Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Mitään syyttämistä ei tarvita. JOS IHMINEN EI RAKASTU SE EI RAKASTU. Yhtään tän monimutkaisempaa se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on kyl historian kaksinaismoralistisin ketju ikinä...
Miettikääs kun Jenni olis tehny tänne aloituksen.
Mieheni 40v, kohtuu hyvätuloinen rahat loppuvat kesken tilivälin joudun lainaamaan hänelle rahaa.
Olemme puhuneet vauvasta. Mutta mietin mitä sitten, pystyykö mies huolehtimaan vauvan kuluista ollenkaan?
Toinen ärsyttävä piirre on miehen ruuanlaitto. Hän kehuskelee tekevänsä hyvää ruokaa. Mutta ei tee koska sanoo ettei jaksa, viiitti ja kykene.
Arvon vauvalaiset mitä teen?
99.99% vastauksista olis ollut jätä se luuseri.
Miten niin kaksinaismoralistinen. Ainoita, jotka täällä haukkuu Jenniä, ovat lähinnä katkerat miehet.
Tohon ketjuun ei olis tullut yhtään vastausta. Jossa ton naisen pitäisi vaan chillaa. Toivoa parasta ja pistää pulla uuniin.
Tai olet materialisti gold Digger.
Jokaikinen viesti olis ollut sitä että mihin ne rahat menee? Miten on mahdollista et kaveri tehnyt vuosikausia töitä ja jopa 2 työtä. Silti loppuu rahat kesken tilivälin..
Hain voitontanssi heti eron jälkeen oli parasta!
Lienee liikaa toivoa että toisella olisi työpaikka ja jonkinlaista viitseliäisyyttä kotitöiden suhteen.
Ilmaistahdissa olen katsonut, mutta kommentoin jakson 12. pohjalta ja heitän oman näkökulman, saa olla eri mieltä.
Jenni tuntuu saavan aikaa paljon kuraa niskoilleen, mutta kyllä mielestäni Jyrkilläkin olisi ollut petrattavaa ohjelmassa asenteensa kanssa.
Jyrki sanoi kameroille, että on aina tähän asti onnistunut elättämään itsensä ja lisäsi selkeästi epäröiden että toivottavasti myös tulevaisuudessa pystyy elättämään itsensä. Jos Jyrki ei onnistu vakuuttamaan edes itseään siitä, että että pystyy elättämään itsensä tulevaisuudessa, niin miten hän sitten pystyisi vakuuttamaan sitä myöskään tuoreelle vaimolleen, jolta on jo ehtinyt vipata rahaa? Ja vippaileva nelikymppinen mies vailla säästöjä ei vaikuta erityisen omavaraiselta.
Jenni kertoi Niinalle, että Jyrki olisi sanonut olevansa liian vanha etenemään. Jos näin on, niin en yhtään ihmettele, jos Jenni ei ole vakuuttunut siitä, että Jyrki pystyisi kääntämään elämäänsä uusille raiteille.
13. jaksosta en tiedä muuta kuin mitä olen artikkeleissa on lukenut, mutta niiden perusteella Jyrkistä välittyi mielikuva, että olisi uhriutuva ja incelimäisesti puhuva mieslapsi. Jyrki on parkunut, millaisen kuvan ohjelma on antanut hänestä, että Jenni muka haluaisi miljonäärin ja vitut. Jyrki on itse sanonut, että matkailu ei hänen kanssaan onnistu ja minkäänlaista taloa ei tule, huom. ei ole edes sanonut mistään ökytaloista. Ei Jyrki haluaisi päästää Jenniä yksin matkalle, kun ei uskalla päästää Jenniä yksin lenkkeilemään, pelkäisi varmaan että gigolo veisi. Jyrki varmasti sanoisi isänä, että leluja ei sitten tule, leikkikööt lapset kävyillä.
Jenni on toki antanut kipakkaa kritiikkiä ja myös selän takana, mutta kyllä Jyrkikin on munannut itsensä. Jyrki on itse vaikuttanut siihen, että hänestä saa velton ja kunnianhimottoman kuvan, turha marista siitä, ei kameroille ainakaan ole välittynyt kauden aikana kuvaa, että Jyrkillä olisi elämässään unelmia ja tavoitteita, jotka oikeasti haluaisi saavuttaa.
Ja tämä helvetin opettajakortti. Opettajan työ on ihan arvostettua työtä Suomessa, ja on keski-ikäisiä opettajia, jotka pystyvät elämään tuloillaan ihan täysipainoista keskiluokkaista elämää. Moni fiksu ja pätevä miesopettaja, joka ei vain ruikuta ja mutristele suutaan, pyyhkisi Jyrkin 6-0 lattiaan vertailussa. Turha haukkua miesopettajia sinkkumiesten pohjasakaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki: tässä haikein mielin jätimme meidän upean ja erittäin hyvin palvelleen kulkupelin
Ei Jyrki, se auto on Jennin. Ei sinun. Ilman Jenniä teillä ei olisi ollut mitään kulkupeliä.
Se oli tuotannon auto. Ei Jennin.
Kolme tonnia tienaava merkonomi ei Lexuksella yleensä ajele. Ilman isän rahoja ei olisi edes rivarinpätkää Malmilla, jota ei varsinaisesti arvoalueena tunneta.
Vierailija kirjoitti:
Ja nimenomaan Kotkan miehet, siellä naisella 0 arvo.
Eniten vieraskielisiä asukkaita on Kotkassa, lähes 10% asukasmäärästä.
Ois pitänyt miettiä aikaisemmin, salaisko ulosotot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut Jyrki suosikkini ohjelmassa (pari J&J oli rasittava), mutta kyllähän Jenni veti Jykin täydellisesti kölin alta ja vielä koko kansan edessä. B-luokan viihdettä, mutta lopusta jäi paskan maku. Ihan kamalaa.
Kyllä, Jenni teki todella p*askan tempun Jyrkille! Olisi nyt vaan heti sanonut että ero tulee. Kysymyshän on oikeasti siitä että Jenni haluaa miljonäärin ja miehen elätettäväksi. Jyrki on normaalituloinen, hyvä mies joka itselleni kelpaisi mainiosti. Jyrkissä ei ole mitään vikaa!!
Nainen86
Siitä vaan nappamaan Jykä itsellesi. Mulle kyllä ei kelpaisi.
Minä yli seitsemänkymppisenä ymmärsin varsin hyvin, mitä Kanala tarkoitti, enkä edes superälyinen ole.
Sanokaa mitä sanotte, mutta olihan toi Jenni etsimässä jotain elättäjää sitten kuitenkin. Olevinaan itse vähän parempaa seppälää. Näistä tämän kauden ukoista ei kenenkään tulot olis riittäneet.
Eniten oksettaa tuo päivän selvä päin naamaa valehteleminen Jyrkille.
Täällä on joku raivopäinen Jennin haukkuja.
Ei häneltä tai keneltäkään voi vaatia, että pitäisi ottaa riesaksi keski-ikäinen nyyhkijä, jolla on tarjota vain tuulen huuhtoma p*rse!
Onneksi Jenni ei rakastunut sokeasti.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan mitä niin synkkää Hai on alussa Annalle kertonut,että kaikki meni heti pieleen?
Hai kertoili jotain entisistä parisuhteistaan. Anna ei halunnut kuunnella (kuten ei suurin osa naisista, kun he haluaa pitää illuusiota yllä olevansa ensimmäisiä) sitä alkoi etoa myös Hain kysymykset "lakkaatko kynnet päivittäin" "käytätkö usein meikkiä" "oletko ajatellut koskaan kahvin lopettamista"
Kaikki sympatiat Jennille. Olen pikkuisen päälle neljäkymmentä ja tähän ikään mennessä olen kokenut mm. useamman vuoden työttömyysjakson, minimituelle syökseneen syöpäsairauden ja ison vesivahingon kotona. Kaikki nämä asiat oli helpompi kohdata kun ei tarvinnut akuutisti stressata raha-asioista säästöjen vuoksi. Itsekään en voisi olla vakavassa parisuhteessa taivaanrannanmaalarin kanssa vaikka olisi muuten miten ihana ihminen tahansa. Kyllä perusarvojen ja ajatusten tulee kohdata.
Jenni on i*tsekäs, y*yksinkertainen ja s*sivistymätön. Ei kukaan ajatteleva nöyryytä julkisesti toista Jennin tavoin. Enpä muista ihan näin tehdyn ohjelmassa aiemmin.
Miksi lähti tv ohjelmaan jossa nimenomaan seurataan suhteen etenemistä jos asiat pitäisi selvittää jossain kameroiden takana.
Vierailija kirjoitti:
Jenni ja Jyrki puhuivat 1.jaksossa että parisuhde on tiimipeliä ja etenkin Jenni sanoi että ollaan tasavertaisia joukkueenjäseniä. Silti molemmat puhuivat vähän ristiin. Jenni painotti että mies on perheenpää ja Jyrki toivoi että rouva hoitaa kotia ja hän vähän auttelee. Heidän tiimihän voi noin toimia mutta ei mielestäni kuullosta kovin tasavertaiselta.
Tasavertainen ei tarkoita aina hyvää tai parasta. Kaikkeen ei tarvi tuputtaa tasavertaisuutta. Tärkeintä on että parisuhteen molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä.
Jyrkille peukkuja viimeisestä jaksosta. Luulis Jenniä hävettävän minkä kuvan loi Jyrkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman loputtua olisi vielä hyvä jakso, jossa miehet katsoisivat yhdessä kauden jaksot, purkaisivat kokemuksiaan ja saisivat ansaitsemaansa vertaistukea. Voisivat yhdessä todeta, että loppu hyvin, kaikki hyvin, kun päästiin/jouduttiin noista friikkimuijista eroon.
Naiset voisivat omassa keskustelussaan jatkaa miehien haukkumista kuten ovat tehneet koko kauden ajan yksikseen.
On varmaan mukavaa, kun miehenä näet miehet täydellisinä ja virheettöminä. Eikö olisi helpompi alkaa gayksi?
Olisi hyvin vaikea alkaa gaymieheksi, kun olen nainen. Ja Haissa ja Matissa ei ollut mitään varsinaista vikaa, ei varsinkaan tällaisesta insinöörin vaimosta kuten minä, ihan normaaleja miehiä. Ainiaan vija, että yrittivät koko jauden liiaksi miellyttää vaimojaan.
Ainoastaan Hai on miellyttävä mies. Matti on ongelmainen kommunikoinnissaan ja sanoihan olleensa aiemmissa suhteissa kylmä ja itsekäs, ei varsinaisia ihanneominaisuuksia ihmisellä. Jyrkin ongelmista nyt puhumattakaan.
Jenni veti kahta roolia. Vaikka oli vaikeaa, Jyrki edessä esitti kuinka meillä on kuitenkin hyvin. Sitten kun haastateltiin erikseen niin juorusi ja puhui ilkeästi Jyrkistä selän takana. Ei reilua ollenkaan. Katsojille kertoi muuta kuin Jyrkille