Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
20401/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin - Jennihän on tulojen suhteen SAMALLA TASOLLA kuin Jyrki. Jos hänellä on silti varaa matkustella ja elää rikkaan elämää, elintaso tulee jostain muualta kuin hänen omasta työstään. Tässä tosiaan tiivistyy kaikki, varakas mies = voi edelleen elää toisten rahoilla.

Rikkaan elämää?? Mitä lähtien rivarikaksio (ei niin hyvämaineisella alueella) ja auto on ollut rikkaan elämää? Satunnainen matkustelu ei myöskään ole mitään ns. rikkaan elämää, ihan normi duunarit käy matkoilla. Lähinnä ihmetyttää, että kuinka askeettista elämää av-mammat viettää jos Jennin elämä on teidän mielestä rikkaan elämää. 

Vierailija
20402/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti on sporttinen, hoikka, urheilullinen. 

Ihanat silmät ja kaunis hymy🙂

On sporttinen, hoikka ja urheilullinen. Olen siitäkin samaa mieltä, että hymy ehdottomasti komistaa. Silmät ovat kuitenkin pienet ja epäluuloiset, vähän pälyilevät. Välillä sen verran päättäväiset, että sieltä tulee se kylmyys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20403/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tulotaso on parilla sama ja Jenni kertoo voivansa arvatenkin asuntolainasta huolimatta säästää rahaa ja matkustella. Kyllä siinä tuolla tulotasolla ja kuitenkin elämäntyylillä ei ihan halpoine makuelämyksineen tulee rahaa papalta. Ei muuten ole saanut kummasti sitä rahaa säästöön, kun entisenä pankkilaisena ei ollut euroakaan pääomatuloja. Golddigger haluaisi rikkaan miehen maksavan hänen elintason jatkossa. On sitten aivan toinen juttu saako sellaisen puolisoksi, kun tuossa luonteessa on pahasti kontrolloivia piirteitä. Tai ehkä osa-aika kumppani kävisi vielä vähän päälle kolmikymppisen kanssa ennen kotivisiittiä  pienine rahalahjoineen ravintolakäynnillä naisen kanssa. 

Vierailija
20404/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni on tottunut tiettyyn elintasoon ja ilmeisesti työpaikkakin suhteilla hommattu. Muurisen pojatkin suhteilla jalkapallosta rahansa hakevat. Toinen valmentajana ja toinen kilpailuasiantuntija. Silloin on vaikea käsittää sellaisen ihmisen tilannetta, joka yrittää ilman suhteita työelämässä pärjätä. Valitettavasti sellaiset lapset joiden ei ole tarvinnut työpaikan suhteen paljon vaivaa nähdä, niillä on täysin vääristynyt kuva oikeasta tilanteesta. 

Voi olla vaikea käsittää tai sitten ei ole vaikea. Mutta kun itse on elänyt etuoikeutetun elämää, niin haluaa jatkaa sitä, eikä pudota avioliiton vuoksi johonkin matalemmalle tasolle. 

Ellei se ole todella Big Love, jolloin saa suhteesta kompensaation elintason menetykselle.

No, big love on suomeksikin jotain.

Vierailija
20405/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha taas, heti kun puhe kääntyy Tainaan tulee kymmenen spämmiviestiä Jyrkin töistä perään. Älkää menkö tuohon harhauttamiseen. Tuo asia on niin loppuun puitu ja sen nostaa esille joku joka ei halua tietystä osallistujasta puhuttavan mitään.

Vierailija
20406/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolalaskun jakaminen parisuhteessa on vain jotenkin aika noloa ja moukkamaista. Että aletaan siinä pöydässä räknäämään eurolleen, että sinä otit tuon pizzan, jäätelön ja kokiksen, niin maksa sinä ne, minä otin tämän pizzan ja oluen niin minä maksan nämä. Että pyydetäänkö tarjoilijalta erilliset laskut, vai voitko siirtää mulle nyt samantien mobilepaylla sun osuuden. Uhhuh. Parempi fiilis tulee siitä, että mä tarjoan tällä kertaa (ja luotan siihen, että sä tarjoat seuraavalla kerralla). 

Vierailija
20407/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Et pidä juridisesti yhteiseksi sidottua elämää minään syynä sille, että pikakelataan ahdistusvaiheeseen? Jos ei olisi naimisissa, olisi vapaa lopettamaan suhteen sekunnissa."

En oikeastaan tässä ohjelmaformaatissa. Eipä se Mattikaan ahdistunut Tainan varattomuudesta vaikka juridisesti olivatkin sidottuna yhteen ja Matti tienasi enemmän.

Eihän tuossa tasinkoa tarvitse stressata, mutta avioliitossa on puolisoilla elatusvelvollisuus. Lisäksi puolison taloudellinen tilanne saattaa vaikuttaa asioihin. Ja tavallinen pk-seudun keskiluokkainen ihminen, joka itsekin ja ystäväni ovat, haluaa rakentaa yhteisen keskiluokkaisen elintason. On varmaan ahdistavaa huomata olevansa naimisissa itsekkään lapsen kanssa.

Vierailija
20408/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golddier???

Vierailija
20409/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo Jyrkilään ole vailla mitään koulutusta eli vaikka ylioppilaana voinut työskennellä pitkään noin pienessä kaupungissa opettajana. Taitaa olla jääneet opinnot vain kesken töiden kutsuttua. Se on ihan tavallista, vaikka tietotekniikka-alalla silloin, kun kysyntää työntekijöistä on paljon. Eikä monella muulla alalla puuttuneet opinnot ole mitenkään haitanneet vakituisen työsuhteen saantia uudestaan firmasta, kun oikeasti katsotaan henkilön kokemusta tutkintojen sijaan. Opetusala taitaa vaan olla kovin vanha-kantainen, jossa vähällä kokemuksella tutkinnon suorittaneena mennään paljon kokomusta omaavan ohi aina. 

Vierailija
20410/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo tuon saman jauhaminen laskuista ym. on jo 300 viestiä siitä. Kumma kun yhtään mistään muusta tulee keskustelua, tuo sama jankkaus lähtee päälle. Ihan asialliset kommentit lähtee jos niissä mainitaan eräs. Sitten tätä Jyrkin ruotimista taas kymmeniä toistoja päälle.

Vierailija
20411/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintolalaskun jakaminen parisuhteessa on vain jotenkin aika noloa ja moukkamaista. Että aletaan siinä pöydässä räknäämään eurolleen, että sinä otit tuon pizzan, jäätelön ja kokiksen, niin maksa sinä ne, minä otin tämän pizzan ja oluen niin minä maksan nämä. Että pyydetäänkö tarjoilijalta erilliset laskut, vai voitko siirtää mulle nyt samantien mobilepaylla sun osuuden. Uhhuh. Parempi fiilis tulee siitä, että mä tarjoan tällä kertaa (ja luotan siihen, että sä tarjoat seuraavalla kerralla). 

Tämä tapahtui pari vuotta sitten. Tapahtumapaikka melko hyvä, muttei michelin-luokan ravintola.

Tuli laskun aika. Espanjalainen miestarjoilija kysyi, miten lasku tulee. Miesseuralaiseni sanoi yhteen. Tarjoilija päästi suuren helpotuksen huokauksen. Hän sanoi olevansa ihan järkyttynyt siitä, miten täällä miehet eivät tarjoa illallisia naisille ja oli ilahtunut tästä seuralaiseni eleestä.

Vierailija
20412/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se voisi mennä, että maksetaan vuorotellen. Mutta kun Jenni katsoo miehen maksavan aina romanttisena tekona. Golddigger kun on. 

Vierailija
20413/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus: Kukin tyylillään. Itse en todellakaan ole mistään varakkaista lähtökohdista, mutta kyllä minullekin täysin rahaton nelikymppinen on turn off. Jos on rahat noin vähissä, niin sitten pitää itse kokkailla eikä kitistä että ei jaksa ja painella vaan ravintolaan vaikka on persaukinen. Patalaiskuus yhdistettynä surkeaan taloudenhallintaan on sellainen kombinaatio jota en itse voi sietää.

Kommentit huokuvat yltäkylläisyyteen tottunutta sukupolvea. Heti on muka rahaton ja persaukinen, jos ei uudelle morsmaikulle osta kihlasormusta, tarjoa jokaista ravintolakäyntiä, maksa jokaista kauppareissua. Lisäksi pitää luvata se omistusasunto, kesämökki, auto ja paljon matkustelemista.

Jyrki ei ole koko ohjelman aikana sanonut tai näyttänyt, ettei tekisi ruokaa. Kaikki mitä siitä on kerrottu on Jennin kertomaa. Sitähän me katsojat emme tiedä mikä on totuus kun kuulemme vaan Jennin näkemyksen asiasta. Johan nuo paljastetut verotiedot kertoi ettei Jenni ollut ihan kartalla siitäkään asiasta. Jyrki tienas enemmän kun Jenni. Ei jennin tarvi pelätä että joutuisi elättämään. Jenni taitaa haluta, että mies kuitenkin elättää vähän häntä.

Vierailija
20414/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo jää ravintolaan. Kauppalaskusta katsotaan, ettei toisen ostoksia vaan makseta ja yhteiset pakolliset pitää ottaa halvinta mahdollista. Vakuutukset, sähkö, netti, huonekalut. Itse jaksoin muutaman kuukauden.

Vierailija
20415/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän palstalaisille on nyt tämä kulujen jako tilanne. 

Eli nyt on ok että Jyrki muuttaa Jennille ja maksaa puolet kuluista n 150€/kk. 

Ja laittaa oman kämpän vuokralle ja saa sieltä 700€/kk.

Vierailija
20416/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapahtui pari vuotta sitten. Tapahtumapaikka melko hyvä, muttei michelin-luokan ravintola.

Tuli laskun aika. Espanjalainen miestarjoilija kysyi, miten lasku tulee. Miesseuralaiseni sanoi yhteen. Tarjoilija päästi suuren helpotuksen huokauksen. Hän sanoi olevansa ihan järkyttynyt siitä, miten täällä miehet eivät tarjoa illallisia naisille ja oli ilahtunut

Me tehdään aina niin, että vain yksi seurueesta maksaa laskun(yleensä joku mies) ja sitten kaikki laittaa tälle rahat tilille. En sitten tiedä luukeeko tarjoilija, että mies tarjosi meille kaikille:D

Vierailija
20417/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsi se Jykä kuitenkin läiskimään Jenniä persuksiin. 

Ja Jenni niin tykkää siitä osana  heidän välisestä  juttuaan

Vierailija
20418/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrki asuu Jennin luona kuvausten ajan. Lataa kännykkäänsä Jennin maksamalla sähköllä, käyttää Jennin saippuaa, lakanoita, mausteita jne. Ei se nyt liikaa olisi ollut, jos olisi tarjonnut sen romanttisen illallisen. 

Olisihan ne voinut Kotkassakin asua nukkuen Jyrkin lakanoissa. Taisi vaan olla niin, ettei Jyrkin asunto kelvannut, eikä siellä olevat halvat lakanat. Enkä usko käyttäneen Jennin saippuaa. Yleensä miehet ostaa omat saippuansa, koska ei halua tuoksu kookokselta ja eteerinkukkajasmiinilta.

Vierailija
20419/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus: Kukin tyylillään. Itse en todellakaan ole mistään varakkaista lähtökohdista, mutta kyllä minullekin täysin rahaton nelikymppinen on turn off. Jos on rahat noin vähissä, niin sitten pitää itse kokkailla eikä kitistä että ei jaksa ja painella vaan ravintolaan vaikka on persaukinen. Patalaiskuus yhdistettynä surkeaan taloudenhallintaan on sellainen kombinaatio jota en itse voi sietää.

Kommentit huokuvat yltäkylläisyyteen tottunutta sukupolvea. Heti on muka rahaton ja persaukinen, jos ei uudelle morsmaikulle osta kihlasormusta, tarjoa jokaista ravintolakäyntiä, maksa jokaista kauppareissua. Lisäksi pitää luvata se omistusasunto, kesämökki, auto ja paljon matkustelemista.

Jyrki ei ole koko ohjelman aikana sanonut tai näyttänyt, ett

Voi taivas, etkö osaa lukea/kuule vai miten voit olla tietämätön, että Jyrki ilmoitti jo esittely jaksossa , ettei halua tehdä ruokaa eikä kotitöitä vaan toivoo, että vaimo tekee ne. 

Vierailija
20420/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki jankkaaja mene jo hoitoon yksinpuheluidesi kanssa.

Ketju on lukittu.