Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Jenni oli kauden hämmästyttävin hahmo heti Tainan jälkeen.
Rempseä, rento ja reilu muuttui nalkuttavaksi ja vaativaksi pirttihirmuksi?
Pitää kai kuitenkin uskoa Jyrkiä, että "kaunis sisältä ja ulkoa", vai miten se meni...
Kerro vähän etukäteen jos haluat matkalle, niin ehdin laittaa matkarahaa sivuun, kuulosti kyllä vähän teiniltä.
Onko kaikilla av-palstan kommentoijilla hyväpalkkainen vakityö ja timmi, kauneusihanteiden mukainen kroppa sen lisäksi, että on runsaasti aikaa kommentoida vauva-palstalla, vai lämpimikseenkö täällä ihmiset tuota Jyrkiä haukkuu? Mulla ei ole vakityötä, eli en ole edes aikuinen enkä ainakaan rakkauden tai perheeni arvoinen...?
Vierailija kirjoitti:
Vappu Pimiä sen sanoi,tuotannolla on peiliin katsomisen paikka. Tainaa ei olisi pitänyt ottaa ohjelmaan ollenkaan. Ja muistutti,että tässä meni Matinkin mahdollisuus löytää puoliso. Samalla Vappu ihmetteli,että mikä näitä noin 30 v naisia vaivaa,tarvitaan omaa tilaa,tunnetaan turvattomuutta ja lyödään hanskat tiskiin heti.
Tuskin Matti olisi täältä kumppania löytänyt. Jos toinen ei olisi heti valmis ja ihastunut täysillä täysillä saman tien, niin kaava olisi ollut sama. Joku toinenkin olisi voinut viikon päästä häistä todeta, että tunteita ei vielä ole (niin kuin ei oikeastaa kellään noin äkkiä ole) niin saman kyselyn olisi saanut joku toinenkin nainen ja epäilyt siitä, miksi tämä on ylipäätään mukana ohjelmassa. Tuskin Vain Taina hänet sai tuota kysymään.
Tubteet harvoin herää noin äkkiä kenelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Oletetaan hetki, että Jyrki etsi hoivaavaa äitiä. Miksi hän siinä tapauksessa olisi ilmoittanut haluavansa perinteiset sukupuoliroolit avioliittoon? Joku tässä ei täsmää.
Luuletko, että voi avoimesti ilmoittaa etsivänsä äitiä itselleen?
Sitä paitsi hän tosiaan toivoi perinteistä naista. Naista, joka pitää hänestä huolta itsensä uhraten.
Vierailija kirjoitti:
Jenni oli kauden hämmästyttävin hahmo heti Tainan jälkeen.
Rempseä, rento ja reilu muuttui nalkuttavaksi ja vaativaksi pirttihirmuksi?
Pitää kai kuitenkin uskoa Jyrkiä, että "kaunis sisältä ja ulkoa", vai miten se meni...
Kaikki sarjat vaimot koki metamorfoosin. Olivat ihan eri tyyppejä alussa ja lopussa. OMG!
Ohjelmaan hakeville pitäisi valheenpaljastuskokeen olla pakollinen.
Nuohan ilmeisesti kertoo ihan eri satuja itsestään itsestään kuin mitä sitten todellisuudessa paljastuu.
Ovelia ovat hakijat huijaamaa, kun jopa "asiantuntijat" menevät lankaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikilla av-palstan kommentoijilla hyväpalkkainen vakityö ja timmi, kauneusihanteiden mukainen kroppa sen lisäksi, että on runsaasti aikaa kommentoida vauva-palstalla, vai lämpimikseenkö täällä ihmiset tuota Jyrkiä haukkuu? Mulla ei ole vakityötä, eli en ole edes aikuinen enkä ainakaan rakkauden tai perheeni arvoinen...?
Häntä on arvosteltu rahankäytöstä. Itselläkin oli nuorena mieslapsi kundikaveri, joka kyllä tienasi, mutta ei hänen kanssaan olisi perhettä voinut perustaa muualle kuin kaupungin vuokra-asuntoon, mihin ei oltaisi tulorajojen vuoksi päästy. Kaikki raha meni moottoriajoneuvoihin, poikien juttuihin, elektroniikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei minullakaan ole tällä hetkellä vakityötä. Siinä mielessä samaistun Jyrkiin, että olen ilmeisesti vähän riskillä eläjä, vaikkakin pärjännyt ihan ok ja hänen tavoin aina elättänyt itseni. Rikas en ole, mutta on minulla kuitenkin omistusasunto ja rahaa säästössä. Enkä haluaisi miestä, joka eläisi ihan kädestä suuhun. Se olisi kieltämättä turvatonta.
Olen itseitsekin rakastunut miesystävääni, kun hän oli elämänsä syvimmässä kuopassa. Oli juuri tehnyt konkurssin, velat jääneet päälle, henkinen jaksaminen otti osumaa. Hän ei kuitenkaan ollut vässykkä. Hän oli tehnyt paljon elämässään sen konkurssin lisäksi ja muutaman vuoden hapenoton jälkeen rakensi taas kaiken alusta ja menestyi. Ei se rahatilanne vaan kokonaisuus ratkaisee. Nyt saan kyllä matkoja ja illallisia. Tiesin, että olisin saanut niitä jo alussakin, jos hänellä olisi ollut mahdollisuus siihen.
Eurooppa varautuu sotaan. Voi tulla turvattomuuden tunne tässä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Jykä antanut väärän mielikuvan tuotannolle työstään? Myyjän työ? Lehtimyyjä, mikä myyjä?
Myyjä urheiluliikkeessä. Toivottavasti osa-aikainen tai muuten Jyrkiä on viety kuin litran mittaa palkkaneuvotteluissa.
Vierailija kirjoitti:
Kerro vähän etukäteen jos haluat matkalle, niin ehdin laittaa matkarahaa sivuun, kuulosti kyllä vähän teiniltä.
Minusta se kuulosti passiivis-aggressiiviselta.
Muuhun en nyt kantaa ota, mutta ei Jyrkillä ole pälvikaljua. Miestyypin kaljuuntuminen on aivan eri asia.
Tuskin Matti olisi täältä kumppania löytänyt. Jos toinen ei olisi heti valmis ja ihastunut täysillä täysillä saman tien, niin kaava olisi ollut sama. Joku toinenkin olisi voinut viikon päästä häistä todeta, että tunteita ei vielä ole (niin kuin ei oikeastaa kellään noin äkkiä ole) niin saman kyselyn olisi saanut joku toinenkin nainen ja epäilyt siitä, miksi tämä on ylipäätään mukana ohjelmassa. Tuskin Vain Taina hänet sai tuota kysymään.
Tubteet harvoin herää noin äkkiä kenelläkään.
====
Lainaus yllä, se ei taaskaan toimi...
Tainan mukaan se tivaaminen oli tapahtunut ensimmäisenä yhteisenä iltana. Ei viikon kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Larin vaimo oli nuortunut. En meinannut tunnistaa.
Joo, munkin mielestä hän näytti paljon nuoremmalta kuin silloin mennessään naimisiin. Kaunis nainen.
Kiinnitin samaan huomiota. Myös hienoa, että näin käy parisuhteessa. Selkeästi hyvä suhde, voi puhjeta kukkaan ja olla oma itsensä. Naisille käy usein toisinpäin, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuohan ilmeisesti kertoo ihan eri satuja itsestään itsestään kuin mitä sitten todellisuudessa paljastuu.
Taitaa vaan olla niin, että ne eivät itsekään tunne itseään niin hyvin, että ymmärtäisivät valehtelevansa. Eli valheenpaljastuskone näyttäisi vihreää valoa. Lue vaan, mitä Tainakin kertoi itsestään ennen ohjelmaa - luulen, että hän uskoi itse siihen mitä sanoi! Avoin, tunteista pitää puhua, ongelmat ratkaistaan yhdessä...
Eihän niitä voi ratkaista yhdessä, jos toinen on kovapintainen paineistaja. Eikä siitä keskustelusta tullut muutenkaan mitään, yksi näytettiin meillekin. Eikä se kyllä ollut mitenkään Tainan syy, ettei se sujunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa vaan olla niin, että ne eivät itsekään tunne itseään niin hyvin, että ymmärtäisivät valehtelevansa. Eli valheenpaljastuskone näyttäisi vihreää valoa. Lue vaan, mitä Tainakin kertoi itsestään ennen ohjelmaa - luulen, että hän uskoi itse siihen mitä sanoi! Avoin, tunteista pitää puhua, ongelmat ratkaistaan yhdessä...
Sinne varmaan helposti luetellaan asioita, mitkä ovat edellisissä suhteissa osoittautuneet ongelmallisiksi. Sitten "yllätytään", kun ihmismieli ei toimikaan niin, että erilaisen ihmisen kanssa taikaiskusta sama asia sujuisi. Kuin se viime kauden Julia, joka oli aina ihastunut vääränlaisiin miehiin ja nyt uskoi, että ihan erilaisen kanssa varmasti sujuisi. Enkä syytä häntä, vaan nimenomaan tuotantoa, jonka pitäisi asiantuntevana nähdä näinkin tavalliset kompastuskivet.
Vierailija kirjoitti:
Muuhun en nyt kantaa ota, mutta ei Jyrkillä ole pälvikaljua. Miestyypin kaljuuntuminen on aivan eri asia.
Jyrkin kaljussa ei ole vikaa. Kelpaisi minulle sen osalta kyllä.
Kauden voi tiivistää kahteen sanaan:
"Turvattomuuden tunne"
Lopulta sen keksi Jennikin.