Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
22541/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Myyjän työ on vakituinen työ ja olen viimeiset kaksi vuotta painanut kahta duunia ja tehnyt opettajan sopimuksia niin, että myös kesältä tulee palkkaa. Olisihan se minusta ollut ihan reilua Jenniltä sanoa, että etsii rikkaampaa miestä, valmista pakettia, asuntoa ja autoa, Jyrki jatkaa."

Miten HE...TISSÄ Jyrki on tienannut vain n.2800 e/ kk, JOS muka on opettajana ollut ja saanut kesäajaltakin palkkaa ja LISÄNÄ myyjän vakipaikka. Ei yhtälö oikein täsmää jos kuukausi tulo on alle 3000e .

Epäpätevän luokanopettajan palkka on n. 2200e/kk ja siihen päälle 1-2 vuoroa myyjänä viikossa niin tulee n. 3000e kuussa palkkaa mikä käy yhteen Jyrkin verotietojen kanssa.

LoL..itse tienaan laitoshuoltajana ikälisien kanssa enemmän kuin epäpätevä ope.

Itse kyllä tekisin palkasta huolimatta mieluummin luokanopettajan kuin laitoshuoltajan töitä. 

Vierailija
22542/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden tunnin riita ja yksi kysymys syöksee melkein puolen vuoden sairauslomalle? Elämässä tulee vääjäämättä pahempiakin juttuja. Sori

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22543/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tällainen "minulla on nyt turhautumisen tunne" -tyyppinen jargoni pois, koska tuo on ihan selvästi opittua. Jos v*tuttaa, niin sen voi sanoa suoraan ja sillä hyvä. Jos kumppani ei sitä kestä niin painukoon... no sinne. Tuollainen munankuorilla tanssi ei johda mihinkään hyvään - jokainen hieman pidemmässä parisuhteessa oleva tietää tämän. Pitää pystyä olemaan oma itsensä melko lailla heti alusta saakka. 

Varmaan asiantuntijat, kuten nykyään heistä kaikki myös ohjelman ulkopuolella, ovat neuvoneet sanoittamaan tunteitaan. Se on nimenomaan usein ongelmien ydin, ettei tunnisteta muuta tunnetta kuin vitutus ja silloin voi kumppani painua vaikkka sinne.

Toki olet tässä oikeassa, että kyllähän asioista pitää pystyä puhumaan. Mutta nykyisin homma on mennyt aivan liiallisuuksiin, eli omia tunteita yritetään sanoittaa ja niissä vellotaan jatkuvasti.

Jos otat tästä sarjasta kaiken turhan vatvomisen pois, niin tunnin ohjelma kutistuisi viiteen minuuttiin. Eli siinä mielessä tuo turha vatvominen on ymmärrettävää, koska muuten ohjelmaa ei olisi. Mutta eipähän kyllä synny parejakaan.

Paljon enemmän pitäisi kannustaa siihen, että tehkää h*mmetti jotain yhdessä. Ja sille miehellä suhteessä pitäisi terottaa, että sun pitää olla aloitteellinen, eikä vaan seurata ja peesata ja yrittää miellyttää naista. Näytä mikä sua kiinnostaa ja ota se nainen mukaan siihen. Se vaan menee parisuhteessa niin, että miehen pitää "myydä" itsensä naiselle ja näyttää mitä voit tarjota. Sen takia esim. tää Jyrki sai fudua koska sillä ei ole mitään mitä tarjota. Hai ja Taina eivät kiinnostuneet kumppaneistaan koska kumpikaan näistä "miehistä" eivät tajua mitä juuri sanoin, eli lähde viemään, äläkä seuraile. 

Vierailija
22544/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko kuulumisjakso ollut maksullisessa palvelussa nähtävänä ja selvinnyt oikeasti että Jyrki ja Jenni erosivat lopulta?

Vierailija
22545/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Hai saa erossa Retun tapaamisoikeuden

Tuskin haluaa niin huonosti koulutettua koiraa, kun emännästä jo pääsi

Vierailija
22546/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko kuulumisjakso ollut maksullisessa palvelussa nähtävänä ja selvinnyt oikeasti että Jyrki ja Jenni erosivat lopulta?

Jep, ovat eronneet. Iltapäivälehdistä löytyy aiheesta uutisiakin.

Vierailija
22547/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hupaisaa kun samassa lehdessä kaksi päivitystä. Toisessa Jenni ja Jyrki jatkavat ja toisessa " yllätysero". Ero tuli heti kuvausten jälkeen Jennin tahdosta. Jyrki olis halunnut jatkaa. Eli kaikki parit erosivat.

Vierailija
22548/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden tunnin riita ja yksi kysymys syöksee melkein puolen vuoden sairauslomalle? Elämässä tulee vääjäämättä pahempiakin juttuja. Sori

Julkisen puolen naiset saikuttelee ihan tutkitusti PALJON. Vähän kun on paha mieli jostain niin mennään valittamaan.

Vierailija
22549/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan kuusikosta tilittää ekana uutisisissa todelliset mielipiteensä kaudesta?

Vierailija
22550/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa Jennin näkemyksessä, että nelikymppisellä miehellä pitää olla vakituinen työpaikka ja jo jonkin verran säästöjä, ei ole mitään ihmeellistä. Jokainen täysijärkinen ajattelee noin.

Minkä ihmeen takia naisen pitäisi tyytyä johonkin vätykseen, joka ei saa asioita aikaan? Millä ne lasten harrastukset, yhteiset lomat, yms. elämä maksetaan?

Niin, Jyrkihän tienasi saman verran mitä Jenni. Niillä rahoilla. Mutta kun se ei riitä Jennille, kun miehen pitää tienata enemmän! 

Ei kysymys ole varallisuudesta vaan arvoista! Itse olen pieni palkkainen, mutta tarkka raha-asioistani. Säästämisen ansiosta olen nyt hyvässä asemassa.

En voisi kuvitella tulevaisuutta ihmisen kanssa, jonka rahan käyttö eroaa merkittävästi omastani. Jos tienataan saman verran ja toinen on jatkuvasti pa ja hänelle saa vipata rahaa, ei kiitos miesvauvoille!

Ei kaikki etsi itselleen elättäjää vaan ihmistä joka seisoo vierellä tasavertaisena.

Vierailija
22551/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännetään nyt rautalangasta:

Jennille ei ole ongelma Jyrkin tulotaso, vaan se, ettei Jyrkillä ole jäänyt mitään käteen. Nelikymppisen, joka on ollut n. 15-20 v työelämässä, olisi pitänyt saada jotain säästöönkin. Varsinkin, kun asuu Kotkassa, jossa menot eivät ole suuret (omakohtaista kokemusta on). Tämä säästöön saaminen ei tarkoita mitään 200 000 e osakkeissa, kartanoa tai paria kallista autoa, vaan ihan esimerkiksi tavallisen asunnon käsirahaa. Katsoin Oikotieltä, mitä asunnot Kotkassa maksavat. Jyrki olisi saanut useammaltakin eri asuinalueelta n. 60 neliöisen rivitalon (eli vastaa suunnilleen Jennin kotia) alle 100 000 eurolla. Tuollaiseen ostokseen ei edes tarvitse suurta käsirahaa eikä ole mitenkään kohtuutonta ajatella, että työssäkäyvä mies olisi saanut säästöön vuosikymmenten aikana esim. 15 000 euroa. 15 vuodessa Jyrki olisi säästänyt 15 000 euroa säästämällä kuukaudessa reilut 83 euroa. Ei mikään mahdoton tavoite.

Minusta on ihan luonnollista, että herättää naisessa turvattomuutta, jos lapsista haaveileva nelikymppinen mies ei ole säästänyt haavettaan varten. Minä halusin perheenlisäystä, niin kyllä minä aloitin ihan systemaattisesti säästämään töihin mennessäni. Samoin teki mieheni, vaikkei silloin tunnetukaan. Eikä olla mitään rikkaita, vaan ihan samanlainen tulotaso on kuin Jennillä ja Jyrkillä. Hyvin tällä tulotasolla pärjää, kun miettii mihin rahansa käyttää. Kyse ei ole tulojen määrästä, vaan siitä miten mitoittaa elinkustannuksensa ja osaako säästää tuloistaan. En pidä Jenniä ollenkaan kohtuuttomana siitä, että kaipasi Jyrkiltä erilaista vakautta ja turvaa. Kummankin osapuolen olisi pitänyt mielestäni hakuvaiheessa selkeämmin tuoda esiin, mitä puolisolta odottaa. Nyt on selvästi laitettu yhteen ihmiset, jotka odottavat ihan eri asioita, vaikka muka puhuvat samasta. Eikä ole Jyrkinkään kannalta mukavaa, jos puolisoksi osuu ihminen, joka odottaa sellaista, mihin ei itse kykene vastaamaan.

Vierailija
22552/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin omituinen kausi. 

Saat koskettaa mua olkapäästä.

Sain lievän hermoromahduksen kun toinen kysyi olenko tässä parisuhteen vai ohjelman takia.

Mikä oli parasta tässä kuukauden tapailussa? No Retu on kyllä ihan mahtava koira.

Voit tulla käymään mun asunnossa jos yövyt ensin pari päivää hotellissa yksin.

Tunnen itseni mieheksi jos joudun tarjoamaan kyydin miehelleni.

Sain hermoromahduksen kun mies kysyi minulta kynsilakan käytöstä.

Minäkö ne piltit sitten sille lapselleni ostan. Ei tästä tule mitään.

Erinomainen analyysi, joka perustuu faktoihin!

Paitsi että Taina ei saanut kevyttä hermoromahdusta, koska saikuttaa edelleen.

Vierailija
22553/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jennille status ja raha ovat niin tajuttoman tärkeitä, jos hän on itse käynyt vain merkonomiksi? Ei edes lukiota? Luulisi, että merkonomikin haluaisi edes hieman jatkokouluttautua, mutta ei näköjään... Eikö kannattais itselleen hankkia kunnon pätevyys ja sitten miettiä, että sais vastaavan ukon?

Vierailija
22554/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tainalla on mielenterveysongelmia jotka olisi pitänyt näkyä hakuvaiheessa asiantuntijoille. 

Vierailija
22555/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrkille kohtuuton tilanne sikäli, että hän ei olisi millään voinut voittaa. Hän oli alunperinkin liian varaton. Jenni etsi varakkaampaa, ja sallittakoon se hänelle, niin saa tehdä. Mutta erittäin epäreilua tuotannolta laittaa Jyrkille vaimo, joka ei tule koskaan kelpuuttamaan Jyrkiä. 

Vierailija
22556/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse kyllä tekisin palkasta huolimatta mieluummin luokanopettajan kuin laitoshuoltajan töitä. "

Voi kuule. Varsin moni opettaja miettii alanvaihtoa. Ei todellakaan ole herkkua nykykoulussa olla luokan edessä.

Vierailija
22557/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän Jennin ratkaisun. Jyrki sanoo tuovansa tukea ja turvaa. Mitä se Jyrkin tapauksessa konkreettisesti on? Miehellä ei ole säästöjä. Mies ei laita ruokaa, koska ei huvita. Mies ei ota koppia peruskotitöistä, koska haluaa perinteisen nainen-mies jaon kotihommien osalta. Naiselle henkisen tuen antamisen sijaan mies keskittyy itkeskelemään, kuinka hänellä itsellään on niin rankkaa. En näe mitään tukea ja turvaa, mitä Jyrki tuohon parisuhteeseen toisi.

Vierailija
22558/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki puhui, että on muunkinlaista turvaa kuin taloudellinen. On toki, mutta mitä  juuri Jyrki mahtoi tarkoittaa tällä? Itselleni se merkitsisi heidän tilanteessaan  sitä, että mies nikkaroi, korjaa, on osaamista pikkurempoissa, pihan hoidossa, auton huollossa jne. ja on aloitteellinen kaikessa tuollaisessa. Varsinkin, kun hän korosti, että nainen on nainen, mies on mies. 

Vierailija
22559/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä tekisin palkasta huolimatta mieluummin luokanopettajan kuin laitoshuoltajan töitä. 

No, mitäs sä nyt sitten teet, vai teetkö mitään?

Vierailija
22560/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrki puhui, että on muunkinlaista turvaa kuin taloudellinen. On toki, mutta mitä  juuri Jyrki mahtoi tarkoittaa tällä? Itselleni se merkitsisi heidän tilanteessaan  sitä, että mies nikkaroi, korjaa, on osaamista pikkurempoissa, pihan hoidossa, auton huollossa jne. ja on aloitteellinen kaikessa tuollaisessa. Varsinkin, kun hän korosti, että nainen on nainen, mies on mies. 

Tämä. Eipä Jyrki näyttänyt olevansa erityisen ahkera kotihommissa.

Ketju on lukittu.