Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Matti voisi tehdä useamman rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta, mitä tännekkin on kirjoitettu. Tarkkana mitä kirjoitatte.
No aivan samat sanat siitä mitä Tainasta on kirjoitettu! Täysin perätöntä haukkumista sekopääksi ja mielenterveyspotilaaksi, vain koska hän on itkenyt ohjelmassa ja kuormittunut siitä liikaa. Matti on aivan itse kertonut että "haastoi" Tainaa ja yllättyi miten tärkeää seksi on hänelle. On myös kerrottu että hän kysyi Tainalta että oletko mukana avioliiton vai ohjelman takia. Jos (kun) olet Matin läheinen niin sinun kannattaa miettiä onko järkevää seurata tätä palstaa, koska et tunnu kestävän pienintäkään kritiikkiä Matista. Osa kriittistä pohdinnoista Matinkin suhteen on kuitenkin ihan asiallisia ja perustuu siihen mitä katsojille on kerrottu. Enemmän Taina on saanut asiatonta haukkumista kuin Matti. Samoin Jyrki.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ennustus. Näin tulee käymään. 👍
Jospa se viestin lainaus onnistuisi ensi kerralla 🤣
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen tuo Anna on, 45? Jenni myös paljon vanhemman näköinen kuin 30
Annan ihossa alkaa näkyä runsaan ulkoilun vaikutukset. Vaikka se terveellistä onkin niin ryppyjä se tekee. Vähärasvainen ruokavalio voi vaikuttaa myös.
Aiemmilla kausilla on ollut erilaista asiantuntijoiden kanssa. Kunnon parisuhteisiin perehtynyt terapeutti tarvittaisiin. Kun tulee ongelmia kommunikaatiossa ja väärinymmäryksiä, olisi hyvä että kolmannen osapuolen kanssa niitä puhuttaisiin.
Se voi selkeyttää ja avata tilannetta. Elina Tanskasen kanssa tekivät myös piirustusjuttuja jäsentäen asioita ja siitä osallistujat tykkäsivät.
Nyt jaellaan seksileluja ja Kanalan aforismeja. Ei se varmaan auta kun on tilanne päällä.
Vierailija kirjoitti:
Matti-fanit... Katsokaa uudelleen jakso 6, Matti ihan itse siellä kertoo nämä asiat kuinka on kylmä ja myös tunteissaan kylmä, eli ihan sama mitä väitätte! Osaan lukea ihmistä ja kun ihminen itse vielä sanoo sen, niin... tadaa näin se vaan on.
Tadaa pakkohan sen sitten niin on olla. Toivottavasti Matti löytää naisen sitten vierelleen joka kestää tuota kamalaa kylmyyttä. Kyllä uskon löytävän, ihan hauska poika normaalien haaveiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Jyrki tuo suhteeseen? Ei viitsi tehdä ruokaa, ei halua matkustaa, eikä ole rahaa tehdä mitään kivaa. Että semmonen perheen pää.
No onhan rahaa tehdä kivaa! Voi lojua sohvalla ja katsoa jalkapalloa. Mikäs sen mukavampaa.
Oikeasti. Moni kiva asia on ilmainen.
Vierailija kirjoitti:
Matti-fanit... Katsokaa uudelleen jakso 6, Matti ihan itse siellä kertoo nämä asiat kuinka on kylmä ja myös tunteissaan kylmä, eli ihan sama mitä väitätte! Osaan lukea ihmistä ja kun ihminen itse vielä sanoo sen, niin... tadaa näin se vaan on.
Niin siis luulet osaavasi lukea ihmisiä. Sorry, pieleen menee.
Matti on lämmin.
Ei oikein kunnon aviopariviboja kenestäkään. Annan suupielet ovat niin jännittyneesti alaspäin useissa välispiikeissä, ettei varmaan tunne oloaan kotoisaksi ulkolaisperäisen kanssa, vaikka tämä mukavan oloinen kundi vaikuttaakin olevan. Jennillä ei oikein myöskään natsaa ukon ikä, työkuviot ja asenne. Yksi on jo virallisesti pudonnut pois pelistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hailla ja Annalla vaikuttaa pyyhkivän hyvin. Aluksi Anna meni aika pahasti tilttiin, mutta näköjään kaikesta voi päästä yli.
Mä en tiedä miksi mulle tulee tästä parista kaveri fiilikset. Onko sitä tiettyä kipinää jota tarvitaan parisuhteeseen.
Ehkei vielä, mutta voi tulla kunhan tutustuvat :) Ja kyllä, kipinä voi syttyä myöhemminkin, been there!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti Tainalla oli mt-ongelmia. Väärä henkilö kyseiseen ohjelmaan.
Toi voi myös täyttää kunnianloukkauksen. Katso jakso 6 molemmat matti ja taina selittää tilanteesta. Matti ollut ilkeä Tainalle ja aiheuttanut turvattomuutta. Siitä puhuu myös asiantuntija.
Tuo voi myös täytää kunnianloukkauksen, että vihjaa toisen syyllistyneen unnianloukkaukseeen
Lol no ei todellakaan eikä etenkään keskustelupalstalla. Anonyymillä ei ole kunniaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis luulet osaavasi lukea ihmisiä. Sorry, pieleen menee.
Matti on lämmin.
Hän itse sanoo niin joten luin täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen tuo Anna on, 45? Jenni myös paljon vanhemman näköinen kuin 30
Annan ihossa alkaa näkyä runsaan ulkoilun vaikutukset. Vaikka se terveellistä onkin niin ryppyjä se tekee. Vähärasvainen ruokavalio voi vaikuttaa myös.
"ihossa alkaa näkyä runsaan ulkoilun vaikutukset". Niin juuri! Ihmistä ei ole tehty ulkoilemaan! Iholle parempi pysyä sisällä vaan, ikkunat mielellään kiinni 24/7!
(Vakavasti puhuen: kuinka pihalla voi olla...)
Hmm olipa erilainen jakso -eilinen.
Nyt oltiin reippailemassa & savimajassa 😉 Tällaista ois voinut olla enemmän.
Joku täällä ennustikin, että Annasta vois tulla seuraavan kauden asiantuntija----osaa "sanoittaa" fiilikset & kysellä!
Toivottavasti Jennille tehdään joku oma tv-ohjelma, on viihdyttävä tyyppi ilmeineen & juttuineen.
Mutta itse asia: kaveripohjalla koko kööri.
Vierailija kirjoitti:
Annan suupielet ovat niin jännittyneesti alaspäin useissa välispiikeissä, ettei varmaan tunne oloaan kotoisaksi ulkolaisperäisen kanssa, vaikka tämä mukavan oloinen kundi vaikuttaakin olevan.
Olet oikeassa. Ainoa syy, että "suupielet ovat niin jännittyneesti alaspäin useissa välispiikeissä", täytyy olla, "ettei varmaan tunne oloaan kotoisaksi ulkolaisperäisen kanssa".
Terveisiä vaan sinne 1500-luvulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennissä on paljon hyvää. Tarmokas ja peruspositiivinen nainen.
No ei todellakaan ole!
Miten toi Jenni voikin olla niin epämiellyttävä. Niin täynnä itseään ja kaikki pitää tehdä just niin kuin hän haluaa. Jenni käskyttää Jyrkiä koko ajan. Ei ihme, että Jyrki hämmentyy, eikä osaa eikä halua toimia kuten hirviövaimo komentaa. Minä ymmärrän täysin Jyrkiä.
Voi apua. Katsoin käytännössä suu auki eilen sitä pätkää kun vk loppueron jälkeen juttelivat sohvalla. Jenni toisteli toistelemasta päästyään kuinka hän haluaa olla tunteistaan rehellinen ja sanoa ettei ole ikävöinyt. Jyrki harmistuu niin että hyvä ettei itku tule. Mitä tekee Jenni? Alkaa närkstyneenä arvostelemaan Jyrkin rehellistä reaktiota. Ehkä Jenniä ärsyttää Jyrkin herkkyys ja se ei saa Jyrkiä näyttämään Jennin silmissä kovinkaan miehekkäältä.
Huolestuttavinta tuossa on se millä tavalla tässäkin muutaman minuutin otoksessa Jenni dominoi ihan 6-0, hän määrää mitä toinen saa tuntea ja saako tunne näkyä.
Jenni myös pakottaa miehensä lenkille helteellä vaikka toinen on ilmaissut usein ettei pidä kuumuudesta. Tuliko muille mieleen että eikö tuossa ole jotain sadis...a piirteitä jo?
Olipahan järkyttävää katsottavaa.
Jos olisin Jyrki, jättäisin tämän daamin vaikka miten pahalta tuntuisi. He ovat aivan liian erilaisia.
Juu ei.... ei tule kenestäkään paria tällä kaudella. Kyllä on "asiantuntijoilla mennyt ihan hiton pieleen valinnat" . Vai onko tässäKIN hömpässä tarkoitus vain saada maximaalinen määrä draamaa, katsojia ja puhetta.
Anna vaikuttaa yhä jotenkin takakireältä tai ei ainakaan oikeasti rennolta. Hän vaikuttaa kovin kontrolloivalta ja ei oaaa oikein rentoutua (ainakaan kameroiden edessä). Vaikka karmean alun jälkeen on relannut vähän. Mutta kehonkielestä huokuu, että vetoa toiseen ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Jykä on vähän nykyversio Onslowsta(pokka pitää-sarjasta)
Onslow tykkäsi juoda kaljaa ja katsoa laukkakisoja, mut olihan se sata kertaa miehekkäämpi kuin tossun alle päätynyt Richard. Onslowin ja Daisyn suhde oli itse asiassa oikein toimivan oloinen pitkä liitto ja Onslow pohjimmiltaan hyvä ja lämmin(!) ihminen, joka sieti ja auttoi vaimon outoja sukulaisia. Ja joo, ei liity enskareihin mitenkään.
Samoin Jennin tulisi jättää Jyrki. Ei ole yhtään hänenlaisensa.
Merkonomi-Jennylle vaan tiedoksi. Etsi koulutuksellisesti samantasoista. Merkonomi on amistutkinto. Kyllä duunareissakin voi rahan haistaa. Ainakaan akateemiset eivät kehtaa noin näkyvästi tuoda esille goldgrigger-tavoitteita, jos sellaisia on. Useat valmistuvat sieltä ammatteihin (esim. taiteilijat ym.) joissa ei rahalla mällätä ja pintapuolisuus on hävettävää.
Hyvä ennustus. Näin tulee käymään. 👍