Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
20381/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. 

Nyt päästään asiaan. 

Ihan ihmeellinen kysymys ja äärimmäisen loukkaava samalla. 

Miksi Matti EI OLISI NORMAALI mies? 

Saisiko tähän valaistusta teiltä jotka olette sitä mieltä Mattista että hän ei olisi. 

Vierailija
20382/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni on tottunut tiettyyn elintasoon ja ilmeisesti työpaikkakin suhteilla hommattu. Muurisen pojatkin suhteilla jalkapallosta rahansa hakevat. Toinen valmentajana ja toinen kilpailuasiantuntija. Silloin on vaikea käsittää sellaisen ihmisen tilannetta, joka yrittää ilman suhteita työelämässä pärjätä. Valitettavasti sellaiset lapset joiden ei ole tarvinnut työpaikan suhteen paljon vaivaa nähdä, niillä on täysin vääristynyt kuva oikeasta tilanteesta. 

höpö höpö, älä kirjoittele tällaista tuubaa ikäänkuin tietäisit suhteilla

Voi olla vaikea käsittää tai sitten ei ole vaikea. Mutta kun itse on elänyt etuoikeutetun elämää, niin haluaa jatkaa sitä, eikä pudota avioliiton vuoksi johonkin matalemmalle tasolle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20383/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus ei toimi joten tässä kopiona:

"Olihan se aika vaivaannuttavaa katsoa, kun Jyrki itse ehdotti ravintolaan menemistä koska ei omien sanojensa mukaan jaksanut tehdä ruokaa ja sitten olikin matti niin kukkarossa että lasku piti jakaa sentilleen tasan. Tarviiko edes ihmetellä miksi Jyrkillä on rahat loppu? 

Minä olen sitä mieltä että omasta taloudesta huolehtiminen kuuluu normaaliin aikuisuuteen. "

Olen katsonut kaikki ilmaisjaksot ja niissä ei näytetty tilannetta kun Jyrki ehdotti ravintolaan menoa. Sen tarinan Jenni kertoi itsekuvatussa pätkässään. Eikä siinä Jenninkään versiossa kerrottu syytä ehdotukselle. Muotoili asian niin, että "Se TAISI olla Jyrki joka ravintolaan menemistä ehdotti." Joten kuulija voi nyt itse päättää kumpi sen ehdotuksen teki.

Eikö se laskun tasaaminen puoliksi ole juuri omasta taloudesta huolehtimista? Ettei kustanna kahden ruokailua jos ei ole varaa.

Vierailija
20384/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulevia kausia en kyllä katso, jos niitä enää edes tulee. Niin alaspäin on mennyt koko ohjelma. Millä ihmeen meriiteillä Taina on edes otettu koko ohjelmaan. Tiesi kyllä omat traumansa, joiden luuli ilmeisesti mystisesti parantuvan menemällä kaiken kansan nähden naimisiin. Ongelmissa oltiin jo parin päivän tuntemisen jälkeen.

Anna, niin takakireä nainen että ilmekin jo kertoo, koko ajan sellainen väkisin naamalle puserettu, kireä hymy päällä. Jokainen tietää sen yhden työkaverin jolla on tuollainen ilme, yrittää väkisin hillitä itsensä ja näytellä kivaa.

Jenni, tyypillinen Suomalainen vahvuuteen sairastunut nainen. Todella raskas ihmistyyppi, kaikki pitää millilleen olla niin kuin hänen mielestään on oikein. Kaikesta tehdään ongelma ja aina on jotain väärin. Elämä on käsikirjoitusta ja kun ei menekään niin kuin on ajatellut niin kriisi. Hymyilee (irvistää) kanssa ma

Mitä on sarmasmi?

Vierailija
20385/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti on sporttinen, hoikka, urheilullinen. 

Ihanat silmät ja kaunis hymy🙂

Vierailija
20386/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennin Fb-kuvassa elokuun alussa ei sormusta sormessa. Jenni ja Jyrki ovat monella tapaa eri paria. Annan pisteet Jennille, että yritti tosissaan, vaikka ansaitsee parempaa.

Ihmettelen kyllä miksi ansaitsisi, vaikka en Jykistäkään pitänyt. Jenni olisi yhtä lailla aivan kamala kumppani. Tuollainen kontrollin tarve kertoo todella paljon ihmisen psyykkisestä kunnosta. Eikä se Jennillä ole hyvä. Hän ei kestä myöskään yhtään kritiikkiä. 

Kyllä se nostaa ihmisellä kontrollintarvetta, kun huomaa, että toinen ei ole kovin tavoitteellinen elämässä. En toista enää varallisuus/pummaus/opiskeluihin liittyvää keskustelua, mutta elämänasenteensa on hyvin erilaiset. Jenni on selvästi jo muuttanut mielensä, eikä hän halua olla enää kiva Jyrkille.

Ymmärtäisin tuon kontrollintarpeen jos olisivat olleet vuosia yhdessä. Jos kriisi syntyy kuukauden päästä, vaikka molemmilla on edelleen se oma elämä, oma kämppä, omat rahat. Ei yhteisiä velkoja, ei yhteistä omaisuutta. Mistä se kriisi ja kontrollin tarve nousee? En näe mitään syytä Jennin alkaa kyykyttämään Jyrkiä sen takia että se haluaa elää elämäänsä eri tavalla kuin Jenni. Jennin pitäisi vaan hyväksyä ettei elämän tavoitteet sittenkään kohdanneet.

Et pidä juridisesti yhteiseksi sidottua elämää minään syynä sille, että pikakelataan ahdistusvaiheeseen? Jos ei olisi naimisissa, olisi vapaa lopettamaan suhteen sekunnissa.

Joku kirjoittaa, että neljä ihmistä valehteli. Voi olla, tai sitten eivät ole realiteeteissa itsensä kanssa. Stressikäytös voi olla itselle myös täysi yllätys. Lisäksi toiset ihmiset saavat toisissa esiin parhaimmat ja toiset huonoimmat puolet.

Vierailija
20387/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni on tottunut tiettyyn elintasoon ja ilmeisesti työpaikkakin suhteilla hommattu. Muurisen pojatkin suhteilla jalkapallosta rahansa hakevat. Toinen valmentajana ja toinen kilpailuasiantuntija. Silloin on vaikea käsittää sellaisen ihmisen tilannetta, joka yrittää ilman suhteita työelämässä pärjätä. Valitettavasti sellaiset lapset joiden ei ole tarvinnut työpaikan suhteen paljon vaivaa nähdä, niillä on täysin vääristynyt kuva oikeasta tilanteesta. 

Voi olla vaikea käsittää tai sitten ei ole vaikea. Mutta kun itse on elänyt etuoikeutetun elämää, niin haluaa jatkaa sitä, eikä pudota avioliiton vuoksi johonkin matalemmalle tasolle. 

Ellei se ole todella Big Love, jolloin saa suhteesta kompensaation elintason menetykselle.

Vierailija
20388/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olihan se aika vaivaannuttavaa katsoa, kun Jyrki itse ehdotti ravintolaan menemistä koska ei omien sanojensa mukaan jaksanut tehdä ruokaa ja sitten olikin matti niin kukkarossa että lasku piti jakaa sentilleen tasan. Tarviiko edes ihmetellä miksi Jyrkillä on rahat loppu? 

Minä olen sitä mieltä että omasta taloudesta huolehtiminen kuuluu normaaliin aikuisuuteen. "

Olen katsonut kaikki ilmaisjaksot ja niissä ei näytetty tilannetta kun Jyrki ehdotti ravintolaan menoa. Sen tarinan Jenni kertoi itsekuvatussa pätkässään. Eikä siinä Jenninkään versiossa kerrottu syytä ehdotukselle. Muotoili asian niin, että "Se TAISI olla Jyrki joka ravintolaan menemistä ehdotti." Joten kuulija voi nyt itse päättää kumpi sen ehdotuksen teki.

Eikö se laskun tasaaminen puoliksi ole juuri omasta taloudesta huolehtimista? Ettei kustanna kahden ruokailua jos ei ole varaa.

Kukin tyylillään. Itse en todellakaan ole mistään varakkaista lähtökohdista, mutta kyllä minullekin täysin rahaton nelikymppinen on turn off. Jos on rahat noin vähissä, niin sitten pitää itse kokkailla eikä kitistä että ei jaksa ja painella vaan ravintolaan vaikka on persaukinen. Patalaiskuus yhdistettynä surkeaan taloudenhallintaan on sellainen kombinaatio jota en itse voi sietää. Mutta kuten sanottu, jokainen tyylillään. 

Vierailija
20389/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Jennin puheet antaa ymmärtää, että on vaikea ymmärtää. Nuo fraasit mitä heittelee on juuri niitä mitä etuoikeutettujen lapset heittelee ilmaan. "Ny

Ei se työnhaku ole helppoa, mutta entistä vaikeampaa se on silloin, kun ikä alkaa nelosella ja ilmeisesti mitään koulutusta ei ole? Sanoisin että nyt on viimeiset hetket suunnata koulunpenkille. 

Vierailija
20390/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki asuu Jennin luona kuvausten ajan. Lataa kännykkäänsä Jennin maksamalla sähköllä, käyttää Jennin saippuaa, lakanoita, mausteita jne. Ei se nyt liikaa olisi ollut, jos olisi tarjonnut sen romanttisen illallisen. 

Vierailija
20391/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin se meni, että Jenni kertoi kameralle vain, että se taisi olla Jyrki, joka ehdotti ravintolaan menemistä. Mistään syystä tuohon ei Jennikään maininnut. Sitten Jenni olisi kuulemma romanttisena tekona halunnut miehen maksavan koko laskun. Juuri näin golddigger toimii. 

Vierailija
20392/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellei se ole todella Big Love, jolloin saa suhteesta kompensaation elintason menetykselle.

Tuota noin - Jennihän on tulojen suhteen SAMALLA TASOLLA kuin Jyrki. Jos hänellä on silti varaa matkustella ja elää rikkaan elämää, elintaso tulee jostain muualta kuin hänen omasta työstään. Tässä tosiaan tiivistyy kaikki, varakas mies = voi edelleen elää toisten rahoilla.

Vierailija
20393/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrki asuu Jennin luona kuvausten ajan. Lataa kännykkäänsä Jennin maksamalla sähköllä, käyttää Jennin saippuaa, lakanoita, mausteita jne. Ei se nyt liikaa olisi ollut, jos olisi tarjonnut sen romanttisen illallisen. 

Sitähän me emme tiedä, että onko tämä golddigger maksattanut aina kauppalaskun Jyrkillä heidän käydessään kaupassa. Vain Annan osalta näimme Hain käyttävän korttiaan kaupan kassalla. 

Vierailija
20394/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tätä mietin itekin ensin, mutta vaikka tota listaa sais jatkettua vielä hieman pidemmällekin, niin ei niistä kerry kuin senttejä per päivä. Eli ei kompensoi mitenkään illallisen suhteen.

Vierailija
20395/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prinssi Harry halusi.

Prinssi Harry on klassinen lapsuustraumatisoitunut narsistin uhri. Ei terve esimerkki. Sinänsä ehkä prinssiä ei muutenkaan ole relevanttia pitää esimerkkinä.

Vierailija
20396/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se laskun tasaaminen puoliksi ole juuri omasta taloudesta huolehtimista? Ettei kus

Jennillä on työpaikka, oma asunto, auto ja säästöjä. Jyrki on 10 vuotta vanhempi ja hänellä on tuulenhuuhtoma ahteri. 

Mielellään olisi sinne Jennin kämpille muuttanut pysyvästi ja huristellut Jennin autolla. Kumpikohan se lokki on? 

Vierailija
20397/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vink vink: Osallistujat kannattaisi valita tarpeeksi läheltä toisiaan! Jo vieras murre voi aiheuttaa näppylöitä ja pitkä välimatka ei asiaa ainakaan auta.

Je suis Taina.

Vierailija
20398/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin - Jennihän on tulojen suhteen SAMALLA TASOLLA kuin Jyrki. Jos hänellä on silti varaa matkustella ja elää rikkaan elämää, elintaso tulee jostain muualta kuin hänen omasta työstään. Tässä tosiaan tiivistyy kaikki, varakas mies = voi edelleen elää toisten rahoilla.

Ei se nyt ihan noinkaan ole. Ohan sama, vaikka kumppanilla olisi miljoona, jos hän käyttää yhteiseen perhe-elämään nolla euroa.

Heillä on täysin eri arvot ja tuo on niin perusasia, että se olisi pitänyt selvittää paritusprosessin aikana.

Vierailija
20399/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän me emme tiedä, että onko tämä golddigger maksattanut aina kauppalaskun Jyrkillä heidän käydessään kaupassa. Vain Annan osalta näimme Hain käyttävän korttiaan kaupan kassalla. 

Miksi minusta näyttää, että golddigger tuossa suhteessa on Jyrki eikä Jenni.

Vierailija
20400/30018 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et pidä juridisesti yhteiseksi sidottua elämää minään syynä sille, että pikakelataan ahdistusvaiheeseen? Jos ei olisi naimisissa, olisi vapaa lopettamaan suhteen sekunnissa."

En oikeastaan tässä ohjelmaformaatissa. Eipä se Mattikaan ahdistunut Tainan varattomuudesta vaikka juridisesti olivatkin sidottuna yhteen ja Matti tienasi enemmän.

Ketju on lukittu.