Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Jollakin Tainan sukulaisella menee täällä tunteisiin. Ei kannata päivystää tällä palstalla, tulee vaan paha mieli. Nämä keskustelut unohtuu kun seuraava kausi alkaa telkkarista.
Jyrki oli muuten hyvässä vatsalihaskunnossa siellä ulkona treenatessa. Tuohon pystyy vain säännöllisesti treenannut.
Vierailija kirjoitti:
Jenni on tajunnut, että Jyrki ei riitä hänelle, hän haluaa ns. paremman (laadukkaamman, menestyneemmän) miehen. Ja Jenni ei siksi ole enää rakastunut, miettii lähinnä vähimmän haitan ulospääsyä tilanteesta. Mutta. Jos Jennille nyt yllättäen sattuisi jotain dramaattista ja surullista omassa elämässään ja hän huomaisi, että Jyrki seisoi hänen rinnallaan yöt ja päivät ja on henkisenä tukena lähes 24/7, niin hänen käsitys Jyrkin laadukkuudesta saattaisi muuttua.
Juurikin näin. Ei taida Jennin oma ulkonäkö riittää saamaan rikasta ja menestynyttä miestä/elättäjää, tai sitten pitäisi katsella vähän vanhempaa, jo ainakin kerran eronnutta ukkoa, jolla jo varmasti myös lapsia. Tuntuu jotenkin hassulta, että aikuinen työssäkäyvä nainen ei tajua, että hänen pitää itse elättää itsensä ja kun verotiedoissakin kummankin tulot olivat samaa kaliiberia...
Surullista, ettei parisuhteen muodostamisen kriteereinä ole henkiset kriteerit vaan ainoastaan aineelliset. Kaikki tuo pomottaminenkin kuvastaa Jennin halveksuntaa Jyrkiä kohtaan, toinen on niin kiltti että alistuu.
"Matti on edelleenkin ihan itse sanonut olevansa kylmä ihminen ja menee oma etu edellä vaikka se satuttaisi toista. Joten ei perustu mihinkään olettamiin vaan faktoihin."
Eli oletko sitä mieltä, että jos henkilö pitää kiinni omista rajoistaan, vaikka ymmärtää sen satuttavan toista, on kylmä ihminen? Sama logiikka sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Jollakin Tainan sukulaisella menee täällä tunteisiin. Ei kannata päivystää tällä palstalla, tulee vaan paha mieli. Nämä keskustelut unohtuu kun seuraava kausi alkaa telkkarista.
Ei unohdu.
Taina tulee olemaan esimerkkinä aina kun puhutaan aiempien kausien karmeimmista vaimokkeista.
Pitäisikö ensi vuonna tulla tätä sarjaa?
Jos tuohon ohjelmaan lähtee mukaan pitää psyyke olla kunnossa ja tietää mihin ohjelmaa lähtee mukaan. Parisuhteeseen tarvitaan kaksi ei siinä suhdetta tule jos heti halutaan olla yksin. Asiantuntijat pitää tehdä tiukemman seulan ketä valitsee ohjelmaan, ei sellaista valita joka ei kestä ohjelmassa olla tai onko valmis parisuhteeseen tai kunnolla edes yrittämään.
Toivottavasti Matti saa tai on saanut selville mikä johti eroon kesken ohjelmaan nyt näyttää siltä että Matti jätettiin yksin eikä edes asiantuntijat ole Matin kanssa jutellut.
Anna ja Hai alku oli vaikeaa mutta he ovat paljon keskustelleet ja tehnyt yhdessä asioita. Jos heistä ei tullut paria mutta he eivät ainakaan heti periksi antaneet. Hyvää jatkoa heille yhdessä tai erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni on tajunnut, että Jyrki ei riitä hänelle, hän haluaa ns. paremman (laadukkaamman, menestyneemmän) miehen. Ja Jenni ei siksi ole enää rakastunut, miettii lähinnä vähimmän haitan ulospääsyä tilanteesta. Mutta. Jos Jennille nyt yllättäen sattuisi jotain dramaattista ja surullista omassa elämässään ja hän huomaisi, että Jyrki seisoi hänen rinnallaan yöt ja päivät ja on henkisenä tukena lähes 24/7, niin hänen käsitys Jyrkin laadukkuudesta saattaisi muuttua.
Juurikin näin. Ei taida Jennin oma ulkonäkö riittää saamaan rikasta ja menestynyttä miestä/elättäjää, tai sitten pitäisi katsella vähän vanhempaa, jo ainakin kerran eronnutta ukkoa, jolla jo varmasti myös lapsia. Tuntuu jotenkin hassulta, että aikuinen työssäkäyvä nainen ei tajua, että hänen pitää itse elättää itsensä ja kun verotiedoissakin kummankin tulot olivat samaa kaliiberia...
tuhannennen kerran, Jenni ei ole olettanut että Jyrki elättää hänet, mutkun se raasu ei saa edes omaa osuuttaan kasaan ja pummaa Jenniltä rahaa lainaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen tuo Anna on, 45? Jenni myös paljon vanhemman näköinen kuin 30
Annan ihossa alkaa näkyä runsaan ulkoilun vaikutukset. Vaikka se terveellistä onkin niin ryppyjä se tekee. Vähärasvainen ruokavalio voi vaikuttaa myös.
"ihossa alkaa näkyä runsaan ulkoilun vaikutukset". Niin juuri! Ihmistä ei ole tehty ulkoilemaan! Iholle parempi pysyä sisällä vaan, ikkunat mielellään kiinni 24/7!
(Vakavasti puhuen: kuinka pihalla voi olla...)
Tottakai ihminen on tehty ulkoilemaan, se ei kuitenkaan muuta sitä faktaa että runsas ulkoilu vanhentaa ihmisen ihoa. Katsohan vaan ihmisten ihoa jotka ulkoilevat runsaasti vs. sisällä pysyviä.
Jos seuraava kausi aiotaan tehdä, niin täytyy kyllä asiantuntijaraadissa laittaa mietintämyssyt päähän, onko hommassa enää järkeä? Ensitreffit alttarilla on kuitenkin aina ollut sellainen "vakava" ohjelma, jota katsovat sellainenkin yleisö, joka ei muita realityja katso. Nyt ollaan otettu kurssi skandaalinkäryisempään suuntaan. Ymmärrän, että halutaan herättää tunteita ja ottaa kantaa yhteiskunnallisiin asioihin, mutta kun kyseessä on tavalliset ihmiset, niin hakijoita karsiutuu jo tämän takia. Ihan ensiksi pitää luopua niistä toisella puolella Suomea asuvista pareista.
Vierailija kirjoitti:
"Matti on edelleenkin ihan itse sanonut olevansa kylmä ihminen ja menee oma etu edellä vaikka se satuttaisi toista. Joten ei perustu mihinkään olettamiin vaan faktoihin."
Eli oletko sitä mieltä, että jos henkilö pitää kiinni omista rajoistaan, vaikka ymmärtää sen satuttavan toista, on kylmä ihminen? Sama logiikka sinulla.
Mä olen kyllä tosi pettynyt tämän palstan naisiin.
Tässäkin tosissaan kysellään, että kun Taina ei suostunut Matin kanssa sänkyyn,niin eiköhäkin ole kylmä ihminen,kun kerran tietää tuolla loukkaavansa Mattia.
Eli vauva palstan naisten mielestä naisen kuuluu mennä sänkyyn miehen kanssa, vaikka ei halua ( ja tämä olisi suht vieras mies) niin täytyy silti mennä, ettei luokkaa miehen tunteita😳
Suotta on naisten oikeuksia ajettu oman kropan koskemattomuutta ajatellen.
Pitää antaa, jos mies tahtoo, muuten nainen on kylmä ihminen🥴
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko me siirrytty takaisin 1700-luvulle?
Naisen kuuluu hoitaa aviolliset velvollisuudet halusi tai ei.
Muuten on kylmä ihminen.
Luulin, että tuosta olisi jo nyky Suomessa päästy, mutta ei näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Jyrki nyt itseä niskasta kiinni ja Jenni relax
Matti älä syyttele itseäsi, ihanaa että olet mies joka halaa ja pussaa
Hai ja Anna, kaveripohjalta, mutta hyvä kokemus molemmille loppujen lopuksi
Joo. On ihana, kun mies halaa ja panee ja jos et halua, muuttuu kylmäksi piikittelijäksi.
Kuinka paljon Matti ja Taina olivat erillään ? Viikkoja vai paljon ? Kaikkea ei tietenkään näytty kameroille.
On kyllä sellasia naisia nyt että hyvä kun en ole noitten miesten tilalla,en muuten sietäs päivääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Su
On ihan luonnollista haluta jatkaa samaa elintasoa, jota on elänyt lapsuuden ja sinkkuuden ja haluta samaa omille lapsilleen. Siinä vaan ottaa sen riskin, että jää lapsettomaksi. Niin kävi itselle, mutta en haluaisi myöskään lapsia ja itseäni eri "yhteiskuntaluokkaan". Jotta laskisi elintasonsa ja elämäntapansa, vaadittaisiin todella vahva rakastuminen ja keskinäinen yhteys. Raha ei ole vain rahaa. Se on kaupunginosa, jossa asut. Kulkuväline, jolla liikut. Koti, jossa asut. Asiat, joita teet ja et tee. Tapa, jolla kasvatat lapsiasi. Jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä tosi pettynyt tämän palstan naisiin.
Tässäkin tosissaan kysellään, että kun Taina ei suostunut Matin kanssa sänkyyn,niin eiköhäkin ole kylmä ihminen,kun kerran tietää tuolla loukkaavansa Mattia.
Eli vauva palstan naisten mielestä naisen kuuluu mennä sänkyyn miehen kanssa, vaikka ei halua ( ja tämä olisi suht vieras mies) niin täytyy silti mennä, ettei luokkaa miehen tunteita😳
Suotta on naisten oikeuksia ajettu oman kropan koskemattomuutta ajatellen.
Pitää antaa, j
Joo, just tätä mieltähän kaikki ovat olleet. Ihan noilla sanoin.
Nyt on kyllä mammat sekaisin.
Naisen kuuluu antaa miehen käyttää kehoaan panemiseen vaikka ei halua.
Muuten on kylmä ihminen.
Kyllä mä nyt ehdotan, että viedään naisilta loputkin ihmisoikeudet ja oikeus oman kehon koskemattomuuteen. Naiset ei näköjään ole niitä ansainneet.
Aivottimia otuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennissä on paljon hyvää. Tarmokas ja peruspositiivinen nainen.
No ei todellakaan ole!
Miten toi Jenni voikin olla niin epämiellyttävä. Niin täynnä itseään ja kaikki pitää tehdä just niin kuin hän haluaa. Jenni käskyttää Jyrkiä koko ajan. Ei ihme, että Jyrki hämmentyy, eikä osaa eikä halua toimia kuten hirviövaimo komentaa. Minä ymmärrän täysin Jyrkiä.
Voi apua. Katsoin käytännössä suu auki eilen sitä pätkää kun vk loppueron jälkeen juttelivat sohvalla. Jenni toisteli toistelemasta päästyään kuinka hän haluaa olla tunteistaan rehellinen ja sanoa ettei ole ikävöinyt. Jyrki harmistuu niin että hyvä ettei itku tule. Mitä tekee Jenni? Alkaa närkstyneenä arvostelemaan Jyrkin rehellistä reaktiota. Ehkä Jenniä ärsyttää Jyrkin herkkyys ja se ei saa Jyrkiä näyttämään Jenn
Niinpä. Jenni tiedostaa ongelmansa ja halusi ratkaista sen saamalla miehen, jota hän pystyy kunnioittamaan ja katsomaan ylös. Silloin hän pysyisi aisoissa ilman tarvetta itsehillinnälle. Voisi sitä harjoitella ihan tietoisesti.
Olen edelleen sitä mieltä, että Hain pitäisi viedä Anna tanssitunnille.
Mitä J&J tulee niin tavallaan ymmärrän Jenniä. Minusta tuli itsestänikin lähes samanlainen, kun olin parisuhteessa passiivisen miehen kanssa.
On vaikeaa, kun ei saa toisesta mitään irti. Mistään se ei innostu, mihinkään ei halua lähteä, omia ideoita oli vähän. Itsellä tuli ylilyöntejä, kun yritti saada kivirekeä liikkumaan sohvalta. Tämäkin mies oli puheissaan kovin aktiivinen, mutta käytännössä aika kului maatessa.