Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Kun asiantuntijoina oli Stolbow, Dunderfelt ja Elina Tanskanen. Käytiin parien kotona juttelemassa, tehtiin tehtäviä asiantuntijoiden kanssa yhdessä. Enemmän oli kaikkea yhdessä tekemistä pareilla ja kavereilla muutenkin.
Uusien asiantuntijoiden kohdalla istutaan sohvalla analysoimassa tai kuvataan itse jotain lenkkeilyä. Ohjelmaan ei enää panosteta, ehkä parinvalinnassakin säästetään ja tehdään vaan nopeasti valinnat perehtymättä sen enempää. Niin latteaksi on mennyt. Asantuntijat ovat lähinnä puhuva pää välillä. Välipätkät kaduilla trendimusiikkeineen ei liity mitenkään kohtauksiin.
Tämä kausi tosiaan tuntuu olevan nopeasti kasaan huitaistu. Parit sinnepäin ja yksi asiantuntijoista ei oikeasti ollut edes paikalla. Myyrä-ohjelman kuvaukset oli Virossa ja papin paikkaa pelaava oli siellä, ei täällä tukemassa pareja. En tiedä kiinnittikö kukaan muu huomiota kun ihan alkujakoissa Hai sanoi, että hänelle oli suoraan sanottu, että sen toiveiden mukaista paria ei löytynyt. Käykö vähän sinnepäin oleva match vai onko se deal breaker? Ja nyt kauden lopussa näyttää vahvasti siltä, että kaksi muutakin paria oli samalla tavalla, vähän sinnepäin matchejä.
Mun mielestä olisi siinä kohdassa ollut reilua näitä pareja ja myös katsojia kohtaan jättää koko kausi tekemättä! Tai ottaa uusia hakijoita, siirtää kuvauksia. Millään isolla budjetilla tuossa ei näytetä menneen muutenkaan, niin tuskin olisi tullut isoja tappioita siirtää tai jättää väliin koko kausi.
Hammaslääkärissä on mukava käydä jos on hyvännäköinen naislääkäri ja hoitaja.Huomattavasti mulavampi kokemus.Menee mielellään porattavaksi vaikka ei olis tarvettakaan.
Taina voisi kyllä haastaa useamman kommentoijan kunnianloukkauksesta.
Ulkonäköä on haukuttu armotta ja samoin haukuttu mt-ongelmaiseksi.
Taina on kuitenkin täysin kunnossa, nyt kun pääsi Matista eroon.
Vierailija kirjoitti:
"Olen näitä jaksoja kelaillut edestakaisin, kuunnellut sekä Tainan että Matin versioita ja kyllä minä olen olen varma, että Taina on kokenut painostusta. Matti sanoo, että hän ei ole ennen tajunnutkaan, miten tärkeää kosketus, läheisyys ja sitä kautta seksi ovat hänelle. Kun niitä ei saa niin hän tuntee huonoa oloa. Onhan siinä taatusti ilmapiiri kiristynyt, kun toinen ei halua edes halata kun Matti saapuu töistä kotiin. Vaikka ei korotettaisi ääntä tai sanottaisi pahasti niin eihän huonoa tunnelmaa voi olla huomaamatta. Sitä tunnelmaa Taina pakeni, koska tiesi ettei pysty Matin toiveita täyttämään."
Kelaillut jaksoja edestakaisin?!? Olisko aika hankkia elämä....?
Eiköhän noita ole selaillut useampikin ja vielä useampi voisi selailla, kun näyttää Matin jutut unohtumaan.
Oikea syy tuohon kommenttisi taitaa olla se, että siinä on hyvä analyysi Matista😂
Eri
Katsottu toka viimeinen jakso.
Jykällä ja Jennillä aitoja tunteita, reaktioita ja keskusteluita. Jennissä positiivista että haluaa olla rehellinen. Jykä taas ei osaa muuta ollakaan.
Hai ja Anna ovat söpöjä. Toivottavasti jatkavat.
Tainassa harmittaa, ettei hän avautunut Matille. Jätti Matin sumuun ja tietämättömyyteen. Eikö Taina kokenut kemiaa? Vai turvallisuusko jäi puuttumaan? "Oman tilan tarve" on minusta puutteellinen selitys. Toivottavasti selittää jotain loppujaksossa.
Oli aika pliisu kausi. Edellisillä kausilla on ollut joku muukin matka ollut kuin häämatka. Onko se nyt korvattu juhannuksella?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin naista alkaa ahdistaa se, että mies ihastuu nopeammin, mutta se kyllä, jos se mies ei tajua, että pitää odottaa, että se nainen ehtii mukaan.
Ja se vasta ahdistaakin, jos se mies ei tajua, kun sille sanotaan, että ei kiinnosta ja silti höpöttää lähesyyskaipuutaan.
Onneksi tässä ohjelmassa tuollaista ei ole tapahtunut! Auttaako omien traumojen täällä purkaminen?
Jahas kyllä on nyt wanhat mummelit täällä urakalla haukkumassa taas ohjelman nuoria naisia :D
Vierailija kirjoitti:
Voi surku Mattia ja pieleen mennyttä avioliittoaan! Kyllä sinä vielä oikeanlaisen aviovaimon löydät! Luota tulevaisuuteen. Taina ei ongelminensa ollut sittenkään asiantuntijoista huolimatta se oikea sinulle!
Haillekin voimia omaan parisuhteeseensa! Anna liian asioita pähkäilevinään yliampuva kommenteissaan. Pitäisi suuren suunsa soukemmalla ja nauttisi miehensä seurasta!
Ja sitten se omahyväinen Jenni kolkkoine honottavine nauruineen. Kylmäkiskoinen kalkkuna on! Tuon ikäinen prinsessaleikkiä odottava miesmaailmassa kokenut nainen kuitenkin on. Elä ja nauti ja anna Jykillekin tilaa ja mahdollisuus! Katso kunnolla peiliin!
Täällä onkin oikein naistenvihaaja paikalla! Siis Matin kylmyys ja painostaminen ovat Tainan vikaa, Hain heikot keskustelutaidot ovat Annan vikaa ja Jyrkin työttömyys ja laiskuus ovat Jennin vikaa. Fiksuja, analyyttisia ja (onneksi) omanarvon tuntevia naisia kaikki, joille varmasti löytyy omaa tasoa vastaavat kumppanit muualta. Käsittämätöntä puhetta toiselta naiselta löytää vikoja ainoastaan oman sukupuolen edustajista. Tuollainen katkeroituminen ja vihaaminen on varmasti yksi pahimmista kohtaloista jota ihminen voi kokea. Toivotan sinne kovasti tsemppiä, toivottavasti onnistut vielä kääntämään elämäsi suunnan kohti parempaa.
Käy sääliksi Haita, jos jää Annan kanssa olemaan pidemmän aikaa. Hänen elämänsä tulee olemaan varovaista tarkkailua ja munankuorilla kävelyä. Siihen voi tottua, ja myöhemmin ihmettelee, miksi elämänilo katosi.
En oo tajunnutkaan, että avioliitossa ja perhettä perustaessa pitää puolisoilla olla samat harrastukset, mielenkiinnon kohteet, siisteystavat ja taloustilanne. Miehen kanssa ollaan oltu aviossa 40 v ja lapsia on 4 (nyt jo aikuisia). Mies harrastaa metsästystä ja kalastusta, minä en niistä tykkää. Minä tykkään juosta, leipoa ja opiskella kieliä. Mies ei. Mies jättelee tavaroitaan milloin mihinkin, minä tykkään pitää omani järjestyksessä. Ravintolassa maksaa joskus mies, joskus minä, ei näitä lasketa tai muistella. Alkuaikoina mies hankki minua paremmin, nyt mulla paremmat tulot. Molemmilla omat autot, kun maalla asutaan ja työajat eroaa. Mut jos asuttais jossain Helsingissä, tuskin kumpikaan pitäis autoa tai perheessä olis yks yhteinen.
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmissa ei ole mitään pahaa tai hävettävää. Iso osa ihmisistä kokee esim. masennusta elämänsä aikana. Ei se ole mikään haukkumasana edes.
Tunnetko hänet kun tiedät miten on asiat nyt? Toivottavasti kaikki on hyvin.
Ei kahden ihmisen väliset asiat koskaan ole vain toisen syytä. Ei nytkään vain Matin.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisinpa, että ne syytteet tulee lähinnä täällä Mattia solvanneille kirjoittajille! Tainan käytöstä on kommentoitu, ettei ollut korrektia jättää kesken, neiti itse on koko kauden itkenyt naama räässä, hokemassa miten ahdistaa ja on turvaton olo. Aika paikallaan kysyä onko jotain mt-ongelmia, koska noin ei tasapainossa oleva ihminen toimi. Matista sen sijaan on täällä tehty hirviö, naisten ahdistelija, rai.kaaja, kylmä Tainan kimppuun käynyt psykopaatti vonkaaja. Noin alkuun, Yhtä ainoaa asiaa vaan kun ei ole televisiossa nähty, niin kaikki näin sanoneet ovat syyllistyneet siihen kunnianloukkaukseen, tuossapa teille solvaajille ihan faktatietoa:
Kunnianloukkauksesta säädetään rikoslain 24 luvun 9 :ssä. Pykälän mukaan kunnianloukkaukseen syyllistyy se, joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka muuten halventaa toista.
Eli nyt on todellakin se hetki alkaa varoa noita Mattiin kohdistettuja valheita! Täältä kun löytyy jokaisen kirjoittajan ip-osoite tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti ikää 30v. kertoo olleensa aiemmin suhteissa joista lähti kepein perustein pois. Omien sanojen mukaan oli suhteessa niin kauan kun oli kivaa.
Jos nyt ajattelee jo tuota ikää ja niitä harjoituskappaleita, eli aiempia parisuhteita, niin aika nuorihan se Matti on silloin vielä ollut. Suurimmalla osalla siinä 20-30v. harjoitellaan vielä sitä oikeassa yhdessä olemista. Ei nuorena vielä pystytä asettumaan samalla tavalla toisen asemaan kuin vanhemmiten.
Matti on siis käyttäytynyt ihan samalla tavalla kuin suurin osa ikäisistään. Sekä ymmärtänyt nyt vähän vanhempana sen olleen typerää ja haluaa toimia toisin. Kertoi sen Tainalle, kun saivat tehtäväksi kertoa jotain mitä toinen ei vielä tiedä.
Käsi pystyyn ne ketkä on tapaillut jotakuta ja sitten kun huomaa ettei toinen ollutkaan itselle täydellinen, vaan olisi pitänyt alkaa tehdä töitä sen yhteisen elämä
Tuostahan nyt Tainaa haukutaan oikein olan takaa.
Matti toki on saanut tehdä niin, mutta ei Taina😂
Omituista mennä ohjelmaan tuota tekemään.
Vierailija kirjoitti:
En oo tajunnutkaan, että avioliitossa ja perhettä perustaessa pitää puolisoilla olla samat harrastukset, mielenkiinnon kohteet, siisteystavat ja taloustilanne. Miehen kanssa ollaan oltu aviossa 40 v ja lapsia on 4 (nyt jo aikuisia). Mies harrastaa metsästystä ja kalastusta, minä en niistä tykkää. Minä tykkään juosta, leipoa ja opiskella kieliä. Mies ei. Mies jättelee tavaroitaan milloin mihinkin, minä tykkään pitää omani järjestyksessä. Ravintolassa maksaa joskus mies, joskus minä, ei näitä lasketa tai muistella. Alkuaikoina mies hankki minua paremmin, nyt mulla paremmat tulot. Molemmilla omat autot, kun maalla asutaan ja työajat eroaa. Mut jos asuttais jossain Helsingissä, tuskin kumpikaan pitäis autoa tai perheessä olis yks yhteinen.
Tää on kyllä ironista. Isien metatyö ketjussa ei löydy ainuttakaan tälläistä suhdetta joka toimisi edes yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä keskustelua ei voinut käydä Hannan ja Tainan kesken? Mattihan ei saanut sanoa mitään, Taina ei vilkaissutkaan häntä ja kaikki keskittyi vain Tainaan jälleen kerran. Varmasti tosi kiusallista Matille. Onneksi pääsi tosiaan juttelemaan Aleksin kanssa.
Olisihan tuo voinut suunsa aukaista, aikuinen mies. Mutta taisi vaan pelätä mitä Taina paljastaa ja oli kauhusta mykkänä.
Taina nukkui paidatta Matin vieressä hääyönä. Pusuttelivat kameralle saaneen näköisinä, oliko Mattikin paidatta? Oliko ollut seksiä siis? jotenkin uskon niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisinpa, että ne syytteet tulee lähinnä täällä Mattia solvanneille kirjoittajille! Tainan käytöstä on kommentoitu, ettei ollut korrektia jättää kesken, neiti itse on koko kauden itkenyt naama räässä, hokemassa miten ahdistaa ja on turvaton olo. Aika paikallaan kysyä onko jotain mt-ongelmia, koska noin ei tasapainossa oleva ihminen toimi. Matista sen sijaan on täällä tehty hirviö, naisten ahdistelija, rai.kaaja, kylmä Tainan kimppuun käynyt psykopaatti vonkaaja. Noin alkuun, Yhtä ainoaa asiaa vaan kun ei ole televisiossa nähty, niin kaikki näin sanoneet ovat syyllistyneet siihen kunnianloukkaukseen, tuossapa teille solvaajille ihan faktatietoa:
Amen!
Vierailija kirjoitti:
Katsottu toka viimeinen jakso.
Jykällä ja Jennillä aitoja tunteita, reaktioita ja keskusteluita. Jennissä positiivista että haluaa olla rehellinen. Jykä taas ei osaa muuta ollakaan.
Hai ja Anna ovat söpöjä. Toivottavasti jatkavat.
Tainassa harmittaa, ettei hän avautunut Matille. Jätti Matin sumuun ja tietämättömyyteen. Eikö Taina kokenut kemiaa? Vai turvallisuusko jäi puuttumaan? "Oman tilan tarve" on minusta puutteellinen selitys. Toivottavasti selittää jotain loppujaksossa.
Oli aika pliisu kausi. Edellisillä kausilla on ollut joku muukin matka ollut kuin häämatka. Onko se nyt korvattu juhannuksella?
Mihin ihmeen TIETÄMÄTTÖMYYTEEN Taina Matin jätti, kun on kerran Matille selvin sanoin kertonut, ettei tunne Mattia kohtaan mitään,vaikka ovatkin naimisissa.
Ei kai tuo niin pösilö ole,ettei selvää suomea ymmärrä.
Siitähän se Matti onkin suuttunut, kun Taina tykännyt.
Jättäjä taas kuulema aina paskaa niskaansa ja niin sai Tainakin.
Matti on hyvän oloinen mies. Toivottavasti löytää sen oikean
"Olen näitä jaksoja kelaillut edestakaisin, kuunnellut sekä Tainan että Matin versioita ja kyllä minä olen olen varma, että Taina on kokenut painostusta. Matti sanoo, että hän ei ole ennen tajunnutkaan, miten tärkeää kosketus, läheisyys ja sitä kautta seksi ovat hänelle. Kun niitä ei saa niin hän tuntee huonoa oloa. Onhan siinä taatusti ilmapiiri kiristynyt, kun toinen ei halua edes halata kun Matti saapuu töistä kotiin. Vaikka ei korotettaisi ääntä tai sanottaisi pahasti niin eihän huonoa tunnelmaa voi olla huomaamatta. Sitä tunnelmaa Taina pakeni, koska tiesi ettei pysty Matin toiveita täyttämään."
Kelaillut jaksoja edestakaisin?!? Olisko aika hankkia elämä....?