään on automaatio että mä maksan ja toisinpäin. 

Kuulostaa toimivalta systeemiltä. Näissä on eroja ihmisten välillä. On naisia JA miehiä joille perinteisten arvojen mukaan miehen kuuluu tarjota treffit ainakin alkuvaiheessa ja se on sitä oikeanlaista romantiikkaa. Luulen että Jennin kohdalla kyse oli tästä, eikä niinkään siitä että haluaisi jatkossakin aina maksattaa kaiken miehellään. Niinhän Jenni sanoi illallisen jälkeen, että olisi kaivannut sitä romanttista elettä. 

Mä itse (nainen) taas en välitä tuollaisesta romantiikasta enkä ikinä ole treffeillä antanut miehen maksaa, paitsi jos on ollut n. 20. treffit ja oletus että jatkoa on tulossa ja voi sanoa että mä maksan sit ensi kerralla. Nykyään aviomiehen kanssa se maksaa joka jaksaa, ei näistä meillä perheen sisällä pidetä kirjaa. Mutta edelleen, ihmisiä on erilaisia. Mä en olisi harmistunut Jyrkin laskunpuolituksesta (rahan vippaamisesta olisin, mutta eri syystä!), mutta tiedän itsekin naisia jotka Jennin tavoin olisivat.

Vierailija
25276/30018 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennin kannattaa myös käydä lumityöt tekemässä välillä. Ku kiinteistöhoito on asukkaiden vastuulla.

Eipå tässä ohjelmassa lunta näkynyt.

Vierailija
25277/30018 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennil on kyl rahaa maksaa syömis

Outo yhtälö. Rahaa kuluu runsaasti turhuuksiin, kallis asunto, silti naputus säästäväisyyden puutteesta. Palkka keskituloisen alapuolella. Mistä sitä rahaa sitten riittää? Miten oikeastaan pitäisi Jennin mukaan elää?

Tämä on taas yksi tämän palstan "totuuksista". Täällä tiedetään niin paljon asioita, joista ei koskaan ole puhuttu tai näytetty sarjassa. Kun yksi keksii jonkun teorian, alkavat muut toistaa sitä ja valheesta tulee totuus.

Kertokaa meille kaikille, mihin turhuuksiin Jennillä kuluu runsaasti rahaa? Joku puhui merkkilaukuista, mutta itse en bongannut ensimmäistäkään. Palkka on keskituloisen palkka, se on kaivettu verotustiedoista. Kallis asunto? Paritaloyhtiö Helsingin Malmin lähellä, myyntihinnan voi tarkistaa netistä. Asunto EI ole kallis. Tai voi se jonkun köyliöläisen mielestä olla kallis, mutta sijaintiinsa nähden asunnon hinta on normaali.

Älkää viitsikö.

Vierailija
25278/30018 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Paria yhdistää perinteiset arvot. Jyrkille on kunnia-asia, että aviomies saa pitää vaimostaan huolta ja tuoda turvaa elämän myrskyissä."

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/d693dd69-21e7-4691-9907-912d56f…

Asiantuntijat eivät ymmärtäneet Jennin tarkoittavan samoilla termeillä sanoa on varakas ja vaimoa kohtaan höveli rahankäyttäjä. Heti välittömästi häiden jälkeen, vaikkei edes tunne koko naista vielä.

Kai me monet muut ollaan asiantuntijoiden tapaan vähän naiiveja, kun ei ymmärretty, että joillekin nykyajan nuorille naisille tällä tarkoitetaan pulleaa rahapussia, ja perinteiset arvot ja sukupuoliroolit merkitsevät 1950-luvun elättäjäyhteiskuntaa. 

Yhtä lailla se voisi kyllä tarkoittaa sitä, että mies määrää ja nainen vikisee. Tähän Jenni ei ollut valmis,

Jyrkihän sanoi, että haluaa olla perheen pää ja Jenni taas haluavansa miehen, joka lyö nyrkkiä pöytään. Tämähän ei sitten toteutunut ollenkaan. 

Vierailija
25279/30018 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni todellakin ohitti Jyrkin ulkoiset puutteet: pieni, pullea ja karvainen mies. Käyttää liian pieniä vaatteita ja muutenkin vähän hassu tapaus. Tarjoaa henkistä tukea silloin kun itselle sopii. Mukavaa seuraa ajoittain, mutta vähän vastuuton kumppani.

Epäilemättä loukkaantuu verisesti myös jätettäessä. Ollut aikaa kehittää itseään kymmenen vuotta, kun selvästi kumppania etsinyt. Ja nyt täydellisen väärä pari. 

Oli kyllä aika verisen loukkaantunut katkera mököttäjä studiossa vikassa jaksossa. Vaikka sitä kuvatessa heidän erosta oli jo 4 kk, voisi kuvitella että pahimmasta olisi päästy yli. 

Vierailija
25280/30018 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Jennihän itki hyvin varhaisessa vaiheessa sitä, että Jyrki ei pätkätyöläisenä saa asuntolainaa. Jos Jyrkillä olisi ollut omistusasunto niin ei kai Jenni tuollaista olisi itkenyt ja stressannut? 

Ketju on lukittu.