Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
21381/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollakin Tainan sukulaisella menee täällä tunteisiin. Ei kannata päivystää tällä palstalla, tulee vaan paha mieli. Nämä keskustelut unohtuu kun seuraava kausi alkaa telkkarista.

Ei unohdu.

Taina tulee olemaan esimerkkinä aina kun puhutaan aiempien kausien karmeimmista vaimokkeista.

Tosi karmea kun ei halua kylmää miestä..? Just...

Vierailija
21382/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Matti on edelleenkin ihan itse sanonut olevansa kylmä ihminen ja menee oma etu edellä vaikka se satuttaisi toista. Joten ei perustu mihinkään olettamiin vaan faktoihin."

Eli oletko sitä mieltä, että jos henkilö pitää kiinni omista rajoistaan, vaikka ymmärtää sen satuttavan toista, on kylmä ihminen? Sama logiikka sinulla. 

Mä olen kyllä tosi pettynyt tämän palstan naisiin.

Tässäkin tosissaan kysellään, että kun Taina ei suostunut Matin kanssa sänkyyn,niin eiköhäkin ole kylmä ihminen,kun kerran tietää tuolla loukkaavansa Mattia.

Eli vauva palstan naisten mielestä naisen kuuluu mennä sänkyyn miehen kanssa, vaikka ei halua ( ja tämä olisi suht vieras mies) niin täytyy silti mennä, ettei luokkaa miehen tunteita😳

Suotta on naisten oikeuksia ajettu oman kropan koskemattomuutta ajatellen.

Pitää antaa, j

Tämä palsta on täynnä beta-miehiä. Heitähän on sarjaankin valittu eikä ihme kun katsoo kahta asiantuntijaa. Ei pahalla mutta vähän vauvamaisia ja feminiinisiä vaihtoehtoja.

Maskuliinisuus ei tarkoita toksisuutta. Suurin osa naisista toivoo normaalin päätäpidemmän miehen, joka kantaa vastuun itsestään ja tunteistaan.

Ohjelman miehet ovat olleet hiukan miesvauvoja tyyliltään, siinäkään ei ole mitään pahaa. Ei sovi vaan formaattiin kun sokkotreffeillä mennään naimisiin. Suomeen huonosti sopiva ohjelma. Täällä on vaikea saada normiukkoja mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21383/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Matti on edelleenkin ihan itse sanonut olevansa kylmä ihminen ja menee oma etu edellä vaikka se satuttaisi toista. Joten ei perustu mihinkään olettamiin vaan faktoihin."

Eli oletko sitä mieltä, että jos henkilö pitää kiinni omista rajoistaan, vaikka ymmärtää sen satuttavan toista, on kylmä ihminen? Sama logiikka sinulla. 

HÄN SANOI ITSE OLEVANSA KYLMÄ .. MYÖS TUNTEISSAAN!! 

Vierailija
21384/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti-fanit... Katsokaa uudelleen jakso 6, Matti ihan itse siellä kertoo nämä asiat kuinka on kylmä ja myös tunteissaan kylmä, eli ihan sama mitä väitätte! Osaan lukea ihmistä ja kun ihminen itse vielä sanoo sen, niin... tadaa näin se vaan on.

Niin siis luulet osaavasi lukea ihmisiä. Sorry, pieleen menee. 

Matti on lämmin.

Hän itse sanoo niin joten luin täydellisesti.

Ahaa. Jos sanon sinulle, että olen nöyrä ja vaatimaton ihminen, niin sittenkö olen 100% varmuudella? 

Kuten täällä on jo useaan kertaan todettu, sana kylmä voi tarkoittaa hyvin paljon eri asioita. Se mitä Matti tarkoittaa on eri, mitä sinä  tai Tanja ajattelet. Itselleni se yhdisty

Miksi Matti sitten jätti Tainan siihen ajatukseen, että kylmä on tunnekylmä, kun Taina vielä yritti saada hänet sanomaan,että on ymmärtänyr väärin, mutta Matti pysyi kannassaan?

Vierailija
21385/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti sanoi olevansa kylmä. Taina sanoo Matin olevan kylmä. Mitä sanoo palstajankkaaja: "Matti on lämmin. He vain kuvittelevat."

Vierailija
21386/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"menee oma etu edellä vaikka se satuttaisi toista"

Toisaalta kyllä Tainaa täytyy ymmärtää kun ei ole nyt hyvässä kunnossa. Pakkokin mennä oma etu edellä. Mutta kylmyyttähän se on, ei siitä faktasta pääse mihinkään.

Väitän, että Taina ei ole yhteydessä omaan pimeään puoleensa. Kun Matti sanoi, et jokaisessa on sekä kylmyyttä että lämpöä, niin T pyöritteli epäuskoisena päätään. Selkeästi ei siis yhtään näe omaa kylmyyttään, ja ajattelee olevansa täysin lämmin ihminen. Vain naiivi ja sokea voi kuvitella näin.

Kyllä. Asuuhan meissä jokaisessa murhaaja, sadisti, pettäjä, kavaltaja, varas jne. 

Vai olisiko, että sittenkään ei....

Vierailija
21387/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti sanoi olevansa kylmä. Taina sanoo Matin olevan kylmä. Mitä sanoo palstajankkaaja: "Matti on lämmin. He vain kuvittelevat."

Niinpä! :D Kutosjaksossa myös asiantuntija puhuu tästä, mutta palstamamma ei yhdy!

Nää on jotain mielenterveyspotilaita jotka tänne kommentoi ja ihannoi kylmää Mattia. Eivät ymmärrä kuulemaansa, ei lukemaansa eikä mitään ihmistuntemusta.

Vierailija
21388/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä mammat sekaisin.

Naisen kuuluu antaa miehen käyttää kehoaan panemiseen vaikka ei halua.

Muuten on kylmä ihminen.

Kyllä mä nyt ehdotan, että viedään naisilta loputkin ihmisoikeudet ja oikeus oman kehon koskemattomuuteen. Naiset ei näköjään ole niitä ansainneet.

Aivottimia otuksia.

Aivottomin on se, joka lähtee ohjelmaan ymmärtämättä, että avioliittoon kuuluu seksi.

Vierailija
21389/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten on kylmä ihminen.

Kyllä mä nyt ehdotan, että viedään naisilta loputkin ihmisoikeudet ja oikeus oman kehon koskemattomuuteen. Naiset ei näköjään ole niitä ansainneet.

Aivottimia otuksia.

Aivottomin on se, joka lähtee ohjelmaan ymmärtämättä, että avioliittoon kuuluu seksi.

Ootko sinä joku lesta?

Normi naisilla on Suomessa mahdollisuus itse päättää, kenet pöksyihinsä päättää.

Vierailija
21390/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Matista ei ole tullut ilmi mitään muita kuin positiivisia asioita. Herkkä, rauhallinen ja empaattinen tyyppi. Jos jotain kehitettävää olisi pakko keksiä hänestä, niin hänen ei ehkä kannattaisi niin ahkerasti etsiä itsestään syitä asioille, jotka ei oikeasti tainneet johtua mitenkään hänestä. 

herkkä? missä universumissa :D

Täällä on nyt mukana koko ylilauta. Ei kannata jännätä Täällä puoleen eikä toiseen. Tämä ohjelma leikkaa ja tekee ihmisistä rooleihin mahtuvia. He eivät välitä näistä tyypeistä lainkaan. Ainoastaan katsojaluvuista ja siinä se. Jollain näyttää olevan harha että tämä on naisten palsta joka ei pidä paikkaansa. Täältä löytyy ihan keitä tahansa.

Vierailija
21391/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten on kylmä ihminen.

Aivottimia otuksia.

Ootko sinä joku lesta?

Normi naisilla on Suomessa mahdollisuus itse päättää, kenet pöksyihinsä päättää.

Joo aivan. Normaali nainen ei mene avioliittoon tuntemattoman kanssa.

Vierailija
21392/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten on kylmä ihminen.

Aivottimia otuksia.

Eihän Hai ja Annakaan ole panneet.

Eikä aika moni tähän ohjelmaan osallistunut.

Ymmärrätkö, että loukkaan naisten oikeutta kehonsa koskemattomuuteen.

Suomessa naisella on myös avioliitossa oikeus olla panematta.

Vierailija
21393/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku iltalehden toimittaja nyt tehdä jonkun syväluotaavan haastattelun Matin kanssa ja kysyä, mitä Matti sillä kylmyydellä tarkoitti? Kuitenkin toimittajat luette näitä ketjuja niin siinä hyvä juttuidea. Siitä on jo ties kuinka monta kuukautta väitelty täällä

Vierailija
21394/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti on loistava esimerkki siitä miksi miesten ei yksinkertaisesti kannata puhua tunteistaan. Jos et osaa sanoittaa tunteitasi niin ne tulevat ulos juuri tuollaisina tourettemöläyksinä.

Matti käytti tietämättömyyttään termiä kylmä kun yritti ilmaista, että hän vetäytyy kuoreensa, jos tulee torjutuksi eikä saa vastakaikua. Mikä siis olisi ollut helppo Tainankin kaltaisen yliajattelijan käsittää.

Mutta koska Taina on kuten 90 prosenttia naisista, hän takertui kylmä-sanaan ja veti traumahaarniskan päälle loppukaudeksi. Ja jankutti Matin kylmyydestä ja omasta ahdistuksestaan terapeuteille niin kauan, että päästivät hänet lopulta tuskistaan.

Matti viettikin sitten loput jaksot rapsuttelemalla hämmentyneenä päätään Puolangalla isänsä autotallissa. Välillä istui tonnin seteli -ilmeellä Aleksin kanssa kahvilla jossain pihavarastossa ja kyseli edelleen universumilta, että miten tässä taas näin kävi.

<

Niin. Matti ei päästänyt Tainaa helpolla, sanoi olevansa kylmä. Vai olisikohan nyt sitten kuitenkin ihan käyttäyttnyt kylmästi ja kovasti myös? Taina sanoo, että Matin kommunikaatio on niin ahdistavaa, että se saa hänet traumamoodiin ja Matti luvannut yrittää muuttua, mutta Taina ei tiedä, pystyykö antamaan mahdollisuutta. Matti toteaa, ettei päästänyt Tainaa helpolla.

Palsta-analyysi: Matti on hieno mies.

Vierailija
21395/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vauva.fi alusta on susihuono. Lainaus ei toimi normisti, siellä saa naksuttaa enteriä että saisi lainauksen oikeaan paikkaan, näyttää tosi huonolta.

Kukahan tästäkin on saanut palkkaa kun näin keskeneräinen koodaus? Ei saisi olla. Aiempi oli parempi eli mitähän täällä sähläsivät.

Samaten tekstiä ihan mahdoton muokata, esim copypeistata kännyllä.

Vierailija
21396/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten on kylmä ihminen.

Aivottimia otuksia.

Totta kai se kuuluu avioliittoon, mutta vain niinä hetkinä kun se on molemmille ok.

Vierailija
21397/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten on kylmä ihminen.

Aivottimia otuksia.

Ootko sinä joku lesta?

Myös lestadiolaisilla on siihen oikeus.

Vierailija
21398/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti on loistava esimerkki siitä miksi miesten ei yksinkertaisesti kannata puhua tunteistaan. Jos et osaa sanoittaa tunteitasi niin ne tulevat ulos juuri tuollaisina tourettemöläyksinä.

Matti käytti tietämättömyyttään termiä kylmä kun yritti ilmaista, että hän vetäytyy kuoreensa, jos tulee torjutuksi eikä saa vastakaikua. Mikä siis olisi ollut helppo Tainankin kaltaisen yliajattelijan käsittää.

Mutta koska Taina on kuten 90 prosenttia naisista, hän takertui kylmä-sanaan ja veti traumahaarniskan päälle loppukaudeksi. Ja jankutti Matin kylmyydestä ja omasta ahdistuksestaan terapeuteille niin kauan, että päästivät hänet lopulta tuskistaan.

Matti viettikin sitten loput jaksot rapsuttelemalla hämmentyneenä päätään Puolangalla isänsä autotallissa. Välillä istui tonnin seteli -ilmeellä Aleksin kanssa kahvilla jossain pihavarastossa ja kyseli edelleen universum

Niin. Matti ei päästänyt Tainaa helpolla, sanoi olevansa kylmä. Vai olisikohan nyt sitten kuitenkin ihan käyttäyttnyt kylmästi ja kovasti myös? Taina sanoo, että Matin kommunikaatio on niin ahdistavaa, että se saa hänet traumamoodiin ja Matti luvannut yrittää muuttua, mutta Taina ei tiedä, pystyykö antamaan mahdollisuutta. Matti toteaa, ettei päästänyt Tainaa helpolla.

Palsta-analyysi: Matti on hieno mies.

Jep xD voi video mitä sekoja palsta täynnä.

Vierailija
21399/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten on kylmä ihminen.

Aivottimia otuksia.

Muuten naseva paitsi että miksi kutsut täällä jengiä mammoiksi. Täähän on ylilaudan toiseksi suosituin etäpiste. Toki ehkä heitä voi kutsua mammoiksi, naisia he eivät ole.

Vierailija
21400/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten on kylmä ihminen.

Aivottimia otuksia.

Ootko sinä joku lesta?

Joo aivan. Normaali nainen ei mene avioliittoon tuntemattoman kanssa.

Mutta normi mies menee ja odottaa saavansa heti seksiä?

Ja tää on ihan ok?😂

Jos et vielä ole ymmärtänyt, niin tässä ohjelmassa se just on ideana, että mennään tuntemattoman kanssa naimisiin 

Mutta ketään ei velvoiteta siihen.

Ole sinä avoiliitossasi rais*kattavana, mutta älä kuvittele, että muutkin on, koska "velvollisuus"😂😂

Ketju on lukittu.